-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz vendingo #27744 üzenetére
Nem lehet nagyon lógni le most kanyarokban, sajnos minden tiszta víz meg falevél a Pilisben meg Dobogókőn, bár az újra aszfaltozott rész az most is fasza, itt jó kis ívekre lehet ráfeküdni. Ja, meg mindenhol tötymörgő autók, biciklisták és rendőrök a bokorban..
Minek ennyi rendőr már megint?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #27746 üzenetére
Ehh. Errol az jut eszembe, amikor megerkeztem szabadedzesre euroringre, tele mz sekkel. Pakolom le az apriliat. Szokasos kep: nehany mz ben nincs blokk mar, nehanY mellett vakargatjak a fejuket, h mi lehet a baj.
Erre odajon az egyikh megnezze mire csereltem le az mz t, es azt mondja: dehat ez olasz, az megbizhatatlan[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
TayRol
veterán
válasz vendingo #27761 üzenetére
ez egyszer volt, aztán rájöttem, hogy ha lassabban mentem volna akkor felérek egy tankkal Pestig, és sokkal tovább sem tartott volna, mert a tankolási időt megspórolom.
(#27762) fattyu: széép. csupasz banditon azért nyakból tartottam magam, de a füldugó ellenére is volt egy kis fülzúgásom.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27768 üzenetére
En se. Oreg vagyok mar hozza :-)
Pont azert vettem dl-t, hogy az atlagszar videki utakon is viszonlyag jol erezzem magam. Volt mar olyan, hogy aki sv-vel jott velunk, nagyon anyazott, a csukolja ki volt teljesen, pedig nem is mentunk nagyon szar helyen, csak atlagos borsodi falvak kozotti utakon -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27979 üzenetére
"Lemerem fogadni, hogy egy gyakorlottabb motoros végigmegy mindenféle rángatás nélkül azon a pályán."
Persze, erre van az, hogy húzod a gázt, és nem a gázadással játszol, hanem taposod hozzá a hátsóféket. Érezni, hogy erőlködik a motor, de hidd el, ezzel a módszerrel egytized km/ó pontossággal tudod szabályozni a sebességedet. Gázkezeléssel viszont szinte semmit, mert közel vagy az alapjárathoz. -
Daywalker
addikt
válasz vendingo #29326 üzenetére
Több, de mégis annyit sem ér, mint a semmi. Fényes nappal vagy ha videóra veszik bizony semmit sem ér. Itthon rég nem láttam vakuzós trafit. De ha mégis, egyszer kell vele megbukni és az út szélén lőnek érte főbe.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
válasz vendingo #29456 üzenetére
Hát a fene tudja mennyire érdemes pont télen hirdetni, de Pont most jött a hegylakókra egy cikk amiben a te motorodat éltetik, hogy milyen jó.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz vendingo #29458 üzenetére
De ha úgy vesszük tökmindegy mikor hirdeted meg...
Csak azt döntsd el mikortól akarsz mindenféle szépséggel foglalkozni....
PL: / Mennyi az alja.../ Havernak van ilyen ő is 300-ért vette, lásd kivel van dolgod 320.000 / Tök szar az egész örülj, ha valaki ingyen elviszi.... Meg persze próbaút lehetőség, el tudod-e hozni Pestre ? .........“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #29460 üzenetére
Én a csopperemet kb ilyenkor hirdettem meg tavaly és idén februárban el is ment, illetve addig is volt rá érdeklődő bőven("Mi a vége főnök!" ). Szerintem érdemes ilyenkor meghirdetni, mert aki megvette az is azt mondta, hogy 2-3 hónapig nézte folyamat a hirdetéseket és csak az enyémet találta a legjobbnak, csak ugye volt ideje bőven válogatni. Szóval úgy gondolom megéri feldobni. Én annyit tartottam észben, hogy a télre való tekintettel jobban alkuképes voltam, bár amúgy is a felső árakon hirdettem meg, mert pöpec állapotban volt, így középáron el is ment.
Túrára vevő vagyok, bármennyit hajlandó vagyok menni (Transalp), akár nomád módban is Ha már múltkor nem tudtam csatlakozni a horvát túrához, akkor majd most. Főleg ha időben leszervezzük és a szabit is sikerül rá kivenni.
-
őstag
válasz vendingo #29460 üzenetére
Ez nem magyar vagy bármilyen nemzeti álom hanem hülyeség...
Flame on.............
Pont akkora mint mikor SymbianOS jött, hogy márpedig nekem vezetett szervizkönyves, patika+karcmentes állapotú motor kell a kínálat alsó tizedéből. Emlékszem győzködtük egy darabig mire lejjebb adta...
Ma mindenki csak fillérekért akar venni, és természetesen szalonállapotút. Megvetted szemed fényét újonnan iszonyat drága pénzért és elmúlt 10 évben csak a házkörül egy egy kört, hogy ne rohadjon le állásba. És várod, hogy 10 éves korában odaadhasd valami baromnak aki elvárja, hogy megvétel után a bontóig még tankolni se kelljen bele... És majd ő jó motorozik vele...
Flame Off.............“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #29672 üzenetére
Így is el lehet menni túrázni persze,csak nagyobb odafigyelést igényel. Ha lesz egy Hondád amin alu vagy más dobozok lesznek,nagyobb biztonságban fogod érezni az ott hagyott értékeid. A laikus nem tudja mi az az NZI,Arai,Nolan. Viszont aki tudja mit képvisel árban,értékben ha vihető azt el fogja lopni ha erre van ráállva.
Polimorf:
Lesz majd jobb/szebb drágább motorod,sisakod amire még jobban fogsz figyelni,vigyázni mert már nagyobb értéket fog képviselni.Nem cerkaméregetésnek szántam a fenti sorokat,hogy kinek mije van,mire futja. Ez az élet rendje motorok jönnek mennek,meg a különböző felszerelések is. Általában mindig jobbat vesz az ember mint ami volt.
mf:
Csongi:
Plusz a fényezés.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #29682 üzenetére
Ez érdekelni fog szerintem. Africa Twin KlubHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz vendingo #29323 üzenetére
Hazai megoldás: papírlappal, és instant lebukással.
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #29743 üzenetére
Valamikor ha jön a jó idő én is ki akarok menni pályára, ugye túramotorral. De csakis akkor, ha van ilyen utcai csoport, egyébként én sem fogok felmenni. (és igen, a dobozokat le fogom venni )
Esetleg össze is szervezetnénk, ha ketten rinyálunk, akkor már csak indítanak ilyen csoportot is.
És nem feltétlenül hringre akarok menni, nem vonz a hosszú célegyenes és óriási tempó, inkább kicsi kanyargós pálya érdekelne, ahol ügyeskedve le tudom a lábtartót veretni
Vezetéstechnikai tréningen rohadtul élveztem a lassú-szűk bólyákat is, meg a szélesebbeket kicsivel nagyobb tempóval. Talán tavasszal egy ilyen tréningel kellene újra kezdeni mindenekelőtt...A BMW motorrad tréningen van olyan lehetőség, hogyha már voltál egyszer, akkor gyakorlóra el lehet menni akárhányszor valami 14-16ezerért(ha jól emlékszem), amiben ebéd és korlátlan italfogyasztás van. Gyakorlatilag ugyanazt csinálod, mint aki a tréningen van ott 40k körüli összegért, csak te már egyszer leszurkoltad a 40-et és másodjára elég a 16
-
válasz vendingo #29911 üzenetére
De ki lehet ahogy néztem akár harmad áron, de azok 2010-es új gumik. A gumiból csak jó és közel mai gyártású jöhet szóba. Az első a képek ellenére tagnap is bizonyított. Direkt szórakoztam. Előbb bukfencezik előre mint megcsússzon. Szerintem az lesz, hogy később lecserélem, addig meg rendszeresen kap gumiápolót.
-
Integra
titán
-
BoB
veterán
válasz vendingo #29924 üzenetére
Nem elég!
"Útvonal engedély ( ideiglenes forgalomba tartási engedély)
A belföldi közúti forgalomban csak olyan gépjármûvel lehet részt venni, amely érvényes forgalmi engedéllyel rendelkezik. Ha a jármû mûszaki érvényességének lejárta miatt nem rendelkezik érvényes forgalmi engedéllyel ideiglenes forgalomba tartási engedély adható ki, ami 3 napig érvényes."
Persze ez csak akkor számít ha igazoltatnak a rendőrök. A rendszámról már lehet látni hogy lejárt a műszaki.
(#29928) vendingo: de, elvileg pont hogy baszogat ha nincs útvonalengedélyed, mivel kötelessége eljárni a szabályok szerint ellened.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #29926 üzenetére
nem kell túlvizionálni, egyik ismerősöm fuvaros mellett segéd, és őket is megállították éppen akkor amikor lejárt a műszaki az autón nem mellesleg még meg is jegyezték, hogy van egy ilyen jegyzékük és így tudnak szemezgetni amennyiben erre van ingerenciájuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #29948 üzenetére
Hát mivel nekem még az 1.4 gtr sem jön be annyira mint a V, annál pedig nemsok nagyobb sor4 van, ezért ezt a megállapításodat én is osztom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
válasz vendingo #29962 üzenetére
Ezt én is alá tudom támasztani. Sajnos csak hosszabb használat után derül ki milyen is igazán egy motor egy bizonyos embernek, és abban van lassú, gyors, kanyargós, egyenes, pályázós, túrás stb. használat.
Nekem a Balatonra lemenni a Kawával elég szar volt (utálom az autópályákat, sosem azon megyek), és egyre gyorsabban mentem mert már tele volt a tököm. 2 személyel teljesen felpakolva. Egyedül egy kicsit jobb.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
Daywalker
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #30164 üzenetére
Van az a kategoria, amit elso motornak azert nem ajanlanek. Habar azok a motorok azok, amik ertelmes embernek nem jutnak eszebe elso motornak. Hayabusa, gs adventure, goldwing, k1600, satobbi.
De a 125, 250 lepcsoket szerintem is at lehet lepni, ha valaki esszel all a temahoz, de meg a nyugodtabb ezresek is bevallalhatoak. Nagy bandit, cbf1000, ilyesmikre gondolok, es nem a gixxerre. Mert persze van az a fajta, aki csak az ezres gixxert, vagy a busat hajlando a segge ala tenni, aztan nyelgaz, egykerek, es elobbutobb felcsavarodik egy villanyoszlopra...185 centi, 100 kg? DL-650 :-)
Perzse van, aki nagyon jol elvan kisebb gepeken is, de en ezen kezdtem kb 10 eve, es nalam ez a meret az etalon. Mondjuk nem mondanam, hogy a tanulomotor (FZ6) kenyelmetlen lett volna, de azzal nem is kozlekedtem annyit, hogy arrol komolyabb velemenyt tudnek mondani, de egy sportmotorra valahogy nem birnam magam rahajtogatni :-)[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs