-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rob210 #48974 üzenetére
1.4, 8V. Hazaértem, indítóztam, harmadikra beindult. Garázsban ugyanúgy 4 fok...
Elmentem a szervizig, szerdára vállalták. Visszafele melegen simán indult. Ellenben rángat kicsit, meg nem igazán gyorsul. (amúgy se rakéta ha jó) Remélem rájönnek mi a gond.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #49020 üzenetére
Hát ahhoz képest, hogy a hűtőfolyadék cseréje általában egyszerű feladat, most eléggé megviccelt minket... én csak pislogtam ott, mint hal a szatyorban.
Ott kezdődött a gond, hogy nem volt könnyű a szorító gyűrűt leszedni a legalsó ponton lévő gumicsőről (nagyon x@r helyen volt), utána meg max kb. 2-3 liter folyt le, de elvileg a rendszerbe legalább 7 liter kéne. WTF
Az összes létező gumicsövet levette a Rob és ment a fújás... minimális folyadék még kijött + ami a kiegyenlítő tartályban volt.
Valószínű, hogy valahol dugulás volt a rendszerben.
A plusz meglepi az volt, hogy egyszercsak megjelent a service + ABS + Airbag... kocsit lekapcs és utána nem lehetett beindítani.
Szerencsére x perc után sikerült beindítani és sikerült hazaérnem.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #49028 üzenetére
Okés, február-ban valamikor újra találkozunk. Köszönöm ismét a segítségedet.
Időközben kicsit utána kerestem és találtam egy Skodás fórum-ban egy hasonló történetet:
Fagyálló csereOtt a fórumban páran azt állítják, hogy van pár motor ahol a termosztát-ot is szükséges kiszedni... csakhogy az utolsó hsz. cáfolja az állitást, mert neki akkor sem folyt ki több cucc.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #49037 üzenetére
az adblue az euro6-nál lett divat, euro 5-ben talán valami nagyvérűben asszem R8-nál hallottam még csak!
Részecskeszűrős autók között is van diffi, az euro5-ösöknél nagyobb a fojtás is például(jobban szűri), ennek hatására többet is tudnak kajálni, kevésbé mennek....
az 1,2-es puntónak is az a kérdés hogy mikori, valamint milyen állapotú. Lehet az is a halálán, de ha még nem is, akkor is bár szálló port(részecskét) kevésbé bocsájt ki, de gázokat szép számban!
Ezek a kis turbós benzineseknél elkezdték nézni a kipuffgázaikat a dízelbotrány hatására és durván tolják ezek is a részecskéket a levegőbe, ezért kell arra is részecskeszűrő idővel.....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #49042 üzenetére
ja, buszt az más kategória, a BKV buszai szinte biztosra veszem, hogy egyik sem felelne meg dízel fronton az euro besorolásának! A régi kigyulladósak azok talán euro2-esek még, az újabbakban a városi közlekedés miatt ha van is részecskeszűrő az kb folyamatosan regenerálna, de szerintem ezekből már kikukázták.....
hozzáteszem szerintem....
-
gabx76
senior tag
válasz
rob210 #49044 üzenetére
Xenon fényszóró miatt van. Elől és hátul 1-1 szenzor érzékeli az autó dőlésszögét és ehhez igazítja a fényszóró magasságát automatikusan.
Ebből a hátsó nekem szétesett és a kar nem pattan vissza a gömbcsuklóra, mert kikopott. Most fusi-módszerrel rögzítve lett, de nem fog sokáig tartani, le kell cserélnem. -
eTrade
tag
válasz
rob210 #49061 üzenetére
Lehet hogy kettő között lesz valahol az igazság:
Euro normák és színes plakettek. De melyik mit jelent?
"A 2000-től kötelező Euro 3 összesen kettő darab lambda szondát ír elő. A lambda szonda a jármű üzemanyag ellátását szabályozza, úgy hogy a kipufogógáz oxigéntartalmát méri, és ezzel optimalizálható a katalizátor szűrőképessége. Ebben az esetben az egyik oxigénszonda a katalizátor előtt, a másik a katalizátor után kap helyet a kipufogórendszerben" -
tresh
addikt
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #49124 üzenetére
Ez a megane 1 turbósítás sokszor eszembe jut, de annyi pénz meg energia lenne, hogy felesleges. Nem mellesleg a tartósság rovására is menne. No meg akkor már fék/futómű is kell alá....már itt nem is tudom hány millánál járunk.
1.5M környékén meg simán lőhető egy M2 rs, ott meg alapból adott a motor/fék/futómű/stb. ...
Egyszer egy ilyenbe még bele szeretném rakni a fenekem, amolyan második autóként.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49157 üzenetére
Mivel kormolni szükséges így volt benne egy 40km -es vidéki kanyar végig 4-esben hogy tartósan 3000 legyen a fordulat.
Városban sem szeretek tötymörögni túlzottan, meg érdekesen bólogat ha spórolósan megyek. 3000-nél váltva igazán élvezetes a 100 paciAz összes indítás hideg volt szinte. Meló 4km-re, gyerek iskola szintén, szóval akkor még örülhetek is a 9,4-nek
Ha nincs összefüggésben a gyújtáskimaradásos anomáliával akkor nem zavar, tisztában voltam vele, hogy többet fog enni, cserébe a kedvezőbb vételárér.
Tényleg arra nincs ötleted?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49159 üzenetére
Két hét örömbódottá után sajna 24-én reggel megint vicceskedett.
Akkor volt ugye ilyen gány nyirkos, ködös idő.
Indítom, pöccre indul, majd remeg, a motor meg a váltó is. Sztem egy henger nem ment.
Szépen elindulok és elmúlik. Menet közben nem jelentkezik. Majd hazafelé ugyanez.Pár napig tünetmentes majd most már csinálta nem nyirkos időben is, szóval ezzel nincs összefüggésben. De van hogy újra tünetmentes.
Előzmények:
3 trafó csere októberben (1 két évvel korábban). Ezekről valaki kért képet, azt mutatom: [kép1] [kép2]
Két hete 4 gyertya csere nálam, fojtószelep tisztítás, tanítás szervizben. FHP kontakt sprayzés.A korábbi dadogást, lefulladást a fentiek, plusz az hogy a korábban megszokott autóimnál nagyobb gázt adok első indulásnál (így is max 1500-1600 a fordulat csak), megoldották.
Kíváncsian várom a véleményed.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49161 üzenetére
Esküszöm azonnal cserélem ha 1000%-ban biztos vagy benne hogy ez a gond.
Szervizben cserélték még az előző tulajnál. Nekem már az is fura volt hogy nem párban, de nem okoskodtam bele.
Első dolgom lesz jövő héten elintézni!
szerk: az 1 + 3-as cserét direkt hangsúlyoztam ki, mert gyanús volt nekem is.
+1 kérdés: gyertyákat is kell cserélni vagy talán nem rontotta el a rossz minőségű trafó?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49164 üzenetére
Koszi. Ha minden igaz holnap meglesznek az uj beru trafok.
Gyertyahezagot hogy kell allitani? Szerelo cserelte de en vettem. Mit kellett volna latom hezag allitas gyanant?
Szerk: nahat most olvasok eloszor ilyen hezag allitasrol. Tuti nem allitottunk semmit. Gyarilag mire van allitva? Ugy rakta be ahogy volt.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #49204 üzenetére
2000 évjárat
Clio II amúgy, 1,9 dti motorral.
Hát ez baj akkor.
Egyik napról a másikra nem mutatja a pillanatnyi sebességet. Minden más működik.
Műszaki bő hónap múlva lesz esedékes. Ezen elbukik az autó vagy sem? Mert konkrétan az annyira nem érdekel, hogy nem mutatja a sebességemet.
Most fog menni nemsokára egy szervószivattyú cserére, csak még azt is el kell döntenem, hogy bontóból veszek vagy megveszem újonnan 39e ft-ért -
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #49206 üzenetére
Igen, ezt láttam már. Tavaly december elején behalt a generátorom, de lehet írtam is róla ide. Akkor mondta a szerelő, hogy szervópumpa is cserés és 39e-ért hozott volna a Lavina. Mondtam, hogy ez így egybe nekem sok karácsony elött. (előző hónapba is ráment 100e a kocsira, 4új téli gumi + új akku +önindító felújítás)
Toljuk el ha lehet. Eltoltuk, de nagyon érzem, hogy iszonyat gyenge lábakon áll a szervópumba. Ha álló helyzetbe egy kicsit mozdítom a kormányt egyből csúszik a szíj. Visszaváltásoknál álltalában duplán kell kuplungolni, mert elsőnél visít.
Akkor a generátoromat hozta céges kedvezményre az autonet, 27.500.- ért. Megkérdeztem őket szervópumpával kapcsolatban olyan 2 hete. Azt mondja cseredarab nélkül 85e cseredarabbal meg 54e huf. Mondom köszi helló
Kovácsnál meg is rendelném, csak mindig az van bennem, hogy ha pont nem jó, akkor macera visszaküldeni és áll egy csomót az autó.
Én arra gondoltam, hogy a budakalászi fracia autóbontóba veszek pumpát (persze ha jó áron mérik) és ha problémás is, akkor ki tudom cseréltetni, mert ott dolgozom.
Ha nem kerül sokba, akkor megcsináltatom a sebességmérőt ha igen, akkor engem nem érdekel
Max ha hosszabb távra megyek vagy valami, akkor kiteszem a gps-t ugyis és látom a sebességemet[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49209 üzenetére
Már alig várom, hogy valaki megcsinálja, aztán ne legyen baja a kicsikének.
Egyébként ma sikerült 4-ben olyan 140 km/h-ig pörgetni majd 5-ben 160-ig. Itt már bőven 4000 felett van a fordulat. Sajnos csak pár percig mert nem pályáztam, de a semminél ez is több.(#49190) zzz03: nálad is olyan idiótán mutatta benzin fogyást? Kb 30% fogyott, akkor jelzett a feléig, majd az utolsó sávban még tök sokat ment? Egyáltalán nem arányosan jelzi. De ugyanez a Clio csak 1.5 dci meg az első 100 km-nél nem is mutat semmi fogyást. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rwin5
őstag
válasz
rob210 #49237 üzenetére
Ezért írok ide!
Nyáron mikor néztem akkor nem ilyennek tűnt. De azt is le kell csavarozni nem? Mert valamihez hozzákapcsolódik a motortérben, ergo nem tudom kiszedni az akksit, hogy tölteni tudjam?
Szerk: az a savasodás, vagy mi ami ott van azt le kéne takarítani ?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #49244 üzenetére
Így nèz ki egyben, bár a pillanatragasztó ezt nem fogja meg! Lehetne sima t is csak ahhoz át kell faragnom pár dolgot. Holnap szètnèzek mit lehet kapni a városban ès majd az megszabja, hogy mi lesz a barkács!A fene ezekbe a beru gyertyákba, 1 ève mèg mind jó volt, most meg 3 is szemèt. Kapott 4db bosch-t ès remèlem bejár míg gurul a szekèr....
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hardcore café
- Divinity: Google Pay használata Magyarországon
- Napelem
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!