-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Kraptor #5205 üzenetére
A német autók túl vannak árazva, ezt mindenki tudja.
Én is azért vettem meganet mert nem tudtam megfizetni a VW-t.
(IIes Golfomat cseréltem le)
Teszem azt hozzá nem bántam meg egyenlőre.
Szeretnivaló kis autócskák ezek, ha egy ilyenbe beleülsz nem fogod visszakívánni a német "fapadot"
Olyan kényelemes, hogy a golf után azt hittem fotelban utazok.
Ráadásul amit te nézel az még kategóriákkal nagyobb autó is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ma délután végre vettem a fáradtságot és kicseréltem a 4 gyertyát.
Nem gondoltam, volna, hogy ennyit fog dobni a kisautó dinamikáján.
A régi gyertyák se voltak rosszak igazán, de öregek voltak már.
Az újakkal nagyon jól muzsikál a szekér.
bodogság vanRenault power
-
rob210
Topikgazda
Na így oké, de akkor meg nincs az autóban porlasztócsúcs.
Fogalmi zavarban vagyunk kicsit.
Az injektoros autó az nem porlasztócsúcsos.
A porlasztócsúcsos meg nem injektoros.Na mindegy neked volt igazad csak nem ez volt leírva.
Egyébként halkan megjegyzem, nekem a 8 szelepessel nincsenek ilyen problémáim mint nektek a 16 szelepesekkel.
Nincs felső holtpont jeladóm.
Nincs gyújtótrafóm csak egy és az is működik
Szóval nem véletlen mondta nekem a renault szervizes ismerős, hogy ha olcsó öszvér autót akarok akkor a 8 szelepeset vegyem, mert neki pályafutása alatt alig volt szerelnivalója, ezeken a 16 szelepeseken annál inkább. (bár hozzátette ha kicseréli a tulaj a gagyi minőségű alkatrészeket akkor a 16 szelepesek is kimennek a világból.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az alapjárat ha koszolódásból eredendően nem volt akkor pedig valóban jót tesznek a különféle tisztító adalékok.
(etanol ) Én az STP-t használtam még az etanolos időszakom előtt.
Nagyon jó cucc és van benzines és diesel kivitel is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van egy észrevételem a kocsival kapcsolatban nem tudom ilyen másnál volt-e van-e.
Meg tankolom a kocsit koppra.
Elmegyek vele 100-120km-t és 1/4 tank elfogy műszer szerint.
utánna újabb10-120Km és feles alatt van egy vonásnyival a műszer.
400km körül már az utolsó jelölés alatt van a műszer.
Azaz az utolsó szegmensben kavar a mutató.
Ott meg megáll.
950Km-t mentem mire felvillant a lámpa.ez ugye a 60 literes tanknak köszönhetően olyan 6.3-6.4 es fogyasztás, ami nekem tökéletesen megfelel, főleg, hogy a fele etanol
A kérdés csak az hogy miért így mér a műszer.
Nagyon mondjuk nem zavar, mert én fél tanknál általában már rosszul érzem magam és tankolok. De mi okozhatja?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Hát ma reggel nagyon megijedtem.
Beültem a kocsiba kora reggel mondom elmegyek lidibe megelőzöm a nagy bevásárló hullámot.
Indítom a kocsit és olyan takataka zakatolás csattogás volt a válasz indulás után egy fél percig, hogy rendesen vonalkódos lett a gatyám.
Anno a golfal akkor jártam így amikor bejött az első nagy hideg és a 15W40 nem volt a legideálisabb a hidegindításnál.
Na most lehet, hogy ebbe meg a 10W40 kevés?Egyértelműen a kenéssel volt neki valami baja, mert utána mentem vele és abbahagyta.
Illetve egy fél perc után miután felkapta átjáratta egy kicsit a rendszert megszűnt ez a hang.
No de most mi legyen uccu neki olajcsere jobb dermedéspontúra?
Azért csodálkozom ezen, mert direkt a renault ajánlott olaját tettem bele.
Az elfet.Azt hiszem bele teszem ebbe is a tecart amit a golfba használtam a német olajjal sose volt semmi bajom.
Az biztos, hogy így nem járok vele, mert komolyabb hidegben nem lesz kenése a szelepeknek /seRenault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor mi lehet ez a zakatolás ami 20-30mp elteltével elmúlik?
Elölről jön a motortérből, ez biztos.
Csak a golfból következtettem erre, mert ott csinálta ezt a motor a hidegben amikor a 15W40 volt benne aztán amikor megkapta a 10W40 es tecart akkor rögtön megjavult.
De ha nem ez a baja akkor mi?
Miért zakatolnak a szelepek és aztán hagyják abba?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Milyen jellegű hibára gondolsz?
Mondjuk olajpumpa nem dolgozik rendesen?
Vagy nem kapja fel a szívó cső az olajat valami miatt?
Amit nyáron írtam az az olaj csere után el is múlt.
Megkapta a mann szűrőt az elf olajat és azonnal meg is szűnt ez a jelenség.
De most már én is kezdek kételkedni benne, hogy minden ok lenne.
Csak a kérdés az, hogy mi szar?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ahogy azt biker is írta ez állítható szelephézagú hidrotőke nélküli kivitel.
De az olajnyomás visszajelző már nem villog.
Ahogy azt írtam is a szűrő és olaj csere után a villogás megszűnt.
Én arra gondoltam tele volt már a szűrő kosszal és csak nagyobb nyomásnál engedett át.
Mivel az új szűrővel szépen alapjáraton haladva se villan be egyszer se a lámpa.Na lehet megnézem azt a szerelőt.
Megtennéd, hogy privátban átküldöd a számát?.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ma reggel nem csinálta.
Ugyanis tegnap megoldottam a gondot.Nem nyugodtam bele a dologba és addig addig nézegettem a dolgot amíg megtelt a púpom, mondom megyek egy próbakört.
Kiderült mi volt a gond.
A kipufogó rendszer tartó bakja (gumi) elszakadt.
Azt ne kérdezzétek meg, hogy ez miért csak az első 30 mpben számított hidegen, mert csak akkor zenélt ugye, de ez volt a baja gondolom a hőtágulástól megfeszült a cső, mert igazán kis 1mm nél kisebb távolság van a lemez meg a cső között.Mindegy kapott egy jó kemény gumibakot most minden oké.
Tegnap este gyorsan még kicseréltem és ma reggelre megszűnt a hang.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Olyan nagy a csend hogy ezek szerint mindenkinek faintosan megy a kicsi renaultja
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5292 üzenetére
Én viszont tudom, hogy tüntesd el a karcokat
Nekem is volt rajta és egy kedves ismerősöm mondta az egyetlen és legegyszerűbb megoldás de ne röhögj ki mert én kiröhögtem.
A régi tubusos vagy tégelyes cipőpasztával be kell kenni jó erős cipőkefével vagy fogkefével.Nekem nagyon sőt inkább csodaszép lett a műszerfalam.
De arra felkészített hogy 2 hétig büdi box szag lesz a kocsiban.
Ezt meg egy illatosítóval orvosoltam.
Meg két alkalommal lehúzott ablakokkal mentem 76-76km-ert a nulláson jó kis huzatba és el is múlt a szag.
Bár hülyének néztek sapka sál kesztyű lehúzott ablakok és szaladok 100 a nulláson.
De most szép a műszerfal:-)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek ma bizonyított is a kingstar téli gumi.
Olyan simán jöttem ki a hóból, mint ha száraz úton haladtam volna.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Értem akkor az előzővel a kingstarokat akartad leminősíteni?
No csak azért kérdem, mert kipróbáltam hajnalban a céges parkolóban és engem megnyugtatott, az, hogy a kamionok által letaposott havon kézifékkel sikerült csak kicsúsztatnom a kocsit.
Szóval én erről nem nyitok vitát jók ti meg vegyétek meg ezt vagy még rosszabb minőséget dupla tripla ennyiértHa nem erről van szó akkor viszont még mindig nem értem a Hszed amit nekem írtál.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem tudom urak, hogy vagytok vele, de nekem például az összes cső ki lett cserélve a kocsiban nem véletlen, nem szerettem volna ilyen kellemetlenségeket.
Egy jó párra rá is fért a csere.
Szöveterősítésű dupla falu vákuumcsövet vettem, halkan megjegyzem szerintem jobb minőségű mint a gyári és olcsóbb is.
De ti tudjátok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne csináljátok már ezt velem.
Simán lehet kapni 90°-os toldót elosztót Y,T alakban de még 4es kereszt osztó is van.
Ti tényleg ennyire csak a gyári megoldás használható fanok vagytok?
Veszel 2 90°os toldót rádugod a csövet és ugyan azt kaptad mint amit gyáriban megveszel 4000.- ért csak így az egész került 1700.- ba.De én ezt a témát lezártam mert úgy látom semmi barkács érzék nincs bennetek remélem nem megsértődtök ezen hanem elgondolkoztok.
Persze ha ennyi pénzetek van bocsánat és vegyétek a gyárit.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt jól látod.
De például az injektornál én is cseréltem a csövet igaz nekem "csak"1 könyök van benne amit az alább leírtak szerint pótoltam.
A cső hosszára odafigyeltem ez igaz, de nem adok ki 4000.- egy darab gumi csőért mert ez konkrétan annyiba került volna.
Tökéletesen megy az autó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A gyártó leírásairól annyit, hogy nem minden esetben a legegyszerűbb dolgok vannak leírva.
Hiszen nekik az az érdekük, hogy náluk szereltesd az autót.
A másik meg az, hogy nekem meg van a gyári robbantott ábrás CD.
Az alapján ha csak nem kell hozzá spéci szerszám, mert hogy van ilyen, akkor minden szerelhető.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Babzsákfotel
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs