Új hozzászólás Aktív témák
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #19399 üzenetére
Nincs mit , de vigyázz a tök kő kemény , és vastag , éppen nem felére , de jó össze esik mire puhára sül ( nagyon öreg sütő, lehet valamit csal a hőfok szabájzó ) , de itt [link] is úgy írja , ahogy én mondtam , a sütési idő lerövidíthető , ha vékonyabb szeletekre van vágva , és most olvastam , ha alufóliába le takarják !!
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #19383 üzenetére
Elsiklottam melletted , ez egy kinti régi sütő ( mert ez elég nagy gőzzel jár mire megsül )
ez a sütő, a rács legalul volt , úgy ment 200 fokon és alul felül fűtött ( légkeverés ebbe nincs ) és ahol most van a rács ott ment szintén alul felül de itt már 250 fokon egy félórát ! -
Essejó
veterán
válasz modflow #18732 üzenetére
Ha papír tömítés akkor majd megszívja magát és abba hagyja, esetleg próbáld meg keresztben meghúzni a csavarokat. Ha ez nem megoldás, akkor új tömítés kell. Esetleg megvárod amíg el vízkövesedik.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
soldi3r
veterán
válasz modflow #18664 üzenetére
Szerintem ez nem ugyanarra valo, viszont metszoollobol a kek Bosch ala nem erdemes menni, csak akkukkal egyutt az 80k. Mondjuk 4-5 gyumolcsfahoz minek akkus? Egy ARS masolat alirol boven megteszi 4000Ft-ert.
#18681csƵ, A labszelep egy eloszuro es egy visszacsapo egybeepitve.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Rive
veterán
válasz modflow #18664 üzenetére
Ez meg a metszőolló nagyon másra való. Ez inkább a nagy ágvágót helyettesíti, de ahhoz képest is nagyon más vágási felületet hagy, amit utóbb még külön alakítani kell (élő fán).
Szóval, nem helyettesítők.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
modflow
veterán
válasz modflow #18558 üzenetére
Aztán láttam, hogy létezik ilyen is:
Ez jóval olcsóbb, mint egy Bosch elektromos metszőolló.
[Haina Mini Láncfűrész Automata Olajozás]Szerintetek egy ilyet megéri megvenni otthoni használatra, 4-5 gyümölcsfához?
-
hiperFizikus
aktív tag
válasz modflow #18571 üzenetére
1. mérd már meg a trafód kimenő feszültségét !
2. a trafód wat -ja sem mindegy, amit a trafód térfogatából becsülheted meg
3. a belső ellenállása sem, amit a trafó-vas melegedés-gyorsaságáról becsülhetsz meg*. és légyszíves, próbáld meg ne megrázatni magad
A gázt is és a féket is egyszerre nyomni nem menő dolog !
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #18464 üzenetére
Írtam többször is , hogy ne szedd megint szét , nem kellett volna , csak kiforditani a szimeringet , bele az új és kész 10 perc lett volna !! Ez az olcsó csapágy lehet gyári hibás , de ha beleesett egy kis kosz ( mert ugye nyitott ) már az is szoríthatja ,itt normálisan semmi ellenállásnak nem lenne szabad , hogy legyen ( motor bicikli kereket centiroznak kézzel , két nyitott csapágyon forog a kerék és egy mit tudom én egy szál cigaretta is kimozdítja ) !! A főtengely is ilyen könnyen kell hogy forogjon [link]
-
modflow
veterán
válasz modflow #18418 üzenetére
Nos, szétszedtem, majd újra összeraktam a főtengelyt, ismét új csapággyal, szimeringgel.
Ráadásul az összeszerelést pro módon (fagyasztó, hőlégfúvó) csináltam, így ütés nélkül kézzel simán betettem a csapágyakat a helyükre.Viszont néztem egy videót, mely szerint a hajtókar a saját súlya alatt fordul. Na enyém nem, nem pörög csak úgy, ha forgatom, azért van ellenállása, de nem szorul azért...
Valaki reakott már össze főtengelyt? Neki forgott saját súly alatt? Nyilván logikus lenne, de hát én tökéletesen raktam össze, és nem....
-
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #18387 üzenetére
Az lehet , mert tud a szemeringnél falcs levegőt szívni , könyvben szív ott levegőt , mint benzint !!
Ahogy a kolléga írta , egy csavarhúzóval , meg görbitett szöggel , úgy hogy ne karcokd meg vele a szemering helyét ( a blokkot ) , szépen ki kell húzni , feszíteni , és kell egy újat beütni , de azt ne fordítva !!
Ha először inditok egy motort , a gyertya helyén pár csepp benzint öntök be , rögtön robban ! -
-
eldoble
aktív tag
válasz modflow #18210 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a 8. számú gyűrűk rögzítik a hajtókarban tűgörgőt, hogy ne tudjon tengely irányban elmozdulni/kicsúszni (ezért nem lehet olyan, hogy 3/4 része lesz a tűgörgőnek a hajtókarban), de tengely irányban a dugattyúcsapszegen kell tudnia mozogni, erre mondom, hogy ezt ne akadályozd külön alátéttel.
Vagyis tudja, fene, a 8. rögzítőgyűrűk lehet inkább a csapszeget rögzítik a dugattyúban, mert azt is rögzíteni kell, az biztos, de ezt Te látod a valóságban.[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz modflow #18211 üzenetére
Elvben a tőgörgős csapágynak a hajtókar fészkében kell úgy állni, hogy ne tudjon tengely irányba elmozdulni, a tengelyirányú elmozdulást, beállást a hajtókarnak a tűgörgővel együtt kell megtennie, azért, hogy ne szoruljon meg a dugattyú, így nem történhet meg, hogy csak 3/4-e lesz a hajtókarban.
-
eldoble
aktív tag
válasz modflow #18206 üzenetére
Kockáztatod, hogy beszorul a dugattyú.
Beszerelés után a dugattyút vezeti a henger, tehát nem mozog a "rés" irányába, a hajtókart vezeti a főtengely, tehát nem mozog a "rés" irányába, ez a vezetés adja meg, hogy egymáshoz képest (a dugattyú és a hajtókar) hol legyenek, ha ezt elrontod alátéttel, megszorulhat.[ Szerkesztve ]
-
Rive
veterán
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #18163 üzenetére
Elég rozsdás ez a történet , szerintem ha beindul megfog kopogósodni , a főtengely csapágyak is rozsdásak lehetnek , gondolom szimering cserére is megérett a dolog !
A főtengely két fél sonka a csapszegre úgy rá van préselve mintha egybe lenne gyógyúlva , másképp elforog egymástól ( egy típusú MTD fűkasza gyenge pontja volt anno ,hogy elforgot , gyári hibásak voltak )
Jobban jártál volna , ha egy szakemberre bíztad volna a dolgot , mert ahogy látom itt még mindég több sebből vérzik a történet !! -
Essejó
veterán
válasz modflow #18167 üzenetére
Én elhiszem, hogy buzog benned az otthoni
gányolbarkácsolási kedv. Én is újítottam fel itthon Trabant motort, de ahhoz lehetett venni gyári később pedig felújított főtengelyt, hajtókarostul, csapágyastul.
Kinézetre az erőst csere érett, de ha te nem tudod szétszedni, akkor némi készpénzért egy ilyenekkel foglalkozó gépműhely még igen.Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
Essejó
veterán
válasz modflow #18162 üzenetére
Mert biztos akad aki szét tudja szedni. Te most egy Babettát szerelsz?
Fötengely szétszedését nagy hidraulikus géppel csinálják akik ilyennel foglalkoznak.Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
modflow
veterán
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #18155 üzenetére
Bocs a kifelyezésért , kisipari sz@r termék nem is tudom erre mit írjak , nem találkoztam még ilyennel , nem a legjobb , hogy tud vándorolni jobbra , balra elég sokat , de elméletileg elmegy így is !
Nem akarlak tovább szomorítani , anno még a Trabant , Simson , MZ ETZ - és világban fogtam ki kisipari dugattyut ami menet közben megszorúlt , a dugattyut nyomás alatt öntik de kisiparilag ez nem megoldható, itt a mérettel ( kicsit kisebbre veszik ) próbálják a hőtágulást kivédeni ! -
soldi3r
veterán
válasz modflow #18121 üzenetére
Nem allitom, hogy nincs gond a hengerfejjel, de a kepen egy hengertomb van. Erre szerintem mar mondtam, hogy gtk. Esetleg ha nagyon unatkozol az esos hetvegen, akkor egy nagyon siklapu uvegre ragasztott csiszolopapiron megprobalhatod huzogatni, de ha sokat szedsz le a huvelybol, akkor a hengerfejet es/vagy a tomitest is modositani kellene.
E30 (oo=[][]=oo)
-
modflow
veterán
válasz modflow #17803 üzenetére
Honlap szerelném össze, megvan minden új alkatrész.
Azt mondjátok már meg, hogy a csapágylehúzóval levett csapágyát mivel teszem vissza a csapágy szétverése nélkül?
Van anti csapágy lehúzó? Csapágy rádugó? 😂Mert kellene nekem egy kb. 2 cm +/- 2 mm cső, amivel tudnám a belső szoruló részét ütni a csapágynak, de persze nincs ilyen csövem...
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #17807 üzenetére
Mindegy a leg sűrűbet , sőt én a kombájn kukorica asztal szög hajtásaiba a szárzúzóhoz még a zsirzóval nyomtam bele zsírt is és lessz belőle egy kicsit sűrűbb olaj ( kevésbé fojik és jól kén !!
Gyári sarokcsiszoló ha szétszedem a hajtást a fogaskerekek szárazak , mert a zsír kicsapódik a széleire és ott is marad , ahogy egy új sarokcsiszolót veszek az az első, hogy szétszedem és oda meg keverek bele olajat , enyhén fojósra csinálom , a nagy fordulattól azt is szét csapja de amikor áll akkor rá fojik a fogaskerékre és keni !! -
modflow
veterán
válasz modflow #17701 üzenetére
Nos, szétszedtem (Robi 55 kapa). Nem volt egyszerű, mert ehhez spéci szerszámok kellettek, csapágy kihúzó, seegergyűrű kiszedő, stb., de kaptam kölcsön, csak így több idő volt ezt is azt is beszerezni.
Most megyek majd alkatrészeket venni, csapágy, szimering, ilyen olyan apró cuccok.
Az lenne a kérdésem, hogy a Robi 55 aljába, ahol a kapa tengelye forog, ahol ugye alapvetően engedett a rossz szimering miatt, oda milyen olajat kell vennem?
Hajtómű olaj, vagy mi kell ide?[ Szerkesztve ]
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #17677 üzenetére
A meghajtó Csiga tengelyt kalapálja , lent is a kapakban , amit le akarsz leszedni , van egy csapágy meg a tetejében is !!
Azt te is csak úgy tudod szétszedni , hogy kalapálni kell , másképp nem jön szét ( és vissza 26 percnél látható , hogy a csapágyat úti a helyére ) , de nézd végig a videót , mert jól csinálja ! -
rwin5
őstag
válasz modflow #17625 üzenetére
valami gombaölővel, de szerintem még azzal sem feltétlen kell. Aztán folyamatosan kell majd sebkezelővel kezelgetni, mert ahogy vastagszik a törzs mindig ki fog repedni rajta a kezelés.
nálunk olyan meleg / aszály van, hogy a tetvek pl szó szerint elégtek a nap által a leveleken.A napokban az egyik birsalma csemetémet meg középen megfúrta valami, meg próbáltam kikaparni nem sikerült.. Tegnap ágvágóval elkezdtem visszavágni, kettévágtam, a közepét kiette vagy 10 cm-ren lefelé haladva, de szerintem megmarad a fa.
-
H-Zol
senior tag
válasz modflow #17406 üzenetére
Látni kellene a hengert , ha nincs nagy kopás , akkor elég egy gyűrűzés , a dugattyú kell is hogy minimálisan mozogjon , mert ő hőre jobban tágul mint a henger , és akkor pont jó!
Azt a kalapácsolást egy ügyes esztergályos le kell vegye de CSAK minimálisan , mert azzal csökken a robbanó tér és az nem jó , de annyit kibír, hogy le legyen igazítva !! -
soldi3r
veterán
válasz modflow #17411 üzenetére
Mert a munkadij, tulmeretes dugo, gyuruk, sikolas stb tobbe fog kerulni a vegere, mint egy uj hengerszett. Nezz utana, de szerintem a Babettae ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest