-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz StoneBridge #69233 üzenetére
Tavaly juliusban 52.44 volt a legjobb, iden ez volt az elso palyazasom, baleset utan azert kicsit bennem volt a felsz.
52.40-et tudtam menni 3. menetben, aztan sajna jott 2 forditott kor (plusz ugye 2 gokart kor) es befaradtam, majd legkozelebb lesz jobb is ;-) Iden 50 ala bemenni a cel.V.Strykernek meg respect, nagyon jol ment a 240 kgs bocival. Ja, meg bekaphatja, hogy elso pqlyazasakor mar leert a terde
-
válasz StoneBridge #69413 üzenetére
Motoros oktatóm volt.
Arra nem voltam, talán majd elnézek. -
KoVee84
senior tag
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
melyik zx6r? mikori?
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
"Alacsony fordulaton ideges, rángatózik..."
V.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
amdk7
aktív tag
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Háát, igen. Én SV1000-el mentem egy kisebb karikát, de az is "ideges" természet alacsony fordulaton...
De én úgy éreztem, hogy megszokás kérdése, ha az lenne, biztosan össze tudnánk kovácsolódni.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Gondolom nem annyira mint a 899, de igen, ilyen.
Viszont engem igazából csak veztech tréningen zavart amikor űberlassú feladatot kellett csinálni, na ott olyan volt mintha egy kapálógépen ültem volna. Városi tempónál nem zavaró; bár lehet csak hozzászoktam.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Pedig a sor2-d is gyakorlatilag V2, csak nem a hengereket, hanem a főtengelyt ékeltél el.
A K8 SV650 is ilyen, 1800rpm alatt felejtős, rángat, tiltakozik, 1800 és kb. 2800rpm között óvatos gázkezeléssel már sima, és 3000 felett lesz tökéletes. A nagyon lassú kanyarokat leszámítva nincs ebből gond amúgy semmi az ég világon városban sem. Gáz nélkül is megy egyesben (a maga módján), szval abszolút élhető.
(#69421) canniball: Én városban a sor4 motorokat nem szerettem annyira, az ember felváltogat, aztán erő semmi, főleg fordulat nélkül, fordulaton meg nekem kellemetlenebb a hangjuk a V2-nél.
-
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Ernő is hajlamos erre. Vagy hajtod vagy nyűgös. főleg ha 50- el kell menni. Minimum 80 és kisimul.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
Na akkor megvilágosodtam miért rángat az enyém is 2-3asban,mert szar olasz mv gyártotta
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #69865 üzenetére
40 fokban?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #69868 üzenetére
Árnyékban. De hol van ott árnyék?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz StoneBridge #70951 üzenetére
Armalith farmer az ami a bőrhöz hasonlóan bírja az aszfalton csúszást. Viszont nagyon sürü szövésű. Annyira nem szellőzik mint egy sima farmer. Ja és mocsok drága.
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #71007 üzenetére
Köszi!
Szerencsére végig száraz idő volt. Persze, a szigeten volt pár kisebb szitálás, de semmi olyan komoly, hogy kellett volna az esőruhám.
Az SV-n szerencsére kellemes a pálya a félidom mögött, nem tép le a szél. Amire figyelj viszont, a fülvédelem, nekem egy worksafe dugóm volt, állati kényelmes, de nagyon kevésnek bizonyult. Legközelebb maradok a 3M szivacs dugójánál, az jóval erősebb.Az a jó a pályán, hamar eltelik. Mész mész aztán egyszercsak ott vagy. Igazából nekem is csak sötétben volt rossz, semmit nem lehetett látni, csak az utat... Persze, tuti utálnám, ha minden nap autópályáznom kéne, de pár havonta belefér. No, meg mikor megékeztem a szigetes pályára, méterenként trafi, semmi látnivaló, rossz kombó.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Ez a jóval erősebb fény ez kb mit takar? Mert gondolkodtam én is, hogy cserélni kéne izzót a Z750-ben mert amit a gyári produkál fényerő az nem túl acélos szerintem.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #71087 üzenetére
Köszi a segítséget. Szerintem rápróbálok egyre aztán majd kiderül. Meg annyira nem is drága a cucc.
Más kérdés. Jövő héten szerdán kicsit hűl az idő (jó 29 fok lesz ), valakinek van kedve egy kakucshoz?
Hello darkness, my old friend...
-
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Igen ezt olvastam én is róla. Egyetlen dolog zavar benne, a nem túl jellegzetes forma. Olyan átlagos. A sor4 még mindig nem like vonal. Minden esetre bevettem a listára olyan mellé mint Z1000 igaz ő sor4-es.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Azt írták kommentbe, hogy kevesebbet bír (kb 1 év az élettartama normál használat mellett). Ez ugyebár szgk--ra vonatkozik, nálam motorban simán megérős mert viszonylag keveset megyek vele (még!).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz StoneBridge #71092 üzenetére
NEm nagy a nyomatéka, de nincs 200 kiló. Gondolom indokolt volt a kipörgés gátló.
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71326 üzenetére
Tegnap jöttünk meg onnan, dobd fel a tervet és megmondom jó-e. Hol szálltok meg?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #71326 üzenetére
Két dolgot tudok javasolni.
Nagyvárad- Déva közötti szakaszt lehetőleg kerüljétek. Szinte végig félpályás, lámpával szabályozott útjavítás van rajta.
A másik kerülendő szakasz az Olt völgye, (E81 főút). A teljes román kamionforgalom ott megy át (legalábbis ez az érzése az embernek), 1 sávos, kanyargós féligmeddig szerpentin, előzni, még motorral is szinte képtelenség, de legalábbis állandó életveszély, és kb a 20. megelőzött kamion után feladod, és beállsz a 40-50-el tötymörgő kamionok közé.
Vadulni meg azért sem érdemes, mert záróvonal átlépésért a román rendőr azonnal elveszi a jogosítványt. Nem azért, mert szemétkedni akarnak a magyar motorossal, hanem azért, mert mindenkitől elveszik, aki átlépi a záróvonalat. -
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71328 üzenetére
Nem tudom hányan mentek de ajánlott szállást foglalni! Délután/estefelé fogtok szállást keresni, nem jó ötlet! Itt nézzél körbe amit kell x és már dobálja is fel. A [link] vagy [link] Bp-ről indultok akkor inkább M5 le Nagylak ott Lukoil kút tankolás majd határ után egyből fel a Román autópályára A1. Majd E673 Facsádon tudsz tankolni vagy Déván ott megint fel az autópályára. Én inkább Szászsebes, Petrozsényben néznek szállást.
Csütörtök - Vasárnap voltunk kint, napsütés kb 25-30. Pénteken fogarason volt egy kis eső fel/le, szombaton 5x áztunk el kb 30fokban abból 3 lájtos 1 közepes 1nagy eső volt. Semmi gond nem volt, annyit leszámítva,hogy a társamat majdnem elcsapták előzés közben,ráhúzta egy hülye Picasa a szutykát.Hasznos:
Itthon váltsál Lejt ne kint.
Nix, nem kell motorra Románoknál autópálya matrica.
Nagylak/határokon kb 30-40percet fogsz szívni ellenőrzés miatt.
Trafipax van a pálya felett elhelyezett digitális infó táblák mögött. (hátulról mér)
Obársia Lotrului-Brezoi (7A) szakasz első 20-30km KATASZTRÓFA! Életemben nem jeleztem kézzel lábbal ennyi kátyút, rossz utat, kavics/homok/föld felhordást ezen a szakaszon. Utána már elfogadható a szakasz."Nos megvolt a Transzfogaras (itt már voltunk) és a Transzalpina. Borzasztó állapotban van Transzfogaras felmart, helyenként kátyú/javított utak.Motorozhatóság nem sok,látvány is csorbult az évek során. Ezzel szemben Transzalpina valami csoda, kb mint egy mini Glockner, csodás volt nagyon tetszett! Új szerű aszfalt, igaz fent a csúcson volt pár út felbontás 50-80cm széltében de kárpótolt a táj,látvány,élmény. Ami szembetűnő volt a románok még mindig nem tudnak bevenni kanyarokat, majd mindegyik lelopja és/vagy a szembejövősávba kanyarodik fel/le. Záróvonalon előz, index nélkül kanyarodik, tükört nem ismerik sokan. "
Vlevi:
Fura mi Brezoi - Nagyszebent simán abszolváltuk pedig volt karambol is.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz StoneBridge #71338 üzenetére
Valami látnivaló esetleg a környéken?
GSP tartót felkötöttem, ma belerakom a telót, már napok óta fent van le nem esett, most súllyal tesztelem. Már csak app kéne, hogy navi alatt ne kapcsoljon ki a kijelző.Mindenképpen a parádsasvári részt 1-2x oda vissza békésen megteszem milyen. Mondjuk gondolom 60-ról nem is kell lassítani.
Csak kitolni tudom a világítást, de utána ki kell vennem feloldani. Halat nem lájkolom mióta majdnem megfulladtam.
Sopronba is várnak. Az nagyobb falat lesz, oda veszek matricát.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71336 üzenetére
Én tuti nem mennék Kolozsvári kerülőt,inkább Szászsebesre tenném a gyülekezöt. Transzalpina Transzfogaras utad jónak tűnik, bár ugye fogaras (alja) nem igazán jó útszakasz. Az időjárás még mindig közbeszólhat és ha csak egy felé mehetsz akkor borul a bili..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #71336 üzenetére
Transalpjnán is voltam. Jobb az ut, mint a fogarason.
A transzfogaras eleje és a vége nem a legjobb minőségű aszfalt, van ahol kb. mogyoroscsokoládé.
A transalpina 2 ujabb, jobb minősrgű, de pár helyen még most készül. -
demars
addikt
válasz StoneBridge #71452 üzenetére
Én is Repsolt használok. Teflonos, de kicsit se fehéredik ki nekem sem. Pedig azt olvastam róla, hogy fújás után fél órával kissé fehéres lesz.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Chrys_
addikt
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
Ezekről a törésekről mindig Jorge Lorenzo esete jut aszembe, amikor műtét után ismét ráesett, és a lemez majdnem kilyukasztotta a bőrét. A MotoGP dokufilmben lehet látni.
-
yodamastah
őstag
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
drót... es igen zavarbi fog, ki kell majd venni. ez van.
-
yodamastah
őstag
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
Pontosítok, elasztikus titán sínt raktak be. De lehet te ezt hívod drótnak
-
Geresics
addikt
válasz StoneBridge #71735 üzenetére
Hogy sikerült? (Csak, hogy tanuljunk az esetből!)
Ha meg ígyis-úgyis újat "kell" venned, akkor előtte nyugodtan próbáld meg a polírozást, veszteni nem veszthetsz semmit!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
válasz StoneBridge #71792 üzenetére
Akkor itt a kulcs. Én szeretek elmenni érte, szépen elmászni a régi haza. Átöltözök melós cuccba, aláfekszem, lejön bele át új, ÉN indítom el elsőnek, én várom az olaj nyomás lámpa elalvását stb. De mindennel így vagyok. Nekem az program az adott napra, hogy olajcsere.
Amihez hozzányúlok az tudom milyen lett, honnan indul a ciklusa, mi van benne stb.[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #72364 üzenetére
Próbáld ki ezt nekem nem dobja le és rajta is marad.
Ráadásul nem is drága. nekem 500-km után is rajta van láthatóan a láncon a kenőréteg, azaz nem fényes majd dobok egy fotót róla.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #72665 üzenetére
Ugyan nem tőlem kérdezted, de gyanítom egyformát használunk (GiPro). Nálam tökéletes tavaly óta (10k km).
TommyGun
A 650-es Burgmann mechanikailag egy speciális szerkezet. A központi szíjcseréje pl. azért komoly szaktudást (és pénzmagot ) igényel, ahhoz én sem nyúlnák hozzá.
Általános dolgokról írtam ott, mint az olajcsere, gumicsere (már ami a kerékkivételt illeti), stb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #72665 üzenetére
Szerencsére nekem nincs ilyen gondom. Nekem jól jelez vissza szerencsére. Viszont lehet ledobom a BT023-as gumikat. 11K km és még van 3,5mm profilom hátul. Ez egy betongumi, és nem tölt el jó érzéssel hogy így szerpentinezek.
-
válasz StoneBridge #72736 üzenetére
Igen, azt mondják amiben még nincs gátló azok veszélyes jószágok. Pedig még abból van több eladó.
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73093 üzenetére
Útvonalat tudsz linkelni?
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73097 üzenetére
Ez baromi jó lehetett Egy ilyenre én is beneveznék
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73102 üzenetére
Engem az ilyen hosszabb túrákban csak az rettent el, hogy nem túl kényelmes hozzá a gép
Nem tudom, hogy ebben az MT milyen.
Nem lett ez rossz vidi, bár lehet kéne még 1-2 gopro a motorra és akkor össze lehet belőle vágni valami faszát.
Király hangja van a gépnekHello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73102 üzenetére
Egy bal bokát nézzek 15 percig? Na azt azért nem.
Útminőség milyen? Motorokat mennyire ellenőrzik? Hátsó gumimon már erőteljesen látszik a kopás, ha nagy razzia van akkor fel kell rá készülnöm. De még nincs 8éves se csak 1, nem is értem...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73108 üzenetére
Ááá értem, akkor végül is kibírható a dolog Bár gondolom egy rendes túramotorral egész más lenne.
Egy ilyen PH-s túrát kellene szervezni. Bár sokszor egy sima gurulás/kakucs sem jön össze rendesen[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73116 üzenetére
Neki meg is lovasították a Nudáját.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73116 üzenetére
Ja, amikor a frissen vett Panigaledat elkötik, nem lenne őszinte a mosolyod. [link]
-
Horvi
őstag
-
TommyGun
őstag
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Istenem de örülök hogy kardános gépem van
Az endúrómon mikor ezzel kelett szarakodni felvágtam az ereimet mindig, ocsmány..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Múltkori lánc/lánckerék cserénél ott akartam lenni, mert kíváncsi voltam mi van az első lánckerék környékén, fedél alatt, de így 25e km azt hittem nagyobb lesz a baj. Nyilván meg kellett tisztítani kicsit de pár ilyen rágó méretű összeragadt dzsuva volt csak.
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
"a 22e km alatt összegyűlt dzsuvát szedtem ki, "
Egy-két hete pont erről értekeztem én is, hogy év elején mindíg leveszem az első lánckerék előtti védőburkolatot, és kivakarom onnan az egész évben befújt, porral, macskaszőrrel kevert láncsprét -
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Kb 6ekm-t kuplungház le,petróleum/ecsettel letisztítom azt és a környékét, majd zsírzom a benne lévő csapágyakat. Kb 2hete csináltam ezt + hátsó rugóstag, blokk alja.
Runner:
Hol van az már.. 82,talán még 8ekm bele megy idén.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Én a hétvégén szedem le. Vasárnap vettem észre, hogy kilökött egy nagy adag fekete cuccot a lánc. Rohadt ronda lett a környékén minden. Valószínű ugyan az miatt, mint nálad. Most kikotrom a nagy részét és ha lesz másik spray akkor ismét neki + lánc mosás alaposan. Nekem is repsol van, kalap sz@r.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BoB
veterán
válasz StoneBridge #73302 üzenetére
Nekem van fogyasztásmérő a motoron (pillanatnyi, átlag), a saját tesztjeim alapján 2 deci pontossággal működik. Az alapján a fordulat nem számít nagyon, hanem az hogy mennyire van eltekerve a gáz (autónál mennyire van mélyrenyomva a gázpedál).
Ha folyamatosan úgy megy hogy koppra húzza a gázt amikor csak lehet, akkor szerintem lehet több is mint 6.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
TommyGun
őstag
válasz StoneBridge #73359 üzenetére
Nézegettem én is a Multistradakat még télen, az a vicces hogy a köv generáció ami 2011-től van az 2 millával többe kerül átlagban mint egy 2010-es...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #73392 üzenetére
Persze, rendszeresen sétálok és biciklizek, pláne most, hogy bejárós vagyok.
A vasút 6 km-re van, oda biciklivel megyek, aztán elvonatozok Győrbe, majd buszozok az egyetemig. Szabadidőmben sétálgatok egy kicsit, tegnap pl. elmentem fagyizni, de foglalkoztat a gondolat, hogy majd a GyőrBike-ot (hasonló, mint a BuBi) is letesztelem egyszer. Megfordult a fejemben az is, hogy viszem a saját bringámat, de a vonatbérlet úgy qrva sok lenne.
Haza meg értelemszerűen ugyanez visszafelé.Fémek:
Először egy lemezzel fogták össze a combomat, ami decemberben eltörött (a csontból hiányzott egy darabka -> elfáradt a fém), és kicserélték velőűrszegre. A bokámban meg 2 csavar van. Valamikor majd kiveszik, de jövő nyárnál előbb semmiképp sem.(#73393) Horvi: Szégyen vagy sem, nem tudok úszni.
(#73395) imibogyo: Kösz!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox One
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest