-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
+1 a CB650R-re!
Én is ilyet hajtok, ez az 5. szezonom, az első 2 év 50-es robi, PCX125, Forza300 vonalon szökkent szárba, utána jött a négyhengeres.
Én jóval óvatosabb duhaj vagyok mint Xero, de csak megerősíteni tudom hogy nagyon barátságos moci, nem akar kinyírni, de ha húzod a bajszát arrébb lehet vele állni…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
norbeerto
csendes tag
Szia Xero, köszönöm a válaszod!
A CB650R sokáig volt nálam az etalon jelölt, de nem tudtam ráülni, és sok tesztben fikázták, hogy középen gyenge bla-bla-bla, és mivel nem tudtam tesztelni elengedtem. Viszont stílusra sokkal jobban tetszik, mint az MT07, ezért nagyon jó, hogy látok egy hiteles tulajdonosi véleményt a motorra, vissza is került a kiszemeltek közé.
Jobban belegondolva egyetértek veled a pályázással kapcsolatban, jó is lenne a megpofozott ER6N ha nem adtam volna el. Így viszont ugyanott vagyok: kell egy motor, amiben van ABS, és el tudok menni 3 milláig. Max kötök rá casco-t, hogy ne fájjon a kavicságy annyira.
Ruha kérdés pályára:
Most van egy Bering Mendes bőrkabátom és egy Trilobite Parado farmerem. Csizma Alpinestars SMX 6. Melyik lenne a jó megoldás:
1) veszek egy Bering bőrgatyát 120e térdkoptatóval, elvileg illeszkedik a dzsekihez, így van egy kvázi kétrészes bőrruhám
2) veszek más márkájú bőrgatyát (tuti tipp esetleg?)
3) veszek külön bőrruhát (egyrészes vagy kétrészes?, márkára ár/érték bajnok tipp belépő szinten?) Laguna Seca vagy Missile ruha rendes tudás és motor nélkül szerintem overkill. -
-
fattyu
veterán
22 szeptemben rendelt octavia: ELSŐ dátum amit adtak, 24 március.
és eddigi skoda tapasztalatok alapján ez vagy kétszer még odébbmegy pár hónapot. nem közeledőset.
szóval 8-12 hónap tulajdonképpen teljesen okéa hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbeerto
csendes tag
Tudom, hogy nem teljesen ugyanaz a teljesítmény, de az ER6n is nyomatékos sor2 volt, még tréningek között az elején sikerült is figyelmetlen kuplung-kibax+gáz ráhúz után lámpánál egykerékkel rajtolni, szerencse volt annyi lélekjelenlét, hogy finoman kezdtem visszaereszteni a gázt úgyhogy csak pár métert mentem egykeréken.
Finoman kell a gázzal dolgozni, de ez minden motorra igaz. -
Topiccsendőr
addikt
Nalunk a fuvarozo ceggel is problema van, 10 motorbol 4 et ugy kapunk meg, hogy leesett a kerettel egyutt valahonnan magasrol, vagy villastargoncaval felokleltek. Szerintem hatalmas emberhiannyal kuzdenek ezek a cegek, meg a taplaleklanc legaljan is.
A legutolso esetek kozott peldaul tankot lengovillat kell cserelni. Egy masik akkorat kapott hogy villahidon az utkozo tort el.
Olyan hibak, mint regen, amik a gyarban tortennek, pl felni meg van karcolva gumi felrakas kozben- mar nincsenek is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hozzatennem, barcsak ki lehetne szamolni. Azonnal megvasarolnam azt a szoftvert.
Szamolni kellene az idoben valtozo terfogattal, a gaz valtozo sebessegevel, a lokeshullamokkal, es a gaz sebesseget befolyasolo homerseklettel. Emelle annyi adattal, ami sztm rendelkezesre sem all. Milyen fordulatnal mekkorat nyulik a hajtorud, mennyivel csokken az egester terfogata. Milyen alakja van a szelepnek, hany letores van a szelepen. 2T nel az atomlocsatorna hogyan van letorve, az atomlocsatornan belul milyen lokeshullamok keletkeznek, milyen alaknal, ha diffuzorkent mukodnek azok is. Hiszen vekonyodnak-vastagodnak.Nagyon sok embernel azt a hibat latom, hogy ha valamit nem tud merni, mert tul bonyolult, vagy megengedhetetlenul draga lenne merni, elkezdi kikovetkeztetni, mi hogyan tortenhet egy belso egesu motorban. Szakmabeliek.
Az ilyen bonyolultsagu rendszernel nem lehet kitalalni, mi hogyan viselkedik, az aramlasok hogyan fognak valtozni, mik befolyasoljak. az ember az alap fizikaval fejlodott, azt ismeri. Viszont azzal nem lehet egy csomo folyamatot magyarazni. Ami az ilyen egyszeru fizikaval logikus, az egyszeruen nem ugy mukodik egy motorban. Ezeket csak ugy deritheted ki, hogy megvaltoztatsz valamit, felteszed padra. Jobb lett vagy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, erre mondtam, hogy ki lehet barmit szamitani, csak kerdes mit ersz vele. A nap vegen fel kell rakni padra mindig mindent.
Valamennyire iranyba rak, hogy merre indulj, de amugy csak magaban szoftverrel semmit nem oldasz meg.Kiindulva az alap temabol. Az, hogy te egy fizikus vagy, nem jelenti azt, hogy erteni fogsz mindenhez, amiben a fizika jelen van. Tovabb megyek. Ha mernok vagy, es mondjuk egestereket tervezel vmilyen nagy autogyarnak. Eled rakok egy 50 es 20 eves 2T robogot. Full hulye leszel hozza. A szakteruleted egy kis spektrumaban penge vagy, ez nem hozza magaval azt, hogy mindenhez fogsz erteni, ehhez jon hozza, hogy majd minden tipusspecifikus, es amig nincs kiprobalva, addig nem tudhatod biztosra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
Ebből a hozzászólásból kicsit nekem az jön le, mintha ilyen programok nem lennének.
Ez viszont tévedés, ezek léteznek, az autógyártók nem hasraütés szerűen terveznek motort. Kb. mindent le tudsz szimulálni, csak nem CFD-vel, hanem matematikai modellekkel. Ilyen program pl a GT Power, akit érdekel, 7-8 éve még 1 db orosz torrent oldalon volt belőle tört verzió. A használatához sok sikert. Minden paramétert tudsz változtatni, szelepek összes szöge, minden cső hossza, szöge, íve, olaj viszkozitása, üzemanyag, stb. Ha mindent beálíltottál, a szimuláció végére megkapsz minden görbét, kibocsájtásokat, kipufogógáz hőmérséklet, stb.
De egy motorépítő se hasraütés szerűen fog neked kipufogót tervezni a motorhoz, értelemszerűen ott már a szoftverek helyett egyszerűbb számítások meg a tapasztalat fog segíteni. De pl. egy kipufogó hangoláshoz, csőhosszak, átmérők, nem kell szuperszámítógép.
A rentábilis részt nem is értem, ha nem lenne rentábilis, akkor nem belső égésű motorok hajtanák a hétköznapokban használt járművek 90+ százalékát.'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
Sajnos nem en csinaltam, hanem a muhelyvezeto. En a gyertyakicsavaras utan mondtam, hogy a dugattyunak vege van- (tapasztalt 2T motoros vagyok ). Nem hitte el.
En megneztem volna gazelemzovel, vagy oszcilloszkoppal, hogy jol mukodik-e a lambda szonda, vagy a suritesi viszonyat szetszedes utan. De ezek nem lelkesek annyira, mint en.Vagy elszegenyedett nagyon nyelgazon, vagy a benzin nem volt eleg jo, de a masik hengernel semmi nem volt. Ugyhogy en nagyobb osszeget tennek annak a hengernek a lambda szondajara. (Bar nyelgazon kerdeses az csinal-e valamit. Valszeg nem) Ennyire nem lehet rosszul osszerakni, hogy megnovekedjen a surites, de biztos ami biztos ezeket megneznem.
Szoval. Nem tudom[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
Elhiszem! En alapvetoen bameszkodos tipus vagyok, neha szoktam csak kicsavarni a bajszat. A gyorsulast szeretem. A tartos nagy tempo nekem meg borzasztoan faraszto, es nem is elvezem.
Kiraly lenne ha esetleg valaki elmagyarazna, hogy az alacsony fordulatos varosi menet miert art a kuplungnak. Csak szeretnem megerteni…
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bacus
őstag
Nekem már sokszor hasznos volt, mikor vettem meg gps-t vagy a dobozt, vagy mennyit és mikor fizettem szervizben, mit érintett a szerviz pl.
Az egy napra eső költséget nem igen nézem , az tényleg szarul esik.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
Hmmm, az én ízlésemnek a modernebb motorok jobban megfelelnek, ezek olyan otrombának hatnak.
Tegnapelőtt ahogy jöttünk át a bakonyon, Ferrari találkozóba ütköztünk, az jó volt. Egyszer próbált az egyik megelőzni, de nem lőtt ki eléggé a kanyarból hogy tartsa a lépést az oldaltáskával, utassal megpakolt mocival.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pepucs
tag
Parádsasvár előtt/után a farakásoknál 30-as tábla alá álltak be fehér fábiával trafizni a kanyar kijáratot... viszont jó taktika volt mert akkor a teljes sornak ment a csekk, még wazen se volt kint
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen