-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Viktor0610:
Jól tudom, hogy a 2GB Deezer -nek csak a "havidíja" időarányos, a mennyisége viszont mindíg 2GB, cikluson belül? Tehát, ha elsején van a fordulónapom, de egyenleghiány miatt, csak 20. -án tudják aktiválni, akkor csak 10 napot, vagyis a havidíj 1/3 -át fizetem, de abban a 10 napban is 2GB -ot használhatok?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
fecske13 #33990 üzenetére
Úgy figyeltem, ha kértél visszahívást, de nem beszéltél senkivel, akkor már elutasítottnak tekintik az áremelést, a másik verzió meg az lehet, hogy tévesen rögzítették valaki más száma helyett a te számod a boltokban dolgozó kollégák, és így kaphattad meg az üzenetet.
-
darvinya
titán
Ma visszakapcsolták a net-et.
Kíváncsi leszek a kiesett napokat fizetik, mert elismerték, hogy központilag mindenkit megsz…vattak ezzel, tarifa csomag váltáskor. -
donmackó
addikt
válasz
KamuMazsola #33992 üzenetére
Akkor ha augusztusban jár le, már ebben a hónapban hozhatok ki?
-
donmackó
addikt
A hűségidő lejárta előtt mennyi idővel lehet új készüléket kihozni? Természetesen újabb hűséget vállalva.
-
fecske13
tag
Ma jött egy SMS:
"... Rögzítettük döntését a díjváltozás visszautasításáról. ..."
De van egy kis szépséghibája, ugyanis én nem utasítottam vissza semmit, mert nem volt mit visszautasítani. -
HRC95
tag
válasz
KamuMazsola #33988 üzenetére
Nem rég jött az sms, hogy elfogyott az adatkeret viszont ugyan úgy megy csak lassítva. Van plusz 500mb netem valszeg akkor azt nem 0/0 ra veszi. Vagy csak ez a hónap még szerencsés
[ Szerkesztve ]
-
HRC95
tag
Ezt a MyTariffos adatkeret elfogyás utáni internet kikapcsolást nem lehet kijátszani valahogy? Pl veszek a csomag mellé +100mb netet 500ft ért (ugye az oldalon ott 32/32 van lassítás után írva)
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Ma hívtak vissza a visszahívást kérés miatt. Újra ajánlották a mytariffot. 4G van benne. Mondom most is van. Van? A Startban nincs. Oké de ott van mellette a 30GB+4G. Jaaa. Hát akkor nincs értelme váltanom.
(lehet odabent csak azt látják, hogy 30GB? Mert csak a 30gigát mondta a 4G opciót nem.) -
Dolby
senior tag
válasz
Dani182 #33981 üzenetére
Ha nyilatkozol, akkor is marad a határozatlan idejű szerződés a régi árakkal, mivel a nyilatkozat annyit tesz, hogy a szerződésed nem változik. Maximum azt mondják hogy ők biz a régivel nem szolgáltatnak és felmondják a szerződésedet, de azt pedig csak 60 napos határidővel tehetik. Szóval ha tudod h 60 nap múlva mindenképp váltasz, akkor én megjátszanám.
-
zoli62
addikt
válasz
St3ven #33934 üzenetére
Én ma tettem meg a nyilatkozatot, szintén zökkenőmentes volt, felolvasták, hogy a jelenlegi tarifa a legközelebbi feltöltésig érvényben marad. Ez nálam egy év múlva esedékes. Addig még sok víz fog lefolyni a Dunán. A kártya passzív, beszélgetésre nem, csak maximum internetezésre használom. Egyébként a kártyámról egy egyenlegcstöröltek egy online forgalmat biztosító szolgáltatást,és jóváírtak egy bizonyos összeget. Ez mit takar? Nálem a mobil online start tiltása korábban is be volt kapcsolva. A másik kérdésem, mi szokott lenni a hangposta alapértelmezett kódja? Eddig egyáltalán nem használtam, tehát nem is változtattam meg az alapértelmezetett jelszót. de most jött egy üzenet,és más telefonról fontos lett volna lehallgatni. Többféle kódot próbáltam (1111, 0000, 000000, 111111, stb.) de egyik se működött.
-
Dani182
csendes tag
Sziasztok!
A Telenornál van előfizetésem, de már nincs rajta hűség, határozatlan idejűként pörög.
Az lenne a kérdésem, hogy most ha nem nyilatkozok a szerződésmódosításról, hanem hagyok mindent ahogy van, az azt jelenti, hogy megújul a hűség és átváltok határozott idejűbe, vagy pedig minden marad a régiben csak új árakkal?
Azért lenne fontos mert pár hónapon belül tervezek szolgáltatót váltani.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
Jééé, beszéltem most egy Telenor-os bácsival.
Az a lényeg hogy, most mondta hogy van lehetőségem a régi tarifa árakra.
Mondom jééé.
És végre sikerült nekem is. -
Zaji
őstag
Most akkor melyik órával adhatják végül is?
-
tomp
félisten
Nem!
Közcsatornáknál marad az SD is! Mint ahogyan digitális kábelen kötelező is az SD+HD-t továbbítani. Kivétel a Duna World HD. Az kikerül mert megszűnik. Mától már csak önkéntes alapon jut(na) hozzá a szolga ha a székházhoz kihúz egy optikát. De mivel már nem kötelező így ki is vették. -
RpPRO:
Az előfizetésesnél addig érvényes a nyilatkozat, míg újabb hűséget nem ír alá a Telenorral vagy tarifacsomagot nem vált.
A feltöltőkártyásnál addig érvényes a nyilatkozat, míg fel nem tölti a kártyáját.
Nyilatkozattételre nem sokáig lesz lehetőség, vagyis akár tetszik, akár nem, szerintem max. a hónap közepéig, végéig húzhatod az emelés elutasítását, aztán a feltöltéskor életbe lép az emelés.asdf_:
Nálunk még van SD és HD is.[ Szerkesztve ]
-
RpPRO
őstag
válasz
Viktor0610 #33971 üzenetére
Az előfizetősnek elég egyszer nyilatkoznia? A kártyás meddig tud nyilatkozni? Miért csak a köv. feltöltésig érvényes a nyilatkozata?
Valami djuice csomagom van, amit már visszavontak x éve.
-
-
tomp
félisten
Legyen pozitív dolog is!
MyTV esetében böngészőben nyugdíjazásra került a Silverlight! Ezentúl HTML5-ben megy.
Ezen kívül a köz.csatornáknál Chromecast esetében meglepő változás történt! Szép éles kép! Minden bizonnyal már HD-ben mennek. -
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #33965 üzenetére
& tomp:
Kiveszem a pipát, elmentem, majd újra Módosítom gomb, és még mindig ott a pipa az SMS mellett.
Ebből tényleg ügyintézés lesz, de köszönöm a tippeket.
-
tomp
félisten
Na egy érdekes jelenség!
A telekom SIM kártya 1800MHz-en a telenor lte hálózatán roamingol! Na ezt hogyan? Ilyen esetben a telenor plusz díjat kér a telekomtól? Gondolom a telenor rosszul konfigurálta be a hálózatát amikor közös 800-ról átlép 1800-ra. -
Sayuar
senior tag
Spanyol sim-em van. Olcsóbb roamingban a percdíj és az SMS, mint magyar feltöltőssel itthon. Mégse nem tudom használni, mert fű alatt a "magyar" szolgáltatók aláraknak a roamingolt szolgáltatónak: minden 5-ik hívás épül fel, azt is van hogy bontják... stb... stb. Érdekes módon ugyanez a sim az osztrákoknál hibátlanul használható. Igaz, az osztrák tarifák olcsóbbak mint a fentebb említett spanyol roamingban, így nekik nem kunkurencia.
Szóval kár reménykedni. Ellenben ott a VoIP... -
válasz
St3ven #33963 üzenetére
Emlékeim szerint a feltöltőkártyásoknál a tarifacsomag részletei között van az SMS szolgáltatás.
Magyarul a tartifacsomag melletti Módosítom gombra kell kattints, ott láthatod majd az SMS-t.
Ezt mondd le (vedd kia pipát?), mentsd el a változást, majd lépj vissza, és rendeld meg újra.
Talán kelleni fog egy ki-bekapcsolás, de utána jónak kell lennie.Amennyiben nem volna jó, akkor marad a telefonos/személyes ügyintézés.
-
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #33961 üzenetére
Most, hogy mondod... a Hívásértesítő sem érkezik meg, pedig aktív. De az SMS szolgáltatást nem merem kikapcsolni, mert van egy ilyen beállítva (gondolom ez miatt kapom régi áron):
SMS kedvezmény
Aktiválás: 2015.06.30
Lejárat:0 Ft
Egyébként nem is találni az SMS-t a szolgáltatások között MyTelenoron.
-
válasz
St3ven #33956 üzenetére
St3ven:
Egyébként SMS-t kapsz? Mármint máshonnan.
Mert néha, csomagváltás után szokott probléma lenni az SMS-szolgáltatással.
Ilyenkor a lemondás/újra megrendelés megoldás szokott lenni. (Ezt szerintem a MyTelenor oldalán is intézheted.)
Somatom:
Nyilván, ha több ilyen probléma lenne, akkor módosítanának rajta, de szerencsére (kopp-kopp-kopp) kevés ilyen van, gondolom, ezért nem merült fel eddig a javítása.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #33955 üzenetére
2007-8-as években a vodánál eltűnt csak úgy majdnem 3ezer Ft-om feltöltés után. Nem volt nyoma, hogy hova tűnt. Akkor kézzel vissza tudták írni. A 2 sms értesítés közötti különbözetet hozzáadták kézzel. Na most 2015-ben a telenor ilyet nem tud? Az az ő hibájuk. Oldják meg.
Mivel ez szolgáltatás hiba így 72órán belül javítani kell! Ha nem akkor 72óra elteltével kötbér indul. Ez teljes szolgáltatás kiesés így a havidíjból számított napidíj nyolcszorosa lesz a kötbér összege naponta.
-
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #33955 üzenetére
A kérdés az miért így működik?
Miért nincs egy jogosult kollega(nem mindenki, hanem csak akinek a felelősségi szintje elég nagy), aki esetleg előre feltölti az x ft-ot, amit a szolgáltatás aktiválásával le is von.Ebben az esetben nekem nem KELL nélkülöznöm az összeget a Telenor hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #33955 üzenetére
Nekem az ilyen "rendszer" hivatkozásoktól tud elborulni az agyam. Nem a konkrét esetre vonatkozóan, hanem úgy, általában. Úgy tekintenek rá, azt súlykolják az emberekbe, hogy az valami felsőbbrendű hatalom által létrehozott, megmásíthatatlan misztifikum. A rendszert emberek alkották és emberek változtathatnak rajta. Ráadásul, nem is valami kiválasztott, felsőbbrendű faj, hanem többnyire Kovács 13 Béla segédprogramozó. Jelen esetben sztem a lényeg az, hogy jó, vagy rossz. Ha 11. éve rossz, az nem mentség, hanem szégyen. Mi lesz, ha nem változik? Idők végezetéig egy rossz rendszert kell használni ahelyett, hogy Kovács 13 Béla megjavítaná? Sztem ez nagyon nem real felfogás.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Ha egy számlázási rendszer zárt, az azt is jelenti, hogy egy adott csomag x Ft-ba kerül és esetleg ehhez vannak előre beállítva kedvezmények. Az gáz lenne, ha egy ügyintéző csak úgy beállíthatna a rendszerben egy 100%-os kedvezményt. Fizikailag persze megoldható, de ilyesmi utólag nehezen korrigálható, míg a standard ügymenet igen.
-
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #33948 üzenetére
Reméltem, hogy meg tudom oldani magam is a Telenor Online-on, de majd ha lemegy az őrület az ügyfélszolgálatokon, teszek ott is egy próbát.
-
válasz
darvinya #33954 üzenetére
De nem érted, hogy a rendszer úgy működik, főleg feltöltőkártyás esetben, hogy először bekapcsolják a szolgáltatást (levonják a díját), majd utólag írják jóvá???
Ezen nem változtattak/javítottak 11 éve, kétlem, hogy épp' most, a neked okozott kár miatt történne ebben változás...
-
darvinya
titán
válasz
Viktor0610 #33948 üzenetére
Ühüm…akkor te fogod kifizetni azt a díjat, mert én előre nem fizetek semmit, amiről nem én tehetek.
Kicsit olyan lenne mint, amikor összetörik az autódat, és te fizetetsz károkozónak, hogy javítsa meg saját autóját.
Pluszba fizeted a tied javítását.
Majd valamikor a károkozó kifizet mindent, azaz jóváír.Nem érzed kicsit furának?
Humanoid: Kifejezetten emberszerű, emberi alakú robot.
Ismered az üsz-t, aki vonal túlsó végén van? -Én nem, és legtöbbször ismételt sablon hangzik el.-
Vagy te vagy a vonal végén?[ Szerkesztve ]
-
Nem nagyon értem, hogy a humanoid szót miért kellene elviselnem, miért nem lehetett volna már, normálisabb szóval helyettesíteni. Mert (nem tudom, mennyire volt egyértelmű, de) az csapta ki a biztosítékot...
Ha pl. megnézed, amilyen hangnemben írtam St3ven problémájára, nem véletlen a különbség a hozzászólás többi részében.
Te előfizetéses vagy, tehát a te esetedben sokkal könnyebb a díjak manipulálása, a kiterhelések jóváírása, mint egy valamekkora egyenleggel rendelkező feltöltőkártyás ügyfél esetén.[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
csak tudnám 2017-től mit fognak csinálni? nem lesz roaming díj, simán vesz bárki Bécsben egy kártyás csomagot valamelyik szolgáltatónál, és azután itthon is azzal beszél, mert olcsóbb lesz, és másodperc alapú számlázás. a hazai kartell banda meg majd regisztrálhatja a belföldi számokon, hogy szinte csak hívásfogadások vannak.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #33944 üzenetére
Az első mondatod hasonlít a telenor kezdő mondatához:
Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, ezzel lehetőséget adva a részletes tájékoztatásra.
Azaz már te is alkalmazod a sablon szöveget.Az volna a megoldás amit a többiek is mondtak. Miután elismerték a hibát ők maguk aktiválják a netet és a jóváírást is elvégzik. Pár éve amikor lejárt az LTE teszt időszak hiába volt aktív a 30GB+4G-m tőlem is megvonta a rendszer az LTE-t. Miután az Astoria üzletben maga az ügyintéző hívta fel a technikusokat, hogy "mit csinált a rendszer, itt az ügyfél aki fizet érte és nem kapja meg" Ez után pár perc elteltével hívott is egy illető aki sűrű elnézéseket kérve aktivált 500MB+2GB-ot mert csak úgy tudják kijavítani a hibát ha a 30GB+4G-t törlik. Mondta is, hogy ha elfogy a keret akkor azonnal hívjam őket mondjam el a hibajegy számát aztán azonnal aktiválnak újra adatkereteket. Dedikált ügyintézőt kaptam. Az hívott mindig aki először aktivált nekem adatot. Folyamatosan informált, hogy hol tart a dolog. Még azért is elnézést kért mert egyszer betegség miatt nem tudott hívni mert nem dolgozott.
Na ez volt az utolsó pozitív tapasztalatom a telenortól. Azóta mélyrepülésben vannak. "Oldja meg az ügyfél" munkát végeznek. -
-
Bibby
addikt
válasz
Viktor0610 #33944 üzenetére
És mi lenne, ha ilyen esetben a szolgáltató kölcsönözné az összeget a vevőnek amíg kiderül?
Miért olyan természetes, hogy mindig én fizessek előre, és ők írnak jóvá utólag? -
pietrasko:
"Szerintem pedig az lenne a megoldás, ha az ügyfélszolgálat értene a munkájához."
Szerintem is, de gondolom, te soha nem rontottál el semmit, Mr. Tökéletesség...
Ingyen nem tudja beaktiválni, csak utólag jóváírni a díját. Azt nem mondtam, hogy a jóváírás összege nem lehet több, mint a szolgáltatás havidíja.darvinya:
"1. Ezzel elismerném, hogy én vagyok a hibás."
Miért is?Rögzített beszélgetés bizonyítja, amit egyébként sem kellene bizonygatnod, mert a helyzet egyértelmű.
"Tehát 2.5x fizetnék(lenne egy félhavi ciklus), és az én hibámra nem kapnék kártérítés."
Hidd el, megoldanák, ha azt kell, kéthavi díjat írnának jóvá, ezt a helyzetet egyénileg vizsgálná/vizsgálja ki a Telenor.St3ven:
Jelezd a hibát a 1220-on vagy személyesen, valamelyik üzletben, a kollégák megoldják a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
Három napja, kb. a kártyás tarifacsomag-váltás óta nem kapok semmilyen sms-t a Telenortól:
- se a Telenor Online-ba való jelszavas bejelentkezésről
- se a Telenor Online-on és a MyTelenor alkalmazásban az sms-jelszóval történő belépéshez
- se a feltöltésrőlHol állíthatom vissza ezt?
A reklámok, remek ajánlatok nem hiányoznak, de egyik-másik fenti értesítés nem lenne haszontalan.
-
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #33944 üzenetére
Szerintem pedig az lenne a megoldás, ha az ügyfélszolgálat értene a munkájához.
Nem tudom megérteni, miért az a normális, hogy majd utólag jóváírjuk?
NEM, ingyen beaktiválja egy felsőbb vezető, akinek van felelőssége és joga ilyenekhez, és kész.Hibás számla esetén is az lenne a normális, hogy nem ezt ne fizesse be, hanem kivizsgáljuk és 3-7 nap múlva küldünk egy korrigált számlát...
A bevásárlásnál se 30 nap múlva adják vissza a különbözetet, hanem azonnal(sőt van olyan, ahol a dupláját adják vissza tévedés esetén...)Az el nem fogadás is, ha megjelenik az online felületen, akkor (sem)miből állna egy megrendelhető szolgáltatássá alakítani mindenki számára, s akkor 1220 is működött volna és nem lenne akkora sor az üzletekben.
-
darvinya
titán
válasz
Viktor0610 #33944 üzenetére
Van pár baj vele.
1. Ezzel elismerném, hogy én vagyok a hibás.
2. 14-én van a fordulónapom.
3. 14-én új net csomag kezdődne.Tehát 2.5x fizetnék(lenne egy félhavi ciklus), és az én hibámra nem kapnék kártérítés.
Miért kártérítés?
Mert net kell munkámhoz.
Lekapcsolás miatt megfosztottak bevételemtől, ezt térítsék meg minden megkezdett napidíjjal.
Azt, hogy elmentem külön net-et venni és ezt fel sem számoltam. -
-
darvinya
titán
Na megint alkotott a Telenor.
Hívtam 1220 nő1 humanoidot, hogy váltsak Praktikum+Net csomagra.
Kérdeztem csomagváltás előtt, hogy minden megmarad az eddigi szolgáltatásaim új csomaggal.
-Igen, Igen
Ezt 3x kérdeztem váltás előtt.
Kérdem Email Studió megmarad, mert tegnap mondták, hogy elveszik.
-Pillanat utána nézek
dallam 10 percig
-Igen ez a szolgáltatás elveszik.
Rendben, Email Studió vesszen.
De a többi megmarad?
-Igen, megmarad. Segíthetek másban?
Köszönöm másban nem.SMS-ek közben megjöttek.
Első üzenet 15:20-kor:
Tàjékoztatunk, hogy ùj tarifacsomagod: Praktikum +Net. Üdvözlettel: Telenor
Második üzenet 15:20-kor:
Mobil Online 100 MB szolgàltatàsodat töröltük. Amennyiben ùjra meg szeretnéd rendelni, küldd az "online100mb" szòt a +36-20-20-20-200-ra! Üdvözlettel: TelenorNa ez meg mi a p…
Ismét 1220 nő2 humanoid.
Bejegyzést ír a technikusoknak a hibáról.
Mondom kártérítést kérek.
-Levélben, honlap felületen háttér csoportnak.
Köszönöm (húz a p…).Ismét 1220 férfi humanoid.
Elmondtam a gondomat.
-Levélben, honlapon, és felvehetem én is.
Hurrá, csináljuk.
…
Elkészült.
-30 nap múlva papírformájában kapok választ, vagy itt xxxxxx számon érdeklődhetek.Ez volt 1 óra.
Persze azóta sincs net.
Külön nem fogok venni. -
válasz
Tarill #33941 üzenetére
Nem a Telenor Online oldalán tudod ezt megtenni, hanem a már kismilliószor említett internetes elérhetőségen.
-
Tarill
őstag
telenor online-on el lehet utasítani a szerződésmódosítást vagy csak telefonon vagy személyesen?
-
#79335424
törölt tag
válasz
gyurkikrisz #33938 üzenetére
Szerintem nem. Írj, ha érdekel más is róla. Kb. másfél éve használom, talán tudok infót.
-
gyurkikrisz
őstag
Néztem ezt a 2GB + Deezer zene csomagot, csak az böki a csörömet hogy szinte sehol sincs róla említés, kb egy oldalat kivéve. Ennek emelkedni fog az ára?
-
St3ven
addikt
Nyilatkozat megtéve, nagyon kíváncsi leszek, milyen díjakon számláznak mától. (kártyás előfizetés)
-
-
asdf_
veterán
válasz
Ace owner #33928 üzenetére
Sima biztositek, hogy nem lepsz meg a telefonnal, es majd utolag derul ki, hogy egy homeless szemelyijevel futott az egesz elofizetes, a szolgaltato meg bebukta a telefont. Lakasberlesnel is fizetsz 1-2 honap kauciot, tekintsd ezt akkent. Negyedik honaptol meg majd par honapig csak torlesztot (vagy azt sem?) fizetsz, amig el nem fogy ez a 19 ropi.
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Most nézem hogy ha részletre vásárolnék telefont akkor a felét ki kell fizetni előlegként?
-
apaszka
veterán
válasz
khorvat #33922 üzenetére
Mert te fideszes vagy
(#33926) Landsmann
Meg én néha
(#33928) Ace owner
Na így ne vegyél telefont!
Árukapcsolás! Kifizeted a kamatmentességet duplán!
Persze csak tanács!
Én egyszer vettem így telefont,mert az üzletben mondták hogy ilyen drága készüléket miért veszek kp-re,mikor kamatmentesen megvehetem.
Használja a pénzem inkább!!!Na 3 hétig volt meg,a telefon ,abból 17 napot szervizben volt! Reklamáltam,hogy nem kell vissza az a tipus,,,,,, aztán az utalványt eladtam,de magyarázkodnom kellett,hogy én kifizetem,sőt most be is viszem az egészet.
Szóval az volt az első,és utolsó!
Se előfizetés húséggel,se semmi![ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
Én faxon küldtem el a nyilatkozatot. Ha elfogadják, elfogadják, ha nem, nem. Két számukra is elküldtem. Az nem volt fogléalt. KI használ ma már faxot?
Én.
-
darvinya
titán
és (#33920) Tutu7030
Pontosan annyit jelent, hogy egyszer csak megszűnik létezni.
Ez szolgáltatás befuccsolt, nem termelt hasznot? mert mindenki ingyenest használta.Én már elkezdtem átrakni minden fontos dolgokat más e-mail fiókra.
Azaz ahol ezzel @ címmel regisztráltam átírtam másikra. -
asdf_
veterán
válasz
007spider007 #33921 üzenetére
Mondom en, szerintem mar megbantak az egeszet, tobbe van ez az egesz hercehurca -az image romlasrol most nem is beszelve-, mint amit nyernek atlagosan 12 honapig azokon, akik nem ellenkeznek.
-
007spider007
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Netről lehet most telefont rendelni vagy az a rendszer is összeborult? Boltból szerintem ezen a héten már nem fogok tudni és szombatra mindenképp kellene.
-
Nekem tegnap nem volt egyszerű, de sikerült. Egy rettentő fáradt hangú leányzóval beszéltem, aki alig élt. Full gépi hangon kezdte el darálni, majd a második mondata végén udvariasan jeleztem, hogy ne fussuk a felesleges köröket, határozott elképzelésem van. Nem nagyon vitatkozott velem..
. Végül este 11 fele sikerült megoldani.
-
darvinya
titán
Szívat a Telenor rendesen.
Most tudtam, hogy Email Studió megszünt 2014. októberében.
Emiatt ha váltok tarifa csomagot, akkor törlődik egyből.Persze szólni róla azt már nem.
A vicc az egészben, hogy valamikor végleg megszűnik, erről valamikor értesíteni fognak. -
Tarill
őstag
sziasztok! én is ezzel az áremeléses dologgal kapcsolatban írnék, ma reggel 6 körül sikerült belépnem a telenor online fiókomba(innen szoktam a számláim is befizetni szóval nem csak 1x beléptetőm van) , de sehol sem találtam hogy hogy lehetne nem elfogadni az új díjszabást pedig elvileg neten is el lehet utasítani (vagyis origo ezt írta). valaki meg tudná mondani esetleg melyik menüpontok?
-
Kruppmityu
csendes tag
Sokat kockáztat az NLC a halasztás hírévell. Ha mégsem így lesz eláshatják magukat, meg azok is akik atveszik ezt a hírt az olvasottságuk növelése érdekében, vagy félreérthető címet adnak.Ugyanis nem csak a Tahonor oldalán de mégaz NMHH egy órája publikált (2015.06.30. 17:08) közleményében sincs szó róla, ami ugye hivatalosabb mint egy internetes oldal elbüffentése.
Megjegyzem, az NMHH-nál eléggé töketlenek voltak, amikor a szerződést kötötték velük. Vagy az is lehet, éppen hogy tökösek voltak (igaz a mi kárunkra is), és sejtették mi lesz, ami után zsíros bírságot szabhatnak ki rájuk.
A "C" tervre gondolni sem merek, miszerint zsebükben lenne az egész NMHH.Update: Amikor elkezdtem írni még elérhetetlen volt a 1220
. De azt most sem mondják, hogy meddig halasztottak.
[ Szerkesztve ]
-
A korlátlan ALl-In-L tarifát érinti az emelés?
A telenor telefonos ügyfélszolgálata elérhetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Igen, de a fogyaszto szamara hatranyos valtoztatasokat meg 30 nappal elotte meg kell hirdetni. Szoval julius 1-tol szerintem mar batran neki lehet menni barminek, ha nem az aktualis dijszabast nezi az ember, hanem a legutolso, meg eletbe nem lepettet, es annak ismeretbene irja ala.
-
Ace owner
addikt
Megis maradok telenornal. Az lehetseges hogy huseg hosszabbitassal vehessek telefont reszletre? Smart extra 2ben vagyok es lg g3at szeretnek. Tegnap lementunk volna de össze volt omolva az eesz rendszeruk. Ez javult mar mára vagy meg mindig orultek haza van?
-
Zaji
őstag
válasz
apaszka #33889 üzenetére
Nekem sikerült beszélnem velük. Beismerte a kisasszony. hogy a rendszer összeomlott. Vették a kérésemet és az ügyfélszámom alatt található mobilszámokkal kapcsolatban vissza fognak hívni. Addig pedig nem lesz emelés. Ezt a beszélgetést rögzítették. Lett volna más kérdésem is, de semmiben nem tudott segíteni, azt mondta két lehetőséget tud állítani a rendszerben, hogy kérek visszahívást vagy nem.
-
RpPRO
őstag
Én csak azt remélem, h jól megb****ák őket pár millára ezért a trágya ügyintézésért, megoldásért. "Hívja az 1220-at, kérjen visszahívást!". A q anyjukat, még éjjel is technikai okok miatt nagy nulla, na ez a kamu!
Azt meg hogyan, h holnaptól ugyanazért a szolgáltatásért valaki többet fizet?
Új hozzászólás Aktív témák
- i9 10900 Tesztelt! Beszámitok!
- Lg 109 cm 4k HDR TV
- 17.3" Asus GL702ZC Gamer Notebook/Ryzen 5 1600 3.2GHz/Radeon RX580 4GB/ 8GB RAM
- Garanciális, újszerű ASUS Zenbook 14 UX435 Dual Touch Screen/i7-1165g7/16GB RAM/512SSD/GF MX450VGA
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000