Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Something_ #54292 üzenetére

    Akkor mindenképp érdemes foglakozni vele, ha nagyon eltérő súlyra van felrugózva a motor. Pl felülsz egy 2005ös 600rr-re 120 kilósan az az életbe sehogy nem lesz jó. 70 kilósan meg lehet hogy elég lesz évekig a gyári rugó.

    Amit szerintem érdemes megtenni. Kint vagy pályanapon hringen, megkeresel egy futóművest aki versenymotorokat szerel és állít be, és megkéred nézzen rá a motorra (nem lesz ingyen). Megmondod szerenél megtanulni pályán motorozni és szeretnél ehhez egy alap beállítást. Lehet hogy csak tekerget rajta kicsit, lehet rugó cserét ajánl, de a lényeg hogy legyen egy kiindulási alapod amit egy olyan szakember csinált aki ezzel foglalkozik 10-20 éve.

    Aztán később ráérsz rájönni a finomságokra amikor te is elkezded érteni hogy működik a motorod. 2005 után szinte minden sportmotor gyári futóműve kiváló pályára, de rossz beállítással és/vagy nem megfelelő rugókkal lehet szívni már közepes tempónál is.

    2 hete állítottam be egy ducatinak az elejét egy ismerősnek. Csutkára el volt zárva minden csillapítás elől. Mert ugye a kemény a sportos. Frankón alig mozgott az eleje. Beállítás után meg csodálkozott milyen jól fordul a motor. HIába van jó futómű alattad, hülyeséget azon is be lehet állítani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák