-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41143 üzenetére
én meg lehet rosszul emlékszem mert mostanában sok volt a motorgenerál a környékemen, hogy a hengerfeje is le volt kapva annak a vasnak.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41153 üzenetére
Én konkrétan ezt néztem: [link]
Behozott, az biztos és gyanítom kicsit pimpeltek a kilométerórán is, de ennek ellenére szépnek tűnik.
Képeket alaposan kinagyítva és átvizsgálva nem látok rozsdát, persze ezt saját szemmel és kézzel kell megtudni.
Felszereltségében éppen jó, szeretnék egy olyan autót, amiben hosszabb távokat is örömmel teszek meg, de rövid távoktól sem hasal meg (ezért maradnék a benyásnál). Az Alföld kellős közepén élek, szóval városozás nem jellemző, a rövid távok pedig legalább 12 km-t takarnak, azt is főútvonalon, egyéb esetben pedig 80% országút és 20% város. A lényeg, hogy ezzel a kombóval és olyan 100-as átlag utazóval ellegyen 7 liter környékén.Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41150 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Ha nem nagy kérés berajzolnád a következő képen, hogy mit is kéne csavargatnom: ajtó
THX! -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41158 üzenetére
Ez lenne az? Youtube video
Köszi szépen a segítséget! -
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41156 üzenetére
Igen, van egy-két érdekesség, de ennyiért mit vár az ember...
Esetleg erről mit gondolsz? [link]
Így, hogy általad megtudtam, nincs benne DMF és egyéb szépségek, már bele mernék vágni egy dízelbe, ez elég fiatal, bár a képek ocsmányak, de amit ki tudtam venni aszerint nem egy lelakott vas.
És nem annyira full ahogy látom, hátul nincs elektronyos ablak, meg digit. klíma sincs elvileg (azt sajnálom azért).Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Gondoltam hogy a videóban az arc nem valami szakszerű módszert választott. Én is csak úgy pislogtam... hogy ez most mi a f@#$ csin?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41169 üzenetére
Ezek alapjan en ugy gondolom, hogy marad a 2,2-es dizel a kalapban es a benzinesek, mind az 1,8, mind a 2,0-as peldanyok. Ha netan arra jarok ranezek a 2-es Laguna-ra is, mert a leiras alapjan vigyazva volt ra, de nem elsodleges celpont. Majd jelentkezem, ha van valami fejlemeny.
Üdv, Balázs
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41177 üzenetére
Inditozas kozben torpan. De berakom a videot mindjart.
[link]
Itt pl. Nagyobb hidegben most nagyobb a torpanas is.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41179 üzenetére
Eloszor laikuskent en is arra gondoltam, de 11 honaposak a beru gyertyak... De ezt is meg fogom nezetni holnap. Merjek ki. Vagy szedjek ki es kossek ra az aramot, hogy izzik-e.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41175 üzenetére
Azert is irtam, hogy nem elsodleges celpont, mar az elejetol fogva kerultem a 2-eseket, mert orok szoporollerkent elt az emlekeimben, ami persze tulzas, de kozel sem egy Corolla megbizhatosag.
Viszont ezek az elso szerias Lagunak mimdenkepp megernek egy kort, osszes folyadek es szuro ugyis cserelve lesz vetel utan, erre gondoltam, vezerles pedig amint az lehetsegesse valik.Üdv, Balázs
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41179 üzenetére
De vegulis lehet, hogy nem gyertya hanem valamivvezetek rossz es nem kap aramot a gyertya? Fu de kivancsi vagyok mar.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Nos, ma délután kimentem a kocsihoz és próbáltam beállítani az ajtót, de sajnos nem lett 100%-os a végeredmény.
Kilazítottam azt a 2 torx csavart és kézzel kijjebb toltam amennyire csak lehet azt az ütköző vasat, de így is maradt még pár miliméter difi. Szemből főleg látszik, hogy az anyósoldali ajtó inkább van egy síkban mint a vezetőoldali. Esetleg van még valami tippetek erre? Használjak inkább kalapácsot?
