-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Topiccsendőr #27909 üzenetére
Nem is ráunás, megszokás. Az élményre. Több kell, de marad ez.
Tavasszal újra rájövök, hogy ez milyen jó.fattyu! A nap hozzászólása a tiéd.
-
válasz Topiccsendőr #27913 üzenetére
Attól, hogy nincs keret másra attól még akarhatok CB600F-et. Igen jelenleg semmire sincs keret, majd tavasszal. Ergo ha elromlana akkor menne a garázsba.
7000-nél szoktam váltani ha haladni akarok.
Peace, én tök nyugis vagyok, te meg kiakadtál rám kissé.Azért az durva, hogy a puszta jelenlétem képes hatni emberekre. Bár itt a netes felület miatt ez nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #27913 üzenetére
Az a baj,hogy hétvégéig én is azt hittem,hogy már valamennyire legalább tudok motorozni...Előtte 3 évig 125-ös DT-m volt, azelőtt pedig 2 robogó. Most ott tartunk,hogy 4 napja folyamatosan járom a Mátrát és "gyakorlok",mert nagyon nem akarja kiadni a kanyarokat. Még guglin is rákerestem,hogy hogyan kell "tökéletesen " bevenni egy kanyart,mert nekem olyan érzésem van mintha csak kóvályognék sávon belül.
Give me your cum,bull!
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #28019 üzenetére
Mi ott is használjuk mindkét "praclinkat"
Igaz bogyó?[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #28034 üzenetére
Latod, idaig kellett varni ra , de megerte !
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #28041 üzenetére
16/130 ja.
Cserés nyilván de most nem kapálózok rajta. Dunlop qualifier II lesz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #28065 üzenetére
Lehet o is beszart csak jol jott ki belole.
Give me your cum,bull!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28065 üzenetére
Ez milyen Pisti?
Amugy a bmw is most kezdett el a safetyhez hasonlo oktatast valamivel olcsobban. Jokat hallottam rola, de en se a safetyn se a bmwn nem voltam. Helyette voltam a dodor fele ingyenesen meg elsokent amit kesobb beszuntettek mert gondolom nem volt rentabilis. Pedig amennyire tudom kb ugyanezt oktattak mint a hondan csak sajat motorral kellett menni. Oriasi kulombseg hogy a sajatra jobban vigyazol. Nem fogod ugy erezni a hatarokat. Egyebkent a mqgyar motoros rendor oktatok oktattak. Ok is sok tapasztalattal rendelkeznek. Aztan voltam egy fizetos ket napow kepzesen a hungaroringen. Sokat tanultam ott is. Adtak motort is ha kertel, de pl nekik van egyedul slider gepuk magyarorszagon es az allat. Azon megerzed mit tud kanyarban teligaz-telifek-lapon kanyarodas. Szoval ezert szinten csak ajanlani tudom es olcsóbb mint a safety. Akkor 45 volt. Utana tavaly voltam az ingyenes rendormotoros oktatason. 1 napos, sokan vagytok, de kurva sokat lehet itt is tanulni. En mar csak felelevenitettem a dodoros kepzesen tanultakat, mert gyanazt adtak le. Must have ha meg nem voltal semilyen kepzesen. A safetyben nagy vonzero hogy az ismetles csak 15k vagy ilyesmi.
Menjetek el kepzesre, minden penzt meger, vagy ha csoro vagy, akkor sok ingyenes is van. Meg kakucson is szokott lenni low budget kepzes palyazassal, elmeleti oktatassal. Pls aki iden pottyant be a topicba es nem volt ilyen kepzesen az menjen el Bármelyikre!!! -
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28132 üzenetére
Szerintem is szükség van rá. Ezt aláírom, de azt nem hogy ha nem mész el meg fogsz halni az utcán. Ez egy baromság. Ennyi lett volna a lényege...
Ami a tanfolyamokon van kb 50-60kmh-ig használható. Te kint meg mész 90-110-140-eket kanyarokban, ott nehezen fogod tudni használni a bólyakerülgetést. A tanfolyamok a városra vannak kiélezve, hogy ott biztonságosabban tudj közlekedni, helyzeteket meg tudj oldani. És arra tökéletes, de a tanfolyam nem fog megtanítani hogyan reagálj ha szűkül a kanyar mész 90-el és közeledsz a felező felé hogy mit kell csinálnod.
Okosan kell menni, mindig tartalékot hagyni, +25%-ot, (főleg olyan helyen ahol még nem jártál) ha meg húzod a száját úgy hogy nem tudsz motorozni, vagy azthiszed hogy tudsz, akkor ígyis-úgyis pofon lesz belőle."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
válasz Topiccsendőr #28136 üzenetére
Miből tart megcsinálni olyanra ami jót tesz az akkunak? Már most lemennék, de este van.
Öröm olvasni!persuader! Az h kimértem a gyújtás ráadásakor óriási áram folyik a lámpák miatt. Ha nem világítanak indítás alatt ami nem picit rántja meg az akkut, akkor kíméli.
ujskodas! Típus évjárat? A többieknek tudom, h naaagy motorjuk van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #28140 üzenetére
Tudom tisztában vagyok vele, de ha nem mennek a lámpák jobb az akkura nézve, mert nem kell még a lámpákat is táplálni mialatt folyik az a sok sok amper.
Az h kimértem a gyújtás ráadásakor óriási áram folyik a lámpák miatt >>Ezt az áramot fogom kivenni a körből. Nem tudom mindig csak én értem amit írok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #28142 üzenetére
Jaj ne bántsál már. Nem szokásom gányolni, inkább azt szoktam javítani és hangosan szidni a szakikat.
Mondtál valamit amikor semmit sem tudsz arról mivel töltöm a napjaimat. Szépen mondva nem szép dolog, nem szépen meg elmész tudod hova.
Részemről befejeztem.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #28142 üzenetére
Há had barkácsoljon a gyerök má..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28139 üzenetére
Nem, mivel nem hibás, azt tudja, amit a gyártó ígér: 5000 fordulaton 40W-ot, 8000 fölött meg 60-at. Ez ennyi! Mivel városban nem sokat használom (a "barkácselektronikám" gyakorlatilag csak itt dolgozik), országúton meg nincs vele gondom, a GPS-t is elviszi akkumerülés nélkül. Azt fogom esetleg megcsinálni, hogy a 3 db műszerfal megvilágító izzót LED-esítem, vagy a mostaniakat egyszerűen kikapcsolhatóvá teszem. Slussz! A 35W-os kereten belül meg megkeresem a legjobban világító HS4-es égőt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28150 üzenetére
Nem! "Felkapcsolt" lámpával mérjük a töltést, de a generátor összesen 2,2A-t tud 2500 RPM-en, 3,4A-t 5000-nél és 6A-t 10000 esetén. HA ezt nem tudja, akkor hibás. Ennyi van a japán nyelvű manuálban.
Még a mérés helye is meg van adva a (z egyenirányító diódát is tartalmazó) söntstabilizátor után (de természetesen az égő, az akksi és egyéb fogyasztók előtt)A "felkapcsolt" lámpának annyi a jelentősége, hogy kivett izzó esetén, 10000-re pörgetve a motort a fesszabályozó tönkremehet, mert nem tudja a teljes teljesítményt eldisszipálni. (Gyufásdoboz méretű).
Egy német nyelvű oldalon (pár darabot ott hivatalosan is forgalmaztak), meg egyértelműen írják, hogy 60W a névleges teljesítménye. Az meg megvan ténylegesen.
Mérve: alapjáraton (ez kb. 1500) 1,5 A mínuszom van az akksiból, tehát ennyivel merül.
szerk: szerintem is hanyagoljuk a témát, most sem én hoztam fel. Csak izzót kerestem, ennyi...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #28132 üzenetére
Nem fog menni,de sokat tanulhatsz közben,és jobb leszel. Szimulátorozni szoktál?Ott lehet olyat,hogy a leggyorsabbnak player köridejét betöltöd szellemautó formájában,így folyamatosan ott lesz előtted,amivel sok-sok másodperc javulást tudsz kicsikarni,mert látod hol megy el az idő. Hülye példának tűnik,pedig ez is nagyon hasonló.
Give me your cum,bull!
-
TommyGun
őstag
válasz Topiccsendőr #28360 üzenetére
Mindenki csak a saját heréjével/karjával játsszon legyen kedves
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28360 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #28363 üzenetére
egyebkent jah, csak nem voltak kepesek ilyen tankot es ulest rakni ra
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #28360 üzenetére
A kupufból is fűrészelj le mert le fog érni kanyarban
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #28360 üzenetére
Ugyan minek a csutkakormány spencerék is a túrakormánnyal mentek AMA superbikeban a 80as években
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28378 üzenetére
Húbazz mekkora szélvédő, egy kamion is megirigyelhetné!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28386 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #28386 üzenetére
Jah aki tréleren viszi a motort.. . Gondolom itt a kemény sport mag max a pályáig gurizik le. . Doboz=Hasznos.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28391 üzenetére
isten. bele sem akarok gondolni mennyibe kerül, hogy rátegye az ember a seggét.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28378 üzenetére
Komoly ez a plexi A mostaniaknak se ertem hogy pl az utcai plexi miert kisebb mint a verseny, szigoruan sbk gepekrol beszelek. Aztan ott vannak a TT gepek, amiken meg orbitalis plexik vannak.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28397 üzenetére
a kipuff és a blokk volt amiről panigale-ra tippeltem én is, de a hátsó villa miatt nem állt össze, de most, hogy mondod a kis panigale-t, igen, azon hagyományos lengőkar van.. háááát, nekem ez így ahogy van, jöhetne, annyira disznó. gondolom 10 milla körül már most megcsinálná neked valami komolyabb motorépítő cég
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28427 üzenetére
Az új did vx525-ös lánc a cbf-en 4k km után már nem volt egyenletesen nyúlva. Simán 1cm különbség volt a legfeszesebb és a leglazább része között. Utáltam a járdán tologatni és megkeresni a legszűkebb szakaszt mert ugye ahoz kell állítani a feszességet.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #28427 üzenetére
Gyökértelen-gyökér?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28433 üzenetére
Isten lássa lelkem, nem sarkítok, nagyon csodálkoztam én is. Ráadásul a szervizes az orrom előtt bontotta fel a dobozt még az sem volt hogy na cserebere. Lehet akkor kifogtam, de akkor iszonyatosat csalódtam a láncban. Amit 26k után cseréltem abban vagy 2,5cm különbség volt.
nah most megnéztem a táblázatomat, kereken 5k km után volt 0,8cm.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #28397 üzenetére
ez nem rajz nekem bejon.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28473 üzenetére
" Koruton semmivel nem fersz el..."
Dehogynem! Épp a héten történt hogy elengedtem egy sportmotoros kollégát, tudott haladni. A robogósokról már nem is beszélve akik (akár a pizzás dobozzal a seggükön is) úgy cikáznak a kocsik között mint a megzakkant legyek.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #28473 üzenetére
Nem nem.. A másik motor mellé vette a Bömöst. Szerintem több vezetéstechnikai tréningen volt ő egyedül mint itt az összes motoros. De lehet,hogy kényelmes is. Ha megteheti,miért ne. Az én motorom gazdája is tartott egy Gs 800-ast a Vara mellett. Megtehette.
Ui; Èn még nem láttam több ezer km lefutott sportmotort,konzolokkal,dobozokkal. Kevés km-el azt má igen.. Nincs ezzel baj,nem erre valók.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #28479 üzenetére
A régiekből biztos,az újabb gépeken kevéske létezik. Mondjuk 4-5 éves gépekben jó ha van +10ekm
Fattyu:
Pécsről hoztam a motoromat egy seggel,240km az semmiség. Ezzel a motorral 11ekm mentem,5hó alatt és most is használom. Nagyon minimál öltözködés/gurulás tanktatyiból,táskából[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #28486 üzenetére
Rosszul látod. Arra próbáltam rávílágitani,hogy egy túramotorral sokkal több,nagyobb távokat lehet megtenni x idő/szezon alatt mint egy sportmotorral. A sportmotort nem több napos túrára tervezték. Természetesen el lehet menni vele,tény hülyén is nézz ki felmálázva. Az igazi élete a pályán van és a közúton ahol néha (mind ) megcibálják (igen én is szoktam,na nem úgy mint Symbian ). A régi sportgépek még aránylag kényelmesebbek mint a maik. A mai gépek minimás súly,áramvonalas idom,sorolhatnám. Minnél kényelmesebb egy motor annál nagyobb távokat lehet vele megtenni,hiszem erre lettek tervezve. Neked sport géped van pályázól leginkább,nekem túra vas van én meg szeretek hosszabb,több napra is elgurulni. Motort cserélnék te biztos kinyomnád a szemét,én max mennék egy kört vele és letenném. Nem az én világom,ahogy a tiéd se lehet az enyém.
Vlevi:
Erről beszéltem.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28397 üzenetére
Gondolom euroringet mondod.
Nem tudom az elnevezesek mit takarnak hogy dupla bubis, de nekem mar nem a gyari van. Megse ferek el mogotte, de vakon nem mennek 200zal
A TT-n milyen plexivel mennek? -
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #28566 üzenetére
Mondtam én nem értek a lovakhoz.
de igen erre utaltam az injektor huzosabb. Mert ott meg kéne venni pl powercommandert vagy valami ilyesmit hogy utánaállítsd a keveréket a megváltozott dolgoknak.
Szintén Szatitól az infó.
Amugy nemtom. Én is szeretem a hangos dobot. végdob csere vs herélés. nemtudom. de örülök karbin egyszerűbb műveletek ezek
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #28577 üzenetére
Lenne valami bitang sportmotorom, biztosan tennék rá valami nagyon "fájin" kis dobot. Ezek a GP dobok nagyon bejönnek
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #28585 üzenetére
Akkor lehet hagyom a fenebe es inkabb marad a robogos hang a kis kawan. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28569 üzenetére
Szintugy varom
Van kep rola hogy elferek de a TT-s plexi alatt egy 2 meterse urge is elfer. Bar talan ertem a logikat, ott szinte vegig magasan tartjak a fejuket, sok a belathatatlan kanyar, ugy meg csak jobban kilatnak ja, es 300zal mennek hazak kozott.
Lassitasokon latni hogy lobog a magas plexi.
Mennyit er egy vekony lanc? Nem penzben -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28601 üzenetére
Lehet, hogy az én kis gépemnél és azért fogy el a "lóerő", mert nem olcsó sima, hanem O-gyűrűs láncot használok? Ez ennyit számítana?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28603 üzenetére
Jól van na, csak titkon reménykedtem, hogyha veszek rá egy 3000 forintos MZ-láncot (médincsájna), akkor legyorsulhatom a Hayabusát!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28601 üzenetére
Te liszenszes versenyzo voltal iden?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28649 üzenetére
a neoprén búvárruha megtartja ebből indultam ki. De ezekszerint tévesen.
Fehér témára pedig ettől félek hogy idő után olyan kosz lesz benne ami nem jön ki, és akkor a fekete sokkal jobb válsztásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28661 üzenetére
azaz, 2 hetet ültem én is kezdésnek a kanapén benne, mire egyáltalán a motorra feltudtam benne ülni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28663 üzenetére
A sportmotor kategóriára érted? Mert, hogy egy naked nem jól teljesít pályán ilyen okok miatt az még ok, de sportmotornál már elég gáz.
SymbianOS: autóval sem repkedünk a vasúti átjáróban, ki tudja milyen szarul van megcsinálva az út-sín találkozása, hát még friss jogsival két keréken... Isten nyugosztalja szegényt de ez emberi hülyeség így ennyi infó alapján, az ilyen ellen nem véd a fojtott gázkar meg semmi...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28691 üzenetére
Tudnál konkrétumot mondani, hogy miben nyilvánul meg mondjuk egy futóműnél a spórolás? Ha a mai sportmotorokból indulok ki, már mindegyiken van minden finomság ( 4-6 dugós radiális fék, fordított telló, állítható elöl-hátul minden, erősített lengővilla, alu váz). Hova fokozzák még? Naked az más tényleg.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28701 üzenetére
Mondjuk a nikasil-os téma lehet valamilyen gyártástechnológia hibára vezethető vissza (bár egy ekkora cégnek azért illene megoldani az ilyet). Féktárcsák külső beszállítótól jönnek (Hondánál Yutaka asszem), az lehet az ő saruk is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #28701 üzenetére
"A futómű gyári állapotában általában használhatatlan egy ilyen 180 lovas géphez."
Azért ez így egy kicsit túlzás. Jelenleg sokkal jobb a helyzet mint mondjuk 10 éve volt. Persze a komoly verseny tempót nemn bíják a gyári futóművek, de mégiscsak utcai használatra kiadott sportmotorok ezek.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28847 üzenetére
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anime filmek és sorozatok
- Futás, futópályák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen