-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #26055 üzenetére
Engem miért bánta.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26065 üzenetére
Kérdés, hogy hidegben mennyire érdemes feszegetni a pofonos ládát Mondjuk kéne két fékbetét meg lecserélni a két tárcsát (ami már megvan), akkor tényleg nem lenne vége
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fagylalt
senior tag
válasz Topiccsendőr #25950 üzenetére
A szívem még továbbra is az RS felé húz. A fogyasztás nem rettent el túlságosan, mert úgy sem használnám naponta. Hétvégente használnám, akkor túrázgatnék vele,...stb.
Tehát nem munkába/iskolába járós motornak venném, arra ott a bicikli.
MZ-t nem vennék, mert nem tetszik a másik, hogy már ki tudja mennyit tett(ek) bele"Józsi bácsi, aki csak a hobbiba kijárni használta.".A Freccia nem jön be kinézetre, bár csábító.
(#25951) Archer: A motorozás közel áll hozzám, ezt ki merem jelenteni, de, hogy mennyire azt valóban a jövő dönti el.
A ruhákon nem akarok spórolni.
Tudtok Pesten jó üzleteket ajánlani, ahol a nagy választék mellé kellő szakértelem is társul?(#25953) Daywalker: Pályázni nem szeretnék (egyenlőre) az biztos, de ki tudja. Ha nem sokkal drágább egy koptatós ruha, akkor belemegyek a vásárba.
(#25963) mocsanisi: 2 részeset néztem én is. Overált nem akarok venni.
Használtan ruhát nem vennék. Főleg a méretbeli gondok miatt...(#25968) TommyGun: Volt egy srác, akivel együtt rutinoztam, annak egy 2012-es Yamaha YZF-R125 -e volt. Igaz 4T az a motor és nagyon kevés km volt benne (talán, ha jól emlékszem 800), de 900eFt adta el (elég hamar elkelt). A vicc az egészben az, hogy 950-975eFt körül vette, szóval (szinte) semmit nem bukott rajta.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26084 üzenetére
Az a döbbenet - hogy ha igaz a 2/3 résznyi hamisított olaj - akkor mi dumálhatunk optimális kenőanyag-választásról, ragozhatjuk napestig, mégis idő előtt ki fogjuk nyírni a motorunkat, autónkat... ...de közben legalább nyugodt a lelkiismeretünk, hogy megpróbáltuk a "legjobbat" biztosítani gépünknek.
Most éppen a kis Yarisomhoz keresek olajat, Eneos 5W-30 személyében. Nagyon sok helyen árulják, igencsak eltérő áron, talán a Szakálmetálnál fogom megvenni, mert ha jól tévedek, akkor ők a Mo.-i hivatalos disztribútorok. Már regisztráltam is a webshopjukba.
Anyag : Full Synthetic
API : SN/SM/CF
ACEA : C3 (10) A3/B3/B4 (08)
Kiszerelés : 1L
Name : ENEOS Premium Hyper 5W-30
SAE viszkozitási osztály : 5W-30
VW/PORSCHE : 505 00/505 01/502 00
MERCEDES BENZ : MB 229.51 & 229.31
GM : Dexos 2[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26086 üzenetére
Na, de a kiválasztott olajat végülis kinél szabad megvenni?! Engem speciel csak ez érdekel! Nem az 500 forint literenkénti spórolás, hanem az, hogy az legyen a flakonban, ami rá van írva. Az nem zavar, ha nincs termékdíj befizetve, de a motoromat nem akarom tönkre tenni.
Most valami ótvar - a cikk szerint valószínűleg hamis - Castrol Magnatec 10W-40 van a kocsiban, 10e km után most cserélném, valami jobbra, megfelelőbbre. A gépkönyv viszkozitásra 5W-30-at ajánl, az Eneos specifikáció szerint megfelelő lenne (teljesítményszint, stb.)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26088 üzenetére
"...Ezert jo a 2T. Ott nincs faradt olaj..."
Azért ha az AROL 2T-t adják el valami versenyolajnak csomagolva, az azért elég ciki...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26092 üzenetére
Ez engem is érdekel. 3 másodpercet meg simán találok, de azért a 2:00 messze van hát még az 1:52
Ennyit sikerült eddig megvágni, feltölteni:
első - bemelegités
második - itt meg szethullik a motor, ami vicces, persze a kör felét a fel és lejövetellel kellett töltenem
harmadik - itt mentem a leggyorsabban[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #26092 üzenetére
Gyárival, de elől már rugó volt cserélve. 05nél ahol elakadtam sokáig nagyon erőltettem a tempót hogy még faragjak az időből, nem lazán mentem, inkább görcsösen Ez ment egy ideig. Aztán visszaléptem kicsit, elkezdtem máshogy menni. Inkább lendületből, nem erőltetve. Meg persze néztem máshok hogy mennek, hol veszíthetek sok időt. És hát a sikán utáni 4 kanyarban kellett gyorsulnom sokat. Ez egy technikás rész, jól elő kell készíteni, és nagyon lendületesen kell menni a 2 gyors kanyarban. És ehhez csak úgy tudsz felgyorsulni, ha előtte a 2 lassú kanyart megfelelően kombinálod.
00 átlépéséhez már kellett a dunlop és a jól belőtt futómű. Használt pirellivel nem tudtam jól menni igazán. A dunlop tudja azt, hogy félig kopottan is egészen jót tudsz vele menni. Futómű tuningnban nem is annyira maga a csillapítás javulás volt a segítség, hanem a geometrián módosítottam olyanra ami szimpatikus lett. Meg az erősebb rugók jól tarotották a geometriát. A k4-5 750nek a villája eléggé maszatolós bizonytalan érzetű lapon. A nagy hátsó dunloppal az előre döntött motor nem az igazi. Mivel meg is volt emelve hátul, addig emeltem hozzá az elejét, amig el nem kezdett lapon stabilnak tűnni. Kicsit nehezebb volt ledönteni a megemelt elejével, de lapon stabilabb lett. Na innen már jöttek a 00 küröli idők.
Sajnos 58 nem jött össze, pedig közel voltam többször is. Nem egyszer megvolt az 59 úgy, hogy abban a körben előztem. Volt egy edzés nap, ahol nagyon akartam az 58at, tudtam melyik kanyarban vagyok lassú, erőltettem és aznap ott el is estem. Először estem el magamtól, úgy hogy külső körűlmény nem játszott közre. (olaj, mással összeakadás stb) Ezután örültem hogy nagyon nem törtem össze a motort meg magamat, és abban az évben már nem erőltettem tovább az 58at. Következő évben meg már sajnos jelentősen csökkentek az anyagi lehetőségek, és ez azóta is tart
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26094 üzenetére
Igy hogy van róla belső kamerás felvétel, tisztán látszanak, hogy hol vagyok iszonyat lassú a többiekhez.
1, 3, 6 sikán végig, és célra rá. Leginkább itt kellene javulnom. Sokszor be/ki jövet kanyarban nem férek hozzá a váltóhoz a nélkül hogy jelentősen meg ne változtatnám a motor stabilitását. Szóval sokszor nem ideális sebességben gyorsitok ki, pl. az első kanyar után mindig 3-ban jövök ki 2 helyett.Milyen fordulatnál lehet az ideális váltás?
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26105 üzenetére
Igen, ezt már mondtad és igazad lehet, de valahogy sose villan be 200 felett
yodamastah: jah ott pont hamarabb fékezek, de legalább nem rontom el annyira az első kanyart. Amikor 200 m-nél kezdek el fékezni, vagy kicsit utána, akkor érzésre túl gyorsan megyek még mikor fordulni kell és az erős lassítás miatt ott terhelek ahol nem kellene, ettől nem komfortos nekem az a kanyar.
Mire számítsak ha dobom visszafelé, még érzem, hogy csúszik a hátulja, de már fordulni kéne? És amikor fordulás közben megy ki a segge a nagy motorfék miatt? Na ezen még parázom és kicsit kiegyenesítem olyankor a féktáv legvégét, a helyett hogy tenném lapra. Persze láttam motogp-ben, hogy gyakorlatilag megelőzi a hátsó kerék az elsőt és csak lerakja a csávó lapra és besza-behu
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26145 üzenetére
a betét tök rendben van
egyszerűen fogy a fékkar útja, és már nem lehet a karon állítani.
akkor szerinted nem gáz ha otthon sufniban utánatöltök egy keveset (csak hogy az ablakban látszódjon rendesen hogy optimális), emiatt még nem kell teljesen szétszedni, cserélni, légteleníteni stb ugye?
lecsavarom, betöltöm, profit...amúgy fog a fék, semmi baja csak zavar hogy nem tudok a karon már állítani. pályázni már nem fogok, munkábajárok már csak pár hétig és ennyi, tavasszal meg fullos csere lesz (szerintem a csövekkel együtt), csak addig nem akarom elvinni meg nélkülözni, sokat fizetni rá...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26170 üzenetére
A tőcsavar szakadt el úgy, hogy a törött vége 2 mm-rel beljebb van, mint az öntvény csöcs teteje. Ráadásul M7-es menetű, az öntvény meg igen vékony falú. Balmenetes töröttcsavar-kiszedőt meg hozzá való csigafúrót már vettem kínomban a csavarboltban, de nagyon hitvány valaminek néz ki. Sajnos ilyesmit még nem csináltam, és ráadásul sz*r helyre is esik: a váz mellett 10mm-rel kellene fúrni, majd kihajtani. Nem akarnám a blokkot kiszedni és a hengerfejet levenni, mert nem lehet hozzá hengerfejtömítést (sem) szerezni. Helyszínen kell megpróbálnom. Fosok tőle, na!
Rettegek, hogy az öntvényt majd én fogom elrepeszteni... ...ráadásul ki kellene szedjem a párját is, hogy lássam, milyen mélyre lehet fúrni. 2 anyával meg sem bírtam moccantani.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26180 üzenetére
Urak, mázlim volt!!!!
Másfél órás küzdelemmel, saját kezűleg sikerült csont nélkül kiszednem a beletört tőcsavart a hengerfejből.
Vezetőpersellyel (tudja fene, mi volt eredetileg, a fiókban találtam ezt a kis csövecskét) a váz mellett 2 mm-rel vezetett fúrógéppel, 2,5 mm átmérőjű hosszú csigarúróval befúrtam majdnem 10 mm mélyre (itt már vigyorogtam, mert egyszer mintha fúrás közben megmozdult volna befelé a csavarszár egy picit). Bőven meglocsoltam már tegnap este WD 40-nel (nincs itthon más csavarlazító) és egy Tescos, übergagyi TORX-fejet beleverve szépen elkezdett kijönni. Egyszer megforgott (elkopott) a torx, akkor fúrtam 3 mm-re, és belevertem a következő nagyobbat. Ezzel sima ügy volt. A tegnap vett törtcsavar-kiszedő így felesleges beruházás volt, de ez a legkevesebb!
Már csak esztergályoshoz kell menni, új csavarokat csináltatni. Cserélem a párját is (az nagyon nehezen indult meg 2 anyával, de azon is segített a tegnap esti WD-40-es kezelés), mert egész úton hazafelé az tartotta a kipufit, szerintem elfáradhatott szegény.
persuader: a törtcsavar-kihajtónak (az enyémnek) túl nagy a kúpszöge, nemigen akart belekapni. Az Index motoros fórumában adták még az este a TORX-bites ötletet. Bevált!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26185 üzenetére
Persu, miből csináltassak új tőcsavarokat? 8.8-as anyagú, hosszú M10-es csavarból megfelelő lesz szerinted, Vagy próbáljak szerezni 10.9-eset?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26187 üzenetére
Igen, az a terv. Kevés munkával kiadja.
Ami viszont érdekes, hogy a kipufogók (darabonként) 3 helyen vannak rögzítve, egyrészt ugye a gumiágyazású motorblokkhoz a 2 tőcsavarral, másrészt meg még 2 helyen a vázhoz (a blokk alatt oldalt, meg hátul az utaslábtartó tövénél), de teljesen mereven! A könyök a dobba hegesztve, tehát a blokk rezgéseit nem tudom, mi "nyeli el". Szerintem semmi.
Valahol törnie kellett. De amúgy meg gyárinak tűnik az egész, nem tudom miért ilyen.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26189 üzenetére
Most voltam az esztergályosnál, végülis hosszú menet nélküli szakasszal rendelkező M8-as imbuszcsavarokat vettem, azt adtam oda "nyersanyagnak". A szára 8 mm, az kiadja az M7-et. 8.8-as, abból nincs is gyengébb. Csütörtök délutánra ígérte, mert éppen nyakig ülnek a melóban.
Azt mondod, ragasszam be a csavarokat? A léghűtéses hengerfej nem tud melegebb lenni, mint amit ezek a trutyik bírnak?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26217 üzenetére
mailed non public....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #26226 üzenetére
az még gázabb...
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #26243 üzenetére
van 3 kutya és most vettünk egy fiat unot
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #26243 üzenetére
Jól látod
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #26328 üzenetére
ejgen, talan yamaha hozta '88-'89 korul az exup szeleppel.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26429 üzenetére
bezony... ha megoldják az akksi kérdést, engem megvettek kilóra.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #26436 üzenetére
Végülis mindkettő igaz (csak különböző alkatrészek különböző hűtésére):
"Power electronics water cooled"
+
"electric motor with permanent magnets, oil cooled"
Ja ez a féktávon visszatöltős dolog már az 59-es villamosnál is tetszett.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26365 üzenetére
Persze, csak ugye sajna a kis magyar valóság többségünknek nem teszi lehetővé hogy szalonból vásároljunk.
(#26366) SymbianOS!
Lényeg hogy azért hazaértél, egyben, és ahogy kiveszem a szavaidból elégedetten.
(#26439)
Gratulálok! De miért volt az tartalékon...?(#26387) Integra!
Puha vagy! Bár ma nekem sem volt szerencsém, hazafelé beugrottam a Decathlonba hogy vegyek aláöltözőt de nem volt amit kinéztem, az autót meg úgy löködte a szél hogy a motort nem is mertem elővenni; így a mai tervek dugába dőltek...(#26393) mocsanisi!
Részvétem. Nincs neked szerencséd ezzel a géppel.(#26414) Djuree!
Hát ezt bizony úgy olvastam hogy Aggtelek-Jósvafő-Dominica.(#26426) DigitXT!
Az én sisakomon van olyan állás hogy teljesen lehajtom de nem pattintom rá a gumira, így nem fúj be a szél de a párát a plexiről lenyomja. Ha jól emlékszem a kollégám Nolan sisakja is ilyen, próbáld ki te is talán a tiéden is van ilyen "funkció".(#26440) Def26!
Ez igencsak randa eset.(#26441) bogyo112!
Nincs se a GS500-on se a CB500-on, még csak egy lámpa sem került rájuk. Nem tudom melyik jólképzett ötlete volt ezt lespórolni anno... A trióból egyedül az ER5-re került.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #26499 üzenetére
fazernél csak a tank alatt van, el lehet zárni ha leveszem a tankot, de ereszt folyamatosan. ha leveszem a tankot akkor fel szoktam támasztani és úgy nem folyik ki, persze ha tele van így sem jó. először mikor levettem, elzártam, aztán ott volt alatta a nagy tócsa.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26499 üzenetére
Nekem egy van on-res-pri állással. On-on meg RES-en le tudom szedni a tankot, mert akkor ha nem jár a motor nincs vákum, a csap zár. Pri-re rakva meg értelem szerűen folyik a benzin
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26556 üzenetére
de rohadt jól néz ki ez a motoros bmx
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26584 üzenetére
'Agyarország...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26584 üzenetére
Nekem tömítés se volt a kuplung oldali dekninél, csak ki volt nyomva (5000 körül van a gyári tömítés, én most 800forintért csináltattam hozzá....)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26610 üzenetére
Megnezted a gyartok adatlapjat is vagy a ket shop alapjan mondod? Mert epp azon lovagolok h nem jo adatok vannak a shopban.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #26610 üzenetére
Még nincs vége.. Kardozunk kicsit..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26610 üzenetére
de embertelenül betyár ez is...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26617 üzenetére
Me Motul azé'
(#26592) SymbianOS: imádom a gs500 hangját egy jó kipuffal.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Type-R
őstag
válasz Topiccsendőr #26610 üzenetére
ez egy S2R 1000 volt valamikor?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26632 üzenetére
Biztos, hogy a tesc*s olajon feltüntetett minősítés / besorolás valódi? Ki fogja azt ellenőrizni?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26638 üzenetére
És ha tudnák az emberek, hogy elég sok bázisolaj távol-keletről érkezik... Szerintem a motulosok vernék a fejüket a falba
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26645 üzenetére
Az csak gyanú a részemről: mintha már a viszkozitása sem stimmelt volna a címkére írttal: sokkal sűrűbb volt betöltéskor is, meg most 10e km után is, mint egy ilyen olaj "szokott lenni". Mintha ez is 15W-50 vagy 20W-50 ásványi lett volna.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #26648 üzenetére
Vagy csúszik vagy csattog e van.. Az adalék sem lesz jó gondolom,mert nem fog csattogni de csúszni azt fog. Ördögi kör..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #26638 üzenetére
Azért ebbe nem lennék annyira biztos!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #26655 üzenetére
Harmadoljuk el És ne legyen ekkora az arány, de így is van esélye egy mocsok olajba való belefutásba.
A lényege az, hogy szerintem erős, hogy nem lehet kapni szutyok olajat.
Nézze is meg az ember mit vesz. Abban igazad van, hogy nem kell agyon hajpolni a dolgokat. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26772 üzenetére
Nem biztos: én vidéki vagyok, fel kell juttatni a mintát (van rajta sok esztergálni való is, a hengerfejbe csatlakozó vége nem egyszerű), aztán meg érte menni, vag többszöri postázgatás. Biztos hamarabb meg lett volna, de tuti többe kerülne. Remélem, hogyha az eredeti példány kibírt 20 évet, akkor ez is ki fog!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére
"Nagyobbat üt" !
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére
A Kawán egyáltalán nem érzel terhelésváltásokat, alacsony fordulatnál lassú tempónál is sokkal finomabb a meghajtás, egyszerűen olyan mintha egy láncos motoron most cseréltél volna láncot. Atomsima.
Ezzel szemben a hondáé lassú sebességnél, előfordul hogy őröl, érzem a markolaton, ez álltalában akkor van amikor pont a motorfék és a gáz állapota között vagy félúton, amikor kb semleges a meghajtás, illetve motorféknél hallani is ahogy visít, (ez mondjuk nekem direkt tetszik. ) egyszerűen nyersebb a honda, igaz jóval nagyobb nyomatékkal dolgozik a v4 alul ( 4k alatt) mint a sor4, lehet hogy ez is közrejátszik. De összességében városi közlekedésnél érzed a hondán hogy nem olyan vajpuha mint a kawa.)
Kint ebből persze semmit sem lehet érezni. Csak 40 km/h-ig.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #26803 üzenetére
Hát figy egyikről ültem át a másikra garantálom neked hogy ez így van. értem én amit mondasz meg logikus is de akkor is így van. Ketten is ezt mondtuk.
Lehet az a baj hogy a kawa 40kilóval több. Egyszerűen jóval jobban tol a honda alacsony fordulaton."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #26819 üzenetére
különbseggekre.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #26846 üzenetére
még jó, hogy nincsenek nagy igényeid
-
válasz Topiccsendőr #26925 üzenetére
Akkor 9-es gyertyát felesleges megpróbálni? Köxi a képet,majd elemzem,érdekel mi van benne.
GS500 fékek terén két személlyel tényleg gyenge. Ha meg magam vagyok hamar blokkol a hátsó.
-
válasz Topiccsendőr #26930 üzenetére
Én bízom a futott Km-ben. Márkaszerviz szerint a vezérműláncom kiváló állapotú (kissé laza volt mindössze), legalább ad még neki 50.000km-t mire cserére érik. Ha gyári akkor nagy baj nem lehet a lelkében.
JA fiúk ma még én is csak lestem azon amit ma tőlem kérdeztek! Az előzményekről annyit, hogy siettem és előzgettem nem épp nyugis stílusban, majd jött a piros. Fiat multipla megáll mellettem, ablak lehúz, kiszól a fazon, hogy "Ez 1000-es? Mert nagyon fürgén előzgettél. Erre kiült a fejemre a mosoly - Nem, csak 500-as és ki van herélve!
Olvasni fogok róla, de én ameddig nem tapasztalok meg vmit addig nem fogom fel.
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #26925 üzenetére
Yay, legó!!
Megjöttem. ~350 km-t még beletekertem Zólyom (Zvolen) felé. Kicsit jobban alá kellett volna öltözni, meg jóval hamarabb indulni, s akkor jobb lett volna. Naplemente után fordultam, gyorsan hűlt. De jó most ez a forró leves...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26974 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Autós topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Diablo IV
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xbox Series X|S
- Zyxel NAS326
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen