-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz
balint82 #45420 üzenetére
Csak azt irja elő a jogszabály hogy törekedni kell a forgalmazónak vagy a szerviznek a hiba mielőbbi elhárítására 15 napon belül . Akkor teljesíti a jogszabályi követelményt, ha minden olyan szükséges lépést megtett, ami a hiba határidőn belüli elhárításához szükséges volt. Tehát pl. időben továbbította az árut a szakszervizbe, időben rendelt pótalkatrészt stb. A fogyasztó természetesen vitathatja a törekvés megfelelőségét, ilyenkor a békéltető testületnek vagy a bíróságnak kell kimondania a végső szót.
A te esetedben pl ha elszállitották a szervizbe ott meg alkatrészre vár akkor ez a "törekvés" megvolt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Steam Deck
- Xbox tulajok OFF topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...