-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
miért? ha nem teljesíti az aszf-et lehet nem? egyébként vkinek van evvel kapcsolatban tapasztalta?
címszavakban térerő> zárt tér jelen esetben gépjármű
mert az ok hogy szabad ég alatt kell lennie térerőnek de aszem a vasbetonos házakba is van amikor nincs megfelelő és ilyet nem is vállal a T, mi a helyzet autóval?ami egy zárt fémketrec. -
válasz
dellfanboy
#20298
üzenetére
perelni? az érdekes lesz/lenne...

információkat itt találsz; link -
dellfanboy
őstag
T-mobile aszf hogy rendelkezik arról, hogyha autópályán autóban utazok kell-e lennie térerőnek? ill. mi a helyzet autóban nem megfelelő a térerő?perelhetek-e?
-
Sziasztok!
T-Mobile-os kollégák: van esetleg valami infó arról, hogy mikortól lehet kapni a Sony Xperia T-t? Tudom, hogy nem szoktatok ilyen jellegű dolgokat elárulni, de most kivételt tehetnétek, mert igen fontos lenne.
-
DBC
tag
köszi, megnyugtattatok

-
DBC
tag
Sziasztok,
Kb 2 hete rájöttem hogy a Médiamánia S csomagom (5600ft) nem igazán praktikus, mert van hónap, amikor többet smsezek, van, amikor többet telefonálok.
Gondoltam váltok, My Tmobileban váltottam Mozaik S-re (5000 ft) és mindenféle hiba nélkül megcsinálta, viszont bef0sattak, hogy utólag ki fog számlázni emiatt a tmobile (van készülék és tarifahűségem).szerintetek?
-
aggleány
addikt
válasz
atillaahun
#20288
üzenetére
Köszi szépen.
Nemt tudtam, hogy létezik ilyen oldal.
Eddig szerencsére nem volt rá szükség. -
válasz
CHIPman
#20285
üzenetére
Átváltod Dominosra, majd vissza Like-ra.

(#20286) aggleány:
Szia!
Magabiztos, erélyes, de normális hangnemű fellépés (megemlítve esetleg bizonyos hatóságokat) sokat segíthet. Továbbá én tolnék egy emailt a T-Mobile részére is, mert egyáltalán nincs rendben, hogy hülyének nézik az Ügyfelet. függetlenül attól, hogy ebben nem közvetlenül sárosak.
-
aggleány
addikt
Sziasztok!
Felvilágosításra lenne szükségem. A barátnőm az akkor három hetes (tehát majdnem vadi új) telefonját augusztus 8-án beadta szervizbe, mivel a telefon szétkapcsolt, lefagyott a net, stb. A készülék egy Sony Xperia S, nem egy olcsó darab. Pár nappal ezelőtt felhívta a T-t, hogy mi van a telefonjával, és azt mondták, hogy még nincs kész. Cserekészüléket nem kért, mivel egy ezer éves vacakot akartak adni neki, amin még normális net sincs, én adtam neki kölcsön egy telót. Mit lehet tenni abban az esetben, ha a javításra leadott készülék még egy hónap után sincs kész?
Előre is köszönöm a választ.

-
atillaahun
veterán
válasz
CHIPman
#20279
üzenetére
Persze, én is így kötöttem a Like-ot anyámnak karácsonyra egy csoporttársammal. Azóta is rendben fizeti Távszámlán. Csoporttársamnak nem volt több dolga vele. Egy alap bizalmi viszony persze kell a dologhoz, de ő se ment volna bele, ha az a szavahihetetlen típus lennék.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Vangelis
#20282
üzenetére
Láttam már olyat pl., hogy gyerekkori barátság (50 év körüli ügyfelek) ment el ilyen miatt (pár havi százezres számlák) peres útig.
Meg kell az ilyet fontolni, mert jogilag az felelős érte akinek a nevén van.
Persze, száz meg száz ellenpélda is van azért - családon belül működőképesebb.

Ill. ha ő a későbbiekben vesz másik előfizetést is, akkor nem szerződés szinten kezeli az elmaradást, hanem ügyfélszinten... Ha egy számon elmaradás van, akkor értelemszerűen a többit is korlátozzák.
(#20281) djculture
Rávilágítottál a lényegre... lehet az ügyfél csak akkor tud meg bármit is az eltérő számlázási cím miatt, amikor már rég késő és mondjuk behajtó cégnél van az ügy...
-
Üdv. Meg lehetne valahogy azt oldani, hogy egy ismerősöm vesz egy Like díjcsomagos előfizetéses kártyát a saját felsőoktatási igazolványával(ő nem akar ilyet, tehát egy igazolvánnyal csak egy lenne), viszont a számlát én kapom, és az előfizetést is én használhatom?
-
balintXD
tag
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy miért tűnt el az Xperia P a T-mobile webshopjából?
Szerettem volna ma egyet rendelni, és míg pár napja ott volt a készülékkeresőben a tipo, a go, az S illetve az U társaságában, ma már nincs ott. Az árlistában benne van, onnan pedig egy linken át el jutottam a P oldalára, de sem a telefon képe, sem az ára nincs ott és rendelni sem lehet. Vajon miért van ez? -
Vangelis
félisten
-
Szia 1430!
Tudsz biztatni, hogy egy hónap múlva tényleg rövidített eljárással lehet majd számhordozni? -
1430
senior tag
válasz
Tibee86
#20270
üzenetére
Nem kaptál valamilyen kedvezményt? Mondjuk Távszámla regisztrációért egy ezrest?
Aydan
"Csak a Mozaik díjcsomagokat és a jelenlegit ajánlja fel választási lehetőségnek..."
Mert mi a jelenlegi? Eco XS-hez nem tudsz tarifahűséget vállalni, ahhoz olyan konstrukciót kell kosárba tenni, ahol csak az előfizetésre szól a hűség, a díjcsomagra nem. Ha ez a jelenlegi, akkor a "jelenlegi"-t is választhatod, ha nem, akkor legfeljebb utólag átváltod a díjcsomagod Eco XS-re. -
#11527168
törölt tag
Sziasztok! Lejárt a T-s előfizetésem. Szeretném megújítani a neten keresztül Eco XS díjcsomaggal, új készülékkel. Nem engedi. Csak a Mozaik díjcsomagokat és a jelenlegit ajánlja fel választási lehetőségnek a webshopban. Ilyenkor mi a teendő? A T-Pontba nem szeretnék bemenni, az utóbbi héten már 2x kellett az asztalra csapnom a T-Home előfizetésem miatt.
-
Tibee86
nagyúr
Üdv!
Megjött ma a számlám. 08.01-én váltottam át ikon 200-ról, mozaik xs-re.
Elvileg a havidíj ugye 3200 ft, bár lehet a múlt hónapra még csak 3000 ft. Ennek kellene szerepelnie gondolom a számlámon, ha nem lépem túl. + ugye mondta az ügyintéző, hogy 880 ft, hogy váltottam csomagot, annak is elvileg ezen a számlán kellene lennie.
Viszont a számlámon 2300 valamennyi összeg szerepel. Nem mintha baj lenne, csak nem értem, hogy hogyan lehetséges, hogy kevesebb az összeg, mint a havidíj??? -
BéHGT
senior tag
válasz
Vangelis
#20267
üzenetére
Nekem most van egy érdekes kis storym...
Augusztus 10.-én lett elutalva a telefonrészletem, viszont rossz vefizetési azonosító lett megadva, véletlen az apám havidíjának az azonosítóját adtam meg. Persze közben aug 10.-én reggel 9:12 perckor az apu csekkje be lett fizetve postán. Elkezdtek SMS-t küldözgetni, hogy lejárt tartozás van, betelefonáltam, elmondtam a helyzetet, mondták, hogy küldjek másolatot a bevetel@telekom.hu-ra, hogy be van fizetve minden, a bizonylat is elküldve, és leírva, hogy könyveljék át az én azonosítómra, hogy ne legyen mínuszos. Ez a mai napig sem történt meg, nem tudom miért ülnek rajta...
Ami a legjobb, hogy a postai befizetésnek nyoma sincsen az apám számláján. Én részletfizetésem 5830 Ft, Apám számlája 5940Ft, és az Ő oldalán is mutatja a 110Ft-os elmaradást. Hogy hova tűnt a postai befizetés, azt sehol sem tudják, de eléggé érdekes.
Telefonon mondta az ember, hogy az a legegyszerűbb, hogy befizetem az 5830-at, és valamelyik számla pluszos lesz majd idővel. Természetesen jeleztem, hogy nem szeretem az egyszerű megoldásokat, semmi nem lesz befizetve kétszer, el lett írva az azonosító, ami az én hibám, de a 31.-ei határidős pénzt elutaltam augusztus 10.-én, úgyhogy se késedelmi kamat, se semmi nem lesz fizetve, nézzék át és könyveljék le rendesen.
Viszont most Vangelis hsz-én gondolkodtam, hogy nekem mennyit fognak küldeni, bár tényleg nem késett, csak rossz helyre lett könyvelve, az én hibámból, de jeleztem ezt időben nekik (legelőször 26.-án).Ja, valaki rám küldhette az ilyen retkeket, mert 2.5 hete küldött a KÖBE egy levelet, hogy fizessek be az utolsó negyedévre 6500 Ft-ot, mert hogy átraktak A00-ba B08-ból, mert rossz adatokat találtak kitöltve. Rákérdeztem, mi a problémájuk, és az, hogy a születési helynél simán Budapest van írva, nem Budapest 11.

Azóta persze rendezte ezt az előző biztosítóm, de hogy a KÖBÉnek miért olyan fontos ez, azt sem tudom már meg szerintem. Meg emiatt tényleg visszatesznek A00-ba?! -
-
dReFiX
senior tag
Mit tudok tenni ha nem találom a telefonom papírjait, szerződés, gari lap, ki lehet ezeket újra kérni ? köszi a helpet !
-
hoby36
senior tag
Üdv!Az szerintetek törvényes,hogy ha a fizetési határidő x hónap 17.-e és én 20-25.-án fizetem be,akkor rárak a t-mobile 635ft felszólítási díjat?Amúgy nem is kaptam felszólítást.
-
lafaty80
addikt
Párom ugyan más területen, de ügyfélszolgálatos.
Én megtanultam hogy több türelemmel legyek feléjük, az esetek 95%-ban nem mindig ők hozzák azokat döntéseket, ami alapján kezelniük kell minket. Viszont rajtuk csattan.
Tudom semmi közünk hozzá, de amit művelnek T-n belül saját alkalmazottjaikkal (bérezés, munkaidő, stb) néha azt csodálom hogy van még türelmük nekik is egyáltalán
Párom esetében is volt nem 1 szitu, amikor én mondtam azt neki, amikor sírva jött haza, hogy másnap bemegyek és szájba verem a főnökét, és arcon rúgom a kedves emberkét is aki úgy beszélt vele ahogy.
És hogy magunk ellen beszéljek, vannak tényleg olyan tuskók, akik a várandós ügyintézőt is síró görcsig tudnak kínozni. Én örülök hogy most itthon van a párom a 2. gyermekünkkel, nyugodtabban
Én a siófoki T-be ha megyek ügyintézőhöz, akkor kicsit közvetlenebb mosolygósabb arccal érkezem, beszélgetek vele 1-2 mondatot, kialakul egy hangulat.... utána már minden könnyebb... eddig ez bevált.
De a szerviz és a szervizes kollégák azok mások
Ott ezzel meg sem próbálkozom 
-
válasz
csemberlen
#20260
üzenetére
sajnos ilyen is előfordul(hat)...
-
válasz
ANDROID???
#20258
üzenetére
vásárláskor is vártam már én bőven több, mint egy órát, pedig a rendszer által látható, hogy ki milyen szándékkal érkezett!
nem általánosítok, szinte mindenhol - más szolgáltatóknál, de más területen is - ez van, némely ügyintéző pörög, mások meg szépen "lassan" csinálják, ez van...
korábban volt olyan, hogy amíg várakoztam egy órát - konkrétan a westend emeleti t-pont üzletben -, addig figyeltem az ügyintézést, és volt olyan ügyintéző hölgyike, akit már nagyon sajnáltam a végén, annyi problémás embert fogott ki egyhuzamban, és még a sokadiknál is próbálta türelmesen kezelni a lehetetlen panaszokat és kéréseket, pedig látszott rajta, hogy már erő felett teljesít...
persze a másik szélsőség sem ritka, aki alapban tesz a dolgokra, vagy belefásult már, úgy van vele, hogy csak legyen vége a napnak, addig is szépen lassan teszi a dolgát, de csak és kizárólag a kötelező minimumot... -
ANDROID???
addikt
Ott mondtad ki a dolgot az ügyfelek kezelésével kapcsolatban: "azzal nem foglalkoznak, hogy te...".
Amikor venni készülsz valamit kinyalják az ember fenekét jó mélyen, de ha már valami az ügyfélnek kell, akkor természetesen várjál, ha már visszakérdezel, hogy mi tart eddig akkor jön az hogy elnézést kérünk, de ez van...
Ez szerintem valahol azért nem egy ügyfélbarát hozzáállás, meg azért sokszor amit látunk a T-ben hogy mint aki valami lassítót vett be éppen , kb úgy mozog 1-2 ügyintéző, NEM mindegyik!, de nagyobb százalék aki nem "pörög" és ez sem egy előnyös dolog... -
válasz
ANDROID???
#20256
üzenetére
pesze, hogy kell/lehet, csak a forgalmazó is kap törvényes lehetőséget rá, hogy indokolt esetben tovább tarthasson a folyamat.
itt összefoglalva a lényeg; link
azzal nem foglalkoznak, hogy te nem tudtad kivárni a sort, változó a várakozás időintervalluma, az alapján nem lehet előre tervezni, még munkamenetet sem. -
válasz
ANDROID???
#20252
üzenetére
a törvény szerint, csak törekednie kell a forgalmazónak a 15 napra, szóval azt nem kell annyira szűken venni!
-
ANDROID???
addikt
válasz
blueye
#20253
üzenetére
Nagyon bízom benne, mert a T szerviz azt mondta, hogy visszaküldik az alcatelnek (elvileg budaörs) és kb jövő hét vége felé fogják küldeni az sms-t hogy mehetek érte...
Viszont a leírtakat meg fogják szegni, vagyis a 15 napot túl fogják így lépni, ami a papíron 2012.09.08 volt feltüntetve, mivel egy samsung corby-t kaptam cserekészüléknek, amivel netezni sem tudtam, mert mint a lajhár vagy a csiga olyan lassú volt az egész így azt is ott hagytam, hogy ha valakinek kell cserekészülék tudjanak adni, inkább használom az ezerszer jobb D750i régi telefonomat...
Szerintem a jövő hét vége felé nem számít túl gyorsnak...
Azért az sem állapot, hogy a telefonom miatt sorban kell állnom órákat... -
blueye
veterán
válasz
ANDROID???
#20252
üzenetére
Ki fogjak cserelni a keretedet. Ilyen esetben gyorsak.
-
ANDROID???
addikt
Mi a helyzet akkor, ha a T-nél leadtam egy készüléket garanciába és sérült kerettel érkezett vissza a telefon a szervizből? Nem vettem át a készüléket, vissza is küldték a szervizbe, hogy ott majd utánanéznek a leadáskor készült képeknek és majd intézkednek.
Mi van, ha a képeken a keret hibátlan, akkor a telefon keretét cserélik újra és kapom vissza a készülékemet, vagy adnak egy új készüléket vagy mi van ilyenkor?
Ja a 15 nap az 8-án járt volna le, de én szerdán kaptam az sms-t a készülék átvételi lehetőségéről, viszont a gyors szerviz ügyintézés miatt 56 perc után meguntam a várakozást (volt előttem olyan is aki több mint 1,5 órája ott várt a szervizre) és csütörtökön mentem csak el a telefonért, ilyenkor a 15 nap is újra indul? Amennyiben újra indul, az azért már nem korrekt eljárás velem szemben, mert nem én tehetek róla hogy a készülék nem olyan állapotban került vissza mint ahogyan én azt leadtam, hanem "gratis" külsérelmi nyomokkal. Remélem a szerviz nem fogja a fotóit "visszadátumozva" frissíteni, mert nekem nincsenek fotóim a leadás előtti állapotról, csak kis naivan leadtam a a telt... -
adm91
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy már kb 4 hónapja utalom a havi számlámat, és hogyan tudnám megnézni azt hogy mennyit beszéltem, mint anno amikor küldték a számlát? -
petya000
csendes tag
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy volt e valakinek csereutalványos ügyintézése T-mobillal?
Csak ugyanolyan készüléket lehet kérni? vagy másikat is?
Ugyanolyat nem szeretnék mert a T-sekkel csak a gond van ahogy hallottam. ( samsung s5610)
Köszi, Peti.
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok!
A nett and roll-t előző hónapban megrendeltem. Ha ebben a hónapban is szeretném élvezni újra meg kell rendelnem? Vagy automatikusan aktiválódik? -
sch_a
addikt
Pénteken rendeltem egy telefont a webshopból, de még mindig nem sikerült kihozni
Kellett volna telefonon keresniük a rendelés megerősítése miatt? Legközelebb tuti ppp lesz. -
adam3
aktív tag
Helló!
Részletre vettem a telefont, előző hónapban egy részletben befizettem az összes hátralékom. Az ehavi távszámlában és a My T-Mobile felületen is ennek ellenére otttvan az előző havi részletfizetési értesítő mint be nem fizetett, és az ehavi mint még be nem fizetett összeg.
A számlán a záró egyenleg 0Ft, szóval elszámolni elszámolták az összeset, de ennek ellenére kapom itt a részletfizetési értesítőket. Ez végig jönni fog? Ne vegyem figyelembe? Csak mert december végére így 5 be nem fizetett részlet fog ott nekem virítani a My T-Mobile-ban.
Köszi a segítséget.
Ádám -
1430
senior tag
válasz
csemberlen
#20211
üzenetére
Az Etalon-oknál még nincs hűség megújulás (így Team-nél sem), csak ÉnCégem-nél. Viszont utóbbinál nem 30, hanem legalább 60 nappal a lejárat előtt kell megírni.
-
válasz
sarkanyolo2
#20226
üzenetére
8 (munka)napon belül az is sima ügy!
-
sarkanyolo2
őstag
Sziasztok!
Online rendelnék egy T-mobilos feltöltőkártyás telefont, amit ha nem tetszik, ugye 1 héten belül vissza lehet adni a legközelebbi t-mobile boltban. Azt már megtudtam, hogy előfizetéses telefonnal ez megoldható, de azt nem tudom, hogy kártyásan is működik-e a dolog.
Remélem tudtok segíteni.
Előre is köszi: sarkanyolo
-
kungzi
veterán
sziasztok
2010.03.01-jén vettem 2év előfizura telefont. Mikor vehetek újból készüléket előfizura? hallottam, hogy valami 18 hónap után már lehet. Vagy nem jól hallottam?

-
válasz
Mr.Csizmás
#20218
üzenetére
dedike; élesben én sem bírtam volna sokkal tovább - bár így a lassított önkínzást, csak próbának csináltam!
-
válasz
dedike
#20214
üzenetére
augusztusban sikerült elérnem/átlépnem a keretet, és a hónap utolsó napjára lelassítottak, amely sebességre azt kell mondanom, hogy szinte használhatatlan, de legalább is még mobilos nézetben is nagyon lomhán töltődött be a ph, facebook...stb!

amennyiben egy napnál többről lett volna szó - vagy azt az egy napot nem itthon töltöm, ahol adott a wifi -, úgy biztos bővítés után néztem volna!
igaz, főként a lustaságom tehet róla, hogy nem volt elég a keret, mert a nyaralás alatt lusta voltam átkapcsolgatni a wifi hálózatra a mobilt - pedig adott volt a szállodában, a notin arról nyomtam -, inkább a mobilinternetet használtam mindig...
-
válasz
Mr.Csizmás
#20212
üzenetére
Ha túlforgalmazásidíj-mentes díjcsomagot akarsz, akkor talán. Bár attól a korlátozott sebességtől én agyremegést kaptam...

-
KZP
őstag
válasz
Mr.Csizmás
#20212
üzenetére
Ahogy nezegettem, nem igazán.
Akkor talán, ha nem elég a havi 500 MB keret... -
Mr.Csizmás
titán
médiamánia S ->mozaik S megéri?
-
csemberlen
őstag
Sziasztok! Október végén lejár Etalon Team hűségidőm, úgy néz ki, hogy 99%-hogy nem maradok meg ennél a csomagnál, valószinű flottába megyek.
Lejárat előtt 30 vagy akármennyi nappal kell jelezni a T felé ezt?
Ha igen akkor gondolom irásban stb???? -
Soulfly842
addikt
Bővült a publikus hamarosan kapható készülékek köre...
A Grand X-nek kifejezetten örülök! 
Hamarosan kapható mobiltelefonok
Újabb csemegék is várhatóak a közeljövőben...


-
1430
senior tag
Én nem is értem, miért futárral kéritek.

Karácsony körül aktuális lesz nálam is egy rendelés, és biztos, hogy PPP-ba fogom kérni! 2 hónapja nyomtatópatront rendeltem így, és nagyon bejött a dolog, ráadásul bankkártyával is fizethettem. Na persze 200 méterre van egy átvevőhely, nap mint nap elmegyek előtte, szóval így könnyű.
-
atillaahun
veterán
Ha jól tudom a GLS-ről van szó, szarházi egy banda ezt tanúsíthatom. Véletlen sem veszik figyelembe, hogy mikorra kérem a csomagot a webshop megrendelés szerint, és kérésem ellenére a futár természetesen nem telefonál mielőtt jön. Legutóbb már ki se mentem mikor a kért időponthoz képest másnap este meghozták a telefont. Itt szobrozott a tag mínusz 10-ben a kapu előtt, és gyúrta a csengőt percekig, de annyi esze nem volt hogy felhívjon - esetleg mikor tartózkodnék itthon. Én meg úgy döntöttem leginkább semmikor.
Végül megvettem a telefont használtan mástól. Nem mondom, hogy csak emiatt, de nem rendelek többet a Tré webshopjából semmit. -
kungzi
veterán
sziasztok
a vásárlási számla pótlásához mi kell?
-
-
KZP
őstag
Én délelőttre kértem a szállítást, gondolván, hogy végső esetben is kora délután ideér vele a munkahelyemre a futár. (Oda volt írva, hogy "bank", tehát gondolhatta volna, hogy nem vagyok ott egész nap.) Hát nem ért ide, csak 18 órakor, így telefonon leegyeztettük, hogy akkor másnap reggel jön újra. Nem jött, aztán napközben felhívtak a futár cégtől, ott azt mondták, hogy ilyen esetben nem is viheti ki rögtön a következő napon az árut, csak az azutánin. Így aztán a hétfő délelőtti megrendelésemet kedd délelőtt helyett megkaptam csütörtökön. Komolytalan ez a 3 betűs futárcég, nem tudom, miért járatja le magát vele a T-Mobile.
Írtam egy panaszlevelet emiatt a T-nek, de még válaszra sem méltattak...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone Air - 512GB, ASZTROFEKETE, FÜGGETLEN, - 3 ÉV GARI + AJÁNDÉK GYÁRI TOK
- Lenovo Tab P12 tablet és Pes Plus alig használt még 3 hónap garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i5-8265U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i7-8565U I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Acer Nitro 5 AN515 I7 9 gen 32 gb 1650
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újszerű HP 14s-dq5001nh - 14"FHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB - Win11 - Magyar - Garancia
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



Nemt tudtam, hogy létezik ilyen oldal.
Eddig szerencsére nem volt rá szükség.



Ott ezzel meg sem próbálkozom


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

