-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
-
taip
senior tag
Jelen esetben tutira a Telekom oldalán van a hiba, hiszen az edigital, Speedshop, stb. nem az a kategóriás webshop, aki valami gagyit árul csak azért, hogy olcsóbb legyen.
Magyarul ugyanazt tudja a náluk vásárolt készülék is, mint a T-nél vásárolt, csak független és még emellé olcsóbb is. -
Samus
addikt
Google-ből kiindulva már nekem is bejött minden...nem értem, de mindegy.
Pénteken még volt Honor 6, csak készlethiány miatt nem rendelhető állapotban volt. Most már szimplán nem rendelhető, értesítés sem kérhető. A vicc, hogy az ajánlott készülékek között továbbra is ott van. Gondolom belsős infó lenne a pontos válasz, de véleményed szerint érdemes várni, hátha újra rendelhető lesz? Erre már lenne kedvezmény a "kártyafüggetlen" árhoz képest.
Illetve arra valami tipp, hogy a Honor 4X miért van ennyire túlárazva? Speedshop-ban 66k, T-nél "kedveménnyel", meg egy BT hangszóróval 88k, ennyi volt a Honor 6 utolsó ára pár napja, amit láttam, és a két készülék nem egy kategória.
-
South Velen
addikt
Amit ott kiír, nem tér ki a tarifahűségre, csak az előfizetésre. Lehet mondani, hogy hibáztam, de nem értem, miért kell bevédeni a Telekomot, hogy nem programozza be az alkalmazásába, hogy figyelmeztessen erről, bár talán nem kötelessége, de akkor is mocsokság. Persze lehet simán csak balfaszok, a honlap működését ismerve. Az is elég érdekes, hogy ha a t simán tudná, hogy nincs diákom, kötbér nélkül lökne át a move xs-be, így meg kiterhelik elvileg, pedig nincs már diákom.
A segítséget köszönöm, a témát részemről lezártam.
-
South Velen
addikt
Nem mondtam, hogy én véletlenül nyomtam rá, de mint a végén írod, nézegetni lehet, és onnantól már csak egy kattintás, ami érintőképernyőn egész könnyen összejöhet, aztán ezek szerint jön a számla a tízezrekről... De nem az a baj, hogy ilyen könnyű a díjcsomagváltás, hanem hogy semmi figyelmeztetés nem jelenik meg a kötbérről se rányomás előtt, se után (mintegy esetleges megerősítés előtt).
-
South Velen
addikt
Music XS csomagban voltam hűség nélkül, majd úgy vettem a készüléket 2 év hűségre a musicxs-nek megfelelő árral.
Az appban csak nézegettem a csomagokat. Onnantól már csak egy kattintás. Igazából úgy gondoltam, hogy nem is fogja engedni, vagy legalább szól, hogy mire számítsak. De a következő pillanatban már boldog arcocska fogadott és Move XS-ben is voltam.
(#64737) Soulfly842: Köszi.
-
t1
veterán
A lényeg az, hogy mobilinternet kell de 200mb kevés 1 hónapra , most 3490ft/hó fizetek az előfizumra ebben ennyi net van, sose beszélem le mert maximum 10-15 percet telefonálok, ezért kéne kártyás dolog, hogy legyen havi 4-500mb internetem annyi biztosan elég így nem kéne felesleges pénzt kidobnom
-
Sayuar
senior tag
-
Ó így már azért más (már csak picit tűnik akkor kedvezőbbnek).
Akkor így már az olcsóbbik NetPlusz L-et kell majd legközelebb aktiválnia automatikusan, másképp az elég gáz dolog lenne a T részéről.De akkor legalább ha jól tudom két adatkeretem lesz majd így egyszerre, egy 150 megás és az 1 gigás.
-
Köszönöm!
Meglepően könnyen és zökkenőmentesen ment a váltás Telekom alkalmazásból a kívánt díjcsomagra, meg is lepődtem.
Remélem a díjcsomag váltás, 890 Ft-os ára csak akkorra az egyszeri alkalomra volt értendő.Vajon így már automatikusan az olcsóbbik NetPlusz L díj fog levonódni az egyenlegemről vagy ahhoz még kell tennem valamit (mondjuk netcsomag lemondás aztán újra aktiválás)?
-
Persze. Üzletben, az ott érvényes áron. Online nem.
Csak ezzel bukja az online kedvezményt, ha van. Meg a 20 havi részletet, meg ilyen kis finomságokat. Mindezt azért, mert nem aranykártyás. S ez egy tizenakárhány éves, nem túl drága díjcsomagnál szerintem méltánytalan. Tudom máshol is meg, minden, de talán megbecsülhetnék az ilyen ügyfeleket is.
-
zoli62
addikt
Meg is kérdeztem. Több ügyintéző is egybehangzóan állította, hogy valóban online vásárlásnál meglevő nem kiemelt régi ügyfeleknek kedvezményes készülékcserénél meglevő díjcsomagjuk megtartásával, az előfizetésre vállalt hűség mellett már nincs részletfizetési lehetőség, korábban volt ilyen.
-
#78121280
törölt tag
Kb 3 hónapja vettem észre,hogy előrehozott készülék váltásnál vagy akár lejárt előfizetésnél,ha nincs kiemeltség szint akkor csak egy összegben engedi a vásárlást,fel se kínálja a részlet fizetést,(teljesen mindegy milyen telefon és milyen csomag) megnéztem egy másik hívószámmal ami arany kártya volt és azzal már engedte a részletfizetést...
-
-
-
zoli62
addikt
Továbbra sem az a lényeg, hogy milyen díjcsomaggal, hanem az, hogy egy utcáról betérő vehet kamatmentes részlettel telefont új előfizetés kötéssel együtt, természetesen mindenfajta hűséggel, kaucióval, amit a havidíj fejében pár hóbap alatt jóváírnak neki, míg pl. egy tíz éve hűséges nem kiemelt ügyfél kedvezményes készülékcserénél az előfizetésére vállalt újabb hűségért cserébe csak egy összegben vehet telefont Azaz a cégnek értékesebbek a leendő új ügyfelek, mint a régiek, ezt ügyintézők is elismerték, hogy így van és nem jó, nem csak az én véleményem.
-
HUTCHDB
nagyúr
5 előfizetésem van.
Partner 3 díjcsomag.
Az 5-ből 2 arany kártya.
2014. november 4-én akartam venni iPhone6-ot részletre, de nem tudtam, mert egy összegben kellett volna kifizetnem.
2015. július 12-én járt le a hűség egy másik előfizetésemről (ami pont arany is egyben) és nem tudtam vásárolni részletre iPhone6-ot.
Szívesen megnézném megint, mert időközben lejárt a hűség egy másik előfizetésemről is, de sajnos az oldal hibája miatt nem tudok rendelni semmit... -
zoli62
addikt
Itt az a lényeg, hogy régi, nem minimum aranykártyás ügyfél online csak egy összegben vásárolhat meglevő előfizetésére való újabb hűségszerződés kötésével, míg egy utcáról beeső leendő ügyfélm az esetleges kaucivall díjcsomagtól függetlenül részletre is megveheti ugyanazt a telefont.
-
Igen, csak picit kellett volna visszaolvasnom így utólag nézem csak.
A kérdés viszont a továbbiakban az, hogy most nekem kéne-e tennem valamit.
Jelenleg amúgy 2xxx-et fizetek a NetPlusz L-ért, web-es felületen viszont látom, hogy már csak 1590 Ft (nem biztos ennyi, de kb e körül van).Ha elhárulnak a technikai problémák, akkor járható olyan út, hogy lemondom a jelenlegi netcsomagomat, majd újra aktiválom ugyanazt?
Ennek eredményeképp 2xxx helyett csak 1590-et kell majd fizetnem? -
Varszegig
veterán
Jelenleg nincs ezzel probléma, de ezt Te is látod, hogy nem ebben állapodtam meg a szolgáltatóval. Hanem abban, hogy marad az eredeti szerződés. A kedvezményről nincs semmilyen megállapodás, ahogy adja, el is veheti. Arról nem is beszélve, hogy így minden hónapban számolhatom végig, hogy jól adták-e?
-
Varszegig
veterán
Ja, csak a kettő nem ugyanaz. Arról nyilatkoztam, hogy a szerződésmódosítást nem fogadom el, nem arról, hogy kapok kompenzálást. Nincs 2 listaár. Van egy listaár, meg van egy szerződés, ami érvényben van a régi előfizetőknek. Ha nem tetszik, mondják fel, írják bele, hogy azért mondják fel, mert nem fogadtam el az emelést. Aztán meglátjuk mit szól hozzá a hatóság.
A kedvezménnyel az a baj, hogy ilyen nem szerepel a köztünk lévő szerződésben. -
bazsy01
csendes tag
A hozzáférési pont már az internet.telekom, ezt ellenőriztem és a telefon egy nexus 5 D821, ami elvileg kezeli mind a 3 csatornát.
Amikor megszakadt a vétel gondolom a Telenor LTE hálózatára csatlakozott és jól működött, ezért nem hiszem, hogy a telefon lenne az oka.(#64500) A@ron:
Köszönöm a tippet ha más nem segít kicseréltetem a SIM kártyát. -
W1
senior tag
Az elofordulhat, hogy azert mert a mult havi szamlammal megcsusztam es most fogom kifizetni? Bar lattam egy kulon 750ft-os tobbletkoltseget valamj kesedelmi felszolitas miatt. De egyebkent az aremeles mikorra varhato vagy mar volt? Mert ertelem szeruen szeretnek szolni, hogy ne az uj arat kelljen fizetnem hanem a regit.
-
-
tomy86
addikt
"amennyiben bővítőt aktiválsz, majd annak lemondását követően nincs adatkapcsolat, úgy újabb bővítő aktiválásakor nem kell külön aktiválni ismét, mert az újabb bővítő aktiválásával az automatikusan megtörténik."
Értem, köszönöm az infót. Akkor már csak az a rejtély, hogy miért korlátoztak le, főleg hogy a saját alkalmazásuk szerint sem használtam el az adatkeret felét sem? De végülis szerencsére nem okozott problémát. -
-
qwertly
addikt
Hát ezért is hívtam már a telefonos ügyfél szolgálatot de ott akivel beszéltem elsőnek az azt mondta ha nincsen a szerződés papíron rá írva,hogy határozott idejű akkor akár mikor felmondhatom.Evvel megnyugtatott,de amikor kértem,hogy küldje el a beszélgetésünk azonosítóját akkor mondta,hogy sms jó lesz igen mondom én de nem küldte.Nem akarok már nettezni csak megszabadulni ezektől minél hamarabb
Az akcióval kapcsolatban meg azt monda most a nyár miatt van amikor kérdeztem,hogy minden gond nélkül lemondhatom 2-3 hónap után.mert a voda is ad 3GB ajándék nettet nyárra.
-
qwertly
addikt
Szia!
Köszi a gyors választ egyértelműen megkérdeztem,hogy biztos minden gond nélkül felmondhatom 2 hónap után,azt mondta igen mert ez egy nyári promóciós ajánlat.Mint a Nett&Roll teszt 490ft ad 2GB vagy a a telefonál van 190fr 500MB.Vagyis vagy nem tudta a dolgokat,vagy becsapott.Mert minek nekem ilyen nett ha pesten ott a nett és a wif is itt kellet volna még pár GB mobil nett de át lettem b@a miképpen léphetek ki belőle? -
313313
addikt
Nem lenne az rossz ajánlat, csak én hiénába kapom a 30net/62+hd/hoppá telefont 9000ft/hó, erre ha kötök egy next s aranytárskártyát az 5490ft, így 500ft/hó-val beljebb lennék...
Ellenben ha a Magenta1-ből is lejönne a hiéna kedvezmény, eléggé elgondolkodtató lenne a dolog... -
taip
senior tag
Azt írtad, hogy "nálad valami nem stimmel". Ezt én úgy értelmeztem, hogy az én felhasználói hibám. Ha nem így gondoltad, akkor rendben.
Valóban, ez nem működik, amit leírtam és szerintem ezt az sem enyhíti, hogy más területeken van, ami igen.
Remélem, akkor lezárhatjuk azzal, hogy ez a szolgáltató hibája és ez így nincs jól. -
taip
senior tag
Te értelmes embernek látszol, ne rontsd itt a renomédat.
Nem nálam van a hiba akkor, ha az egyetlen nyilvános mobilinternet csomagot nem lehet online intézni. És ez nem ideiglenes hiba. Az hogy a hang előfizetésnél valami működik és itt meg nem, ott nem a felhasználó a hibás, hanem a szolgáltató!
Mi nem érthető ezen? Biztosan elolvastad és értetted a hozzászólásaimat? Mi az hogy nálam nem stimmel valami? -
hunterrop8
tag
-
taip
senior tag
Nem, nem megoldott az ügyintézés, felsoroltam, hogy milyen csatornákat próbáltam sikertelenül.
És nem egy különleges, alig valaki által használt díjcsomagról van szó, hanem az egyetlen publikusan értékesített önálló mobilinternet-családról.
És nem arról van szó, hogy éppen ma nem megy, hanem erre egyszerűen nincs lehetőség. A múlt héten sem volt és a jövő héten sem lesz. Miközben mindenhol próbálják az önkiszolgálás felé terelni a népet, itt a megoldás, hogy menj be személyesen (több órás történet az utazással és a sorban állással együtt) vagy telefonálj (ami nincs ingyen ha nem tudsz szerezni egy Telekomos mobilt.)
Hát kösz. -
taip
senior tag
Most személyesen nem tudok ügyet intézni, ezért (is) akartam megoldani neten. Hihetetlen, hogy egy ekkora internetszolgáltató cégnél nem megoldott a netes ügyintézés...
Tudom, írhatok emailt, amire majd csak válaszolnak valamikor.Kizárásos alapon marad a telefonálás (más mobilhálózatból, hurrá) de továbbra is fenntartom, hogy ez így nagyon gázos és nem ügyfélbarát.
-
senzaj
senior tag
Végülis előkotortam minden cuccot hozzá és szerencsére anno kinyomtattam az online számlát és jótállási jegyet.
Megvan a blokk, a bevételi pénztárnyilatkozat és egy kiszállítási dokumentum...
Hol érdemes nekik írni?Szerk: korábban ott volt minden, azóta nem léptem be és most nincs ott....
Vagy ne stresszeljek ezen ennyit? -
-
cigam
titán
Most kiszórják az iPhone 4S-eket, de csak online kapok 40% kedvezményt. Vagyis csak új számmal tudom megvenni. De nem értem, ezt a hűség dolgot. Nem a telefonszám megtartására vállalok hűséget, hanem az előfizetésre (+ opcionálisan a díjcsomagra).
Szóval megrendelem megkapom működik. Majd besétálok a boltba, hogy kérem a számom megváltoztatását, arra ami egy másik szolgáltatónál van. Számhordozás, egy már meglévő előfizetésre. Működhet a dolog? -
GLOCK34
aktív tag
Szia!
Nem kizárt most,hogy mondod. Valamikor Június elején páromnak kötöttem egy Next-S Atk csomagot személyesen, ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző akkor említett valami kedvezményes internet lehetőséget,de azt hittem csak az új előfizetésre érvényes. Ha jól emlékszem egy hónapig volt érvényes a kedvezmény és párom visszamondta.
Ez lehet az oka?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- VivoBook S413EA 14" FHD IPS i5-1135G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- MSI MEG Z-790 ACE alaplap + INTEL CORE I9 13900K proci + 32 GB DDR5 memória Félkonfig
- AFOX GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 256 GB-100%-3 hó gari!
- HP EliteBook x360 1040 G8 i7-1185G7 32GB 512GB 2in1 1 év garancia
- 2db UK billes (146 / 147) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest