-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #32181 üzenetére
Értem
Nálam is volt ilyen igaz bmw-vel és akkor jöttem rá hogy itt azért másképp kell báni a gázpedállal[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #32198 üzenetére
Klíma körül keresném a hibát ha esőbe nem állt a kocsi.. a hőcserélője tájékán matatnék lehet szét jött valami cső. Vagy eldugult a vízelvezető lefolyód (sőt inkább ez) amit ki kéne takarítani..
-
tresh
addikt
NANKANG gumit kell venni 40 ből meg áll nem kopik 3 év múlva is ugyan annyi a kopás jelző állása tapad amikor tapad.. ha hengerfejes az autód akkor nem zavar a menet zaj.. ja és teszteken top 10 be benne van Viccet félre téve könyörgöm szakadjunk már le erről a tesztelős oldalakról...ha beírod hogy neked ez van és frankó jól muzsikál vagy fasza jól tapad stb stb elhisszük senki se kérdőjelezi meg de fizette hirdetéses tesztek alapján kár bármit is linkelni bizonyítani a fele kamu ha nem több.Van egy kerete abból a legjobb elérhető gumit kell venni amit többen is tapasztalatból ajánlanak és ugye abba egyetértünk hogy minden autón másképp fog viselkedni az adott gumi hisz a fizikát megb*szni itt sem igen lehet.. nekem turanza ER300 van a kocsin de semmivel se tartom jobbnak mint a Fuldámat anno... lényegtelen értelmesebb márkából kell venni gumit amire van keret ha kopott gumi után teszi fel ahogy te is tetted megváltás lesz bármelyik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
és a legfőbb hibám, ami miatt én lettem az utolsó hülye, hogy szerintem a francia autó semmivel nem rosszabb mint a japán...
Megnyugtatlak a németnél se Minden márkából vannak vállalható darabok és rosszak is..
Gumira ER300-am van nem rossz nem rossz de pl nem kopik úgy ahogy kéne kezd kikeményedni, minimálisan repedezni pedig dot 12 Igaz én csak egy szezonra vettem mert hirtelen kellet valami de átlagos közlekedésre hibátlan (pályán 180nál se akart elmászni az útról)
-
tresh
addikt
válasz ZoliM@ster #32391 üzenetére
130 Lovasokba én eddig csak boscht láttam , 120-asba nem vagyok már biztos hogy csak bosch van. F9Q -esekbe szerintem már csak bosch van/volt az 1.5 dci-nél volt a delphi sűrűbben és ott voltak a problémák emlékeim szerint
-
tresh
addikt
Alapból hulladékot vettél már ne haragudj nem rosszból dci-k kimennek a világból csak ha a gazdája sz*rik rá akkor így járnak vele és ezért negatív az élményed a motorról.. találkozunk egyszer pesten valahol és mutatok pár patika 1.9 dci-t nem csak lagunában.. és közötte lesz olyan amibe 400k-t karcolja a km állás
Sajnos ezek a dci-k már több figyelmet és gondoskodást igényelnek mint annó a sima td dti verziók ami ha kell a rántothúsos olajjal is ment
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Viszont a 120lovast ajánlották, mert állítólag az jobban megy, erősebb a 130 lovast nagyon visszafogja a részecskeszűrő.
Pöstön vagy megyünk egy kört van 120 lovas és 131(6) lovas a családba Amúgy eu normák végett lett módosítva. Általában a 120-ast köpködik azok mind magyar gépek...131 lovasat keressen és kintit azokkal nincs baj.. (laguna fórumon is megmondják a srácok én is tőlük tudom )
Legelső dci laguna m1 ph2
1.9 dCi F9Q 1,870 cc I4 SOHC 8v Common rail direct injection 107 PS (79 kW; 106 hp) @ 4,000 rpm 250 N·m (184 lb·ft) @ 1,750 rpm 11.8 s 190 km/h (118 mph) 2000–01Második kiadás laguna 2 ph1/ph2
1.9 dCi F9Q-T752 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4,000 rpm 200 N·m (148 lb·ft) @ 2,000 rpm 13.0 s 185 km/h (115 mph) 2001–05
1.9 dCi F9Q-T754 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 79 kW (107 PS; 106 hp) @ 4,000 rpm 250 N·m (184 lb·ft) @ 2,000 rpm 12.3 s 190 km/h (118 mph) 2005–07
1.9 dCi F9Q-T750 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 88 kW (120 PS; 118 hp) @ 4,000 rpm 270 N·m (199 lb·ft) @ 2,000 rpm 10.7 s 200 km/h (124 mph) 2001–07
1.9 dCi F9Q 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 93 PS (68 kW; 92 hp) @ 4,000 rpm 0 N·m (0 lb·ft) @ 2,000 rpm 14.2 s 185 km/h (115 mph) 2004–05
1.9 dCi F9Q 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 93 PS (68 kW; 92 hp) @ 4,000 rpm 0 N·m (0 lb·ft) @ 2,000 rpm 13.6 s 185 km/h (115 mph) 2005–06
1.9 dCi F9Q-758 1,870 cc I4 SOHC 8v Direct injection 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4,000 rpm 300 N·m (221 lb·ft) @ 2,000 rpm 10.2 s 185 km/h (115 mph) 2005–07 -
tresh
addikt
Ez még igaz is lehet csak mondjuk ő ezt klímával teszi ami neked nincs plusz kicsit dinamikusabban tud közlekedni vele amit te szintén nem tudsz mert akkor eszik a gép... nem mellesleg a dieselt ne 1000km-nézzük hogy mit tud a benyával szembe spórolni hanem hosszútávon.. még mindig áll az a körkép hogy diesel évi 20-25k km fölött alatta benya.. ennyi ráadásul a te 1.4 8 szeleped ami bő 20-25 éves technika kár összehasonlítani egy "modern" diesel-el.. tudod almát az almával pl nyugtasson a tudat hogy opel corsa 1.4 8 szelep ami gyengébb is mint a tied kisebb is ugyan annyival jár mint a tied vagy még több üzemanyaggal
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32438 üzenetére
Ezeknek egyedül jó olaj kell és törődés semmi az ég adta világon. Ez a 10E-es olajperiódus is erős túlzás már sztem. Ha a gyár azt mondja, hogy 20E akkor higgyétek el az úgy is van. Lecseréled 15-nél és puszi van. A váltó olajat már meg sem pengetem...
Erről cserélhetnénk eszmét hosszasan de mindenki azt csinál amit szeretne
-
tresh
addikt
Pestiek ha van kedv lehet ma kint lesz pár francia szaki / francia gép a Lurdyba ha van jelentkező akkor tessék szólni
-
tresh
addikt
válasz Adonimus #32562 üzenetére
Első szériásoknál volt gond az elektronikával de mindent meg lehet oldani idő és türelem kérdése.. ezeknél a kacsa seggüeknél a csomi ajtó zára szokott meg halni de az is megoldható... illetve egyhatnál ott az okos kerék ami nem occó de ha kicseréled akkor 100ezerig tuti nem kell vele bajlódni ettől függetlenül szerintem jó gépek én 2005/06 -tól nézegetném azt hiszem valahol ott volt a frissítés de majd az m2-es tulajok kijavítanak. Van pár apróbb "idiótaság" mint minden autónál de bátran vállalható gépek
szerk: km-t tessék lesz*rni nem az a lényeg hanem az állapota és ott is a műszaki aztán jöhet a külcsín illetve az extra
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32568 üzenetére
Nem nem viccből írtam és ha megfigyeled nem szervizkönyvet írtam hanem hogy ténylegesen szervizelve volt rendesen(elég rég óta van elektronikus szervizkönyv a márkaszervizekbe rönóéknál így én annak hiszek mert ha oda hordták az autót akkor beza be van vésve náluk ) Hozzáteszem azt is hogy nem erre a linkelt autóra írtam hanem a km-re.. én már rosszul vagyok ettől a népf*szságtól hogy autót a km alapján vesszük...addig pofoznám az ilyen hülyéket még elszédül... Ha úgy lesz egyszer megnézed az én lassan 300ezret futott autóm és lehet véleményt mondani.. de kevés belekötni valód lesz azt garantálom.. 100 szónak is 1 a vége ha karban volt tartva és ez bizonyítható plusz látszik is az autón bátran meg lehet venni függetlenül hogy 50 ezer van benne vagy 350 ezer...
giigz: akár .. de hívsz sógor/komát aztán meg kéred hogy tehénkedjen a bal toronynál a gépre és mozgassa te pedig lesed honnan jön a hang hamar meg lesz a ludas
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32572 üzenetére
Mindenkinek szíve joga mi nyugtatja meg egy autó vásárlásnál ha téged az hogy csak 150-et futott óra szerint akkor az.. avval hogy lekérdezem a történetét nem magam nyugtatom meg csak kapok egy képet hogy foglalkozva volt vele és jelen példa szerint céges autók futnak ennyit amit a cég szakszervizben szervizeltet mivel ő flottába számolja el ezeket a költségeket stb.. nem magán személyekről van szó hisz én se oda viszem az autóm mert mindent megcsinálok rajta.. a kopó alkatrészeket így is úgy is cserélni kell mindegy mennyit futott az autó az viszont szerintem nem mindegy hogy 10-15ezrenként cserélve volt az olaj vagy hogy megfelelő időben/km-nél cserélve volt a vezérlés a szíjjak a gyertya stb.. nem mellesleg az ilyen gépekkel rengeteget pályáznak effektíve állandó egyfajta terhelésnek vannak kitéve pl a futóművük az ilyen gépeknek sokkal jobb állapotba szoktak lenni mint városi 10km-re használt társaik.. váltót se nyüstölik annyira és sorolhatnám még... igazából én meg győzni nem akarlak nem foglak de nem egy nem két autót szereltem /szerelek és rengeteg dolgot tanulok meg kell is még de nem a semmire alapozom a fent leírtakat.. ráadásul egy kis ökör számítással 10év körüli autók futásteljesítménye átlag 150-200km körül kell lennie alatta kamu..vagy 1000 ből 1 olyan autó.. mindegy is igazából hisz mindenki azt vesz amire pénze van és amit akar.. de hidd el a km nem minden és ha tudod mit keresel mennyiért akkor nem ér meglepetés km állástól függetlenül... költeni meg az 50ezret futott autóra is kell megy a 300ezretre is csak van amikor jön a meglepetés hogy negyed annyit kell csak foglalkozni a többet futottal Saját véleményem amúgy ez és nem akarlak se téged se mást meggyőzni csak pusztán én nem írok le egy autót azért mert 8 éves és van benne 250 v. 300k km és mindegy hogy benzin vagy diesel.. pl barátom m1 -ébe jelenleg 450k van és még mindig nem szedtük szét a blokott 1.6 16v mint robé
mycso
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nők, nőügyek (18+)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...