-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #54186 üzenetére
Ne vegyél Priust, mert ami használt annak az aksija már félig halott..
Ha újat vennél, csekkold ezt.Ha hitelre vennék autót, kizárólag elektromos lenne és ez!
Jelenleg ez a legpénztárcabarátibb megoldás.[ Szerkesztve ]
undefined
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54192 üzenetére
Persze, jó autó, nem is vitatom egy percig sem. Csak az akksi, ami gázos, az elektromos rendszer is hibaforrás, amit azért nem minden szerelő tud javítani, és a lopás, ami főleg a drága akkuk miatt indult be mostanában.
(#54194) Daywalker: Persze, ha van pénz valami óriásnagy modern SUV-ra, persze, az a legbiztonságosabb. Én mégis inkább az óvatos, előrelátó, defenzív vezetés híve vagyok, akár saját magam, akár a gyerekeim (akik mondjuk még nincsenek) megóvása a cél. Többet ér az összes biztonsági extránál, igaz, megszerezni is nehezebb. Ha nem így gondolnám, szerintem motorra sem ülnék...
Én nem akartam feltétlenül lebeszélni a Prius-ról, csak felhívtam a figyelmét, hogy a fogyasztás csak egy része az üzemeltetési költségeknek, ami emiatt nagyon becsapós lehet.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #54198 üzenetére
Figyi, szerintem 1 milla felett ne vegyél autót. Nekem 3 éves a lányom, most jön a második + 1 spániel... vettem én már ilyen ponyva anyagból védőcuccot, próbáltam mindent...szét lesz b@szva úgyis. HOzod el a bölcsiből, esik, a gumicsizmával összerúgja a hátad, a kutya bebújik a védő alá, mert előre akar mászni, mert a gyerek szekálja, a gyerek a kekszet eldobálja, a cumisüveg kiesik a kezéből... Kár érte.
Volt egy Fabia kombim, jó autó volt, de az pl. szerintem kicsi. Most van egy 2001-es kombi mondeo-m, benzines, 9 et eszik városba, de megbízható, nincs baja. Akkora, mint egy játszótér hátul. Mindig takarítjuk, nem dzsuvás, de nem kezdek el üvölteni ha a gyerek valamibe belenyúl csokis kézzel, eldobja a kekszet, bemegy sáros lábbal...kitakarítom, ez van. Mire oda jutok,hogy eladjam, még olcsóbb lesz és aki megveszi, nem ez lesz a legnagyobb kitétele, bár most is úgy néz ki, hogy dédi mama azt hitte új.
Szóval, ha gyerek miatt veszel új autót, akkor olyat vegyél amit nem fogsz sajnálni, ha koszos lesz. Szerintem...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #54278 üzenetére
vagy fcmoto megrendeled sokkal olcsóbban. 3 nap mulva itt van. és ha nem jó a méret akkor a visszapostát bukod de cserélik ők is a kért méretre.
Ugye megint a magyar boltok pickpackpontot szívesen játszanak neked ocsmány felárért.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54289 üzenetére
Úgy látom, hogy kezdőként talán a célegyenes utáni második és a célegyenes ráfordító előtti hosszú nyújtott kanyarokban van esély lejjebb tuszkolni térdig, a többi túl gyors, vagy sikán, vagy kicsit izmosabb féktáv után van (Mansell), és ott túl gyorsan kell letenni lapra, nincs idő tologatni lejjebb, ahhoz túl rövid és gyors. Nekem két éve először a célegyenes végi jobbosban ért le (az volt az utolsó pályanap abban az éven, rá következő évre perec, és azóta csak most sikerült megint eringen).
6-a után a 20-i héten szabin leszek, akkor mehetünk, meg talán a hónap végén.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54285 üzenetére
Áttétel módosítás alap. Nem is volt még nem leáttételezett motorom De önmagában ettől nagy előrelépést nem szabad várni. Egy kicsit jhobban gyorsul, és esetleg jobban jönnek ki a váltások. Ezért érdemes leáttételezni. Pl sok helyen elmegy 3asban a motor ahol eddig 2 kellett, máris lehet egy váltást spórolni. Vagy van ahol lapon váltani kéne és rövid áttételle meg mondjuk nem kell, stb...
Az átlag "kijárok pályázni néha" amatőr az ilyen 20-40 másodpercre van attól amit a motorja tud egy 4km-es pályán. Ez a 20-40 másodperc nem fog feleződni mondjuk egy áttétel váltástól. Amikor már csak olyan 8-10 másodpercre vagy a motorod határaitól akkor elkezdenek számítani az apróságok. És be kell látni, hogy a legtöbb amatőr számára az utolsó néhány másodperc elérhetetlen, az benne fog maradni a motorban bármennyi időt és pénzt is áldoz rá
Amivel érdemes sokat foglakozni, hogy a 20-40 másodpercből hogy lesz 10. Nem pedig a tehcnikában keresni a másodperceket. Persze szar vagy szarul beállított motorral nem jó menni annak sem aki lassú, szóval legalább arra érdemes energiát fordítani hogy a technika karban legyen tartva, és lehetőleg jó alapbeállítása legyen (gondolok itt pl a futóműre).
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #54292 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy felesleges, hanem azt mondtam, hogy addig, amig az elso, egyertelmuen puha rugod ellenere 4cm van meg a teljes berugozasig, addig nem nagyon kell rugot cserelni.
Bujd a netet futomubeallitas teren es meg lehet tanulni, ha eleg kovetkezetesen es tudomanyosan kiprobalod, mi okoz mit. Akkor egyedul is elboldogulsz vele. Idot es energiat kell szanni ra, de megterul nagyon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54292 üzenetére
Akkor mindenképp érdemes foglakozni vele, ha nagyon eltérő súlyra van felrugózva a motor. Pl felülsz egy 2005ös 600rr-re 120 kilósan az az életbe sehogy nem lesz jó. 70 kilósan meg lehet hogy elég lesz évekig a gyári rugó.
Amit szerintem érdemes megtenni. Kint vagy pályanapon hringen, megkeresel egy futóművest aki versenymotorokat szerel és állít be, és megkéred nézzen rá a motorra (nem lesz ingyen). Megmondod szerenél megtanulni pályán motorozni és szeretnél ehhez egy alap beállítást. Lehet hogy csak tekerget rajta kicsit, lehet rugó cserét ajánl, de a lényeg hogy legyen egy kiindulási alapod amit egy olyan szakember csinált aki ezzel foglalkozik 10-20 éve.
Aztán később ráérsz rájönni a finomságokra amikor te is elkezded érteni hogy működik a motorod. 2005 után szinte minden sportmotor gyári futóműve kiváló pályára, de rossz beállítással és/vagy nem megfelelő rugókkal lehet szívni már közepes tempónál is.
2 hete állítottam be egy ducatinak az elejét egy ismerősnek. Csutkára el volt zárva minden csillapítás elől. Mert ugye a kemény a sportos. Frankón alig mozgott az eleje. Beállítás után meg csodálkozott milyen jól fordul a motor. HIába van jó futómű alattad, hülyeséget azon is be lehet állítani.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #54303 üzenetére
Amikor már fejből megy a pálya (vagy 50-100kör a boxon) utána kezd el nézegetni ezt a vidit.
Hogy lásd az ideális íveket, ugye ő már kanyarba fékez be, ezt neked még el kell felejteni, de azt láthatod meddig ereszd ki a mocit stb.Innen pedig kinézheted a saját motorodhoz ajánlott futómű beállítást.
Mivel te nehezebb vagy, az előfeszítést lehet teljesen be kell majd tekerned, és az ajánlott értékektől utána menni a csillapításokkal.Ez alapján állítsd be az előfeszítést.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54312 üzenetére
Lehet csak 4 lesz belőle, meglátjuk hogy bírom...azért a pót hátsó gumit elviszem, nehogy elfogyjon a mostani, már nem túl vastag
-Mike-: 10-re szerintem én kint leszek Ali_G-vel (ő mostanság nem fórumozik), plusz jön HGabor89 délután, meg ha jól tudom Czimby-nek is van időpontja. Ez már négy, plusz jössz te
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54315 üzenetére
Mondtam, hogy lehet h tudok menni veletek a kezdoben szorakozni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54303 üzenetére
Hát ha 100 kiló vagy akkor az első keményebb féktávon össze kéne üljön teljesen a teló. Vagy nem a .75ös rugó van bent, vagy nem fékezel rendesen. Vigyázz ha féktávon amikor összeül a teló azt érzed hogy keményen felüt akkor ne erőltesd.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54393 üzenetére
100%-ra jön ki nálam a statisztika. Tény, hogy aggasztóan kicsi a minta.
A lényeg, hogy a városi tempó alapból nem túl nagy, és ha esel, a robogóval csomót tudsz tompítani, míg nagymotornál akármit csinálsz, Te leszel a csúszó felület. Nem beszélve arról, ha pl. megfelelő lábbeli/térd/boka/lábvédő nélkül mondjuk rádborul esés közben, és végigdarál az aszfalton 150-200kg... Az egyből borzalmas csúnya sérülés lehet sebességtől függetlenül, míg robogón eléggé védett a lábad, hogy szabad tere van.
Félreértés ne legyen, senkinek nem ajánlom, hogy a legdurvább, teljes védőfelszerelés nélkül akár egy métert is menjen, sőt, motorozni veszélyes, sőt halálos is lehet. Az előbbiek csak a személyes véleményem voltak, én hogy látom a témát. Magam is mindig beöltözöm, amennyire csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #54413 üzenetére
Játékban én 1:24-26-ot
Úgy, hogy haveromat ültettem le első ringezése előtt, hogy gyakorolja a pályát és mondom kipróbálom már én is milyen alapon mentem vagy 5-10kört, de a motoros videóknak több értelme van, ez csak arra jó, hogy tudjad mikor milyen kanyar jön majd. AZóta se volt elindítva az a játék, meg kb a box sem
Na jó 1x Raymeneztem idén veleNem a kanyar durva hanem a féktáv, csak majd motorral ne a 100-as táblánál kezdj el fékezni mint a játékban!
200-as táblánál vegyed a féktávot eleinte, utána próbáld meg kb 170-150m-ről.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
DonThomasino
veterán
válasz Something_ #54429 üzenetére
Utcán.
Kabát alá esetleg nyáron helyette.
20 körül.
Tetszik és olcsóbbnak vélem mint a ruhát.De ha nem passol egy GS500 hoz mond nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #54427 üzenetére
Haver fél év motorozás után ment 2:43-at, tehát fél évvel előtte még Simsonja volt
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54427 üzenetére
2005ben voltam először hringen. 2:30at mentem a 2002es yamaha fazerrel, sporttúra gumival. kb 1 hónapja motoroztam akkor. Szóval bőven 3 percen belül leszel ne fossál
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54504 üzenetére
Kalapáld vissza
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54504 üzenetére
Érdekes Azt hogy sikerült?
Az enyémen sincs hátul fogás, egyszerűen megtámasztom a farokidomot a tenyeremmel (kicsit arra dőljön ahol a kezem van), majd alárakom és a villa mikor beakad már nem kell tartani. Először én is fostam, de hidd el, a tiedet ugyanúgy fel lehet tenni egyedül.PoLizei: nem húztam tojásra emlékeim szerint, max a csavarnál kicsit ellapul és az elég, de ha ez van, akkor nyilván így van kitalálva. Nálunk faszán stabil, asszony is ráült már a motorra h rajta volt az emelőn. Mindenesetre ez a magyar cucc ígéretesnek tűnik. Én is akarok még egy emelőt, ami a nyaknál emel.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54552 üzenetére
Nekem az ilyenek után csak mocskosabb szokott lenni....
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #54567 üzenetére
Nekem csak regisztrációs lapot küldött a rendszer, ilyen felelősséges nyilatkozatot nem.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #54552 üzenetére
Szódás vagy more?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54603 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54603 üzenetére
Hring pedig nem gyors pálya. A leggyorsabb kanyar is csak olyan 165km/h
Legközelebb még jobb lesz. Ilyenkor még tök jó hogy nagyokat lehet faragni a legjobb idődből. Van sikerélmény minden pályanapon[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #54623 üzenetére
Kicsúszott a hátulja,de ha van kipörgés gátló akkor is megtörténik? Hülyeséget beszélek? Aszongya csak 165 km/h a leggyorsabb kanyar,még egyenesben sem mentem annyival,nem hogy kanyarban
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54625 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy durván 120-at mutatott az óra, mikor elfektette, és végig az egyik oldalán fekve/csúszva lassult le 0-ra. Ott azért kapott bőven a ruha.
Lehetne arról is a hsz, hogy ezért érdemes bőrruhát venni nagy tempóhoz.... Mekkora zakó, és csak a ruha kopott el kissé, nem a motoros. -
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #54623 üzenetére
Szerencsésen esett. Viszont vicc, hogy ilyen bukásnál milyen amortizáció van egy nem is olcsó szerkón.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54628 üzenetére
Igen, sejtettem, hogy valamennyi lejön belőle.
Motoros boltban mikor a sisakom vettem futottam össze egy formával, éppen ő is sisakot venni ment, és hozott magával pár "relikviát", ha jól emlékszem, bő 100 körüli tempóval fektette el a motort autópályán... Az valami brutális volt, mit kaptak azok a ruhái.... Tenyérnyi részen síkra kopott a sisak, cafatokban lógott a kesztyű....[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Something_ #54623 üzenetére
Szerencsésen megúszta a motor is meg ő is. Látszik hogy ellenkormányoz amikor már ki van csúszva a segge. Na ott ha újra fog a gumi egyet akkor szépen áthajítja a túloldalra... A ruha meg ezért van. Bár tény, hogy nem kéne szarrá szakadnia ettől.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Type-R
őstag
válasz Something_ #54625 üzenetére
én idén az alpinestarsban nagyot csalódtam
tavaly szezon végén vettem a 2 részes Motegi bőrruhát, gondoltam jó márka, akciósan 500€volt, 720 ról leárazvaa nadrágon a beakasztós patent eltört, amit itthon senki se tud cseréni
a nadrág tisztasági bélésének varratja megy szét
a nadrágon egy varrat kezd kilazulni, szétmenni
a nadrágon a külső alpinestars logó kezd lekopni, szégyen
a kabát tisztasági bélésének tépőzárjai az ujjaknál már teljesen oda vannak
a kabát cipzárján található kis bőrdarab, ami segíti, hogy kesztyűvel is meg tudja fogni, leszakadtés a ruhában van kb 6000 km
tőlük többet ruhát nem veszek, csizmában iszonyat jók, de bőrruhában csalódtam
-
Pocee
senior tag
válasz Something_ #54637 üzenetére
azért csodákat ne várjunk,hogy ki tudtunk fizetni x összeget egy ruháért és nem szakad el...mert forró aszfalton csúszott vele...örüljön,hogy ő egyben van,hogy nem lett highside,mert a motor nagyon olcsón megúszta.szépen kereszt és lehet menni a következő ruháért ez meg mehet a falra,vagy varrás és mehet benne tovább.
Mr.Brightside
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54637 üzenetére
Pedig ez az... A protektorig "kopott" az anyag, ahogy odasúrlódott.
Nézd meg, hogy csontig kopott a bukógomba és a kormányvégsúly is [link]. A ruhát ugyanúgy smirgliként darálta szét az aszfalt.Nem egészen értem, mit vártok egy 100km/h-s aszfaltos esés után. A ruha ellátta a feladatát, nem a barátod kell összevarrogatni a dolog után.
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54665 üzenetére
Haverodnak kell tudnia miért esett el. Ő ült a motoron. Mi itt max találgatunk
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #54625 üzenetére
Ezert irt egy levelet?
Kicsit el van tevedve.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54935 üzenetére
Tegnap lehet nem tudtam mit beszélek...40 óra nem alvás után. Ma jutott eszembe, hogy jövő héten szabin vagyok...de azt hittem te nem vagy mert azt mondtad kedd balcsi (de akkor az ez a hét kedd?!).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54976 üzenetére
ABS-es motort valóban nem próbáltam, de teljesen ugyanaz a rendszer dolgozik bennük, mint autókban. Ott viszont volt hozzá már szerencsém éppen elégszer. Nincs okom azt feltételezni, hogy motoron bármilyen módon is más lenne a hatása ugyanannak a rendszernek, mint autóban. Természetesen ha van bármi meggyőző érved, miben tévedek, szívesen meghallgatom.
(#54977) Daywalker: Ahogy jólesik. Ugyanakkor továbbra is kíváncsian várom, miért ne lennének érvényesek az autós ABS-el szerzett tapasztalataim, amikor tökugyanaz a rendszer dolgozik motorokban is.
Ami a véleményem illeti, igen nagy mértékben osztom ezen videó készítőjének véleményét: [link]. Saját tapasztalatom is hasonló, pedig én is messze vagyok (sajnos) egy profi pilótától. Alul a kommentek között is akadnak igen érdekesek.Érdekes, hogy csak azzal az érvvel nem jöttök, amit a legnagyobb előnyének gondolok motoron az ABS-nek, hogy azzal az első kerék blokkoltra fékezése esetén megmentheti a usert a biztos bukástól...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #55139 üzenetére
Nem Asszonynak shoxos kabátja és nadrágja van (csizma TCX, kesztyű Berik, sisak LS2 stb). Cordurában fasza cuccaik vannak, bőrben kevésbé.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #55139 üzenetére
Nem. Drágák és sz*rok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Mizsala
csendes tag
válasz Something_ #55195 üzenetére
Mikorra értek ki? Én is kimegyek szerintem amint tudok, valami emberi időben ébredés után
-
Mizsala
csendes tag
válasz Something_ #55199 üzenetére
Rendicske, én egy kék transalpal megyek, talpig fekete bőrben, neonzőőőőd sisakban
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #55262 üzenetére
Addig olvasgasd ezt. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #55262 üzenetére
Téged az ág is húz. El ne perecelj
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #55310 üzenetére
Tudom, most meg leszek vetve, de szerintem épp időszerű volt már valamit tenni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55310 üzenetére
Hát ezaz... Mindennek pontosnak kéne lennie. Guminyomás (ami a hőfokkal elvileg változik is), kerékméret, és amit úgysem tudsz beleszámolni, a kopás.
Csak a kopás, ha 7mm-es túragumi barázdával számolok, egy 180/55-ös guminál az elméleti 1978mm-es kerület ha 7mm-t kopott a gumi, már csak 1934mm marad a végére. Ez kapásból bő 2% difi, ugyanis az óra csak egyféle kerék-kerülettel lehet pontos, az csak azt tudja mérni, hányszor fordult át a kerék.
Na, gondold végig, mennyit számíthat akkor a guminyomás, vagy nem gyári abroncs.... Elég nehéz pontosra belőni.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Something_ #55310 üzenetére
"közeltéri mérés során a jogszabályok szerint akár 5 dB-lel is hangosabb lehet a motor vagy autó, mint az adattáblán szereplő érték." - rá van szegecselve a motorra valahová a gyári tábla, azon rajt van az is, hogy mekkora fordulaton hány dB hangerő a zajkibocsátás. Az útszélén méricskélés meg minden csak nem hiteles, hogyan szűrik ki a háttérzajokat?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Elméletben ez jó megoldás, viszont nálam a gyakorlatban nem igazán működik. Az első kerékre mivel jól hozzáférhető könnyen felpattintható, a hátsónál viszont akadályok vannak, a forró kipufogó, a lengőkar, a felniről is belógnak részek. Lehet, fel lehetne rakni, de sokkal macerásabb, így inkább előre szoktam tenni. A kétemeberes felkapós történettől csak azért nem félek, mivel ha üvölt a riasztó, egyfelől meghallani, másfelől az azért könnyen gyanús lehet az arrajáróknak, hogy ketten cipelik a tiltakozó járművet....
Amúgy a másik gond, hogyha hátra rakom, megemelik a hátulját, és mivel egy kerék ér csak le, akkor meg az első keréken gurítják el a furgonig, kormányzár ide vagy oda. Szóval a tuti megoldás, egy olcsó pici tárcsazár hátra, egy nagy frankó riasztós meg előre.
(#55461) V.Stryker: Ez ilyen. Dugóban nincs szél, ami hűt, felmelegszik a víz. Ha rendben van a hűtés, bírnia kéne így. Még az SV-m is bírja, pedig ugye az részben levegős/olajhűtős. Mondjuk épül hozzá a kapcsoló, mert szerintem kicsit későn kapcsol a gyári gomba, nagy dugóban túlzottan átmelegszik a gép, de a gombát meg nem akarom piszkálni.
(#55462) canniball: Abszolút éles támadást. Vitte volna a drága ember a robogómat egy durván egyméteres erővágóval. Nem sikerült neki pár felületi karcolásnál tovább jutnia, pedig szorgalmasan próbálkozott.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55464 üzenetére
Szerintem annyira nem könnyű azért kinyomni. De benne van a pakliban.
(#55465) canniball: Ó, volt ideje előtte próbálkozni sajnos. Legalább 10 vágás van a láncon/lakaton a legkülönfélébb helyeken és szögekben.
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Nem. Rárakják valami gurulós alkalmatosságra és oda gurítják ahova akarják.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Amúgy ha zűrös környékre kell menjek, vagy megpróbálok motor nélkül, vagy viszem magammal a láncot is. Előre megy a riasztós tárcsafékzár, hátra pedig a lánc valami nehezen mozdíthatóra.
(#55469) Daywalker: Ez így igaz. Viszont ha a tiédet nehéz mozdítani +vinnyog is, akkor nem azt fogják vinni, hanem 10 méterrel odébbról azt, amit csak feldobnak a furgonra és go.
Amúgy biztos ami biztos nekem casco is van rajta. Nem olcsó, de inkább kifizetem mégegyszer a motort ~15 év alatt, de ha elviszik se kell annyira a kardomba dőlnöm. Nekem azért szerencsére nem adtak annyira horror árat rá.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen