-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#04535040
törölt tag
válasz
Kolondrum #115159 üzenetére
Tavaly, amikor bementem egy T boltba, és kértem egy választottt számot (158-ABAB) az ügyintéző csak nézett, hogy miért fizetek 10ezret egy ilyen számért. Mondtam neki, hogy nekem megér ennyit, hogy a gyerek szűz számot kap, és még véletlenül se nem kap eldobott számot, amit előtte: strici, pénzbehajtó, "adóoptimalizáló", egyebek használtak....Elég volt 1x belefutni egy ilyen "újrahasznosított" számba, ami korábban egy cég 24h-s hibabejentő telefonszáma volt ...azt 1 nap után dobtam is kukába (feltöltős volt...) A 158-cal kezdődő számokat tavaly kezdte el osztani a telekom.
-
m1lan
őstag
válasz
Kolondrum #115159 üzenetére
Ha céges az előfizetés, akkor jelezd a flottakezelőnek, hogy zaklatnak, kérjenek neked másik telefonszámot. Szolgáltatói oldalról nem tudnak egy bizonyos telefonszámot tiltani, de nem is biztos, hogy sokra mennél vele, mert lehet, hogy hívna másik számról vagy mondjuk fél év múlva megint rajtad keresné valaki más ezt a jóembert.
Ha nem oldódik meg a probléma, akkor a rendőrségen érdemes feljelentést tenni.
-
EmberXY
veterán
válasz
Kolondrum #104312 üzenetére
Az adategyeztetés közelgő szükségességéről szokott jönni SMS, így ha nem értesültél róla, nem kizárt, hogy lecsúsztál a határidőről.
Azt nem tudom, mennyit várnak ilyenkor mielőtt újra kiadják a számot, de velem is történtek érdekes dolgok. Amikor a SIM kártyát vettem (kb 6-7 éve, még az egyeztetős mizéria előtt), már másnaptól hívogattak az előző tulaj családtagjai, barátai, mintha csak előző nap beszéltek volna vele utoljára, ráadásul a bankszámla SMS-eit is megkaptam egy ideig. Majdnem fél évembe telt, mire mindet leráztam, és még évente egyszer azóta is beesik egy-egy "régi kolléga", szóval megkockáztatom, nem sok idő telhetett el a SIM bevonása és újra forgalomba helyezése között, bármennyit ír is elő a szabályzat. -
4Grider
félisten
válasz
Kolondrum #104312 üzenetére
A megszűnéstől kezdve 1 éved van, hogy a rajta ragadt egyenleget visszaigényeld. Automatikusan nem jár vissza, tehát kérni kell. Erre van lehetőséged online is.
A kötelező hívószámfenntartási és pihantetési időszak miatt legkésőbb valamikor tavaly nyár közepén kellett az egyenlegfelhasználási időnek lejárnia, vagy adategyeztetés hiányában nyár végén a szerződésnek bontódnia. -
kakuk.tamas
addikt
válasz
Kolondrum #104310 üzenetére
De mindig is volt rajta pénz? Mert azt tudtommal vissza kellene adniuk, ha kiadják másnak a számot... Nem? Meg az éves adategyeztetést ha kihagyod, akkor kell lennie x hétnek amíg még nem adják ki újra a számod.
Vagy a számot ütötted el, vagy a Telekom b#szott el valamit.Mennyit raktál rá? Én azért felhívnám azt a nőt, és megkérdezném tőle, hogy mit vállal érte...
-
-
válasz
Kolondrum #67964 üzenetére
Én a következőképp tudtam befizetni a céges számlát. Leírom, mert szerintem tök röhej.
A telekom app-ban (nem bb-s, windows phone) egy rövid időablakban engedte megnézni a számlát. Letölteni a telefonra nem lehetett (vagy csak én voltam a béna, vagy a wp-s app nem tudja), de megosztani meg tudtam. Így feltöltöttem egy felhőtárhelyre, onnan letöltöttem a gépre, és befizettem. Utána nézegettem pc-n is, de nem tudtam megnézni. Ma akartam újra, meg akartam magamnak ajándékba venni egy telcsit karácsonyra
, de technikai hiba miatt nem ment a webshop. Szóval ez van. :/
-
-
válasz
Kolondrum #67751 üzenetére
idegen számok esetén is adott lehet külön is, hogy tartoznak valamihez, de ha nem erről van szó, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra és kiderül, hogy mi a helyzet, mert jelen állás szerint így a telefonszámok nem jogosultak folyószámla ügyintézésre.
ez lehet persze a rendszer hibája is - ha csak a frissítés óta ilyen, akkor biztos arról van szó -, azzal meg csak tudnak majd kezdeni valamit.
több előfizetésem is van, az egyik a "főszám", a másik kettő társkártya volt anno, de már régen nem társkártyás díjcsomagban vannak, viszont továbbra is csak a főszámmal vagy fiókos bejelentkezéssel lehet számlát megtekinteni és befizetni, ha a másik két telefonszámmal próbálom, akkor azt dobja a rendszer, amit korábban beidéztél. -
válasz
Kolondrum #67744 üzenetére
szia,
ez akkor jellemző, ha több előfizetés is van és azokból egy a "főszám", ami a folyószámla ügyintézésre jogosult.
a ti esetetekben nincs ilyen, hogy az említett két hívószám valamilyen szinten tartozik egy harmadikhoz és utóbbival bejelentkezve kellene intézni?
korábban volt egy ilyen kiírás; link, de levették, mióta működik a kapcsolódó ügyintézés.Beca1990; tegnap néztem egy ismerősét, mert mutatta, hogy neki sem jeleníti meg csak a havi számlát, de amikor azt befizette, utána megjelent a részletes törlesztő is.
-
válasz
Kolondrum #66026 üzenetére
polonic fórumtárs nekem azt írta, ez csfb(amikor LTE-->3G hálóra vált a bejövő hívás miatt) hiba, amit a Telekomosok tudnak finomhangolni.
Nekem S5, o+o és honor6 esetén volt ilyen, most LG G4em van s még nem fordult elő.
Ha van türelmed, minél pontosabb adatok megjelölésével az mtkapcsolat@telekom.hu-ra írj.
Tapasztalatom szerint ezen a csatornán sokkal felkészültebbek/készségesebbek...
-
válasz
Kolondrum #66023 üzenetére
érdemes kipróbálni oda és vissza a dolgot, mert akkor hivatkozhatsz arra, hogy több telefonnal is adott a hiba - már ha tényleg azt fogod tapasztalni -, ami okán nem háríthatják a készülékedre a problémát.
az lte fejlesztések óta vannak ilyen nincs net, pedig a térerő okés jelenségek is - leginkább 3g módozatokban -, bár nem mindenhol területe válogatja és változó az is, arra gyanakszom, hogy az év végéig ez lesz, mert addig vetítették elő a kapcsolódó munkálatokat.
többen átmentek emiatt a vodafone-hoz, erre mostanság ott is tapasztalnak hálózati problémákat, mert az a szolgáltató is elkezdte a 4g fejlesztést.Danny365; szia, az előrehozott készülékvásárlás adta 3 hónap kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a díjcsomagra nem lehet úgy korábban (direktben) hosszabbítani, csak ha kifutott a hűség.
másik díjcsomagra is csak (ár)kategórián belül, ellenkező esetben kötbéres a dolog.
úgy is felkínálja a rendszer, hogy csak az előfizetésre írsz alá hűséget, a díjcsomagra nem, de akkor más lehet a konstrukció árazása.
telefonos segítséggel volt már példa a köztes megoldásra.
részletre vásárolt készülék esetén van rá lehetőség, hogy bármikor és bármennyit befizess előre, akár az egészet is. -
-
válasz
Kolondrum #66021 üzenetére
4g/lte hálón nem lehet telefonálni, az csak adatkapcsolatra alkalmas, híváskor átkapcsol 3g, vagy ha az nem elérhető, akkor 2g módba.
azt kell kiderítened, hogy a készülék, sim kártya, hálózat - netán csak adott cella - hibája, hogy nem jön létre a hívás.
oda és vissza kell tesztelni másik sim kártyával és tefonnal, úgy szűkíthető a hibalehetőség.
ahhoz, hogy a felmondást kezdeményezni tudd, hibajelentés hegyek kellhetnek, amiknek nyoma van, vizsgálják ki, ha te egyértelműen leszűkítetted a problémát a szolgáltatóra.
a telefont a szolgáltatótól vetted, vagy máshol? -
kisninja
őstag
válasz
Kolondrum #65782 üzenetére
Nálam is van ilyen.. 3G/H+/4G is előfordul megáll minden vagy 5 percre. Bejelentettem de nem tudtak segíteni azt mondták, hogy ideiglenes és magától helyreáll ebből ők nem vesznek észre semmit.
Megjegyezte esetleg hálózati mód választáskor előfordulhat. (nekem ilyenkor sosem váltott)
Mostanában egy mobilnet ki be kapcsolás megoldja. (note 3) (egyelőre Tolna megyében fordult elő velem ilyen igaz itt élek de járom az országot.) -
válasz
Kolondrum #65773 üzenetére
Jelen! Ugyanaz a verzió ugyanaz a telefonnal.
Nincs olyan jellegű hibám, mint neked. Épp ellenkezőleg, ültünk egy barátommal egy kávézóban szombat délelőtt (cellaterhelés szempontjából nem volt egy csúcsforgalom, bár bevásárlóközpont, tehát lehetettek egy páran az adott cellán), a WP-s telefonomon bár jelezte az LTE-t, de nem lehetett se böngészni, se semmit csinálni, a Passporton meg tökéletesen ment a net.
-
pippo76
tag
válasz
Kolondrum #65782 üzenetére
Tudom én is olvastam. Hidd el az van. Szoftver. 1779, ahol élek és dolgozom ott folyamatos a 4G. Páromnak szintén BlackBerry van ugyanezen paraméterekkel. Egész nap nyomjuk a bbm-et. Napi szinten beszélek az ocsemmel bbm-en aki a világ másik felén él. Én kb. 3 hete kicseréltem mindkét sim kártyát nfc-s kártyára.
-
válasz
Kolondrum #65676 üzenetére
szia,
akkor találkoztam ilyennel, amikor elindítottam a számla befizetését, megjelöltem egy módot - adott esetben az mcm alkalmazást -, de nem történt meg a befizetés, mert a rendszer nem küldte ki az alkalmazás számára a szükséges infókat tartalmazó üzenetet, emiatt próbálkoztam másik móddal - bankkártyás fizetés -, de az általad is behivatkozott figyelmeztetést dobta, aztán egy bizonyos időintervallum letelte után jött e-mail, hogy nem valósult meg a tranzakció, csak utána tudtam más módon fizetni.
-
-
[P]laci
senior tag
válasz
Kolondrum #64834 üzenetére
szerintem nincs ezzel akkora probléma...
a telefon+sms kombó fix havi időponthoz kötött, viszont a net a hónap bármelyik napján bővíthető havi ciklusú bővítővel!szóval hidd el jól van ez így!
ha nem ez lenne ami van, akkor pl. forgalomalapú és nem havidíj alapú netcsomagok lennének és hidd el, azzal sokkal, de sokkal rosszabbul járnánk...
-
#73820095
törölt tag
válasz
Kolondrum #64816 üzenetére
A telenyomorhoz bementem váltás előtt, h uaz legyen a lakcím, ami megváltozott közben, de nem lett átvezetve, onnantól kezdve én nekik egy fillért sem fizettem többet. Vmit elcsesztek, és elvileg 1-2000Ft keletkezett, ami elvileg nem lehetett volna, én meg tojtam rájuk, de nem is jelentkeztek érte. Próbáltak volna csak meg...
Utána pedig besétálam a Blue-hoz, és elintéztem a papírokat. Azóta jó az a számÉs igen, elsőre nekem is elcseszték, de abban vszleg a Blue volt a ludas.
Nyugodtan nyisd ki a szád
-
tomi5244
őstag
válasz
Kolondrum #64816 üzenetére
Akkor engem egyenesen megvezetett a srác a telenornál. Nem kért személyes okmányt, csak a számom kérte és megnézte, hogy van e hűségem még. Most komolyan, nekem kellett volna kérnem, hogy - te figyi, kérd már el a személyimet....
Nem hiszem el komolyan. Nem lenne itt akkora baj, csak a számlazárás miatt bukom egy havidíjjat meg az a nyomorult 2x kb 40 perc várakozási idő ami mostanában van a szolgáltatóknál...
-
tomi5244
őstag
válasz
Kolondrum #64810 üzenetére
Voltam bent náluk, azzal kezdtem, sőt papírt is akartam róla kérni de azt nem adtak. Pötyögött valamit a srác és utána mondta, hogy menjek a leendő szolgáltatóhoz mert innentől ők intézkednek. Ennyi! Én meg jó hiszeműen tovább álltam. Nem értem, mit kellett volna még tenni? Egyáltalán, hogy zajlik egy ilyen adategyeztetés?
-
-
Mappa
addikt
válasz
Kolondrum #64638 üzenetére
Nekem is munkahely a vészes 4 fal 5 szintes épület csak látom, hogy mások vígan elérhetőek, nekem jön a sms 1 nem fogadott hívása volt.
Múlthéten jártam meg Balatonfenyves - Badacsony oda vissza. Waze-t használtam volna, azt még navigálni sem tudott mert, folyton jött, hogy hálózat keresés. Újabb telefonon meg LTE/4G minden fullon. Biztos készülék függő is a dolog nekem lassan egy 2 éves i5 van. Szintén T-s Huawei G7 és azon minden hasít. Volt egy Voda-s készülék is - szintén Huawei, azon is 4G. Nekem meg kb. Keszthelynél éledt fel a kütyü. -
r3dsnake
nagyúr
válasz
Kolondrum #64638 üzenetére
Környező falukban (szegedtől 30km, dél-alföld) sokszor még telefonálni sem lehet. Múltkor órákon keresztül nem tudtam elküldeni a szomszéd faluban (6km innen) egy üzenetet messengeren. Itt meg LTE/3G simán. Vonaton fél órás kiesések. Balaton körül szintén kihagyások. Soltvadkert szintén. Szeged bajai úton is eldob a telefonvonal (LTE van, telefonálni meg nem tudsz...).
-
Mappa
addikt
válasz
Kolondrum #64634 üzenetére
Óbuda - Flórian tér, épületen belül (munkahely) Van hogy a hívást eldobja, nincs szolgáltató, 4 fal között már 1 szinten van a térerő. Ha megy is a kapcsolat mintha walkie talkie beszélnénk annyira vacak a minősge. Liftben pikkpakk eldob mindent. Míg egy Telenor fullon van mindenhol lehet beszélni és elérhető.
-
válasz
Kolondrum #64634 üzenetére
sok olyan hely van az országban, ahol egyik szolgáltatónak sincs térerő, máshol meg az egyiknek vagy másiknak igen, de nem mindegyiknek, ez több tényező függvénye - főként technikai szempontból, hol helyezkedik el épp ott a tornyuk, befolyásoló tényezők...stb. -, de a "nagy semmi közepe" egyik szolgáltatónak sem kényszeresen lefedendő terület, ha alapban oda nem sikeredett térerő.
nem is létezik 100%-os lefedettség az országban, az meg már részletkérdés, hogy a nem lefedett területek hová esnek, kinek és mennyire problémásak...stb. -
válasz
Kolondrum #64483 üzenetére
díjcsomagtól függetlenül, technikai okból ugrál, mivel 3g az alap, de ha forgalmi kérelem eszközlődik, akkor felkapcsol a rendszer az elérhető gyorsabb 3g módba, ami h vagy h+ lehet, aztán ha átfutott a szükséges adat, akkor visszakapcsol 3g-re.
amikor manuálisan végzel olyan műveletet, ami adatforgalmat generál, akkor egyértelmű a dolog, ellenkező esetben meg annak a függvénye, hogy a telefon miként van beállítva, miknek és milyen sűrűséggel/intervallummal van engedélyezve az automatikus frissítés...stb.
a telekom alkalmazás telefonszám alapján azonosít, azt meg beállíthatod, hogy automatikusan belépjen minden indításkor, vagy külön kérjen hozzá jelszót.
független készülékre is lefrissít/szinkronizál bizonyos dolgokat a szolgáltató, illetve a készülék a sim kártya beazonosítása alapján. -
-
válasz
Kolondrum #64471 üzenetére
A Telekomnál normális, mivel a másik két szolgáltatóval ellentétben itt alapból UMTS-en (3G) van a telefon, ha adatforgalom van, akkor vált csak H+-ra, adatforgalom végén pedig vissza. Sajnos néha beletelhet pár mp-be a váltás, addig nincs adatforgalom se. Legalábbis nálam pár éve előfordult, azóta legtöbbször LTE-t használok, ezen nincsen váltogatás.
-
válasz
Kolondrum #64283 üzenetére
a számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, illetve a szerződés megkötése vagy megszüntetése ha hóközi, akkor tört hónapot számláznak.
a számlákat a következő hónap elején állítják ki, a befizetési határidő meg nagyjából a hónap közepe, vagy valamivel későbbi dátum. -
-
válasz
Kolondrum #64230 üzenetére
Ez a két csomag van OS 10-hez: [link]
A nagyobbik 3 giga, LTE-n leforgalmazható és utána ha letelt legfeljebb (!) lassítanak. Valójában nem mindig lassítanak
FUP policy - fair usage policy, ha nem lősz túl a célon nem lesz gond. Régen is így volt a BIS csomagokkal, egyszer se sikerült meglassulni.
-
válasz
Kolondrum #64230 üzenetére
szia,
a díjszabásban megtalálod (balckberry címszóra rákeresve) a szükséges információkat, illetve lehetőségeket; link
cigam; nem, úgy nem működik.
nem csak új előfizetéssel lehet megvásárolni, hanem meglévőre, kedvezményes készülékcsere útján is, tehát a már adott hívószámú előfizetésre további hűség aláírásával - amennyiben a feltételek adottak -, de az előfizetéshez kapcsolódó hívószám csak meghatározott esetekben és módon módosítható utólag, az általad elvártak szerint nem.
a hívószám csak a szolgáltatónál az adatbázisban adottakra módosítható - érthető okból lehet rá szükség, például húzósan zaklatnak valakit telefonon az ismert hívószámán és másikat szeretne, amit már csak meghatározott embereknek ad meg -, üzletben 10 e ft, telefonon, postai levél vagy telefax útján pedig 7 e ft/alkalom/előfizetés.
van még lehetőség választott hívószámra is - ez is érthető, ha valaki könnyen megjegyezhetőt akar -, de akkor is csak a szolgáltatói adatbázisban adott szabad számmezőből, ez is 10 e ft/alkalom/előfizetés.
a számhordozás egy külön kategória, új előfizetés lesz annál a szolgáltatónál, ahová hordozod a számot, márpedig egy meglévő hűséges előfizetéshez kapcsolódó számot a másik szolgáltatótól áthozott és az újnál új előfizetésnek minősülőre lecserélni ilyen formában nem lehet.
sőt, még a szolgáltatón belül sincs lehetőség a hívószám ilyen jellegű módosítására a kapcsolódó igény alapján.bandi0000; szia, amennyiben a társkártyás előfizetésre aláírsz 24 hónap hűséget, úgy azt addig nem lehet megszüntetni, ami viszont a pláne, hogy hiába jár le korábban a másik (fő) előfizetés, ha a társkártyásat adott formában akarod megtartani, akkor addig a főkártyásnak is aktívnak kell lenni, ellenkező esetben a társkártyás átvált főkártyás konstrukcióba, ami bár csak abból a szempontból kérdéses, hogy ha a díjcsomagra is írtál alá hűséget, akkor csak meghatározott (ár)kategóriában lehet mozogni, de úgy csak az újabb hívószámod marad meg, nem pedig a régi.
-
válasz
Kolondrum #61900 üzenetére
a 890 ft időszaki díj mindig levonásra kerül 30 naponta - már ha van miből -, mellé még a korábban írt késedelmes feltöltés miatti 300 ft a hívószám újbóli biztosítása miatt, így kijön a maradékkal az 1500 ft.
a net más kérdés, bár a 150 MB adott az időszaki díj okán, de ahhoz kell valamilyen aktív net - alapban például a napinet, de természetesen a 150 MB kerül felhasználásra és amiatt a napinet díját nem vonja le adott keretig.
nem értem, hogy ha csak a leírtak miatt töltögeted fel, akkor miért olyan díjcsomagod van, amin időszaki díj is van, nem pedig másmilyen, amire semmit sem von le ilyen szinten? -
válasz
Kolondrum #61898 üzenetére
szia,
úgy rémlik, hogy domino surf csomagot írtál korábban, arra levonhat 890 ft időszaki díjat - illetve ha van még valamilyen aktív szolgáltatás, ami automatikusan megújul, akkor arra is vonhat le pénzt -, illetve esetedben a 300 ft a hívószám újbóli biztosítása lesz, azt vonják le az egyenleg határidőn túli feltöltésekor.
890 + 300 + 310 = 1500 -
tomy86
addikt
válasz
Kolondrum #32974 üzenetére
Erre inkább itt tudnak válaszolni. Röviden az én tapasztalatom (tavaly év végén mondtam le egy tripla szolgáltatást). A számlán szereplő "hüségkedvezmény" sorban feltüntetett összeget kell megszorozni a hátralevő hónapok számával, plussz a törthónap. H aez még nem hosszabbított hűség, akkor a telepítéskor kapott kedvezmény (ha jól tudom) arányos részét is meg kell fizetni. Az ügyintézés nem gyors viszont baromi lassú (nekem 6 hónap alatt zárult le) és általában ahány ügyintézővel beszélsz, annyifélét mond. Itt (157-es hsz) és itt leírtam, hogy hogyan sikerült a lemondás.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Kolondrum #32615 üzenetére
nem lehet, hogy több, mint 1 éve töltötted fel? Vagy ha 2500 forinttal, akkor több, mint 180 napja (vagy ilyesmi mennyiség)
nekem 1180 forintot számláztak ki dominóra (!), mert szerintük igénybe vettem valami 1Ft-os szolgáltatást 190 és 990 alkalommal
Persze a számlából nem derül ki, hogy mi ez
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Okos Otthon / Smart Home
- Kutya topik
- Hamarosan robottelefon figyelheti minden mozdulatod
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lexus, Toyota topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- PCLab Gamer G-386 Ryzen 5 5600 / 32GB DDR5 / RTX 5060 - profi összeszerelés gamerekre hangolva
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB (Ezüst) Prémium ajándékcsomaggal Típusváltás miatt eladó
- Ghost of Yotei + előrendelői kód
- Gigabyte RTX 4080 XTreme WaterForce 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- XBOX Series Shock Blue kontroller - Gar.: 2026.04 hó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3459,94% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- ASUS TUF F15 FX506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 32GB - 1TB - RTX 3050 Ti - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest