- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #38643 üzenetére
Ez valahogy nekem nem tetszik.
A megane I -ben torziós rúd van.
Azaz abból kell erősítetett venni bele, (létezik) különben ha csak a hátsó telót cseréli úgy fog törni a rúd mint a ropi.
Ez nekem képről inkább a II es szettje.
De, hogy nem megane I - é abban szinte biztos vagyok.Renault power
-
válasz Doki16 #38809 üzenetére
Azt mondják az okosok, hogy 160-180k km körül érdemes cserélni. De nyilván függ a használat módjától, olajcsere periódustól.
10k körül van a csapágy, valami 6-8k körül a csavarok (érdemes a HK csavarokat is cserélni), meg egy olajteknő tömítés kell még ez szintén valami 5-6k környéke.
Nyilván egy olajcserekor érdemes megejteni.
(Ha kellenek a pontos összegek, akkor valamikor előtúrom a papírokat, de ilyesmi összeg volt)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz Doki16 #38971 üzenetére
Kétszer halt be egy szer 170ezernél full motor generál lett a vége majd most 320ezernél.(de már nem lesz javítva mert 300k a költség durván) Azért hozzáteszem hogy itt keményen vannak használva viszont olajat 10k-ként kapják és karban vannak tartva mindig.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #39130 üzenetére
Most viccelsz?
Ezen mi a nem megengedett?
Pont, hogy az első 5 évben jönnek ki azok a hibák amik itt nálad is most előjött.
Ez csak 1 perces beállítás, a fület és a zárónyelvet kell összhangba hozni, mert a használattól elkezdtek kopni, ami 2-3 miliméternél már ezt az elállást eredményezi.
Simán be lehet állítani.Renault power
-
g.gergo
senior tag
válasz Doki16 #39138 üzenetére
Igen, megoszlanak a vélemények a járassuk-ne járassuk témában. Én ma már nem járatom annyi ideig, csak télen, nagyobb hidegben, akkor is max. 1-1,5 percet, ezt is csak azért, hogy az olaj mindenhova eljusson, és megkezdődjön a rendes kenés. Utána elindulok, de óvatosan, 2e rpm fölé nem víve a fordulatot, viszont alacsonyan sem tartom, mert az ua. árt neki. Olyan 1,8-1,9e rpm között megyek. A Scenic-el, ami 20 fokos garázsban áll, azt meg semennyire nem járatom.
-
FerNandor
őstag
válasz Doki16 #39276 üzenetére
Oks, hallgatóztam, de akkor nem hallottam.
Ma reggel direkt picit tovább járattam indítás után és akkor hallottam, na mondom, "most goyrsan felveszlek te szemét"Tresh: drive is jó?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Doki16 #39601 üzenetére
persze, tyrestore a neve, ott sztem tudsz neki küldeni emailt is a nevére kattintva, ha nem, akkor írj és elküldöm a címét. Index fórum gumikerdes felnikerdes c. topic
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
m3tr0
senior tag
válasz Doki16 #39670 üzenetére
Én tudom,hogy 3 mm...de állításuk szerint túl közel van a felni a fékhez.
A felni 6 col széles a gyári 6,5 helyett.
De mind1, úgy néz ki cserélni tudom egy megfelelő lemezfelnire.
Nem az enyém az autó,egy kollégámnak segítettem hozzájutni a felnihez...imádom az ilyet.
Persze az adás-vétel már megvolt júniusban de csak most derült ki.Jah szakszerviznek én mondtam meg,hogy 66,1 az agyméret, mert a szerelő a telefonba 71,6-ot mondott,hogy az a jó.
Szóval...érdekes dolgok vannak.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz Doki16 #39673 üzenetére
Csak ő elhitte nekik, mert ő rég óta oda jár és a harmadik autót veszi onnan.
Hát mondom jól van, ha te ettől nyugodtabban alszol akkor ne rakasd fel.
Fel is rakták neki, csak annyira közel volt,hogy nagyon...és ha oda beragad valami akkor mi van?!
Először fél centi volt...aztán mikor a fluence-megane felniről érdeklődtek akkor már csak 2 mm volt a fék és a felni között, ha beszéltünk volna még egyszer akkor már bele is ért volna.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #39742 üzenetére
Benne van a szintjelző a kupakban amit rácsavarsz arra megy a vezeték csatlakozó páros is és az rossz legalábbis passátnál ezzel a hibával találkoztam.
3 szakszervíz után a srác körbenyalta a kezem amikor megoldódott a gond, mert kezdett tudathasadásos állapotba kerülni.Renault power
-
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40735 üzenetére
Akksi témához kapcsolódóan mondjuk ami fontos lehet, hogy az ékszíjam csúszik de nem is kicsit.
Amikor esős idő volt simán visított akár 5-6 km keresztül is, aztán egyszer csak elhalgatott.Mostanában, hogy nincs eső meg hideg se igazán, nem visított sokáig, max 1percig.
Viszont amit megfigyeltem este, amikor jobban látszik a lámpa fénye, olyan mintha hol legyengülne hol erősödne, mint amikor bekapcsolt fényszóróval indítózik az ember, és elvesz a teljesítményből.
Ezek összefüggése jelentheti esetleg azt, hogy a generátor szorul, vagy szimplán csak annyira csúszik a generátorszíj, hogy nem képes rendesen tölteni az aksit?
Nem sokára megyek megpróbáljuk behúzni, aztán talán már okosabb leszek.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40741 üzenetére
Na tovább bonyolódik a dolog, lementem a kocsihoz, elsőre megint meg se mukkant. Utána faterom tanácsára meglökdöstem 5. sebességben előre-hátra, láss csodát egyből forgatott utána és be is röffent. Aztán próbáltam többször, és volt, hogy megint nem forgatott, de ilyenkor az izzítás lámpa se villan fel.
Lehetséges, hogy a híres Renault kulcs probléma jött elő?
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40755 üzenetére
közvetlen a turbó után van, messze nem szokták rakni, mert ennek is kell a hő! elburkolt motoroknál nem szokott látszani.
dpf es motorhoz dpf-es olajat, mert eldugíthatja a részecskeszűrőt a sima. de megane 2 ph2-esben is volt részecske szűrős is már az 1,5 dci fronton, a megane 3ból miért hagyták volna ki?
-
just
aktív tag
válasz Doki16 #40755 üzenetére
Akkor nincs részecskeszűrőd. Milyen motorolajat használsz egyébként bele? Elvileg a dpf-es olajban van valami adalék ami jó neki, szóval ha dpf nélkülibe töltöd a dpf-es olajat akkor nem lehet nagy gond, forditva viszont igen.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40751 üzenetére
Személyautóknál 2009 szeptemberétől kötelező a dízeleknél csakis részecskeszűrővel teljesíthető Euro5-ös emisszió norma. Mármint az újonnan forgalomba helyezetteknél. A részecskeszűrő, azaz a DPF (Diesel Particulate Filter) azonban számos Euro4-esre is felkerült már, leginkább azokban az országokban, ahol azt előírás vagy adó, illetve számos helyen behajtási kedvezmény ösztönözte.
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40761 üzenetére
gondolom nem 10e km alatt vágja gallyra a szűrőt, de ne rakj megint bele! meg keresd meg a részecske szűrőt a kocsin! a turbó utántól keresd a kipuff rendszer közepéig, az a lényeg, hogy egy sokszondás szirszart keress, ami egy kisebb strucctojától egy kisebb dob méretűig bármi lehet! meg lehet ismerni, nem összetéveszthető mással. de részecske szűrős autóba ne rakj nem bele való olajat, nem azért mert árt a motornak, hanem a szűrőnek és az is egy vagyon!
forgalmi szerint euro hanyas a vas? de amúgy is évjárat/modell alapján lenni kell benne!
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40751 üzenetére
Na újabb tünet, ami most már rohadtul aggaszt.
Most 30 perce jöttünk haza a Clioval, első indításra beindult, bár nagyon sokat kellett tekerni mire röffent. Viszont ami még hozzá tartozik ehhez, hogy ha sokáig indítózok akkor felvillan az engine stop és a motor hiba jelző lámpa az izzítólámpával karöltve.
Viszont ami érdekessé teszi az egészet, hogy röff után 1-2 mp múlva leállt a motor mint a cövek (egy hasonlattal élve, kb mintha egy biztosítékot lecsap valami zárlat a lakásban és hirtelen minden off).
2. beindulás után viszont haza jöttem vele, de a ház előtt még járattam picit és arra lettem figyelmes, hogy elég furán rángatott alapjáraton, és eközben a belső világítás villódzott, plusz még a fényszórók is.
Hab a tortára, hogy valami furcsa kattogó hang jön a motortérből, nagyjából én a generátor felől hallom a hangot, de ugye tudjuk, hogy ezt soha nem lehet beazonosítani mivel a fém nagyon jó hangvezető...
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Anime filmek és sorozatok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Dacia topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs