-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #46076 üzenetére
Szia! Én már utánaérdeklődtem ennek az MT07 kipufogó témának. Nekem sem nagyon tetszik, hogy kis fordulaton szinte nincs hangja. Mivel a teljes gyári rendszer egyben van, ezért valóban csak a teljes rendszer cseréje lehetséges. Mivel a gyári ECU nem írható, ezért power commander nélkül elég lutri a dolog, lehetséges hogy teljesítménylyukak, egyenetlen alapjárat, fogyasztásnövekedés jelentkezik, ha megváltozik a gyári rendszer. Ezt power commander beiktatásával lehet kiküszöbölni (kb. 130ezer fékpadi beállítással), vagy EJK beiktatása(olcsóbb, mint a PC, de nem lehet olyan pontosan beállítani). Mivel nekem nem a teljesítménynövekedés a lényeg, hanem a szebb hangzás, és az hogy a gyári ECU-val megfelelően működjön. Magyarországon még kevés a tapasztalat, mert nincs sok MT07. Külföldi fórumokról szereztem infókat. Az akrapovic titánium rendszer tényleg erre lett fejlesztve, tehát negatív hatások nélkül jól működik a gyári beállításokkal (az akra karbon -ra ez már áll. nem igaz). Ez kb 300 ezer, nekem drága. Természetesen egy PC beiktatásával még optimálisabbá tehető, és jöhet néhány plusz lóerő.
A másik gyártó, aki azt állítja, hogy a gyári elektronikával is jól működik a rendszere a MIVV. Több helyen is állították MT-s kollegák, hogy pl. a mivv gp rendszer gyári ECU-val jól működik, tehát vszínű a mivv oval is(én ezt szemeltem ki). Kb 130 ezer ebay-ről, és szép hangja van, kivehető db killerrel. Persze erősebb nem lesz ettől a gép, de remélhetőleg gyengébb sem. Szóval ezen agyalok, hogy ebbe beruházok még. De ha te többet tudsz, akkor szívesen meghallgatom.Üdv:Tamás -
HSM
félisten
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Ez idegesített a GS500-ban is, mikor azzal jogsiztam. Kisgázzal könnyen és sunyin le tudott fulladni, már azt hitted megy szépen és egyszercsak paff. Bezzeg az SV650... Mint a dízel autó. Gáz nélkül kiengeded a kuplungot és megy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Pedig ez az alapjarat kozeleben lepoffenes tipikusan nyitott dob problema. Erdekes, h a gyarival ilyesmit csinal
Ott vmi beallitas hiba van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #63739 üzenetére
Lambda-szonda.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Ezt most nem teljesen értem: "A MIVV-ről nem tudok nyilatkozni, enyémre rákérdeztem, nem lehet vele gond." Ezek szerint neked már nem a gyári rendszer van fent? Szóval mi az amivel nem lehet gond? Bizonytalan vagyok ez ügyben, 130ezret kifizetnék egy rendszerre, ha tudnám hogy tényleg jól működik egyéb módosítások nélkül (nem kell plusz lóerő, csak szép hang), de még ezen felül plusz 130ezret Power Commanderre, és beállításra nem szeretnék elkölteni. Az EJK-ról tudtok valamit? Illetve több helyen olvastam az "ECU flash (reflash) update" kifejezést fórumokon. Az AGO motors viszont azt írta, hogy a gyári mt07 ECU nem írható.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63739 üzenetére
Ki nezi? Ezt most nem ertem.
Nagy motorfek utan csuklik-e, ez produkalhato. Magas fordulaton motorfekezel, es finoman vissza probalod adni a gazt. Itt majd' az osszes nem gyari kipu elverzik.
Az rsv peldajat tudom felhozni, h sima vegdobhoz is evo szoftvert raknak ra, de az olaszok ilyen teren fejlettebbek a japanoknal.
Illetve en azert nem hagyatkoznek senki velemenyere, mert nagyon sok motort probaltam ki, ami csuklott, de a tulaj evekig ezzel nem volt tisztaban. mas a fontos szamomra, de akkor is, ezt erezniuk kellett volna. ha nem huznak nyelet sosem, es gyokkettovel rotyognak, akkor a dob altal elkurt gazreakcio nem olyan eles. Es altalaban ezeknek az embereknek nincs szukseguk pontos gazreakciora, mert egyaltalan nem hianyzott nekik.Ha mar a leomlo kacskaringossagarol beszeltel. Ezek szerint a rendszer hossza is megvaltozott, azaz a mukodesi fordulatszam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz StoneBridge #63746 üzenetére
Aha, fém fékcső, plusz előre ebc hh betét és ugye fékfolyadék motul 5.1.
