Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Első tapasztalatok.
    Induláskor pörgetni kell, mese nincs az 1.2 az 1.2, hiába ad le nagyobb nyomatékot mint az 1.6os megane, a megane alapjáratról sokkal egyenletesebben indul meg.
    Ami fix. 2000felett elveri a meganet, elindul és akkor nagyon elindul.
    Ekkora turbóval nem számítottam ilyen lórugásra.
    130at kényelmesen lehet vele autózni és klasszisokkal nagyobb a csend bent mint a meganeban volt ez3450et a megane 4050et forog 130 nál, no és a zajcsillapítás is más.
    A fék viszont megint a meganeon jobb. Ott ugye 280as itt 260as hűtött. Viszont itt hátul is tárcsa van. (Ezeket még rendberakom utána újra nyilatkozom róla, lehet csak el van hanyagolva ) , mert a meganon új a zimmermann fék ami azért nagy handicap. :C a bluetoothos gyári cd azért nagyon kényelmes. Csak beülök és már szól is a zene a telóról. (Elkurv@ltam :B )
    Ami meglepett, amikor alámásztam jobban, hogy annak ellenére, hogy osztrák volt (első Magyar tulaj vagyok) nem rohad sehol. Habsburg testvérünk kinyomatta alvázvédelemmel. :C
    Na folyt köv, mert ti kértétek.

    Jah és senki ne akarjon 2.0dci-n szervócsövet cserélni, űber nagy szívás. :W

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák