-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64383 üzenetére
Én csak rosszat olvastam róla, de 7 éve benne van, és még nem esett szét.
Az utolsó csavarig megvan az első-hàtsó futómű, és kihajtás költségvetése vegyesen TRW, KYB, gyári dobozos, vagy Motrio alkatrészekből, szerszámokkal, vegyi anyagokkal együtt. Bevallom többre számítottam, legalább 350e felett, de 200e korul megvan. Kreatívkodva, ebayről lengyel, német, angol boltokból még olcsóbban. Gari ígyis-úgyis ugrik ha én rakosgatom be. Egyedül a hamisított alkatrészektől félek."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64413 üzenetére
Szia Rob.
Mit értesz clip alatt?
A software amivel dolgozott a szerelö?
Hm.. nem.tetszik nekem a hibakod az a kettö. Nagyon nem.és orvosolni szeretném csak a hogyan a kérdés.
A upc egységet már szedtem ki. Az ottani biztositékok épek oxid nincs.
Az upc egységet magát nem mertem szétszedni, feszegetni kelett volna a petentokat én meg nem akartam mert ha eltöröm tuti nem szigetel ugy mint eredeti állapotába, onnantol meg csak szivok vele.Ötlet esetleg a törés mentes szétszedésre? Talán ott van a hiba.
Illetve, a beszivott levegö hömérséklet érzékelöt hol találom és ha cserélni szeretném, milyen márkára?
Olaj kérdésre visszatérve mit ajánlanál? Motullal csak jo tapasztalatom van, azon belül milyen viszkozitás. Az se gond ha 5ezer km en belül kétszer cserélem.le , csak legyen ugymond "kimosva" a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64416 üzenetére
Fene enné meg -.- , UPC-hez nem nyúlok akkor, előttem már valaki bojgatta am látszottok rajta a szerelés nyomai
A kontakt hibát merre keressem, van esetleg kiindulási alap ahonnét eltudnék indulni? Ha jol látatm UPC szétszerelésnél a csatlakozok körül van egy gumi tömítés is, van ilyen tömités készlet garnitura ezekhet a csatlakozókhoz? Ugye ezek elégé kitudnak nyulni elszakadnak stb..
Olajban mit ajánlanál Márkát tekintve?
Még egy diagnosztikára vigyem el véleményed szerint? Kit ajánlanál itt Budapesten vagy környékén?
-
HeavyToys
senior tag
válasz rob210 #64422 üzenetére
Kettő közül te melyiket javasolnád?
Gondolkodom Billstein első+hátsó lengéscsillapító + KYB toroncsapágy (65k) vs. (Denckermann első + JP hátsó + NTN SNR toronycsapágy 38k) szetten.
Azért lényegesen olcsóbb lenne, csak nem tudom, hogy az évi 15-20 ezer megtett km-em mellett mennyivel hamarabb állna meg (kb 3-4 évet tervezek még a kocsival). A belépőszint alatt azt érted, hogy észrevehetően "rosszabb" az úton?
A gyári lengéscsillapítóban 210 ezer van egyébként most.
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #64423 üzenetére
Rob, lehet a kis Cliomban kormányművet kell cserélni. Itt a szerelőmnél van Ricambi 40-ért, meg TRW 80-ért. Tudom raktál már Ricambit másoknak, mik a visszajelzések?
A Clio 2003-as, 230 000km-rel, szóval nem kell már százezer km-eket bírnia a szerkezetnek.[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #64461 üzenetére
Én is tapsikoltam. Infláció, munkások bére, drága áram, kaviár, stb. Simán összejönn.
Ennél iii-ba lévő nagy szerviz jobb, kérdeztem kíváncsiságból oktavia diesel komplett kuplung csere, lendkerékkel..5-600 alsó hangon, vezérlés 2-300. Az annyi mint.... szánalmas.Valóban, a recepciós
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaded
őstag
válasz rob210 #64505 üzenetére
Eddig amire gondolok hogy cserés:
Hűtő: Valeo 47e
Intercooler: 40től
Ködlámpa: 27e
Dobbetét: 8e a két oldal
Klímahűtő: 20e
Motorvédő: 6e
Ablakmosó tartályt nem tudom, új fekete lökös 45e (ebből nyilván bontott lesz, a többi új, ha kell mindent cserélni. De szerelő még nem látta. Kérdés hogy meddig járhatok így vele.Renault Megane IV Limited
-
z00li
senior tag
válasz rob210 #64506 üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsot! Nagy hegyekbe én sem mennék vele, csak meló, meg környékben szaladgálás. Amolyan vegyes felhasználásra lenne, Gyöngyös környékén elsősorban. Nexen N blue 4 Season is jónak tűnik ADAC teszt szerint.
Pár dolog a paripáról:
Twingo 1.2 16v Cinetic-108000 futott km, 95000-nél volt vezérléscsere. Elég jól felszerelt, sajna nincs klíma, sem ABS. Két helyen van felületi rozsda amivel foglalkoznom kell: jobb hátsó sárvédőív, valamint a vezetőoldali küszöb eleje (ennek javítására már kaptam egy 20k-s ajánlatot). Plusz a jobb első lámpa cserés, mivel valaminek nekikoccantak és eltörtek a fülek. Mi lehet még hibaforrás, mit érdemes vásárláskor cseréltetnem? -
BLUE TORNADO
senior tag
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #64580 üzenetére
Magát az EGR-t diagra? Hibakód olvasás volt kedden, üres lappal távoztam.
Láttam/olvastam, ki lehet kötni, gázolajban elmosni, átjáratni és mehet tovább.
Remélem jól emlékszem, az elmúlt 2 hónapban rengeteg teszt, user hozzászólás, hibalistát olvastam.gixxergabi Azzal nincs semmi baj, elég gagyik a mai termosztátok (is), ahogy nézem.
Riasztó tippet köszönöm, pillanatnyilag csavarhúzó van kéznél, de kipróbálom kulccsal
Ezek a rejtett menük később jönnek..
Jobbat hirtelen nem találtam, [Igaz] üzemanyag szintet jelzi, valahogy így néz most ki. 0-5-10l/100km. Én a fölötte lévő 6.5L/100km szeretném látni. Ha van rá mód.Szia mycso Most megnéztem, "csak" 7.8-at mutat, éjjel már nem nyomkodtam. Brutál sok. Füstöt nem láttam kövér gázra, jó, este 11-kor mögötted jövő fénye nélkül nem is látni. Indulni pöccre indul, akkor sincs korom
Pályán viszont cruise módban kettőt nyomok a gombra és érezhetően megindul, tehát nyomaték van.
Itt 4.5 körül, de 5.5-6 magasságában tanyázott, óra 130-on. [kép]Olajcsere üzi már vásárláskor 100km-t írt. Pályáról lejöttem, akkor lett szép narancs a villáskulcs.
Nem voltam elég türelmes, csak km, átlagfogyasztás, stb lett törölve.
Egy hét múlva megy dokihoz, akkor megnézetem az EGR-t is. Nem tudom előző tulaj merre használta, a sebesség limiter gombja van szépen megkopva.A régi történet, vissza kettő, padlógáz. Rendben Suzival teljesen ráálltam a papás stílusra, idő lesz míg lekopik.
TPMS boldogság, legalább marad vagy 40k zsebben, elég lesz a nyári felni+gumi.
Minden infó jól jön, inkább 2-3x olvasom el, mintsem egyszer sem.
Éjjel még megnéztem, tökéletesen igaz, ajtók zárva, nem riasztó visszajelzés.
Olyan kva hideg volt, az a ~10mp is bőven elég volt a szélben. -
Steven
addikt
válasz rob210 #64598 üzenetére
Jah nem is hibáztatlak inkább el meséltem a történéseket , legközelebb át fogalmazom , hogy ne legyen félre érthető, szerencse volt hogy ua ott volt a másik és , hogy 4 óra allatt ki szállíttotta a bárdi a másikat.
Ez kéne nekem csak nem 66 ezerért , nem tudsz esetleg egy jó weboldalt neten, google-val nem találtam csak ruszki oldalakat
8200099374
[link]8200480022
ebből meg világos szürke kéne (nem vágom milyen kodon fut a szürke)
állítólag ezt már nem gyártják szvl ez meg még kétségesebb honnan szerzem be
pedig erre csak 10 ezret mondott a jó ember ezt még ki is fizettem volna
[link](eltört a felső patent a műanyagon)
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #64621 üzenetére
Énszerintem a következők voltak:
1999-től a 16v motorokkal szerelteknél:
RN, RT, RXE. A Monaco fullextrás változat. (RXE csak 1.6-tól felfelé)2002-től:
Prima, Authentique, Alizé, Expression, MonacoEgy-két abból az időből származó doksik sikerült megmentenem az utókornak.
Renault
Renault_Megane_I_Ph2
Renault2002 (ez volt picit feljebb)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #64621 üzenetére
2000 augusztusában 100% biztossággal tudom, hogy ezek voltak, mivel akkor vettük az autót és ezek voltak a választható felszereltségi szintek.
Persze lehet, hogy előtte vagy utána 1 hónappal már teljesen más megnevezések voltak...
De a fix felszereltségi szinteken belül össze-vissza variálható felszereltségek meg úgy megbonyolítják, hogy teljesen átláthatatlan lesz.
pl.: a megane 2, nekem már ph2 volt, de pont a ráncfelvarráskor készült (mivel az első ilyen modell lehetett, volt benne ph1 és ph2 alkatrész vegyesen). "Dinamique plus" volt a felszereltsége, ami elvileg csak ph1 végéig volt. Viszont ebbe a felszereltségbe tartozó: behajló tükör, sötétedő belső tükör nekem nem volt a benne, a többi leírás szerinti extra viszont igen.
Most a laguna 3 (itt abszolút elvesztem a felszereltségek között) 4controll, ami egyben felszereltséget is tükröz: alu váltógomb, pedálok, sport kormány ---> no a pedáljaim gumik és nincs ülésfűtésem, de ezeken kívül minden IS van..
Jah és ezzel is pont úgy peszopt@m, mint a megane-val. Ez is pont a ph2 - ph3 ráncfelvarrás között született, így van technika benne mindkét fázisból. Alkatész vásárláskor egy főnyeremény. De már a megane-nál hozzászoktam, edzett vagyok ilyen téren.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Cyborg
senior tag
-
eTrade
tag
válasz rob210 #64630 üzenetére
Engem nagyon érdekelne egy statisztika, vagy bármi info, hogy az 1.4 Tce mennyivel megbízhatóbb, mint az 1.2 Tce. Tudsz belinkelni valammi hiteles forrást, mert a Megane 3/4 facebook csoportban már egy ideje visszatérő vitatéma, hogy melyik motor a megbízhatóbb? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #64630 üzenetére
Pont ezzel szerettem volna kikérni a véleményed/ és mellette mindenkiét, aki tud tanácsot adni benne.
Gondolkozo, új autó vásárlásán, nagyon tetszik az új clio, de motorválasztékban elég gyenge a kínálat. (mindenképp újban gondolkozom) Benzinest szeretnék mindenképp.
De ott gyakorlatilag csak ez a 899 ccm-es verzió van, akkor leírásod alapján ez kerülendő, akkor gyakorlatilag nincs is az új clioban benzinesben olyan ami a későbbiekben nem okozna fejfájást? Azt hittem van valami bevált motorral is, de most végigböngésztem az ajánlatokat és semmi.
TCe 90 Benzin Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 75 Dízel Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 90 Dízel Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 90 EDC Dízel EDC – 6 sebességfokozattehát ha ennyi a kínálat, akkor inkább nézegessek márkán belül más típust?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #64640 üzenetére
Tehát ezeknél is, mint a TSI-nél 50 ezrenként diószórás vagy igényes kézimunka, 100 ezrenként lánc és feszítőcsere és nem lesz gond velük. Meg persze drága olaj, sűrűn cserélni, tolni bele a 100-as benzint.
Csak nem tudom összeszámolva nem-e jön ki így drágábbra, mint x évente generálozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen