Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ákinard

    aktív tag

    válasz Mr.Csizmás #52496 üzenetére

    Mr.Csizmás

    Én telefonon hívtam fel őket, mert a rendelés leges legvégén írta ki, hogy bocsika elfogyott... Nagyon dühös lettem, mert azért ez teljesen abszurd, hogy valamit a kosárba teszel, és közben egyszercsak hopp, elfogy...
    Akkor az ügyintéző meghallgatott és mondta, hogy felveszi panasznak, és valószínűleg kivizsgálás után megkapom a kedvezményes áron. (Említette, hogy lehet majd ki kell fizetni a teljes árat és jóváírják, de erről korainak találta alkudozni.)
    Mondjuk nekem utána sikerült a rendelés, de ettől még kiváncsi vagyok a válaszukra.

    Én mindenképp panaszt tennék a helyedben, ugyanis te leadtál egy rendelést, kis is fizetted (!) és utána kitalálják, hogy jah bocs elfogyott közben? Tegyél panaszt mondd el hogy igényt tartasz rá az akciós áron, nem a te hibád, hogy olyan sz@r a webshopjuk, hogy a kosárba tett termék időközben kifogyhat a készletről amíg te negyed órákig nyomkodod a megrendelést közben 15x 502/503/service unavailable és egyéb hibákkal szórakozva.

    hurenzon

    És az miért baj? Az akciónak vége van, majdnem mindegy mennyi idő alatt vizsgálják ki, ígyis-úgyis az ÜFSZ méltányára van bízva az ügy.

Új hozzászólás Aktív témák