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #63746 üzenetére
Akkor te vagy P.Roland? Ha igen, akkor a facebook-on már konzultáltunk motor ügyben!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz StoneBridge #63981 üzenetére
Már kint van és olcsóbb,mint a 10+
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xaels
félisten
válasz StoneBridge #64351 üzenetére
Legóztam vele egy jót. Jobb oldalon a fékfolyadék tartálya útban volt, de megoldottam.
[link] ilyen lett a végeredmény. Ki nem mentem vele, de az udvaron jól hátralátok, a tankba sem ér bele. Kicsit közel van az indító gomb meg a duda(nem vészes), de azokat nem sűrűn nyomkodomPSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz StoneBridge #64423 üzenetére
Az a yamaha nagyon szép darab! Olyan futurisztikus, ahogy nekem többen mondták ernőre.
-
válasz StoneBridge #64425 üzenetére
Igen az a másik amit emlegetnek. Mi lett? Itt les be az ajtón köszöni jól van. Most papírozzák ebben a percben.
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #64423 üzenetére
Köszi! Egyelőre még nincs semmi, a MABISZ azt mondta, hogy az eddigi papírokból (rendőrségi határozat, műszaki szakértői vélemény, vádirat, stb.) nem állapítható meg egyértelműen, hogy a nő a felelős. Jó vicc...
Május 18-án lesz a tárgyalás. -
Geresics
addikt
válasz StoneBridge #64875 üzenetére
Elgondolkodtam rajta. Sőt, ez a srác pl. 5 éve így használja. Terepen. Esett is nem keveset, néha fejjel előre. Az elmúlt 5 évben egyszer sem figyelt be a plexin sem neki, sem több más terepen motorozó embernek.
Hidd el, nem csak az a jó, amiértsokpénzt kell fizetni...Amúgy halkan jegyzem meg, hogy ha a gyári "ragtapacsot" használod, és kapsz egy merőleges ütést, akkor az a statikusok pontszerű terhelésnek szokták csúfolni. Na, akkor ki is jár rosszabbul...?
Ismerünk olyan világbajnokot, akinek pont ilyen ("gyári") rögzítés miatt vannak komoly agysérülései? Vagy akkor inkább ne is rögzítsünk a fejünkre semmit? Sőt, inkább maradjunk otthon?
Az utolsó bekezdésem már szenny-média szintűre sikerült, kéretik figyelmen kívül hagyni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65253 üzenetére
Van különbség.
Én röffentek, 20mp és indulok is. Így lesz a leghamarabb üzem meleg és ez a cél.
Semmi értelme perceket várni alapjáraton. De ha utána olvasol, minden gépjárműnél ezt ajánlják. Télen -20 fokban is ez a legoptimálisabb.Idézek egyet, igaz ez autóra vonatkozik de motor szvsz dettó.:
"Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett.
Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.
Ha alacsony, közepes terhelésen terheljük a motort, akkor hamarabb melegszik, hamarabb melegszik az olaj is, elpárolog a belekerült kondenzvíz és közben haladunk is.
Mivel az olajnyomás már felépült, a csapágykopás nem jelentős mértékben nagyobb, mintha üresjáratban járatnánk, viszont a melegedés és az üzemmeleg állapot elérése így sokkal gyorsabb. A cél pedig ez, mielőbb üzemmeleg motorral haladni. Vannak olyan dolgok, amiket a hideg motorral mindenképpen kerülnünk kell. Az első természetesen a nagy fordulat, de pontosan ilyen fontos a kis fordulat kerülése is. Amikor kis fordulaton erőltetjük a motort, akkor a siklócsapágyakban a csap lökésszerű terheléseket kap, a kis fordulat miatt a megfelelő hidrodinamikus kenés nem tud kialakulni, így a csap a kenőolajfilmen megsüllyed és vegyes súrlódás alakulhat ki. A vegyes súrlódás pedig nagymértékben koptatja a csapágyat. Ne erőltessük a motort ötödik fokozatban negyvennel, mert többet ártunk, mint azt gondolnák!"[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz StoneBridge #65253 üzenetére
Egy story mindkét verzió előnyére és hátrányára.