Amúgy találtam még egy érdekes videót a témához: Youtube video - Dacia gyár-ban így megy az ajtók végleges beállítása.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41189 üzenetére
De lehet ugy is meg kene nezni, hogy az autoban izzit-e, nem? Reggel elso dolgom lesz, hogy megyek oda
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41287 üzenetére
Ne is mondd, már tűkön ülök, várom, hogy holnap indulhassak megnézni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41291 üzenetére
Na igen, ez nekem is egyből feltűnt, hogy ez az autó nem az, amit a HAHU-n látni lehet...
Nem hirdette, csak én megtaláltam ezt a topicot a kérdésemmel, hogy az I-es Laguna milyen, mivel autót keresek és tetszik, Ő pedig felajánlotta, hogy hamarosan egyébként is tervezte a váltást, de ha szeretném elvihetem.Pecc:
Igen, lassan az az érzésem, hogy nekem kell kiköltözni a garázsba és a gép jön ide be a szobámba, nehogy megfázzon.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #41291 üzenetére
Gyakorlatilag a világ legjobb egyes lagunáját készül megvenni
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41294 üzenetére
Időközben a hobbiból hivatalos vállalkozás lett, lassan készül a honlap is. Köszönöm mindenkinek az elismerést az autómmal kapcsolatban, remélem a kollegának is tetszeni fog.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41300 üzenetére
Ha akad akkor az se biztos, hogy a csapágy.
Ha kormánymű akkor nagyon szomorú leszel.De bízzunk benne, hogy csak csapágy.
Ha nem kopogott fekvőrendőrnél meg kátyúnál akkor csak a csapágy cserés.Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41300 üzenetére
Fogd meg a rugótányért alul és forgasd el, kb 2-3cm enged, ha rágódva megy vagy nem tudod elforgatni akkor valószínű kuka a csapágy.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41304 üzenetére
Hát ha kopogott akkor szilentet is kell cserélni, mert a csapágy a könnyű járásért, a szilent meg a csillapításért felel.
Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41306 üzenetére
Alul van a csapágy, azért írtam, hogy kézzel megforgatható és érezni ha nem jó. Felül csak egy toronygumi van, a közepében fém ütközővel, ami bele van sütve a gumiba, ha leszakad akkor kopoghat, de nem jellemző, ha csak egy stabpálca lett cserélve, akkor esélyes, hogy a régi megadta magát és kopog.
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Sajnos napok óta nem mozdul, a környéken meg nincs is olyan szerelő aki foglalkozna vele.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41323 üzenetére
Nos remélhetőleg, végre összeáll a gép és csak tankolni, meg hajtani kell!
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Apum írt az index fórumra. Bár holnap ránéz egy autó villamossági szaki, aztán ha nem az a baja, visszük tovább. Azért megosztom veletek is hátha van valami ötletetek.
"Egy nem induló 2003-as Diesel Tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vízhőfok lámpa a műszerfalon,és újra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást."
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #41370 üzenetére
Az attól függ,hogy babetta vagy tengeralattjáró.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41370 üzenetére
Nincs szerelésid?
Abban benne van.
Fejből nem megy ha estig nem kapsz választ megnézem.Mágus : Laguna I 1.9 dti/dci
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41379 üzenetére
LengéscsillapÍtó alsó rögzitő csavarja: 20
Alsó gömbfej anyája: 6,5
Kormányüsszekötő gömbfej anyája: 4
Féknyereg rögzÍtő csavarja: 10
Féltengely csonk anyája: 25
Kerékcsavarok: 4 csavaros 10
5 csavaros 10
Ha esetleg ezek is kellenénekRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41382 üzenetére
jah, daNm, azaz 250Nm! úgy már korrekt, a szemguvvadási és azon túli nyomaték!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41413 üzenetére
Én a Febit preferálom, de a meyle is jó állÍtólag, bár ezt eddig csak vw tulajoktól halottam.
Nekem amit csak cserélni kell törekszem, hogy febire cserélődjön.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41415 üzenetére
na megvan a rendelés lista:
a változatosság kedvéért febi minden
- 2 talpas
- 2 stabpálca
- 2 toronycsapágy(mert kattogott fékezés közben és kormány tekeréskor, az asszonynak szóltam, hogy tekergesse már a kormányt, és a rugó fordul, nem a csapágy a bal oldalon...... 2 hónap állás csodákra képes, íg jól sejtettem a toronycsapágy kínt.......)
- egy szett kumho winterkraft wp51-es gumi, mert tél van......elvileg jövő hétvégén először a yaris 2 talpasa lesz ledobva, utána következik a lugu újból......
de legalább motorikusan eddig jól működik, bár piszok nehezem melegszik a víz benne, pedig új a termosztát is a termosztát házzal, bár fűteni fűt, de kicsit zavaró, hogy városi használattal sosem éri el a középső csíkot, főúton húzatva eléri, de hamar visszahűl városban.....
az adagoló gázolaj bevezető gyorscsatit hol lehet venni?(kiment belőle a tömítőgyűrű és állás közben picit nedvel, ezzel egy időben le is levegősíti a rendszert.....amúgy felpumpálva pöcc-rőff, levegősen azért forgatni kell.....
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41418 üzenetére
Igen, azt. Clio IV-ről van szó. Azt mondjuk nem írtam, hogy újban gondolkodunk.
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #41536 üzenetére
1 es Megane classic ph2 es 1,4 16v Rn cool.
Vagy ennyi pénzből ajánlanátok valami nagy dögöt ?powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
norbert1998
veterán
válasz diablo1984 #41543 üzenetére
Majd csütörtökön kiderül és jelentek, mi a helyzet a miénkkel
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41557 üzenetére
Ja csak ritka
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41559 üzenetére
Külföldről behozottak között találsz inkább 2.0.t és pl 1.9 dci is több van ami kintről jött
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41584 üzenetére
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
norbert1998
veterán
válasz diablo1984 #41603 üzenetére
Igen, tudom. Csütörtökön lesz agyolvasás
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #41626 üzenetére
Én leszedő hiányában kézzel fárasztom illetve még két kollégámmal váltásban tekergetjük es igy egy 20perc szórakozás után le tudjuk tekerni Pedig kézzel húzom rá direkt és akkor is rágyógyul
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41626 üzenetére
Ezt direkt olyan, 3 kis "keze" van, körmös vagy mi, de én nem szeretem így hívni. Ezzel odaférek pont. Csavarhúzós sztori itt szerintem még macerásabb lenne, mert kicsi a hely és útban vannak a csövek.
Hát így is marad benne kb 3 liter fáradt olaj, azért önteném azt is hozzá, hogy még jobban feloldja, ha van mit feloldani benne és kihozza a koszt, hogy tiszta legyen és a liter új olaj is segítene felszedni a koszt.
És ezután majd így fogom, (mármint rendesen kicsöpögtetni) mert az hogy szerelőnél 10perc alatt megvan a csere, szinte még cérna vastagságban folyik az olaj és megy vissza a csavar... ki se csöpög rendesen és egyből elkeveredik a maradék fáradt olajjal az új.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
norbert1998
veterán
válasz diablo1984 #41624 üzenetére
Holnap kiderül. Viszont rángatni nem rángatott most. Pedig befelé küldtem neki, mikor mentem anyámért, semmiféle probléma nem volt.
Mert eddig rángatott is. Most lényegében tökéletes alapjárat volt.Amit csináltunk: a rés olaj be és a tankba vissza csövekben folyamatosan áramlott a levegő a gázolaj szuronel, elvileg az egyik resolaj cső szét volt csúszva az injektornal. Azt visszadugtuk, és a levegőt is kipumpaltuk a szűrőből.
Illetve a gyertya kapott a foglalathoz kis wd-40-et,biztos ami tuti, holnap kijöjjön. Na az habzott a középső két gyertyanal elég szépen, illetve a jobb oldali is egy kicsit.
Erővel nem érzek gondot, nagyon szépen húz most. Eddig a legjobb, amivel dolgom volt. Bár azokból nincs sok. 110 lovas 1.9jtdi stilo, illetve 1.7-es isuzu szívó corsa , 60 ló. Ez meg 82 lovas. Volt valamikor, mikor a turbó és a magasnyomású nem ment 172 ezer kilométert.
Utóbbi irasodra: régi olaj szűrőt le lehet szedni nagy cső fogóval is, ha van. Ha nem jön le kézzel, akkor marad a cső fogó megoldas, az mindig beválik. Pedig fentről érjük csak el.
-
norbert1998
veterán
válasz diablo1984 #41630 üzenetére
Hat gondolom én. Majd kiderül. Meg azért egy korrekt szerelő ki is tisztítja, igen. Aztán lehet még jobban megy majd
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41635 üzenetére
Lehetséges vedd ki tisztítsd meg aztán hátha ha nem akkor csere
Más: [link]
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz diablo1984 #41640 üzenetére
Rá volt írva a dobozra, hogy 10-15 Nm.
A gázolajszűrőnél vannak bubik, azt mondta, az ott is fog maradni, esélytelen, hogy min eltűnjön a csőből. Mindenesetre, ott a felső csövek tetején van egy kis buborék.
Valami nyomás hiba volt benne, de. Viszont a lecsűszott résolajcsőre asszociáltunk. Porlasztók akkor is szivathatnak, ha a résolaj szerint tökéletesek?
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41779 üzenetére
Ijesztgessetek csak.
Amúgy megnéztem és nem agyonszilikonozott, repedezett, megkeményedett abroncsokról van szó.Üdv, Balázs
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41789 üzenetére
Nekem is elég volna az, főleg hogyha az 1.6-os tényleg 10 liter körül fogyaszt városban, mondjuk én nem vagyok az a taposós fajta. Viszont olyan jellegű kérdés, hogy melyik szervizigényesebb van valami különbség?
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41791 üzenetére
Rendben köszönöm, ennyi bőven elég volt, hogy kicsit nyugodtabban közelítsek a típushoz. Másik topikban csak olyan visszajelzést kaptam, hogy csak tolni látták őket
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #41797 üzenetére
"szopó is lehet"
Ezen kívül semmi más.Attól függetlenül, hogy most költöttem 150000 ft-ot rá, semmi bajom nincs vele, de egyébként 250000 km-el vettem 415000 ft-ért, szóval szerintem brutál jó vétel volt így is.
Ami számomra egyébként a benzinessel szemben gond, az a kerregős hang, nekem nagyon kulturálatlan, meg a lassan melegedés is probléma télen.
Ezen kívül talán nincs semmi más gondom, mert a menetdinamikája nagyon vállalható.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41797 üzenetére
hajtókarcsapágy csere 150 ezrenként és hogy rühelli a pancsolt fos kutakat. Amúgy semmi más.
speedydb23: normális kúton tankold és 10 ezreként olaj csere aztán kivisz a világból meg hajtókarcsapágyakra nézess rá ha Csabinál jársz újra valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #41803 üzenetére
Nálam 10000 után biztos, hogy új olajat kap, most is vétel után 2000km-el cseréltem le, mert az eladó elmondása szerint 8000km volt az olajban.
Viszont ha 150000 km-t bír egy csapágyszett, akkor a következő cseréig még van 40000 km. Az meg 2 év nekem.
-
drk88
senior tag
válasz diablo1984 #41817 üzenetére
Mi is erre gyanakszunk kicsit már lötyögött múltkor is. Majd holnap reggel kiderül, hogy meg maradt e az üzemzavar
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen