-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A második linken amit írtál:
van egy kicsi olajfogyasztásom (3000km-ként 1l, már 10w40-ből)
253000km körül van már. Az előző olajcsere előtt is eszegette egy kicsit de utána a 14000km alatt bekapott 4,5l 5w40-et. Most ezért van már benne 10w40.Uhh, és még én féltem, hogy sok olajat eszik...nekem olajcserék között 10w40-ből (10-14k km) max 1-1.5L-et kell apránként hozzáönteni.
Viszont én e miatt féltem a gyárilag is előírt 5w40-től, de most majd egy hónap múlva cserekor, mindenképp az megy bele, aztán majd kiderül.
Viszont a xado-t hanyagolom, először is derüljön ki, hogy ez az 5w40 "benne marad-e".
Illetve xado revit. gélt szerintem veszek hozzá mindenképp.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Az nagyon jó viszont....
Én tegnap ültem egy Megane limousine II 1.5dCi (105Le). Belsőre nem volt rossz, mondjuk de tolta neki a kollégám... elég gyászosan ment. Nem rég lettek kicserélve rajta a porlasztócsúcsok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
just
aktív tag
Nekem néhány hónapja csinálták meg szervízben, s kuplungpedál fölött megy át az utastérből egy vastag kábelköteg a motorhoz. Kivették a légszűrőt, akksit, meg pár csövet és hozzáfértek, belül is a kormány alatt a burkolatot. 1óra alatt megvolt. MII
Two things what i hate. People that can't count...
-
Josi
aktív tag
Én már kaptam szét a műszerfalat, legutoljára akkor, amikor a gázszett visszajelzőét építettük be.
Használható átmenő nyílást a tüzfalon nem találtunk.
Igy a gázbowden alatt kb 2cm-rel lett átfurva a tűzfal és ott vittük el a kábelt.
Védett helyen van, nem tud beázni az utastér.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Reaper04
aktív tag
Akkor nem értem, mi van.
Ha megrángatom az ajtót, akkor lötyög bent. Lehet egy kicsit hallani.
Akkor meg nem az ajtóban van, hanem valahol máshol?Az italtartóból folyhatott le, vagy be. Ha megmozgatom az ajtót, arrafelé hallani a hangot is.
Lehetséges hogy az alatt van valami kis retesz még, ahol megállhatott a víz? -
Reaper04
aktív tag
Estét!
Köszi, én is már rátaláltam erre, holnap délután szétkapom (megpróbálom).
Nem tudom hova folyhatott be a víz, de lehetséges hogy tényleg oda.
Az adott oldalon ahol a vizes dolog történt a zseb alja hosszában el van repedve vagy törve és meg lett ragasztva de most is mozog.
Ezért gondoltam hogy a flakonból folyt ki a víz és került a repedésen keresztül be/le.De ha nem így történt hanem pl. beázott (mint ahogy azt írtátok) akkor magyon durván beázhatott az autó, hogy a repedésen felszivárgott a víz.
mycso: Ő .. lehet nálunk is ez a helyzet. Asszony pont betett egy flakon vizet és mikor kivette vizes volt. És ált a víz. De nem tudjuk 100% ra megerősíteni, hogy biztos a flakonból folyt ki, mert akkor azt nem nézte meg. előtte meg 2 napon keresztül esett nálunk az eső.
Lehet akkor beázott ez is???? Mit lehet ez ellen tenni? hogy a pi...be történhet ez meg
mycso: Neked hogy kerül víz az ajtó zsebbe? Csak úgy ott lesz? Vagy valahogyan befolyik oda? Az eső kívül éri az autót, hogy kerül belülre akkor ? Felháborító...
főleg hogy nálam is és talán másnál is előfordult már ilyesmi.
Hogy van ez? -
FerNandor
őstag
köszi a tippeket! bitumenesböl mi az, ami jó és olcsó is és lehet kapni is? soudabandot irogattak a neten, de az elég vékony, 1-1,5mm, nem hiszem, hogy használ, van viszont valami techsound: [link] van 5 és 7kg/m2. ez jó lehet? (mondjuk a 7 kilós tekercs 6m2, annyi nem kéne szerintem csak egyben lehet megvenni) ez elég lehet a padlóra, szönyeg alá, csendesebb lesz töle a kocsi, pl elnyomja a motortzajt?
a szivacsot külön értettem pluszba: nem kell rá egy réteg, mondjuk a szönyeg alá, bitu fölé pl. polifoam vagy az az autós szürke filc kb 1cm és ilyen szines kis textildarabok vannak benne?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ja, tudom, hogy stúdiót nem lehet csinálni, de azért a zaj felére csökkentése szerintem kivitelezhetö. Meg fogom csinálni a tüzfalat és kerékjáratokat és meglátom, milyen lesz. Lehet, hogy akkor soudabanddal, 3 rétegben. ezután meglátom milyen, kell-e a padlót, vagy maradhat. kívülröl rakok akkor olyan kenhetö alvázvédöt a kerékjáratokba, mert valahol nincs is müanyag. nekem nem a zene miatt kell, csak azért, hogy legyen komfortosabb. Mindjárt végzek a vizsgákkal, megveszem az anyagokat és megcsinálom. Van esetleg valahol valami leírás, hogy kell szétbontani az egész müszerfalat?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
Igazából csak gondolkodtam rajt. Nem értettem a kettő kombinációjával járó "dolgokat".
Ezért vetettem fel a kérdést. Más megoldáson gondolkodtam, de ilyet is találtam.
A motortérzár többet ér mint a riasztó. Kombinálva valami rejtett kapcsoló sorozattal, szerintem tuti.
Ha másolják a kártyámat is, akkor sem tudják hol vannak az indításgátló kapcsolók. Bejutni a motortérbe nem tudnak a zár miatt, hogy elvágják-összekötözgessenek drótokat. + a számítógépet sem tudják babrálni/kicserélni.
Ez hatásosabb nem? -
AMD Power
titán
Ne is mond.... szegény kollégám. Vett 4 hónapja egy Megane II 1.5dCi 105 lovast. 1.8 milka volt. Múlt hét hétfőn elment befizette a maradék hitelt rá.. este ellopták neki. 2 milkáért használt egy kocsit 4 hónapig. 3 évig gyűjtött rá.
Úgy sajnálom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
Régebben én jobban bírtam a 3 ajtós autókat, de most már max csak nagy autót vennék 3 ajtóval. 407 Coupé, vagy CLK230 Merciből, hasonló nagy dögöket.
De ez is csak azért, mert egyedül vagyok, nekem nincs szükségem, se csomagtérre, se semmire, de azért nagy legyen, az minimum elvárás, még ha csak hobby szinten is autózok"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
igen, mindenki rendben. nekem a nyakam es a hatam faj nagyon kell ilyen nyakbaszkurát vennem, használnom, anyukámnak a mellkasa fáj, de nincs semmi komoly szerencsére. a szélvédő nem repedt meg, az csak a tükröződő kábel. szerintem se lesz már belőle kocsi. bontódik majd valószínű.
igen a balfasz köcsög kijött a mellékutcából elsőbbsêgadás nélkül, el volt bambulva és gyorsan is jött, hát inkább gázt adott, mint fékezett.... olyan hirtelen ottvolt, hogy nem tudtam már csinálni semmit. 40-nel mentem a 40-es táblánál. de az össz seb biztos volt 90kmh. ami érdekes, hogy nekünk nem nyilt ki egyik legzsak sem, de talán jobb is.
jaj csak fizessenek rendesen...
mindig az baszik rá aki normálisan és szabályosan közlekedik..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
g.gergo
senior tag
Én ugyanígy voltam a Thaliámmal. Idegesített, h nincs fordulatszámmérőm. Fogtam magam, vettem egyet, szép, fehér számlaposat, megcseréltem, működött. Szerintem nálad is mennie kell, szinte biztos. A Megane kábelezését viszont nem ismerem, hogy melyik kábel a fordulaszámmérő kábele, de megpróbálok utánanézni, mert vannak meganos doksijaim.
[ Szerkesztve ]
-
Babcola
csendes tag
Clio II Szervizkönyvből másoltam ki.
Frontális ütközés
1. Egy kellő erejű frontális ütközés esetén az
elektronikus egység egyidejűleg működésbe lépteti
az első övfeszítőket és a pirotechnikai
övtekercseket, miután egy elektronikus biztonsági
érzékelő megerősítette az ütközés tényét.
2. Amennyiben a frontális ütközés ennél nagyobb
erejű, az elektronikus egység működésbe hozza az
övfeszítőket és a pirotechnikai övtekercseket,
valamint a frontális légzsákok kis térfogatának
gázfejlesztőit.
3. Amennyiben a frontális ütközés ennél is nagyobb
erejű, az elektronikus egység működésbe hozza az
övfeszítőket és a pirotechnikai övtekercseket,
valamint a frontális légzsákok nagy térfogatának
gázfejlesztőit..(Nem tudtam hogy 2 fokozata van)
Szerintem nincs elöl érzékelő, csak a computerben a gyorsulás/lassulásmérő
-
Füge007
senior tag
Egyik barátnőm kamionnal ütközött, ha nincs légzsák, most nem él, csak ennyire jó dolog!
Nem tudom, de józan ésszel nem raknék lökhárítóba, mivel az egy kisebb koccanásos baleset esetén is simán cserés lehet, és akkor még ezeket is cserélni kellene, (persze nem tudom biztosan, melyik cég hova építi). A lassulásérzékelőnek, meg mindegy, hogy a kocsiban hol van, így is úgy is érzékel. Ez csak az én eszmefuttatásom volt
Füge
-
FerNandor
őstag
hát ez nagyon érdekes.. és ezt hol mondják? mert egy ilyen világban, ahol alapfelszerelés a légzsák nemigen lehet hallani, én 3 éve vezetek, de még elötte sem hallottam ilyenröl, hogy ellenörizni kellene 5 év után, akkor ennek olyannak kellene lennie, mint a nagyszervíz 100ezer km vagy 5 év, nem? ha viszont így van, nem a kereskedö felelössége minden 5 évnél idösebb autó eladásánál a légzsákok szavatosságának ellenörzése?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nordik
őstag
Jólvan, köszi!
Egyébként próbáltam már passzentosra tenni, olyankor tényleg mintha sokkal érzékenyebb lenne, sokkal simábban reagált a gázadásokra.
De inkább visszatettem, így viszont észrevettem, hogy kicsit van hogy meg is ugrik egy-egy gázelvételnél, szóval olyan fura. Gondolom nagyon hirtelen engedi olyankor vissza a gázt vagy hirtelen lazul vissza az egész bowden, egyszóval nem az igazi.
-
-
tresh
addikt
igen..evvel én is így vagyok sőt amit tud a bocim az vw-be tényleg kétszer annyi..plusz a kényelem sehol sincs a francia gépekhez képest...bocival simán levezetek egy huzamba 500-600km-t úgy hogy kiszállok és semmi bajom vw-vel (5ös golf) 100km után úgy szálltam ki hogy leszakadt a hátam...
Mellesleg itt a kis boci
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért írtam bocit mert az aranyosabb , de tény hogy szarvasmarha Nálam is volt ilyen szitu édesanyám egy vw-nel(5ös golf kombi) jár majd amikor először beült a kocsimba első mondata az volt hogy ez nagyon kényelmes és tágas.. no meg 1.6 8v és ez még csak 75 paci (bár NM-ték nagyobb ez által) lazán meg eszem vele a vw-t (1.6 16v 101 Le)...a fogyasztásról nem is beszélve csak város (7,8) ugyan így a vw 10-12 liter bár lehet széria hibás ez a golf de ha ingyen adnák max akkor kéne és cserélném rönyóra
Viszont már most kacsingatok mk2-es megane felé 1.9dci-vel vagy 1.6 16v
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
két kiadása volt 1.6 ból 75paci K7M 720 motor kóddal nagyobb forgatónyomatékkal és a 90pacis Bár a nyomaték végett nem érzed ezt a 15Le eltérést,nagyon jól megy. amúgy elvileg a motor kompressziója nagyobb a 90 pacisnál meg az ecu más de lehet hogy a szelepfedél stb is még módosítva van..igaából mindegy mert élvezem hogy 50km/h 5ik be és alig forog a motor 1200-1300-at és szépen lehet vele haladni...persze ha ugrani kell vele akkor vissza 3 és mint akit seggebe rúgtak..egy két golfos meg szokott lepődni
igen az 1.5dci vel is szemezgettem de félek hogy a megane kasznihoz kevéske(nem gyorsulni akarok vele) tehát úgy értem hogy lehet nagyobb a fogyija mint ha egy clióba lenne.
Csak az mk2-es meganeba szerelmes vagyok imádom a belterét ( főleg a repülőpilótás kézifék kart )A csere meg valószínű 1 év múlva lesz kb addig a kis szarvasmarhát "hajtom" / ápolom..mert nagyon hálás jószág
jó választás az a 1.6 16v én is szimpatizálok vele...bár érdekes amit írtók az 1.9dciről mert édesapám lagunáját is az hajtja csak az újabb fajta (2006végi az autó limitál szériás franciából jött 135 LE-s )és semmi baja nincs motorikusan is hibátlan és nagyon jól fogyaszt
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Pont tegnap néztem...
Egy "normális" benzines Polo 1.2 85Le 3.8-4.0 millió Ft.
Egy Golf már 5.2-5-4 amiket én néztem.Fluence 1.6 110Le nem jó felszereltséggel 4 millió, Megane III facelit előtti szintén jó felszereltségű 3.8. Jah és persze se a Megane se a Fluence nem turbos hanem sima 16v.
Hibridgyilkos? Na, ne!
Teszt: Renault Megane Grandtour Bose 1,6 dCi[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Léghűtés topik
- DIGI kábel TV
- iPad topik
- iPhone topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen