-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
V.Stryker #95139 üzenetére
Szerintem jó cikk. Az pedig, hogy nem lehet áttételt módosítani nem k.rva nagy indok probléma, hanem tény!
A hatásfokokról valóban nem ír semmit, de egyáltalán 2018-ban van még lényeges különbség közöttük?
Tényleg érdekelne számszerűsítve az eltérés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
V.Stryker #95218 üzenetére
Nekem csak a szélzaj sivítása az egyetlen bajom vele, így kénytelen voltam rászokni a füldugóra, bár eleinte azt nagyon utáltam. Megszoktam, már minden hosszabb úton használom őket. A plexin nem tűnt fel (vagy legalábbis nem zavar) a torzítás, a napszemüveg valóban nem az igazi. Viszont tetszik a naphemiben, hogy kétféle magasságig engedhető le. (Teljesen leeresztve hozzá ér az orrom hegyéhez, na az zavar. de rájöttem, hogy előtte 5-6 mm-rel is stabilan megállítható. Azóta jó).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
válasz
V.Stryker #95240 üzenetére
Amíg meg nem állsz az első lámpánál.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #95562 üzenetére
de ha butykoltok otthon, meg nem akarjatok elvinni szervizbe, miert nem vesztek legalabb egy ilyet:
en minden szerelest ugy kezdek, hogy minden tomitest elore megveszek, es akkor seperc alatt megvagyok mindennel.
vagy hogy ugy fejezzem ki magam... mindennel IS kesz leszek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
V.Stryker #95570 üzenetére
Általános nézet szerint a csavarok megnyúlnak meghúzáskor. Többszöri meghúzásnál már hibalehetőség. Ez főként kerékcsavaroknál létező jelenség, azokat illő volna cserélni pár meghúzás után. Sok tonnás járműveknél ez kötelező gyakorlat.
Mondjuk egy 20 Nm-es olajleeresztőnél nem gondolom, h nagy jelentősége lenne.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
V.Stryker #95640 üzenetére
Jogos, de roppant érdekes.
Eddig se volt gondom az öreggel, ezután se lesz de nem fogok rá egy hónapot várni ne vicceljünk.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gabor128
aktív tag
válasz
V.Stryker #95665 üzenetére
Szia,
Én is ezeket nézegetem 600 vagy 750. A gumi mások szerint az a része a motornak amin nem szabad spórolni. Ezzel egyetértek.
Meg olyat olvastam, hogy a 2005 előtti modelleknél gyenge volt a fék.Egyébként nekem is van egy Swift.
kb 20 éves és jó sok minden volt cserélve rajta, de azt kell mondjam motorikusan teljesen jó. Sajna kint áll az utcán 24h-ban.
Neked milyen évejáratú motor van?
Városban használod?
Nem volt még probléma a nem tudom milyen pillangószeleppel a kipufogóban?
Illetve azt is megkérdezném, hogy sportmotor lévén nem fárad el a vállad a kormányon egy idő után, amikor nem tart a menetszél (a hondánál jóval magasabban van a kormány)?Köszi!
zgospel!
Neked is köszi a linkeket! -
válasz
V.Stryker #95829 üzenetére
Én nem tudom elhiggyem e, de láttam forrni (?). Állt a motor, a nyíláson meg mozgott mintha forrna, persze olyan volt mint a víz. Kemény melegben volt, a venti is folyton ment. Ott álltam a járdán döntögettem a motort ami nem járt és nem tudtam mit látok. Igazából azóta nem motul 5100 van benne.
(#95831) persuader ! Nálunk a motor is és az autó is jellemzően kis távokat megy, erre épül a gyakori olajcsere. Semmi másra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
V.Stryker #96111 üzenetére
Az mind1, önindító körül is voltak gondok, az mesélte aki a futót javította. Több ilyen szabadonfutót mutatott, hogy milyen ha nagyon rossz már, érdemes lett volna dokumentálni miket alkot egy kopott szabadonfutó és meddig elengedik. Voltam nála. Az új gen er6n kosarat is megmutatta milyen kialakítású. Csak mint érdekesség. Én közben visszakaptam a már nem kotyogó új kosaras simára kezelt felületes futómat. Olyan passzos mint állat, de amerre forognia kell arra suhan. Remélem már jó időszak jön, kaptam egy defektet is kocsival, de elmentem azért a szarért.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #96129 üzenetére
Egyik videojaban kiprobalta ezt a szivo kawat (legalabbis ezt mondja), es az 1.4 est allitolag megkurta az 1.1 es suzuki legolajossal, amiben 200 000 km van. A ket motor kozott a kulonbseg majd' 70 loero, es nem a leg olajos javara... Erre hagynek egy kis gondolkodasi idot...
A karbantartas? Loero kell, kis sullyal, kis loketterfogatbol?
Faradjon az ur a kasszahoz, kerem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #96132 üzenetére
200 loeros motor nem tud 200 000 km menni. Plane, ha 130 loerobol csinaltad a 200 at, mert az kb 50% os teljesitmenynovekmeny, ugy, hogy az akkori mernokok nem erre a teljesitmenyre terveztek meg a motort.
Emlekszem en is erre a gsxr anekdotara, a TL topicban kuldott el mindenkit a picsaba, es elkezdte mutogatni ennek a 200 loeros motoronak a kepet, majd leoltottak, hogy ezek a kepek bizony egy holland tuningceg weboldalrol szarmaznak, meghozza az akkori elso talalat a google-on. (O mar fogyasztasi adatokkal is szolgalt, hogy mennyit evett neki tura alatt)
Naggyon kinos volt. Nekem is. Pedig nem en voltam aki hazudozott ossze-vissza.
Ha nagyon akarod elokeresem es belinkelem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz
V.Stryker #96160 üzenetére
Nem.
Nekem egyszer szitált be a 800-as, amikor Balaton felé épp előzés közben 150-160 körül átmentem egy úthibán, ami úgy megpattintotta az elejét, h az első kerék egy pillanatra a levegőbe emelkedett. Ahogy elcsavartam a gázt és földre ért, ugyanezt kezdte csinálni, csak nem ennyire durván és nem ilyen sokáig. Szerencsére nekem kitáncolta magát és nem buktam, de ott megállt az ütő bennem is.
Akármennyire próbáltad szorítani, vitte a kezed is.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #96160 üzenetére
Dehogy tudod. Nekem ketszer csinalt ilyet, utkozotol-utkozoig, valoban kellemetlen. A legrosszabb, hogy en az egesz testsulyomat elore terheltem, amikor nyeleztem, ennek ellenere, akkor is meg tud tortenni, szoval nem vezetestechnikai hiba.
Ezert kell kormanygatlo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz
V.Stryker #96160 üzenetére
Sehogy nem tudod megfogni. Okosok szerint ilyenkor finoman vissza kell engedni a gázt, kérdés ezt hogyan tudod kivitelezni, miközben csapkod a kormány faltól-falig, te meg reszketsz az életedért.
Srác 1-es fokozatban gyorsult 75-80 mph-ig (kb 120 km/h), nagyon siethetett.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz
V.Stryker #96462 üzenetére
Én jobban aggódok a hideg motor miatt, indult és padló. Szegény kicsi kocsi.
Soha nem jött meg csekk motorra sem pedig mérget vettem volna rá h kapok.
Osb lap vastag plexire vagy több cm vastag bútorlapra cserélődik a két kerék és az oldaltámasz alatt. Mohás a talaj de szárazon bele sem tudtam nyomni. Így is belém lett @#$&va az ideg ha eldől dunának is megyek. -
CyberPunk666
senior tag
válasz
V.Stryker #96488 üzenetére
Elég szeles volt, meg is tréfát párszor. Eléggé csúszott, nem is raktam le a térdem még, de már mindkét kerék megindult néha.
Azért élveztem, szezonkezdetnek jó volt. Legalább lassabb tempónál gyakoroltam az íveket. Határozottan jobban ment, mint tavaly.
Ha majd a körülmények is jobbak lesznek, akkor felkerül a power rs és meglátom mit tudok köridőben.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
V.Stryker #96745 üzenetére
Igen ezt én is hallottam, szvsz ezt a tipikusan balfasz szerelőkhöz járók mondják.
Tervezem hogy ott megvárom a procedúrát."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter