-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #67099 üzenetére
Generátorra rákéne mérni.
Akkor csinál ilyet amikor alacsony fordulaton nem tölt és a töltés érdekében megemeli a fordulatot.
Illetve lehet még gázpedál és fojtószelep hiba.
Diag sokat segíteneRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz diablo1984 #67318 üzenetére
Lásd: 220000-nél van a Thalia 1,5dci a gyári Delphivel amivel elhagyta a gyárat, egy rohadt korompamacs nem hagyja el a kipufogót.
Rendszeres olajcsere és a normális dízel.
Edit: még 2L-es motorról mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz diablo1984 #67729 üzenetére
KB 3 hete már kísérletet tettünk a beindítására bikával. Kitoltuk a garázsból helyhiány miatt, de az egyik kereke egy gödörben landolt, amit egyikőnk se vett észre. Sajnos nincs lehetőségem a motor megbontására. De! Amire van, az a friss olaj, és a rendszerek valamilyen szintű kitakarítása.
Az indítás megfelelő áram hiányában sikertelen volt, de átfordult a motor minden probléma nélkül. Végül a szomszéd segített MTZ-vel kihúzni. Nem volt nagyon mély, inkább Lanka. De pont elég volt ahhoz hogy ne bírjuk ketten kitolni
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #67990 üzenetére
Most jut eszembe, hogy a pótkereket ha megnézem abból kiderül melyik a gyári. Na majd délután lecsekkolom azt is.
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #68307 üzenetére
1.33tce, a 140lovas.
Köszi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #68407 üzenetére
Régen a Ladákra, Wartburgokra lehetett kapni olyan vastag pamut huzatot ami kibírt 20 évet is, az volt használható, a többi hulladék. 20 ezertől már talán kapni olyat ami nem szarabb, mint maga az ülés, de még nem jó.
-
emre
veterán
válasz diablo1984 #68407 üzenetére
Okés, köszi!
Pedig bíztam benne, hogy a vásárokban kaphatóknál egy fokkal magasabb minőséget képvisel. Mondjuk a méretpontos meg olyan árban van hogy abból veszek egy kpl. bontott üléssort.
Más:
Meglep, de nincs kedvem ekecselni a levegő gégecsövet, eddig mindig úgy alakult hogy szarból kellett várat építenem, és mostanra meguntam. Szóval valószínűleg meglepem magam egy ilyennel.
Ahogy néztem, hazai beszerzésből kb. kétszer ennyiből jönne ki. ( termék link )(#68409) Fehér Farkas
Azok azért erősen egy kaptafára készült ülések voltak, meg légzsák se, volt.
Tegnap átnéztem az árakat, és ha ragaszkodunk az első ülés háttámla zsebéhez, a tálca kialakításhoz és az 5 db fejtámlához a Scenicbe 40k körül lenne alsó hangon a méretpontos garnitúra.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #68915 üzenetére
mi az a "ph2"?
4 vagy 5 ajtós jöhetLagunakkal érdemes foglalkozni?
láttam párat 1.1-1.2M körül 2007-2009-bőlárban feljebb nem nagyon mennék, mert az utcán állna 7/24 és fontos a lelki nyugalom
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diablo1984 #68943 üzenetére
A sima scenic az borzalom, méretben, beltérben is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #69146 üzenetére
Remélem ,hogy az lesz és nem motor vagy bajuszkapcsoló,bár a kapcsoló végén van a hátsó kapcsolója ,bízom ,hogy nem az döglött meg.
-
Tomi0703
őstag
válasz diablo1984 #69220 üzenetére
Kérdeztem tőle én is. Mondtam neki miért nem nézeti meg szerelővel, lehet csak pár 10ezer ft-os dolog.
Azt mondta, van otthon családi meg melós autó is, nem kell már amúgy sem nekik és nem akar vele foglalkozni. Fura nekem is... Nekem is Lag 2 ph1-em van amúgy, van hozzá itthon jó sok bontott cuccom.
Most mondjuk ránéztem a face profiljára is, és hát erős a gyanúm, hogy nem a napon barnult az úriember. Így mondjuk annyira nem kecsegtető az ajánlat.Amúgy először azért írtam neki mert el van rohadva az üz. tank tartóm és azt vadászok. Aztán szóba elegyedtünk...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #69348 üzenetére
Nem fogja meg.
Ha a lánc bedarálja, finom por lesz belőle, ha az bekerül az olajzójáratokba abból a blokkból többé nem lesz tiszta motor. Ha eldugít valahol valamit akkor a kenés nem lesz megfelelő. Én nem rizikóznám meg. De persze mindenki úgy használja az autóját ahogy akarja.Renault power
-
sfknasty
aktív tag
válasz diablo1984 #69559 üzenetére
Nyilván nem csak az a negoldás.de egy próbát megér.Nagyobb kárt már úgysem tehetek benne.Viszont ha más is tönkre ment,akkor Kompletten motort cserélek benne,mert az a legolcsóbb megoldás.
-
MC Pite
veterán
válasz diablo1984 #69981 üzenetére
Hasonló 2 éves keresgélés után vettem a Meganet végül (2014.10). A jobban felszerelt C4P főleg xenonnal rikta, és 4essel kezdődik az ára még az 5-6 éves is. Ceed SW-ből ami már 1.6 normálisabb felszereltséggel, másfélszer annyiba kerül mint a fapados 1.4esek; 308SW hasonló cipőben jár. M3-ból is Bose ill GT Line volt ami leginkább tetszett, de drágák. Amiért még értelmes pénzt kértek, az végül egy Limited lett.
Bár a mostani felhozatalban is egy hasonló (1.6) benzines +navi +napfénytető -20k km és 1mFt-vel drágább, amit megint sokallnék érte.Az meg hogy 1 milláért is még milyen bontószökevényeket (bármiből) árulnak helyenként, az vérlázító. Jó, mondjuk egy olyan országban ahol a műszaki egy rossz vicc, sajnos nem csoda
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #70277 üzenetére
Igen. Hátsó betét és tárcsa elől csak betét
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71281 üzenetére
Mielőtt hazavágták itthon a bioetanol gyártást, én 60/40 arányban tankoktam a mostanra 20 éves autómba, sose volt olyan tiszta a kipufogógáz mint akkor.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #71281 üzenetére
Az életkora semmit nem számít a kocsinak, az számít az üzemanyag rendszer részei magas százalékú alkoholnak ellenállnak-e. Rezet támadja, nem alkoholálló műanyagot, gumit, szilikont támadja. Ha ellenáll akkor mehet tisztán E85 is, ha a kocsi fel van rá készítve szoftveresen. Mechanikusan nem igazán lesz, pazarolva fogja elégetni. A turbósok, ha nem az univerzális átalakítószettet kapják, akkor tudják igazán tisztán használni, a szívók meg magas kompresszióval, ami jelenleg nem igazán opció. Felesbe keverve benzinnel az amúgy is 85%-os etanolt egy sima autóban elégetve ami többet is használt belőle (itthon szinte mindenki így nyomta) ilyen feldolgozási mechanizmus mellett sehogy sem lesz zöld.
Azt el is felejtettem megemlíteni, hogy a visszamaradó szárazanyagot bár felhasználják állati takarmányra, legalábbis azt a keveset ami megmarad a végén belőle, csak épp ki kell szárítani, mert rövid időn belül megromlik. Vajon a sürgetett szárítási idő mivel van megtámogatva energiaszinten. Az egyéb keletkező károsanyagról nem beszélve, mert a növény csak a CO-t szereti, ellenben az autó nem csak azt pöfög az elégetése közben. Nem is értem ezek után ezt hogyan sikerült zöldnek betudni, a villanyautónál legalább rájöttek elég sokan.Az E10-től ne félj annyit minden kibír nyugaton már ezer éve azt tankolnak, azt nem tudom a dízel milyen lesz, de szerintem B10. Ha valakit nagyon zavar tankol prémiumot, azokba marad B7 vagy kevesebb. A B10-től se lesz semmi.
Nekem a Kangoo Mol alapgázolajjal lett széthajtva a futárszolgálatoknál akik előtte használták (pizza majd borfutár, utána rokon nyüstölte 1500rpm-en 5 Km-es távokra, szűrőt basztak cserélni) és semmivel se ment előbb tönkre üzemanyag ellátási szinten, mint a pátyolgatott társai, minden más lehullott róla. Túl van tolva ez a kérdés. Ez már nem az első eset az interneten, hogy bolhából elefánt van csinálva.
Ha szerinted kerreg a Moltól akkor tankolj mást. Ha attól nem kerreg akkor nyertél.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71589 üzenetére
Nekem vegyesben 10L az átlag. (nem is nézem)
F4R 712 nekem ez van, ebben nincs kettőstömegű. 2007 es a kocsi. Nem tudom biztosan de a F5R-ben szerintem már van.
Olajat nem eszi, nekem két csere közt ha nem töltöm fullra az olajat akkor cserekor néha már egy jellel kevesebbet mutat. (De szerintem a szelepfedélnél nyomja ki majd vez mű cserekor orvosolom) 3 éve van a kocsi eddig semmi baja. kop kop kop.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71602 üzenetére
Renaultnál sose használunk tömítést mindent pasztázunk, ez alapszabály.
Az összes tömítés gagyi nem tudom a magyarázatot megadni, viszont a szerelőpasztával összerakott autó soha többé nem ereszt, nem szív falsot és teszi a dolgát megbízhatóan.A motor szíjas, renaultnak nincs láncos benzines motorja a TCE soroaztig.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71607 üzenetére
Okoskerék is csak az erősebbikben van a gyengébbik fix veztengelyes.
Nem a tömítést kell átpasztázni, hanem a két fém felületet kell összepasztázni.
Bekened mind a két felét vékonyan, vársz 5 percet összenyomod lehúzód nyomatékra az a büdös életben többet nem ereszt.
Persze ha megfelelő pasztát használsz.
Én ilyen hulladékot használokRenault power
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71602 üzenetére
Válaszokat rob elmondta, őszintén már fogalmam sincs melyik hány lóerős. 140 az IDE motoros aztán van a 135 meg a 133 ha jól emlékszem.
Okoskereket érdemes cserélni, nekem nem ártana a fojtószelepet pucolnom meg a szívósor tömítéseket.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71640 üzenetére
Na most ha az F4R ről van szó akkor azt nagyon alul pozicionáltátok.
Rengeteg változata van.
133Le a leggyengébb, és 204 Le a legerősebb változat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71642 üzenetére
Ferdehátú F4R 886 -- 204 LE / 150 kW (BG0/1_) 2.0 16V (BG1Y) Elsőkerék-hajtás 2005.01. - 2007.09. ez a turbós.
Szívóból a clióba tették a legerősebbet az 178 Le
De a lagunában is volt 170Le
Ezek okoskerekesek.
A 133Le ből volt a 712 es kóddal okoskerék nélküli.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71640 üzenetére
Hát inkább nagyon kevés eladó van én mikor vettem az enyémet azt hiszem ph2 ből csak 3db volt a hahun. Szerintem a motor az hozza a k4j minőségét de ezt talán rob tudná megmondani.
rob210: jó de az turbós olyannal szemeztem egy darab volt az is az AAA autónál. Elmentem megnézni és az ottani eladó mondta, hogy azt a kocsit ne erőltessem ha jót akarok magamnak. Kopott belső fent volt a haslemez de az olaj új is folyt belőle.
Laguna II
2.0L Ph1/2 ből volt a 135Le aztán volt a Ph2 2.0T na ebből volt a 170Le és a 205Le Ph1 2.0T 165Le és úgy fent Ph1 140Le IDE motoros[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71649 üzenetére
Én nagyon szeretem és városban ír a computer 10-et. Ha megyek hosszútávon akkor 7L körül biztosan megáll. Én sok pénzt locsoltam el rá
-új kuplung, okoskerék vezérléssel, szilentek mindenhol, új első futómű(mert volt egy rugótörésem) , új fényszórók...
Meghirdettem de egy jelentkező sem volt igaz piaci ár felett kicsivel így nem lett soda oktaviámpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71651 üzenetére
Tegyél össze egy kis pénzmagot és akkor megane 3 kombi. Best of ;)
Renault power
-
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #71706 üzenetére
Igazából a km rögzítések időpontjai sokat segítenek, hiszen eddig három műszaki vizsgának kellett lennie 4,6 és 8 éves korában, ehhez képest egy kicsit katyvasz a dátumozás.
Az első műszaki 2014 májusában volt, a következő 2016 júliusában, az utolsó meg 2018 augusztusban, az első kettő közötti hónapeltérés érdekes.Ahogy néztem az eredetvizsga és műszaki időpontokat, három rögzített km állás alapján én így elsőre négy tulajra tippelek (ehhez még jön két finanszírozó aztán meg is vagyunk):
2012.10.30., 2014.03.27., 2018.04.10. -
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #71721 üzenetére
Vagy nem ért rá a kasztnis, hogy háromból összerakjon egyet
Mindegy, alaposan át kell nézni, minden lehetséges felületen lekérdezni.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz diablo1984 #72022 üzenetére
Ezért félek kicsit tőle. El tudom azt képzelni, hogy megvette a tulaj augusztusban, aztán kiderült hogy kissé véres a torka, és most így szabadul. Ugyanakkor az is lehet, hogy semmi gáz nincs vele, csak én reagálom túl/láttam rosszul. Szakemberre fogom bízni ennek az eldöntését, csak gondoltam megkérdezlek Titeket is.
Az autó nagyon-nagyon szép, és pont ezért tartok tőle. Már-már túl szép, hogy igaz legyen.
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #72022 üzenetére
FAP-os auto utan korom/szurke fust?
Pont emiatt kell specko okaj is bele, ha eszi, ne nyirja ki a szurot.
Az tuti at van furva es kiutve.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz diablo1984 #72279 üzenetére
Gyakorolni kell, ennyi a titka
Ma délelőtt egy fiatal néni Citromját keltettem életre"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz diablo1984 #72281 üzenetére
Te nem kaptál pénteken csokit?
Vagy mi ez az úgyis elbasszátok, neki se álljatok hangulat?"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz diablo1984 #72283 üzenetére
Jah, így már vágom
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
atosan
addikt
válasz diablo1984 #72283 üzenetére
Apósom ilyen, nem köti le az akut töltéskor. Moroghatok vele, úgy sem értek hozzá. Ám legyen.
Maine coon
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #72283 üzenetére
Bikázás akkor veszélyes, ha kacat a bikakábel. Fontos a megfelelő kábelvastagság, a csipeszhez rögzítés milyensége, a csipesz pofájának kialakítása mennyire igazodik jól a sarukhoz. Túl nagyok a kilengések a szar kábellel amit a fesszab nem tud eldolgozni, azért hullik el minden. De még a jó kábellel is el lehet rontani, ha valami korrodált fos saruhoz van odacsíptetve.
Az akkutöltőt pedig meg kell mérni mekkora feszt nyom ki az akkura kötve. Nem magában, hanem az akkun. Ha 14.4V alatt van akkor maradhat a kocsiban, ha fölötte akkor érdemes a sarut levenni. Nyilván először saru nélkül kell kimérni.[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
-
veterán
válasz diablo1984 #72675 üzenetére
Gombfejre tippelek lehuzas kapcsan, de abbol mar lehet egy par
Boldogat mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz diablo1984 #72898 üzenetére
Arra gondoltam, hogy esetleg könnyen sérülhet, esetleg leszívják a benzint az illetékesek...ilyesmi jutott eszembe elsőre
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Pkc83
őstag
válasz diablo1984 #72946 üzenetére
Tudom szarul látszik a képen de a baloldali bekarikázott jel
nem a motort jelzi hanem inkább egy ÉKG jel egy négyzetben!
De azért köszönöm végül úgyis az lesz csak gondoltam tud
valaki valami konkrét ötletet amivel esetleg lehetne spórolni a
szervizen! -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #73078 üzenetére
Így van, a 3-as Megane-ban még K4M motor van, az új 4-es Mégane kocsikban és jópár más autóban is (Dacia Dokker, Nissan Qashqai stb.) már a Nissan féle 1.6 Sce motor van.
-
Gombinyó
őstag
válasz diablo1984 #73609 üzenetére
Jól pakolható, praktikus, elég sokmindent el tud nyelni. A hátsó üléssor felnőtteknek szűkös a lábtér miatt, két gyerekkel abszolút vállalható még sztem. Vagy 4 kis 170 centis felnőttel
LamerGyuri: bizony abban asszem 80k km van, első gazdás gép.
[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
válasz diablo1984 #73886 üzenetére
Úgy van, de gondolom 22 évente nem árt. A fék sem sűrűn van háborgatva és a világon semmi gondja nincs(eddig sosem volt legalábbis). Mivel hamarosan kiesni az alján történet van meg úgy vélem kiszolgált minket! De nem árt annak sem a csere az tény.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
-
dkaro
őstag
válasz diablo1984 #73957 üzenetére
Köszi, és az 1.3-assal már nincs gond?
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #73960 üzenetére
Így van az 1.33 már részecskeszűrős.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz diablo1984 #74955 üzenetére
Szia,
De csak a kettes hengernel? Honnan a fenebol jon az olaj, hogy a trafo vege is alt az olajba?
Az alapjarat jo, a gazrakcio jo, fustot nem ereszt.
Amit eszrevettem h lomhabb lett, nem ugy huz ahigy kellene. Azert tartok attol h valami extremebb gyurukopas...Egy reggel nem akart indulni, ott alapjarat is elment, le is akart fulladni. Aztan hagytam 5 percet es minden ok volt..
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- EA Sports WRC '23
- Asztrofotózás
- Ki hogy szokta levezetni az idegességét?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motoros topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs