-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Rob, Twingo II-n (RS) mennyire gázos kézifék bowden-t cserélni? Van valami szop*faktor a műveletben vagy gyorsan megvan?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gixxergabi
senior tag
Ha még lejárat előtt mész be kérhetsz későbbre időpontot, max 30 nap asszem, addig kapsz egy papírt igazolásként és használhatod a kocsit. Ha lejárat után mész, akkor egy olyan papírt kapsz amivel egyszer mehetsz a műszaki vizsgára. Bemész, korrektül elmondod mi a szitu, biztos segítenek...
-
Cane
őstag
Kösz srácok!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
#89309696
törölt tag
válasz gixxergabi #73156 üzenetére
Nincs 30 napos hosszabbítás. A forgalmiban írt nap 23:59:59-ig érvényes. A 30 nap az előtte lévő időszakra vonatkozik, ha azon belül csináltatja akkor nem módosul a vizsgaidőpont csak hozzáadódik +2 év.
Ha lejár a műszaki akkor vagy elviszi anélkül és rizikózik vagy bemegy okmányirodába útvonalengedélyért ami valami 3500 pénz talán és egy útvonalra szól, adott napra, helyre.Az állomások 90%-án ha maga a kézifék működik, csak hibalámpa világít mellé akkor át fogják engedni.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Azért aki ma új cliot vesz nem hiszem, hogy 10 évre meg 250-300e km-re tervez vele, már ha kicsit is szereti az autókat, hogy gond legyen fenntartani az ezres turbo motort :) az a literes szívó valami pusztulat lehet, már az 1.2es 73 lovas motorral sem mókás :D max bevásárlókocsiba választanám a sarki közértig.
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #73165 üzenetére
Na azért ez így erős túlzás.
Fürge városi kisautónak szerintem tökéletes.
Rengeteg olyan autó van a mai napig az úton ami 60 vagy azalatti lóerővel bír és vígan közlekednek vele az elsőautós és ki se látok a kormány mögül csajok.
Azt kell meghatározni mire kell a kocsi!
Amit te írsz az egyértelmű, hogy ezzel autópályára menni öngyilkosság, de nem is oda szánták, ezek nem családi autók ami mögé bekötsz egy utánfutón egy csónakot és elmész vele nyaralni.
Ez arra van, hogy a rövid váltóval fürgén szedegesse a lábát a városban arra pedig tökéletes!!!!(hozzáteszem nekem nem kéne, én az 1.33assal venném )
Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #73164 üzenetére
(#73162) Fehér Farkas
Hibalámpa sem nagyon világíthat, le kell fotózza műszerfalat.
4 éve égett a hibalámpám szólt, én meg mondtam hogy ki tudom törölni, töröltem-fotózott.
Legutóbb a gyenge kézifék miatt szóltak, hogy tudja hogy automata és nem kell használni kéziféket, de használjam...[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Megane 2 1.6 benzin. Kuplungcsere óta szokatlanul fent fog a kuplung. Mi a probléma? -
Gombinyó
őstag
válasz forceberg #73172 üzenetére
Szerintem pont azért amit te is említesz. Megane vevőket buktak a clio grandtour miatt. Akinek kell a csomagtér vegyen Meganet elven kimaradt az új clioból a kombi.
Mikor ajánlatot kértem, akkor mondta is az értékesítő, hogy idén erősíteni akarják a Megane eladásokat, mert nem nagyon megy. -
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #73172 üzenetére
Mert túl nagy konkurencia volt a meganenak.
Pont azért, mert egy kisebb család 4 fő kényelmesen elfért benne.A benzinesnél nincs annyi megfogni való, 2x / 3x tovább bírják mint a dieselé.
A kettőstömegűre is igaz ez , kisebb a remegés rántás.
Persze észnélkül minden tönkre tehető.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #73173 üzenetére
Új.
Mit értesz probléma alatt?
Valami nem megy rendesen, nem veszi a sebességet, reccsen, csúszik?
A 2 es meganenál alapból fent fog a kuplung.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #73172 üzenetére
Rohadt drága az egy Clioért....
Kombi szerintem a Megane miatt maradt ki. Benzines fap meg sokkal többet bír, kevesebb kormot kell benyelnie és sokkal hamarabb melegszik, magasabb hőmérsékleten dolgozik, szerintem ezek élettartamot is kibírhatnak, ha nem lesz olajzabálós a konstrukció és okádja bele vagy önti a jónép a 10W40-et.... Majd lesz más ami tönkremegy benne...[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
1.5dci 106-nál a hajtókarcsapágy csere mikor szokott esedékes lenni? Olvastam, hogy alulméretezték ezért ajánlott a cseréje illetve odafigyelni rá. Vagy egyáltalán miről lehet tudni, hogy lassan cserélni kellene?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalmanchris #73179 üzenetére
Lendkerék volt síkolva?
-
lsebestyen
addikt
Nem értek hozzá csak tipp, de a rudazaton ezeknél nem lehet állítani, hogy hol fogjon?
-
#89309696
törölt tag
válasz lsebestyen #73181 üzenetére
Ezeknél nem, fix bovden van amit beraksz a helyére és kész. A hidraulikus meg pláne. Ha jól lett összerakva akkor stimmelnie kell mindennek.
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #73179 üzenetére
A kuplung hidraulika légtelenítése hogyan zajlott?
Renault power
-
MC Pite
veterán
Nekiálltam tmk jelleggel a projektor tisztításnak az ajánlott pálcákkal.
Az eredmény:
Utána puha ronggyal, papírtörlővel javítottam a maszaton (egyéként full tiszta volt, egy porszem se volt a lámpában), de nem jött le teljesen. Féktisztítóval már szinte jó lett belül, de kívülre is folyt, és némileg látszik így a folt rajta. Rohadtul nem vagyok boldog, és nem nagyon van kedvem megpróbálni a szappanos módszert (ez nem egy próbát még megér, hanem újszerű lámpa).
Vannak ugyan kapcsok a lámpán, de úgy látom össze is van ragasztva, úgyhogy úgy nézem ez így patthelyzet.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
herbela
újonc
Sziasztok Ki tud nekem segíteni 0,9 tce három hengeres renault motorom, központi vagy hengerenkénti befecskendezésű! Én nem igazodom el rajta!
-
herbela
újonc
Nem igen értelek? A motor turbós az biztos !
-
Jaded
senior tag
válasz SPeti1984 #73191 üzenetére
Abban már elvileg nem gáz (2006-os M2 facelift óta), de a nyugalom megőrzése végett én kehet hogy 150-nél lecserélném biztos ami biztos.
(#73165) Gombinyó
Miért ne vehetné 10évre? Lehet én is megtartom a Megane-t addig. Ha csak az új nem lesz jobb
(#73166) rob210
Erre persze, erről kérdezett hogy milyen benne az SCe és a TCe (a 4-esben szerintem nem SCe volt még, bár lehet ugyanaz ).szerk:
(#73174) Gombinyó
Szerintem egyébként sem illenek a kis autókhoz a kombik. Ha kis autó, akkor maradjon az (pl Golf kombi vagy Leon ST). Szerintem csúnyák.[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #73188 üzenetére
Ha hangja van az már régen rossz.
Erre nincs más megoldás, mint levenni az olajdeklit és csere.
2007 től javítottak és erősített csapágyat kapott, de én továbbra is tartom, hogy a disel nyomatéka miatt csere.
Lényegesen olcsóbb mint egy motor csere.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
SPeti1984
senior tag
2009-es Megane III 1.5 dci 106le K9K832-es motorhoz ami dpf nélküli Mann olajszűrőnél melyik a helyes típus? A W79-es vagy a W75/3-as? Vagy mindkettő jó?
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
Ha az akkut nem kell kivennem csak áramtalanítani szeretnék, elég a piros sarut levegyem?
Ezután ér-e majd bármilyen meglepetés a rádió kód újbóli bepötyögésén kívül pl. ablakok leengednek, elfelejtik az állást, nem indul valami, stb, stb.?▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□