Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Na ha már ennyire sok a kerregő megane.
    Én még úgy autót nem adtam ki a kezeimből, hogy az kerreg javítás után.
    Nem futtatom magam, csak az nem javítás ha nincs megszűntetve a hiba.
    Ez a rendszer nem sok elemből épül fel.
    Viszont a kerregés sem lehet sok hiba miatt.
    Ha kerreg akkor az okoskerék .
    Az új okoskerék lehet gyári hibás, vagy rosszul beszerelt.
    Ha nem vált, az szolenoid, vagy olaj hiba. (Rossz vizkozitás) legrosszabb esetben nem épül fel az olajnyomás, de akkor a kanna alias állj meg mert tönkreb@szod a motort jelző is világít, meg a stopp, meg az engin failure hazard. Meg minden. Egyszóval ezt nem kell túlmisztifikálni.

    Viszont mindíg elmondom, hogy, ha olyan ember szerel vezérlést, akinek két fabottal kéne tehenet kergetni a mezőn akkor meg fog keseredni a tulaj nem kicsit , hanem nagyon !!!

    Soha nem került még vissza úgy kocsi, hogy te figyelj már, kerreg az okoskerék.
    Igaz olyan már volt, hogy 4 napig szereltem mire minden összeállt.
    De az az én hülyeségem is volt.

    Legutóbbi M3ast 3 kifejezetten renault szerelőnek mondott szaki után kaptam kézhez.
    A vezérlés nem volt a helyén. Pedig ők névnek számítanak a "szakmában".
    A tulaj elmondása alapján egy álom most a kocsi, ott húz ahol kell, a fogyasztása jobb lett fél literrel. (Mindjuk az a beéget gyertya miatt volt szerintem) valamint sokkal zörej és csörgésmentesebb a motor.
    Egyedül a vízpumpa hangja nem tetszik neki, de azzal nem lehet mit csinálni, mindegyiknek hülye örvényhangja van.

    [ Szerkesztve ]

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák