-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38928 üzenetére
Köszönet
Még 2 kérdés. a rádió alatt van egy csatlakozó vég elég sok tűs, illetve a biztosítéktábla jobb oldalán is van egy kupakkal ellátott szintén sok tűsnek mondható csati, ezek diagnosztikai csatlakozók?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38930 üzenetére
Ma menet közben bekapcsolt az a piktogram, ami előizzításkor is világít.
Majd néhány száz méter után kialudt szerencsére.A könyv elektromos hibát ír menet közben re rá,
Mitől lehetett?
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38932 üzenetére
Bent van a Gyári rádió alatt, aminek a kormányvezérlése, és a kijelzése is működik.
és ha kihúzom a helyéről, akkor úgy tűnik, hogy, csak egy vak hüvely, amibe bele van tolva, mert jól van az úgy, és nem csatlakozik sehová.
Gondolok itt esetleg a Digitális Klímás modelleknek a csatlakozójára?
Vagy nem, az túl egyszerű lenne. Gondolom.Időnként előjövő probléma, ami abban nyilvánul meg, hogy a tolatási módba nem mindig sikerül váltani.
Ugye, gyűrű felhúz és váltókar balra eltol.ekkor tovább lehet tolni az "1-2" pozíciójánál. és ugye balra fent bent is kellene lennie tolatóba.
Nagy vonalakban szokott működni a dolog, próbáltam Kicsit előre gurulni, "egyesben", duplán kuplungozni, utána váltani, jobbra ki, majd balra be hirtelen. nyugodtan. lassan- gyorsan.Járó motornál, Álló motornál, egyszer, csak beveszi,
valami technika rá, vagy Váltókulissza csekkolás,-Hiába tolom el balra felhúzott gyűrűvel, nem érzem, hogy beakadna a helyére, és természetesen tolató lámpa sem kapcsol fel.
Mára ennyi kérdés
Köszönöm a válaszokat, igazán hasznos számomra
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38934 üzenetére
Igen. Jól értesz. A rüki nem mindig jön be, pl 10 perc próbálkozás után, miután beálltam az udvarba kb 1x sikerült.
De van, hogy simán. Meg az 5. Nélkül kell kitolni rendesen jobbra, hogy ne 3. Legyen.[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38937 üzenetére
Véleményem szerint jó, kicsit keménynek tartom. A kuplungot, de alapvetően működik.
Néha volt olyan, menet közben, Mintha nem kapcsolt volna szét, amikor benyomtam. De aztán megmagyaráztam magamnak, hogy bizonyára nem sikerült akkor teljesen benyomni.Az OBD II Kiolvasó modulnál mit javasolsz, szerviz. dugják rá, azt meséljenek nekem?
vagy nézzek olyat, amit számítógéppel is kompatibilisnek írnak?
Mondjuk BT-n kommunikál, és fel van készítve winre is.igazábol néha rádugnám, hátha beszél valamit, mint lentebb javasoltad.
Meg ha már van akkor haverok, barátok kocsijain is végig dugdosnám, amelyik szeretné, mit mutat(Nekem 75 KW - 102 HP változat van)
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #38997 üzenetére
Múltkoriakban találkoztam egy csatlakozóval, amit mutattam neked képen
Most, hogy kicseréltem a kiégett övbecsat figyelmeztető lámpát, és akkor már kivettem az óracsoportot is,
Láttam, hogy nagyon hasonló ahhoz, amivel az óracsoport van bekötve, a (szürkére)Igen, igen-érdemes figyelni
egyelőre a műszerfalnál nem jöttem rá, hogy károsodás nélkül hogyan tudom szét kapni, ezért aztán szépen vissza raktam
Kerestem, videót, képet, leírást. Egyet sem találtam
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #39010 üzenetére
A óra csoport világítási színét szerettem volna megnézni.
Pontosabban azt, hogy cserélhető-e valamely szín.
Akár a mutatók megvilágítása. Akár a számlapé.Ki, be forrasztás nélkül.
Lentebb h.sz. Be linkeltem képet a típusról.[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #39028 üzenetére
elkezdtem a 4 db fehér "buci" karmait széthúzni, de nem voltam benne biztos, hogy mi fog történni, ezért aztán inkább hagytam.
nem akartam, hogy szét ugorjon a mutató mögött valami, vagy ami szokott lenni.
Ha egy szer izzót cserélek, megnézem, bátrabban .
Jóéjt" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
rob210 #39101 üzenetére
rob210: Az Immobiliser ledje villog egyedül, mindkét szivargyújtó aljzat gyújtás utáni.
Saruk csatlakozását megnézegettem, az azok stabilak, és tiszták voltak.
Mosta rajta van töltőn kb 10 óra óta, már vissza ment 5amper alá a mutató.diablo1984:
Fent van töltőn, megnézem, mi a helyzet vele,
dhgm: De így már el tudok indulni ezen a vonalon
Ui.:
Kb 20 perc töltés után kíváncsiságból levettem a töltőt, és indítóztam. simán beröffent...Persze visszatettem a töltőt, és várok utána,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
dethroner
veterán
válasz
rob210 #39124 üzenetére
Köszi a tippet
Nem én fogom csinálni, de elmondom a szerelőnek a javaslatot. Vagyis ha jól értem, a kinyitom a tankot, és a beömlő csőben lévő záróelemet kitámasztani, és az injektorról levett benzincsőbe belefújni? Nem gond, hogy majdnem tele van a tank? És valóban ilyen elkoszolódás miatt lehet hogy valamelyik henger/hengerek jól mennek, valamelyik meg nem?
Olvastam olyanokat hogy lambda szonda, esetleg ECU hiba, vagy valami ok miatt a keverék benzinben szegény/dús lesz és ezért nem tökéletes az égés.És ezt találtam a kocsihoz adott karbantartási könyvben, mit gondolsz, gondoltok róla?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #39129 üzenetére
Ha már felmerült egy kicsit az ajtó téma. Nálam a vezető oldali ajtó egy kicsit kiáll a karosszéria síkjából. [link] [link]
Nem tudom, hogy mi történt vele, mert amikor megvettem még nem volt ilyen. Semmilyen behatás nem érte az ajtót. Mondjuk minden nap használom a kocsi, de ez akkor sem megengedett 5 év alatt én úgy érzem
Lehet ezzel valamit csinálni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dethroner
veterán
válasz
rob210 #39128 üzenetére
95-ös évjárat lehet, mert 96-ban helyezték forgalomba, és abban az évben elvileg már nem gyártották.
A forgalmi szerint E7J a motorkód, szóval a legkisebb, leggyengébb motor ami lehet. Computer dolgot nem tudom, kevéssé vagyok tájékozott a kocsiban. Hol kell lennie?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #39134 üzenetére
Na azért nem kell így letámadni
Úgy mondod ezt nekem mintha egész nap a kocsimat szidnám
Csak azért volt furcsa, mert a 8 éves C4-en nem volt ilyen hiba meg a 9 A6-on se.
Szerinted meg tudom én ezt itthon házilag csinálni. Mi ennek a pontos menete? Eléggé zavar, hogy így eláll.
Másik téma: olvasgattam a kézikönyvet és itt a 21 oldalon ezt írja:
A motor átgondolt használata
– 30 másodpercnél hosszabb ideig tartó állás esetén
állítsa le a motort;
– indulás előtt ne járassa alapjáraton a motort (az
üzemi hőmérséklet elérése érdekében), még télen
sem.Ez a téma már felmerült párszor és pont az ellenkezőjét mondjátok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dethroner
veterán
válasz
rob210 #39135 üzenetére
Igen, találkoztam már azzal a sötét dobozzal a motortérben. Sajna én műszaki antitalentum vagyok, azon kívül még picit lusta is és helyem sincs, így mindent szerelővel csináltatok. Aki most sajna nem nagyon ér rá, azt mondta kb 1 hét, mikor rá tud majd nézni komolyabban. Őszerinte abból a kezdetleges fedcomp-ból nem lehet semmi olyat kiolvasni, ami hasznomra lehetne. Emailben megkérdeztem az injektor.hu-t hogy mit gondolnak, azt írták a legegyszerűbb dolog amivel kezdhetem a szelephézag ellenőrzés.
Bár, most munkából hazafelé, mintha normálisan viselkedett volna az autó, semmi rángatást nem tapasztaltam. Elmúlhat ez magától, vagy mégis bejönnek azok a cserék, amiket eszközöltünk pár napja?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #39148 üzenetére
Szerszam biztos, hogy megvan hozza, tehat az nem lehet akadaly
Ha holnap csinalok rola kepet akkor megtudod mondani, hogy mit lazitsak/allitsak?
Egy olyan embernek mint nekem aki meg az izzo cseren kivul mast nem csinaltam az auton nagy problema
Nekem egy ilyen draga auto legyen egyben
A kis 96-os swiftemet szana-szejjel szereltem egyfolytaban, de ezeken meg egy olajcseret se merek megcsinalni. Mondjuk az ev eleji olajcsere ugynel amikor a szerelo eltorte a vizhutes csovet amikor meglazitotta a olajszurot inkabb fele se nezek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dethroner
veterán
-
Dr. Romano
veterán
válasz
rob210 #39186 üzenetére
Nem, a víz az stabilan tartja a szintet. Azóta kicseréltem a benzinszűrőt és a légszűrőt de a hiba ugyanúgy megmaradt.
Szerelő ránézett és kicserélte a főtengely holtponti jeladót azt mondta azóta nem csinálja. Hétfőn megyek érte és majd látjuk igaza van é...Egyébként ez a jeladó fizikailag merre található, mert legközelebb már magam cserélném/tisztítanám?
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Dr. Romano
veterán
válasz
rob210 #39192 üzenetére
Hát a jeladó ki lett cserélve és csak csinálja rohadjon meg. Elég idegesítő, most legszívesebben...
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
PHenis
senior tag
válasz
rob210 #39137 üzenetére
Szia,
szóval fojtószeleptisztítás meg a tömítőgyűrűje. Ez a szeleptisztítás hogy is van? Leszerelni le tudom. De ha már a kezemben van akkor mivel és hol kell mit csinálni? Ott ahol a szelep zárna, ott tisztítsam meg jó alaposan? Vagy be kell fújni valamivel? Tömítőgyűrűből gondolom nem kell a gyárit megvenni csilliárdokért. Azt mivel lehet helyettesíteni? -
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #39302 üzenetére
Az ATE szinte ugyan az az ár mint a Ferrodo,a Zimmerman valamivel olcsóbb igaz de az se semmi.
Most vennem kellene első és hátsó betéteket,Ferrodoból kb 20-25 lenne az ATE szint ugyan az,és akkor remélem nem kell első tárcsát venni....
Lemértem ahogy tudtam,mert a féknyereg melett nincsen sok hely,én ott 21.5mm-ert mértem. Gyárilag 22mm vastag,és a min 19.8mm
Ha valaki tud olcsó Ferrodo betét beszerzési helyet,akkor segítsen légyszives.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #39307 üzenetére
3 éves tárcsa és betét. Érdemes a képekre kattintani.
Új korától visított hidegen. Bemelegedve meg rázott.
A zimmermann azóta is olyan, mint az új.
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #39304 üzenetére
Konkrétan ez egy Megane II 2004-es 1.4 16V (K4J 730) ferdehátú.
Nagyon sok helyen Ferrodot irnak a neten Megane-ra hogy az az igazi,kicsit megkönyebbültem hogy most nem azt kaptam hogy csak azt.
Sokan a Textart ajánlották,igaz nem ehez az autóhoz,hanem úgy álltalánosságban,volt aki azt mondta hogy a Delphi az egy olcsóbb .de gyári minőségü jó betét. Sajnos semmi tapasztalatom a márkákkal.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #39316 üzenetére
Tudsz nekem ha máshogy nem priviben linket erről a betétről? Mondjuk talán jobb lenne itt hogy más is lássa,ki tudja kinek kellhet még.
Azok a helyek ahol én néztem ott a Ferrodo csak az első szett 15-től indult,a Zimmermann is jócskán több volt 10-nél,az ATE volt talán a legdrágább,értsd 20 vagy talán 20 fölött. Egy hely volt ahol találtam Textart 9587Ft. Eddig ez volt a legjobb ár,és talán még ehez képest jó minőség,de ha 9000Ft-ért lenne jobb mint a Textar akor persze azt venném!
Mondjuk nekem most első és a hátsó szett is kellen,illetve a jövő hónapban,mert most másra ment el a pénz.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #39328 üzenetére
Oh nagyon szépen köszönöm!
Tényleg igy azért elviselhetőbb az ára,másol azért sokkal durvább ára van.
Nézegettem más alkatrészek árait is,van amit még venni kellene az autóhoz,hirtelen egy 30ezret össze is tudtam válogatni........és akkor még be is kell ezeket szerelni.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep