-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Gaboman #76911 üzenetére
Jut eszembe volt egy KTM LC4-em Supermotová alakítva (mondjuk akkor ezt a szót még nem ismertük) de azzal sem éreztem, hogy meg kéne bolondulnom. És arról volt szó, hogy milyen motorjaim voltak, amik sportosnak nevezhetőek. Ha arról van szó, hogy mikkel mentem már, akkor előfordul Hayabusa, Superduke, Ducati 996 és sorolhatnám estig. Engem felültethetsz Te bármire, akkor is normálisan fogok vele menni.
-
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #76928 üzenetére
A 250-es GSXR-t imádtam, minden egyes porcikáját. Pedig tőlem tényleg távol állnak a sportmotorok, de ez a pici gixer nagyon a szívemhez nőtt. No, de Te a VFR-ről kérdeztél, az egész pontosan egy '92-es NC30 típuskódú modell volt, VFR 400 R, a gyári piros-fehér-kék színben. Ha jól emlékszem 60 lovas volt és valahol 14.000- környékén szabályzott le. A hangja (Sebring sportdob volt rajta) és a motor rezonanciái valami egész egyedi érzést adtak a motorozásnak vele. 6 sebességes váltója volt és az 1-es egészen elképesztően hosszú volt. Az egykarú lengővillát és a V4-es blokkot mindenki nézegette, ritka látvány volt még a VFR. A futómű elöl-hátul állítható volt, de azt már ne kérdezd, hogy pontosan hogyan. Olyan 2500-tól húzott, jól használható 5-10000 közötti fordulaton volt. Pörgetni nagyon kellett, V motor ellenére a nyomatéka nem volt valami acélos. Fogyasztása 5-6 liter között alakult. Egyszer meghalt a feszültségszabályozója, azon kívül nem volt vele baj. Vizes létére könnyen melegedett, sokat ment a ventilátor. Itt hibára gyanakodtam, de aztán egy másik VFR tulaj megnyugtatott, hogy ez ilyen. Kanyarogni nagyon lehetett vele, nem lehetett lerúgni sem az útról, persze a saját tudásomat tekintve. Nekem kényelmetlen volt már 100 km. után, de ismertem olyat aki 5-600 km.-t letekert vele egy nap alatt. Így hirtelen ennyi jutott eszembe, kicsit összeszedetlen az írás, de 13 éves emlékeket poroltam le. Ha érdekel valami, amit nem említettem, kérdezz.
Szerk: Egyszer majdnem vettem egy Monstert, nekem nincs olasz motor fóbiám. De attól még szarok.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #76936 üzenetére
Az emlékszépülésben igazad lehet, tizenéve nem ültem ilyen kis sportmotoron. Viszont szerintem a kis gixer nem volt ilyen kartépkedős fajta. Nekem inkább az maradt meg, hogy csodálkoztam is, hogy milyen szépen, egyenletesen húz. Persze lehet, hogy ez is szépített emlék.
Hosszú utakra nem kellene már ilyen, de itt helyben (kisváros) jó lenne vele boltba szaladgálni, meg elugrani egy fagyira. De már én sem mernék belevágni, mostanra tényleg mindegyiket szétütötték. A VFR-t szintén, aki jót akar, az kerüli.
Igazából én mindig is a chopper vonalat nyomtam, ezek ilyen kitérők voltak, mert chopperre nem volt pénzem. Azok piszok módon tartják az árukat, főleg a nekem tetsző régebbi gépek. Ilyen VT1100-ra, mint amit most vettem, már azóta vágytam, hogy először láttam egyet a '90-es évek végén. Akkor még megfizethetetlen volt, meg persze nem is lehetett volna, hiszen 14 éves kis takony voltam.
Utána jött pár MZ, a KTM, a gixer, a VFR és ezek után vettem egy 500-as Shadow-t (2007-ben, azt hiszem). Ezt nagyon szerettem, sokáig megvolt, bejártam vele fél Európát. De sajnos egyre több lett vele a műszaki probléma, az egyik előző tulaj hanyagsága miatt és úgy osztottam-szoroztam, hogy nem éri meg költeni rá. Ezek után megint nem volt pénzem normális chopperre, így 2015 elején vettem egy SV650-et, ez nem sokáig volt meg. Nagyon jó motor volt, első tulajtól vettem mindössze 36.000- km.-rel, de sajnos nekem annyira kényelmetlen volt, hogy 3 hónap után elváltak útjaink. Utána jött a TDM 850, amit most októberben adtam el és végre megvan az áhított 1100-as Shadow. Persze lehetett volna előbb is, de én nem vagyok az a fajta, aki kenyéren-vízen él, hogy megvegyen valamit. Kicsit bő lére eresztettem, de nem baj. Ez volt az igazi coming out.
Szerk: Ja azt még muszáj elmondanom, hogy az 1100-en világítós szelepsapkák voltak. Csak, hogy érezzétek Ti is.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Tegnap elmentem tankolni a motorral. Arcomra fagyott a mosoly.
És megállapítottam, hogy a kuplungra rá kell néznem, mert a kuplungar hasznos útja kb. 3mm. Kicsit hirtelen enged.
Állítani nem lehet, mert hidraulikus, szóval utána kell járnom, hol a hiba. Ötleteket fogadok.
-
Lomha 8V
addikt
(#77105) persuader: Az mindenképp meglesz, cserélek úgyis folyadékot.
(#77107) emre: Ezen nincs ilyen.
(#77116) demars: Akkor nagyon öltözz fel. Különösen a térded, a nyakad és a veséd legyen védve. Ha van esőruhád, vedd fel, az nem engedi át a szelet.
-
Lomha 8V
addikt
Nem karcagi vagy véletlen? Ott tudok egy 750-es Shadow-t, amit kiválóan felújítottak (habár Őt talán nem izgatná egy kis kompresszió eltérés). Ezek nagyon hálás masinák amúgy, én nagyon régóta gyúrtam egy ilyen 1100-re. Régebben volt VT500-as Shadow-m, azt is szerettem. Van egy kis meló ezen, de tavaszra kipofozom, ahogy kell. Ma megvolt a motorolaj csere meg a hajtóműolaj csere, de megfagytam, így a továbbiakat majd máskor.
-
Lomha 8V
addikt
Én nem sok enduron ültem életemben, de azt teljes bizonyossággal ki merem jelenteni, hogy a 2003-ban vezetett Maico gyártmányú motornál komolyan féltettem az életem. Egy ideges, beteg, hebrencs állat, a legkisebb gázadásra megőrül. Teljesen kiszámíthatatlan a viselkedése, ha csak más színű betonra értem, már ki akarta tépni magát a kezemből. Ha zárva volt a dekompresszor, akkor két lábbal is ugrálhattál a berúgókaron, meg sem moccant. Nagyon durva volt, 1km.-t mentem vele és remegve adtam vissza. Nem sokkal később el is adta a srác, mert egyszerűen nem lehetett épelméjűen menni vele, terepen sem.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77363 üzenetére
Akinek ez az élet, lelke rajta, én az adrenalinfüggőség helyett inkább a nyugalom híve vagyok.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
zoltanz #77417 üzenetére
Az tökéletes. Ha van intelligens töltőd, akkor csippentsd rá, állítsd téli üzemmódra és nem kell tovább foglalkoznod vele. Ha nincs ilyened, akkor 6-8 hetente töltsd fel, de szigorúan nem autós töltővel. Maximum a kapacitás 10%-val szabad tölteni, szóval valami kisebb vagy állítható töltő fog kelleni.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77453 üzenetére
Egész jó. Az a Trophy sárvédőt kicsit emészthetőbbre cserélném, meg a gumiharmonikát leszedném róla, de amúgy fasza.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
-Mosquito- #77483 üzenetére
Nekem a Somoto kárpit 65-öt mondott a komplett ülésre, de úgy, hogy még az alapot is ők csinálják. Tehát a totális nulláról indulva.
-
Lomha 8V
addikt
A (szerintük) túlmerült akkut ezek az okos töltők nem kezdik tölteni. Ha van sima töltő, akkor kezdjétek azzal. Ha nincs, akkor bikakábellel kössétek össze autó akkuval és úgy rakjátok rá a töltőt. Hagyjátok úgy negyed órát, utána már tölteni fogja külön a motor akkut is.
-
Lomha 8V
addikt
(#77543) pityaa23: Persze, hiszen nem halnak ezek olyan könnyen, mint ahogy riogatnak vele.
(#77549) laccczka: Multimétered sincs? Azzal rámérsz és kész.
-
Lomha 8V
addikt
Add el rögtön, mert egy internetes fórumon azt mondta valaki, hogy holnapután szétesik. Aztán vegyél egy másikat, amiről kiderül, hogy egy kalap szar. Akkor is majd gyere ide segítségért, megkapod ne félj. De meg ám. Amúgy meg járasd pirosban evör, mit számít már? Hiszen egy 23 éves lefingott szar. Csoda, hogy a közértig elvisz. Habár ha belegondolok, 75.000- km. van benne? Szerintem már be se indítsd. Imádkozz, hogy amikor jön a vevő, ne robbanjon fel, aztán adj hálát az égnek, mikor elviszik.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77606 üzenetére
Lehet, hogy egy egész picit sarkítottam.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77609 üzenetére
Engem itt ember nem tud felba**ni, a fórumos idegeskedést meghagyom másoknak. Engem HSM sem zavart és hozzá képest Te nagyon visszafogott vagy.
Amúgy rendesen elolvastam a hozzászólásodat, pont, hogy Te nem olvastad az enyémet, hiszen az nem neked tartott tükröt, hanem Trub kollégának. Neked szófosós komment stílusod van, de attól még igazad van. Az egész hozzászólásból elég lett volna ez a rész: "Ezt, hogy mennyi van benne, csak egy teljes allapotfelmeressel lehet megallapitani, minden mas feltetelezes." Persze ez csak az én véleményem és felőlem olyan hosszú kommenteket írsz, amilyeneket akarsz, demokrácia van.
Trub: Fogd meg a motorodat, vidd el egy normális szervizbe, ahol átnézik. Ők meg fogják neked mondani, hogy nyugodtan használhatod még vagy eldobós, esetleg hol tart a két állapot között. Az igazságot ők fogják neked megmondani, nem mi. Sem Persu, sem én, sem senki ezen a fórumon. Amúgy nekem volt SV650, nem éreztem olyan rossznak a futóművét, ahogy fikázzák. Köridő vadászatra talán nem jó, de lehet vele élvezetesen motorozni.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77613 üzenetére
És akkor most végül is mit csináljon a koma?
-
Lomha 8V
addikt
(#77649) persuader: !Meleg! csöves. Legyél PC.
(#77650) Bogyó bá': Dehogy van neki. Ha lenne, akkor motorozna, nem itt osztaná az észt.
(#77654) KisTé: Robogó topik
(#77660) Teasüti: Ne.
(#77669) -Mike-: (#77670) runner 125: (#77673) Bogyó bá':
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Geresics #77788 üzenetére
Én rendszeresítettem a garázsban egy nagy, elektromos olajradiátort. Ma is megy már 10:00 óra óta, mert mindjárt megyek le, szerelni. Annyit fogyaszt, mint a franc, de ritkán kell. Vagy néha szoktam fillérekért látni sziesztát, az is jó, talán hatásosabb is. Sőt, biztos.
-
Lomha 8V
addikt
(#77793) Bogyó bá': Mondjuk, ha kicsi a hely, akkor nem jó, az igaz. És a radiátor?
(#77794) geresics: Értem, hát az sajnos szívás, azt tényleg nem lehet fűteni. Vagy lehetne gázfáklyával, de annyit nem ér az egész.
(#77795) Grillo: Ősszel szedd szét és mindig csak azt a részét kell levinni, amivel dolgozni akarsz.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77825 üzenetére
De az. Nálunk ritka, de az amcsiknál tele van vele a piac.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77827 üzenetére
Van egy Harley-s haverom, aki kint élt USA-ban egy darabig, írtam neki, hogy világosítson fel. Sokkal okosabb nem lettem, mert Ő Motul 7100-at használt kint, meg itthon is, de azt megtudtam, hogy a Harley olajat a Citgo gyártja. Szombat este erről beszélgetünk, mikor valójában a kutyát nem érdekli. Nagyon tél van...
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #77830 üzenetére
Vagy én valami übergagyi Born to be Wild (műanyag)érzésű, bőrsapkás, kapuzárási pánikos, cruiseres videót?
-
Lomha 8V
addikt
Nagyon kamuszaga van ennek. Nézzétek meg azt a leírást.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Kolondrum #77954 üzenetére
Ez a cucc bűn rossz. Nekem egy szezon alatt elengedtek a varrások, össze-vissza deformálódott az anyag, mindig szenvedés volt a felrakása. Akárhogy meghúztam, három lépés után lecsúszott a térdemről, nagyon utálom. Ez persze nem jelenti azt, hogy Te is így jársz vele, de én inkább az Asesso protektoros térdmelegítőket fogom nézni ezek után, azt sokan dicsérik. Ráadásul magyar gyártmány.
-
Lomha 8V
addikt
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Geresics #77959 üzenetére
Szívesen látlak!
(#77960) Horvi: Az nálam nem játszik, mert chopperem van és hülyén nézne ki rajta a protektoros bőrruha.
De már nézegetem a ruha alá húzható protektorokat, azok ugyan húzósabbak és nincs nagy választék, de remélem tavaszig azért találok megfelelőt.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Ezentúl ha csattog a motorom olajcsere után, rögtön szétszedem egy teljes kivizsgálásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox 360
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!