Újszilvás, vasárnap, rekkenő hőség. Hulla fáradtak vagyunk, bambuljuk a távozókat. Egy pár, valami joghurtosdobozzal, felcuccolva, beöltözve. A srác indítaná a motort, de kulcs sehol. Naná, hogy a sátor zsebébe tette lefekvéskor. Ha cuccolás előtt beindította volna a motort, akkor nem kéne beöltözve lecuccolnia és előhalásznia a kulcsot. Némi civakodás közepette szétbontották a sátrat. Másodszor nem hibázta el a srác, összepakolás közben motorjáratás. Ömlött róluk a víz, mire végeztek. Sisak fel, de hoppá, a motor kormányzárban maradt. Kormányzár a nyaknál. Motor leállít, kulcs ki, kesztyűben kotorászás a kulccsal a nyaknál. Ember sík ideg, kicsúszik a kulcs a kezéből és huss, be a tűz forró könyökcsövek és a blokkspoiler közé. Ha nem melegítette volna a motort, akkor lehet, hogy nem vágja földhöz a sisakját. De, így még a plexi is leszakadt róla.[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz StoneBridge #65687 üzenetére
Milánóban lakom, így nagyon messze nincs. (50km a legközelebbi csücske)
Nuda 900 számomra supermoto kategória. Azt meg - jelenleg úgy érzem - nem vennék, így nem is volt alternatíva. Bár a blokk hasonló, de teljesen máshogy van hangolva, és a vezérlés sem 360-al van eltolva.
Darko_addict: Én is töltöttem egyet. Hagy örüjjé'
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
doc
nagyúr
válasz StoneBridge #65710 üzenetére
nyilvan VAN jo markaszerviz, viszont a markaszerviz egyaltalan nem jelent automatikusan minoseget is megbizhatosagot
dragasagot viszont igen
epp' eleg remsztorit hallani hogy milyen horror osszegeket kernek el a markaszervizben akar egy sima olajcsereert is ahhoz kepest mintha pontosan ugyanazt megcsinalna egy ugyes szerelo aki nem kijelolt markaszerviz -
fattyu
veterán
válasz StoneBridge #65710 üzenetére
Márkaszervíz : minimálbéren tartott szerelők akik amint felszedtek némi tudást menekülnek oda ahol esetleg meg is fizetik őket.
Jóanyám járműértékesítő. elmult 15 évben 4 külnböző márka 5 kereskedésében dolgozott. Mind NAGY budapesti szalon. és mindenhol ez ment.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz StoneBridge #65714 üzenetére
nem tértem el. nem olvastad el...
Amint jól szerel már nem ott szerel hanem ott ahol fizetnek is neki. jön a következő nulláról induló emberke aki megint elmenekül amint eladható tudása lesz.
Aki meg ott marad az azért marad ott mert máshova nem jó. beleszarok kicserélünk valami jó drágát, ha megjavul véletlenül jó, ha mégse akkor is fizetett a paraszt.
Ez egy márkaszervíz.
Mondom nem kitalációk. 5 szalon tapasztalata belülről.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FIREBLADE78
addikt
válasz StoneBridge #65718 üzenetére
Lényeg: hiába viszed márkába ,ott sem csinálják meg jobban és többet is fizetsz az adott szolgáltatásért.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz StoneBridge #65723 üzenetére
Tudás nélkül csak nincsenek,akkor ennyi erővel én is mehetnék. Csavart megtudom húzni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
doc
nagyúr
válasz StoneBridge #65714 üzenetére
"a haverom mondta, hogy jó szerelő, vidd oda" sem jelent minőséget és megbízhatóságot automatikusan.
Nekem a szemelyes tapasztalat sokkal tobbet er mint egy markalogoEgy 10 ezres szerviz (olaj+szűrő+átnézés+átkenés), bruttó 22 ezer, ez drága?
Attol fugg milyen olajat raktak bele ennyiert. Ha valami tenyleg jofajta, 12ezres olajat akkor kicsivel dragabb mint egy 'random' szerelo, de belefer.Markaszervizbe pont nem olajcserere erdemes vinni a gepet, hanem esetleg olyan melot csinaltatni amihez az adott tipus mely ismerete, megfelelo infok kellenek, es felsz hogy a 'sarki szerelo' nem ismeri a tipust eleg behatoan.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #65714 üzenetére
Nem. A piac torvenyei alapjan minimalberert egy a piacon sokkal tobbet ero, tapasztalt szerelo nem ott fog dolgozni. Sztm egyertelmu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz StoneBridge #65774 üzenetére
Mi vasárnap megyünk/mennénk Egerbe. A doki szerint fel le mozgathatom a lábfejem, egyébként kaptam egy fasza bokarögzítőt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz StoneBridge #65809 üzenetére
Mi 8-kor indulunk Pestről. Majd meglátjuk, hogy sikerül leérni, milyen idő lesz. Mi lightos tempót fogunk menni. Lesz utasom is, meg kolléganő egyébként sem egy szélvész alkat az 535-ösével.
A doki 3hét gyógyulási időt mondott, kaptam gyógytorna beutalót is meg rémisztgetett véralvadásgátló ínjekcióval. Be van lilulva kívül-belül a bokám alatt. Fel-le tudom mozgatni, és kaptam egy szexi zöld bokarögzítőt ami kb. olyan mint egyes motoros csizmákban a belső.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #65809 üzenetére
Ha a múlt vasárnapinál egy kicsit jobb idő lesz (mondjuk ki-kisütöget a nap), egy Lillafüred nálam is előfordulhat. Úgy, mind Gandalf. Kelet felől
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #65969 üzenetére
Utólag már én sem tudom, miért nem kötöttem cascót rá, de az újon 100%, hogy lesz. Azon meg felesleges rágódni, hogy mi lett volna, ha...
szerk.: Amúgy az én esetemben annyi csavar van, hogy a vétkes fél az Astránál volt, úgyhogy nekem most a MABISZ-szal kell egyezkednem. Egyelőre ott tartunk, hogy májusban tárgyalás, aztán a végzéssel kérhetem a kártérítést.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65969 üzenetére
Nem tudok veled egyet érteni.
Az én motoromra havi 35k lenne a casco.
Az egy évben 420k. 2 év alatt majdnem 1 milla ami a motort teljes árának kb 1/3-a. 2 év alatt!!!
Ez brutális összeg egy biztosításra... arról nem is beszélve ha bármi történt volna önrész 100k vagy 20%.
Mivel 100k az motornál javításra semmi, tavaly elkaptam 70-el egy galambot 60k-s kárt csinált pedig csak a visszapillantót törte le. Szóval mindig a 20% lesz a mérvadó. Eldöntöm a motort alhangon 500k a fényezés törött dolgok cseréje 100k-t nekem kell belőle állnom úgy hogy évente fizetek 420k-t? Mivan?
Most lesz 3 éve nálam a gép tartanék 1.5millánál biztosítás befizetés gyanánt. Mivan?
Egyedül annak érheti meg a casco aki totál hitelre vesz egy motort és szerencséje van hogy már az első évben mondjuk összetöri. Da ha 3 évet fizet, már éppencsak lesz pluszban.
Arról nem is beszélve ha lopják vagy totálkár, sosem fogod a teljes összeget megkapni a 20 önrész miatt, az én motoromnál ez alapból 600k, plusz levonják az elhasználódásr jó ha 2 millát kapnék.
Úgy hogy évi 400-at fizetek. Mivan?
Mondom ezeket úgy hogy biztosítással is foglalkoztam, fater 25 éve csinálja. Tudom hogyan működnek a dolgok.
Inkább vettem 130k ért komplett bukógomba védelmet, (alig egyeszeri önrész ára!!!!!) El is döltem azóta, rögtön vissza is hozta az árát. Biztosítással ez is saját fizetős lett volna kb.Autóra term. Más a helyzet oda most is van cascom. De a motor egyszerűen nem éri meg az ár és az önrész miatt...
És azt is jegyezzük meg azért tblodi esete egyáltalán nem cascós káresemény hanem a másik pinának a kötelezője.
100 esetből 1x nem ismeri el így a másik hogy vétkes. De előbb utóbb tblodi is meg fogja kapni a kártérítést biztos vagyok benne.
Csak szopóágon van szerencsétlen. A lényeg hogy igazából neki sem kellett volna casco. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65978 üzenetére
Ezek elég jó feltételek tavaly szezon elején nézegettem akkor ez volt.
Ezek szerint elég jót csökkentek az árak. Bár a 310k-is sokallom érte, de barátibb...
Bogyó ez biztos hogy a te motorodra van? Kb nem tudom elhinni[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65983 üzenetére
Hát megkövezhettek ez így már teljesen mashogy hangzik.
Tavaly ilyesmikről szó sem volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #65978 üzenetére
Köszi! Motorral még nem mentem azóta, csak itt-ott felültem párra. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz ezek után újra.
Kezdetben autóval is megerőltető volt 5 km-t megtenni, most meg már 150 simán megvan egyhuzamban. -
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #66382 üzenetére
Nem, Malyinka-Lillafüred kb 5km szakasza lájtos off road, azaz aszfalt helyenként volt/nincs.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz StoneBridge #66690 üzenetére
Na akkor a Hexapad jobb ebből a szempontból, az nem nyom egyáltalán, puha, kényelmes!
Forcefield is jó cucc sztem! A kabátomba vettem egy Clover gerincprotektort, eddig se volt könnyű a kabát, de most olyan nehéz lett, öltözésnél úgy érzem, mintha lovagi páncélt vennék fel..
-
#79335424
törölt tag
válasz StoneBridge #66776 üzenetére
Akkor nem ott voltál. Oda nem lehet lépcsőn felmenni. A faluból kötélvasút visz fel kétezervalahányszázig, és onnan egy lift visz fel háromezer fölé. Kizárt, hogy olyan magasan ne szédülj az oxigénhiánytól. Közben megtaláltam. Aiguille du Midi, 3842m.
-
Kroni1
veterán
válasz StoneBridge #66782 üzenetére
Nyáron olyan sok az auto h kb. élvezhetetlen, sztem érdemesebb tavasszal, ősszel menni.. már ha a rizikosabb időjárás nem riaszt el.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #66782 üzenetére
Mi tavaly előtt voltunk július közepén. Igaza vann az előttem szólónak, nyár közepén brutális forgalom van ausztriában az autópályán kívül mindenhol. Van olyan hogy 15-20km-en keresztül dugó van. Az még motorral is hosszú. Ráadásul akkor nem kanyarvadászat van hanem túlélés a hőségben...
A hágókra szabad menni nyáron is, reggel 8-11ig meg este 7-9-ig. Akkor lehet saját tempódban haladni. Napközben a bicikliseket autókat meg lakókocsikat fogsz kerülgetni. De reggel és este nagyonjó. Érdemes úgy szervezni a szállást hogy közel legyen a kívánt hágóhoz és időben el kell indulni...
Tavaly timmelsjochra reggel 8 ra ott voltunk a csúcsig 1 járművel nem találkoztunk, lefele már szembe egy párral igen. Óriási élmény volt...
De ha nem csak a hágókon szeretnél jót motorozni akkor a nyár tényleg nem nyerő. Augusztus utolsó hete, szeptember, illetve most a május,június.
A baj hogy ilyenkor még a völgyekben is belefuthatsz hóesésbe, a hágókon meg végképp... az ősz szerintem biztosabb időjárás szempontjából.
Legközelebb mi is inkább ősszel fogunk menni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #66790 üzenetére
Mi kb 1 héttel előtte foglalunk, mivel mi időjárás szerint megyünk, ránézek az egyhetes előrejelzésre és ha jó időt látok akkor indulunk. Annyi kisnéni van panzióval ausztriában mindenhol, hogy mindig szokott hely lenni...
Simán van beesős turizmus is...
De egy héttel előtte felhívod és lefoglalják neked."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz StoneBridge #66956 üzenetére
nekem jöhet privi, páromnak kell ruha.
Tegnap is mentem érte és jobb lenne valami rászabott kabát mert a natúr bőrdzseki meg a farmer nem az igazi, legalább is ha róla van szó.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #67698 üzenetére
Igen ezeket a rémhíreket, hogy nem elég a fényereje én is hallottam ezért gondoltam, hogy megkérdezem az ajánlott helyeket ahonnan érdemes lehet megpróbálni beszerezni.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #67700 üzenetére
Hát már régi a moci, meg kerestem is de így gyári extraként nem láttam sajna.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #67918 üzenetére
Épp ezt kerestem most hogy meg lett e tartva a szombati heppening. Én is voltam 3menetre regisztrálva de elég pocsék idő volt így nem kockáztattam, nem mentem. Remélem lesz még ilyen, mert idén elég szegényes a nyíltnapi motorozás a ringen, konkrétan még május 30 és ennyi, egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz StoneBridge #67918 üzenetére
Valamelyik tesztben olvastam, hogy az MT-09-nek szutyok a gázreakciója, mert elektronikus a markolat.
Neked ezzel nem volt bajod?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #67963 üzenetére
"de az A mód szerintem még mindig túl éles"
Ne használdViccet félretéve, ezt minden tesztelő elmondta, leírta, hogy az A mód csak azoknak kell, akik állatkodni akarnak a géppel.
-
dellfanboy
őstag
válasz StoneBridge #68065 üzenetére
mindketto pompas paripa, bar a tuno meg nem volt a seggem alatt,, de igazsag szerint ez a cross plane blokk nalam nagy kedvenc, megha csak az elso generaciossal is mehettem idaig csak. ez az mt10 pont utcara tokeletes lehet, jovo heten megyek is probalni mar elo vagyok jegyezve csak abban imadkozok hogy ne essen az eso.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz StoneBridge #68070 üzenetére
Hans-nal inteztem[link] durvan 1400km-rel tavolabb Budapesttol.
igazsag szerint sok motor vasarlasa kepbe van nalam. 2hete gurultam egy uj 701-es Husqvarna SM-el de igy elobe a seggem alatt nem lett egy nagy szerelem pedig, nagy rajongoja vagyok a supermoto-knak.
bar irhatnam azt is hogy donteskeptelen vagyok motorvasarlas teren, lehet a vegen veszek egy robogot, nah meg annyi kva trafipax van itt, lehet jobban is jarok. nah meg azon is filozok hogy nyaron tobbet megyek haza, akar motorral akkor meg kellene valami turasabb... bar 1200km-t autopalyan nem tudom be akarom-e vallalni...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz StoneBridge #68217 üzenetére
Az bszott jó hely. Ma voltunk arra. Halkan mondtam, annyira jó volt. Le tudtam volna tenni a kezem az aszfaltra csak nem mertem nehogy meginogjon a motor. Kva kiba jó hely.
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #69085 üzenetére
Én megyek. Regisztráltam is, de érdekes, hogy déltől lehetett foglalni de a ducatisok elméletileg csak 15órától lehetnek a pályán. Meglátjuk. Biztos ami biztos reggeltem a motoros nyílt napra 3menetre is. 11től kb ott leszek.
-
válasz StoneBridge #69089 üzenetére
Tudom, de épp azért mentem, mert ereszt a gumim. Péntekre ugyan van időpontom, meg esőt is mond, az fix h ha esik ki nem modulok. Jó lett volna nekem is (előbb kapok gumit) nekik is (zsebbe több zsozso) a ma, hát nem. A főnököm a melóba többet segített egy kézi pumpával.
kcsa! Óóh van csak oda is időpont kell.
nyogo83! Akkor nem kell ennyit vállalni. A kawaszatinál is ez miatt szívtam, nincs ez embernek limitje? Amit után elég?
Én amúgy meg voltam győződve róla, hogy ez ma ott kicsit többért megoldódik, hát nem. Jó benyelem, biztos az éjszakai műszak miatt nem értem meg a dolgot. Kivárom az időpontot azt kész. Addig pumpálom mert hát valamivel dolgozni kell járni. 1bart ereszt egy éjszaka alatt, de nem időarányosan.
Még gumit is égettem, lehet nem kellett volna még nem biztos.Amúgy a munkájukkal nincs semmi gond ezt tény és a főnök így ránézésre egy rendkívül nyugodt és korrekt fazonnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #69089 üzenetére
Igen azzal, bár most péntekre tényleg esőt mondanak, remélem azért nem tesz keresztbe most is az időjárás mint a motofesten.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- iPhone-t használók OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tőzsde és gazdaság
- BMW topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest