Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz Csatravi #72119 üzenetére

    Tudja ő azt, különben nem írta volna meg a helyes kódot. ;)

    Nah, idén is megviccelt a fék.

    Rákerültek az acél felnik, felújítva, homokolva, festve, szép szürkére, "mee nehogymá" mattfekete legyen.
    Pár méter után, valami nem ok, zúg az egész autó.
    Első szerelő: biztos szálszakadásos a gumi, törött a felni. Mivel gumi új, felni átnézve festés előtt, ezek kilőve.
    Második szerelő: Kerékcsapágy, vagy féltengely. Megnézte, Semmi baja. Akkor váltó, vigyem máshova.
    Harmadik szerelő: Előző kettővel ő is diagnosztizált, utána eljutottunk lendkeréhez, kuplunghoz és kinyomócsapágyhoz. Alu felni fel, azzal csendben van. Acél felni vissza, azzal hangos. Kerekek körbe cserélve, de mindig csak ugyan az a kerék szólt.

    A k..va acél felni mint egy kis tölcsérhangszóró felerősíti a fék rezgését. Fék szétszed, drótkefefével körbesimogatás, összerak, csendben teszi a dolgát.

    Van valakinek tippje Megane 280mm-es tárcsával szerelt ATE fékhez? Ebben nincs külön cserélhető csúszka a fékbetétnek, és emiatt hajlamos a fékporban megakadni a betét. Tényleg 10E km-ként szedjem szét, pucoljam ki? :F Nem merem bekenni semmivel sem, mert abba is csak megakad a fékpor. Esztergáltassam fel, és tervezzek oda saját csúszkát rozsdamentes acélból?

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák