-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz TheBikerider #72897 üzenetére
Persze. Nem sérülékenyebb, mint a kocsi alatt futó fékcsövek. Inkább a motor álljon le, mert nem jut oda nafta, mint hogy ne álljon meg a kereszteződésben
gixxergabi: Ohh, van még itt ahonnan ez jön. Kezdek becsavarodni az emberi hülyeségtől.
30-án az M0-án este egy viszonylag új, szerintem Cadilac cikázott előttem, nem egyszer a belső sáv, majd a külső sáv szallagkorlátjának menve, (amúgy tükörrel le is koccolta), vagy az épp mellette elsuhanó autóknak. Gondoltam nem előzöm ki, a fene tudja, hátha infarktusa van egy idős bácsinak, vagy elalvás határon van és el-elbóbiskol, és ha úgy alakul azonnal hívni lehessen a mentőt. Amikor nem jött senki, a lehajtóm előtt, mellé mentem átnéztem, erre egy kis huszonéves f@sz két kézzel nyomkodta a telefonját, messengerezve, közben cigizet, és néha gondolom rántott a kormányon, amikor már nagyon észrevette, hogy elhagyta a sávot. Közben szépen jött felém, ekkor rányomtam a dudára. Még neki állt feljebb, elkezdte nyomni a dudát, majd utána két kézzel a középső ujját mutogatva, rátaposott a gázra, és elhúzott mellettem.
Sajnos a VÉDÁK a mai napig nem tudják ez ilyeneket kiszűrni, pedig a legendák szerint erre is képes. Pedig egy ilyenért azonnal repülhetne a jogsi."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz gergo5991 #72900 üzenetére
Mit jelent a 40 km? 50-nem araszolás, vagy 90-nel haladás 5-ösben. Nem mindegy.
Ha ment mellé a páramentesítés (olyankor maxon tolja át a levegőt a fűtőradiátoron), jó a termosztátod, és a fűtőradiátorod akkor teljesen normális. Használd az Auto módot. Míg nem ér el egy küszöb hőmérsékletet, addig nem is kapcsolja magasabb fokozatra a ventit, hogy ne hűtse túlságosan vissza a fűtőradiátort, és így a vízkört.
Ha nem ment maxon, akkor termosztát problémára utalhat.
Én ilyen hidegben bekapcsolom az ülésfűtést, meg tükör, és hátsó ablakfűtést, klímát, legkisebb fokozaton, a legkisebb hőmérséklettel fújom a szélvédőre a levegőt, míg nem ér el a vízhőmérő mutató egy barátságos állapotot. Csak azután melegítem az utasteret."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz gergo5991 #72903 üzenetére
Akkor meg fizikailag a motortérben levő rezgéselnyelő alkatrészek nem melegedtek át, hogy elég rugalmasak legyenek. Azok csak fémes vezetéssel kapják meg a hőt, annak meg kell egy idő. Gondolom az összes gumibak még gyári, elkezdtek kikeményedni, több párat vesznek fel, ami mg is fagy bennük, nehezebben bírják a hideget. Ez ilyen
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
válasz gixxergabi #72880 üzenetére
Ohh, az a szuper gumicső. Azt nem rágja el semmi, csupán a hőtől megkeményedik, szétporlik a belseje és kiszakad/szétszakad. Már nekem is sikerült megismerni a jelenséget, de szerencsére lagunaklubon annyit olvastam ezt a jelenséget, hogy egyből megvolt a hiba.
Rob: ez a nagy álmok kis pénzért pont, hogy nem helytálló egy DPF esetében. Ha akarok egy bármilyen 4-5 éves dízelt, abban lesz DPF, kéttömrgű, turbo, nagynyomású rendszer, ezek mind párszázas ajánlatok. Lehet ez egy 1.5dci clio is...
Ez elkerülhetetlen.
Viszont amit a többiek írnak, ezek elromlása nagyobb részben user errornak tudható be.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ezt mond annak aki most vett egy 6 éves 2.0 crtdit aztán lehalt a dpf a turbó. Most ki kéne cserélni de arra nincs pénz.
Igen tudom, hogy ez is user error.
De a fejben nem állt össze, hogy drága autó olcsón nincs.
Megvette, mert nagy autóról álmodott (passat), de, hogy azt szervizelni is kell erra nem gondolt.
Így értettem a nagy álmokat....Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #72908 üzenetére
Itt nem a Passat a probléma és nem a prémium fenntartása. Egy 6 éves Clioban se tudná megcsináltatni a turbót meg a részecskeszűrőt. Akinek kevés pénze van az ahhoz való konstrukciójú autót nézzen, a prémium és típus huszadrangú jelen esetben, mert alsókategóriás kisautóból is lehet venni olyat aminek sok a fenntartása és nagyból is lehet olyat aminek kevés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diablo1984 #72898 üzenetére
Arra gondoltam, hogy esetleg könnyen sérülhet, esetleg leszívják a benzint az illetékesek...ilyesmi jutott eszembe elsőre
HARLEY-DAVIDSON
-
Gombinyó
őstag
válasz #89309696 #72909 üzenetére
Alapvetően igen. Tisztában kellene lenni a várható szerviz költségekkel is, ha valaki használt autót vesz és addig nyújtózkodni, amíg a takaró ér, de azért az se mindegy, hogy 300k-ból megcsináltatsz minden dízel nyűgöt egy clion, addig a passaton egy turbot se cserélsz le annyiból.
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #72909 üzenetére
Továbbra se megy a matek.
Ha nem akarjátok (nem csak te ahogy olvasom) érteni amit írok akkor nem vitatkozok.
De ha cliót vett vokna marad a zsebébe 700/800e amit simán felköhög egy komplett motorcserére, de mi lebegett a szeme előtt a clió egy francia kisautó. A passatra pont elég a pénz.
Ennyi. Így oké?Renault power
-
Gombinyó
őstag
Tegnaptól a Castrol az új Elf, legalább is az új motorokhoz 1.0/1.3 Tce, dci már az lesz a gyári.
[link][ Szerkesztve ]
-
kisbago
aktív tag
válasz TheBikerider #72804 üzenetére
Nem az. De nem egészséges ez tuti!!!
-
MC Pite
veterán
válasz gergo5991 #72900 üzenetére
Nem azt kéne megjegyezni, hogy hájperformensz olaj, hanem a jóváhagyásokat(gyártói, RN0700) , szabványokat(A3/B4 vagy A5/B5) . 18 féle 5w30 van pl csak totalból.
Szívó 1.6nak 7-8km alatt be kellett volna reggel melegednie, és kb 3km után jelezte nekem az üzemmeleget.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
Kínlódhat egy-két emberke, hogy melyik a jó kocsi.
Henry Ford megmondta. És ha Ő azt mondta, akkor az úgy is van!
".. A legjobb autó, az új autó..."
Ehhez tartsátok magatokatHARLEY-DAVIDSON
-
Plero
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz TheBikerider #72928 üzenetére
A legjobb a céges autó.
-
veterán
HARLEY-DAVIDSON
-
eTrade
tag
-
dj79
senior tag
Guten morgen!
Egy kis segítséget kérnék, mert már nem a régi a memóriám.
Tavaly ugye eladtam a megane kettest, tegnap hívott a srác, hogy akkut cserélt a kocsiban és nem találja a rádió kódot. Az autóhoz megvan az összes papír, fizikailag hová szokták ezt beragasztani?
Amennyiben nem találjuk, akkor kiszedem a rádiót, a száma alapján hol érdemes kód után keresni a neten?Köszi előre is a segítséget
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #72933 üzenetére
Ízlések és pofonok. A céges telefont rühellem, középótvar készülékházban közepesen szar hw mellett egy illogikus, korlátozásokkal teli, szerintem béna, elmaradott rendszer van rajta. Nem állíthatom a dolgokat a csomagban ahogy szeretném, távoli rendszer adminisztrátorok a főnökök a telefonon. Inkább veszek sajátot (el se adtam, 2006 óta mindig volt cégesem és mindig volt privátom).
Laptop is ilyen, a fejlesztőszofteverek... megterhelik a gépet, és a sajátomon én vagyok a főnök, azt rakok fel amit akarok, és olyan, amilyet akarok (használt thinkpad pár évente). Plusz cipeljem minden nap, plusz nem nagyon fordulhat elő hogy valami miatt nem jó, bármikor bevethetőnek kell lennie a cégesnek (meg a sajátomnál sem árt), pff. Nem tétel venni egy telefont meg egy notit privát célra (nincs 200k a kettő, úgy hogy egyik sem gagyi).Céges autó az más lenne, nyilván milliókról beszélünk, amellett nem maradna meg a Megane.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
harry
veterán
válasz MC Pite #72942 üzenetére
Ezért ez inkább policy kérdése. Nálunk nincs sok korlátozás céges cuccokra, és egész széles skálából lehet válogatni. 200k-ból meg egy jó notebook nem jön ki (újonnan legalábbis biztos), nemhogy a kettő együtt, vagy nem tudom ezt hogy gondoltad.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Pkc83
őstag
Sziasztok!
Nem tudom jó topikba irok e de hátha!
Szóval van egy Renault Clio 1.2 Benzin autóm! Pár napja mikor mentem vele boltba
észre vettem , hogy két hiba lámpám is világit viszont az autó hazahozott!
Majd pár perc múlva vissza kellett(volna) mennem de inditásnál ugyanaz a két lámpa
égett viszont az autó rendben indult gondoltam elmegyek vele , viszont nem gyorsult
az autó de nem is fulladt le! Hagytam pár napig , ma gondoltam megnézem mi lehet
a gond és meglepetésemre se hibalámpa se semmi az autó rendesen ment. Igaz
csak az utcába mentem vele pár száz métert de rendben volt. Kb fél órával később
megint boltba indulás erre megint ott a két lámpa és nem is alszik el! Hiába kerestem
a könyvébe , hogy mit is jelent nem találtam mert csak Diesel autóknál irják , hogy
mit jelenthet! Van esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete , hogy mi lehet ez?
Csatolok egy képet melyik lámpákról lenne szó!
Köszi előre is a segitséget! -
Pkc83
őstag
válasz diablo1984 #72946 üzenetére
Tudom szarul látszik a képen de a baloldali bekarikázott jel
nem a motort jelzi hanem inkább egy ÉKG jel egy négyzetben!
De azért köszönöm végül úgyis az lesz csak gondoltam tud
valaki valami konkrét ötletet amivel esetleg lehetne spórolni a
szervizen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs