-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz
rob210 #33897 üzenetére
Meg az injektorokat kicseréltette...jó kis benzines az a diesel
(mielőtt megkövezne valaki, a dízelnél porlasztócsúcsokat illik emlegetni, az injektor kicsit más
)
Tegnap is volt előre lépés a kocsinál. Megint volt egy kis időm, neki estem a kipufogónak, felemeltem a kocsit és alábújtam. A hátsó dob előtti illesztést rosszul rakták össze, eleve szárazon rakta bele a tömítést, s emellett el is volt csúszva, jó hogy röfögött szegénySikerült tömítést csinálnom bele, hőálló szerelő pasztával ragasztottam, jó lett, oda a Ladás hang nagy része
Majd akarok egy jobbféle hátsó dobot rá, de olyat, ami tompítja a hangot, semmi zörgés, meg hangoskodás. A felniket is lepucoltam, lekentem rozsda maróval, aztán le lett fújva matt feketére. Sikerült úgy megcsinálnom, hogy a gumikra nem ment semmi. Lefújtam az ajtó zsanérokat is, meg a zárakat, kulcsnyílásokat (jó öreg WD-40, nem működne a világ nélküle
)
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #33879 üzenetére
Egy ilyen permetezős nekem tetszene, az enyémre lehet vajon kapni?
(#33892) mycso: Szép ótók
(#33894) benvolio: Ez nem jelent problémát, a Continental is gyártat Romániában. Furcsa is egy igazi prémium német gumin azt látni, hogy Made in Romania
Michelin-nek is van gyára Magyarországon, de pl. az Apollo is épít gyárat itt, tehát a Vredestein is magyar gyártású lehet, vagy lehet csak az Apollo lesz az, ami mint tudjuk Vredestein, az én gumim is Made in India
A téli még a korábbi fejlesztés az együttműködés előttről, és Made in Netherlands
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #33945 üzenetére
Kínai ebay-es radar, de teljesen jól működik, pontosan írja a távolságot is. Úgy gondolom, hogy ez megérte.
Ja, az autó f@sza lett, teljesen jó, majd még egy bakot kell cserélnem.Most még ülésfűtésen gondolkozom, kollégám bárdiban vett 2db lapot, amit az ülésbe épített be a gyári kárpit alá és teljesen gyárias. Ilyet vett a bárdiban 14k körül.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
feco6512
tag
válasz
rob210 #34011 üzenetére
Nekem a favival is szerencsém volt pár szilent betétek gátló csere +szokásos olaj csere volt 4éve van nálam most van benne 62k km mikor vettem 31k km volt benne mindent megjártam vele itthon 500 -600km nyaralások voltak benne sosem hagyott cserben a mai napig használom ö lett a szaladgálos kocsi
-
-
feco6512
tag
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #34130 üzenetére
Azt hittem, hogy van ra valami gyari kapcsolo, vagyis inkabb remenykedtem benne. Igy most alhatok neki kapcsolasi rajzot turni (ha egyaltalan lehet meg talalni ezekhez a kocsikhoz) és relevel megbutykolni
Nincs mar ra garancia, pont 4 eves mult.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #34215 üzenetére
Ezert volt nekem is gyanus amit mondott. Nem igazan biztonsagos az ha az elejet megfogja, de hatulja csuszik tovabb, igy sok ertelme nem lenne az esp-nek. De o csak eroskodott az igazaval, hogy csak a Lancerben van ilyen meg a nagyon draga autokba
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #34218 üzenetére
No a kipufogóvégem kritizálásában igazad volt, most már jól van ott. (már többen megszóltak, hogy lóg-mozog)
Szét volt szakadva a hátsó dobot tartó bakom, egy ILYEN kis kedves szerkezet.
Gyári alkatrész ára: 13K
Az utángyártott 5kRendeltem kínából kártyát, egész jó anyagból van, meg az illesztései is szinte jók, a sorját kellett itt-ott leszedni róla:
Új - Kínai -HasználtA tolatóradar, meg úgyfest beválik, csak ajánlani tudom mindenkinek. Elég kényelmes tud lenni és eddig tökéletesen működik, még a kiírt értékek is nagyjából stimmelnek, ezt a háromezer-párszáz forintot megérte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #34220 üzenetére
Én EZT vettem, ennyit simán megér, viszont ha nem akarsz fúrni, akkor van elektromágneses is, bár ez utóbbiról megoszlanak a vélemények: EZ.
Jah, meg beépíthető ülésfűtést is rendeltem, az még nem jött meg, arra is kíváncsi leszek: EZ
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
g.gergo
senior tag
válasz
rob210 #34262 üzenetére
Csatlakozom mycso-hoz, a 2.0 dCi az egyik legjobb, Nissan eredetű, láncos motor. Pl. a 2.2 dCi az, ami egy horror, de azzal ne keverjük. Az, hogy az alkatrész ellátottsága milyen, arra nem tudok válaszolni.
Véleményem szerint egy megane-hoz már kicsit túlzás a 2.0 dCi, én is inkább a 1.5-öt venném. Bár ezek a bézs színű kárpitok nagyon szépek, de használni őket úgy, hogy szépek is maradjanak ...
Esetleg azt tudja valaki, hogy a 1.6 dCi-ben milyen márkájú a befecskendező rendszer? Maradt Delphi, vagy esetleg Bosch (mert már hallottam ilyet is)?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz
rob210 #34259 üzenetére
Köszönöm a segítséget, viszont most egy kicsit elakadtunk a szerelővel.
Rádugtuk a gépre és a 3-as hengert írta ki. Ki az összes gyertya, a 3-asé eléggé meg volt égve, a többi oké volt. Kapott ugyanolyat, plusz hogy kizárjuk a trafó hibát is, meg lett cserélve a 2-es és a 3-as henger trafója.
Látszólag rendben is volt, hiba eltűnt, viszont pár km után visszajött. Ugyanúgy 3-as hengert írt ki. Ekkor kicseréltük a 3-as trafót is. Szintnén egy darabig jó volt, de pár km múlva ismét hiba. Ugyanúgy a 3-as henger.
Na innen megkezdődött a fejvakargatás, mert ha vmelyik trafó mégis rossz lenne és közben cserélgettük, akkor változnia kellene hogy mikor melyik hengernél van a hiba. De itt állandóan a 3-ast jelzi.
Ötlet srácok? A szerelő szerint itt már a kábelköteggel lehet a gond...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- Napelem
- Mini-ITX
- További aktív témák...