-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #64565 üzenetére
Köszönöm. Az akku fesz 12.4 volt indította a motort ismét.
Holnap jönnek megnézni, kíváncsi vagyok mi lesz .
Ma is elinditottam kicsit.meg felraktam tölteni az akksit utána. Ne merüljön le, az inditgatas miatt. Vagyis, hogy bizonyosan elinditsa holnap a motort.ne legyen probléma.
😊/Scenic 99-03/ 1.9 dci
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Fail3D!
addikt
válasz rob210 #64653 üzenetére
Csak szeretnem hogy a szinek passzoljanak es jo lenne az eredeti allapotaban hasznalni. 2 hete vettem cipo boltban bor cipohoz cipo apolot ami konkretan hasonlo arnyalatu szinu spray es a hibas reszeket gyonyoruen elfedte (kezemrol nem is akart lejonni konnyen...), ebbol felbatorodva irtam ide is. Bar a keresot hasznalva akkor nem veletlen nem talaltam erre semmit.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64700 üzenetére
Közben egy közlekedési ismerősöm is reagált.
Ha baleset lett volna, én vagyok a hibás, nem tartottam követési távolságot, ahogy ΞΔGLΞ is írja, mert akár biciklis, banyatankos nagymama, csettegő is lehetett volna, ott nem kötelező a féklámpa, nekem viszont mindenre fel kell készülnöm. A felelősség az enyém, ha van dashcam a balesetről, hogy nem ég a féklámpa, akkor leellenőrzik, hogy tényleg nem működhetett, és ha igaz, akkor 50-50%-ra mérsékelhetik a felelősséget, de csak a biztosító szempontjából releváns.Ha hivatalos keretek közt elküldöm, akkor ha üresjárat van, akkor az illetékes kapitányságról felhívják, hogy amíg nem megfelelő a jármű állapota, ne használja, plusz kap egy jelzést, hogy amikor látják, szedjék ki. Ha forgalomban veszik ki közúti ellenőrzésen, ilyen állapotban, akkor ugrik a forgalmija, és hívhatja a trailert, viheti újra vizsgáztatni, pénzbírság mellett. Amíg nem szedik ki, addig úgy közlekedik vele ahogy akar.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64708 üzenetére
Csak egy kicsit folyik. Jó lesz ez még, legalább nem kell vele dolgozniuk.
Voltam gumit centrírozni, meg megnézetni miért ereszt, valamint rákérdezni ha már ott vagyok, hogy kopog a feneke, nézzenek már rá rázópadon. Látatban mondta, alá se nézett, típushiba, hídszilent, lengéscsillapító, rugó csere, + munkadíj 120e Ft. Ok, köszi, nem ezt kérdeztem.
Grátisz: nevén nem nevezett autósboltban választhattam, hogy gyári dobozos Bossalt kérek, vagy Bossal dobozos Bossalt. Mondtam cikkszámot, mondták, hogy nem az kell bele alvázszám alapján. Biztos? Biztos, ok, akkor azt kérem ami kell bele, nekem a dialogys mást mond.
Hát, nem az kellett bele.
Mindegy, fogja, "csak" 3000 volt, míg belerakom a másikat jó lesz, úgyis pár hetet állni fog a kocsi, a szakadtnál minden jobb.
Kopogás, zörgés megszűnt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64717 üzenetére
Jaja, én is egyből a bólintás gátlóra gondoltam, hogy amikor az más lógott, akkor ez is megsínylette plusz a 10+ év) Még, gondolom akkor köszönt el, amikor a tél elején nagyon baba földútra tévedtünk, ahol 1-esben haladva is a végigjárta a lengéscsillapító a teljes útját. Ez nem koppant le, de a Mondeo alja az kicsit megsínylette. Még szerencse, hogy nagy a Megane hasmagassága.
Jó, hát filléres tétel, csak hát erre is figyelni kell. Olcsóbb ezt cserélni, mint elhagyni fél kipufogót, vagy elszaggatni a rezgőcsövet.
Amúgy nem először járok úgy, hogy azt mondják, hogy alvázszám alapján nem olyan kell valamiből, aztán kiderül hogy mégis. Az offline dialogys is, ha minden adat az utolsó rubrikáig kézzel ki van töltve, pontosan tudja, hogy miből mivel szerelték, az alvázszám kevés.
Más:
Most nézem a videóid között: Milyen LED-es lámpákat raktár a beltérbe, amik bírták a fesz csökkentéses halványítást? Én az Osramét próbáltam bele, de azzal csak kikapcsol, amint a táp lement kapcsolási fesz alá, pedig bíztam benne, hogy a M2 PWM-et használ a beltéri világításhoz.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
huniross
tag
válasz rob210 #64719 üzenetére
Vagyok is most bajban, mert most lesz műszakis a kocsim. Eddig minden 2 évben szakszervízben volt vizsgáztatva, szervizelve újkorától kezdve. A kocsi 15 éves, úgyhogy egy vezetett szervízkönyv már nem hozzáadott érték. A gondom az, hogy nem nagyon vágom, hogy mit kell csinálni milyen periódusonként időszakos szerviz címen. Mert ugyanis olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt én is tudok cserélni, de nem tudom, miegyebet csinálnak (vagy nem) még ilyenkor. Vizsga 20 ezer körül van, oda is el tudom vinni. A vezérműszíjat 2 éve cserélték, azt tudom, a féket is, de az semeddig se tartott, írtam múltkor. Szóval azért viszem mindig szakszervízbe, mert naívan azt gondolom, hogy jól gondját viselik, nekem csak menni kell a kocsival. De mikor ilyeneket olvasok meginog a hitem a szakszervizekben.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #64737 üzenetére
Ha már vezérműszíj a téma...Ezt bátran megvehetném? Legutóbbi cserénél continental ment bele, a vezérlés szett volt 55e amit én vettem meg, plusz hívott a szerelő, hogy ő cserélné a vízpumpát is (8e ft), így az is cserélve lett.
55e nekem akkor elég jó árnak számított, mert bárhol kérdeztem az én autómhoz 75-80e alatt nem volt vezérműszíj szett.Clio II 1,9 tdi F9Qxxx motorkód
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #64854 üzenetére
Mentem vele sokat most, de nem pucolódott ki az EGR ezek szerint.
Ez már sípol vagy 2-3 éve, tartok tőle, hogy ez már késő lesz. Van ezen intercooler? Mert én nem találkoztam vele, a teljesítmény, töltőnyomás sem indokolja. Ettől még lehet persze.Nálam csak fél éve van, előéletéről tudok sok mindent mivel rokonságban volt a kocsi. Hengerfej síkolás volt kb 8-9 éve és 70-90 ezer Km ezelőtt, akkor kapott egy új turbót is. Nem igazán szerettek várni a melegedéssel, indít, megy, pörget, olajcserét megejtették 2-3 évente. Utána került át a rokonságon belül női taghoz ahol már agyonpörgetve nem lett legalább, kb. 3 éve. Ment gond nélkül. Egy éve izzító világított meg teljesítménykorlátozást nyomott az autó, az szoftveres volt egyértelműen. Nem tudom mi volt a hiba még nem nálam volt akkor. Ez lehetett turbónyomás, EGR is akár fogalmam sincs. Utána pár hónappal kapott felújított porlasztókat is. Aztán hozzám került.
Az előéletét ismerve te is belátod, hogy erre százezreket nem érdemes költeni. Nagyon szükségem sincs rá, de megbecsülöm, néha azért jól jön, meg szeretem, mert Renault. De új turbót meg hengerfejes mókákat biztos, hogy nem fizetek ki rá. Amit tudok és a józan ész megenged megteszek érte, de azon kívül megy amíg megy és utána bontó.
És ez csak motorikus, az esztétikai állapotáról nem is beszélve. Legalább szerkezetileg egyben van, fék, futómű, lengők tökéletesek, törve nem volt.És mit lehet most ezzel kezdeni.... Olajat tudok cserélni benne meg rakni bele valami revitalizálót, de az égvilágon semmit nem fog változtatni szerintem legfeljebb tovább bírja. Ilyen hibával még évekig elbotorkálhat nálam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #64640 üzenetére
Az új 1.33 vajon melyikhez van közelebb a korábbi TCe-k közül - vagy egyikhez sincs köze? Bocsi, hogy régi hsz-re reagálok Közben ahogy nézem, kb. egy stroker 1.2 lehet, 72.2 furat egyezik, csak a löket 81.2 mm a korábbi 73.2 helyett... Korai még megbízhatóságról beszélni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #64886 üzenetére
Csereltél gázolaj szűrőt, felöntötted? A kézipumpa a szűrőből szív, ha van mit. Most már levegős az egész. A motortól a visszatérő ágból kezi vákuum pumpával addig szívod a levegőt, míg tiszta gázolaj nem jön. Utana cső összedug, kézipumpa felpumpál. Köhögve, de be fog indulni.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #64951 üzenetére
Sok autó kibírja. Amíg nincs ilyen állapotban az olaj, hanem csak ilyen, tehát folyékony és szivattyúzható akkor elmennek vele különösebb gond nélkül. Ha eszegeti is és rá van töltve mindig friss akkor meg pláne. Ha erre az olajra te most ráöntöd max jelig a frisset akkor az autó boldogan elmuzsikált volna még, csak az utántöltésre kellene figyelni.
Ezzel nyilván nem azt mondtam, hogy hülyeség az olajcsere, hanem azt hogy embertelen sokat kibírnak a motorok. Nem mind, de a legtöbb. És ez is egy hasznos infó, nem fog az autó problémázni rajta ha 14 hónap után van csak olaj cserélve vagy 12 ezer Km-rel, mert most épp úgy sikerült. Vannak akik nagyon rágörcsölnek erre az 1 év/10ezer Km dologra.
Ez az olaj amit leengedtél a tapasztalataim alapján a 2-3 éves kategória. Ilyeneket szoktam látni nem keveset (munkahelyen, szomszédos telepeken, rokonoknál) és ezen motorok is ugyanolyan jól mennek viszonylag.
Meg lehet túl sok indiai videót nézek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xbox tulajok OFF topicja
- BestBuy topik
- További aktív témák...