Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    válasz ForRedGlory #57094 üzenetére

    Nem gondolom pofátlanságnak. Régi előfizető vagyok, Platina szintű vagyok, több előfizetés van a nevemen, T-home előfizetés is van a nevemen, össze van azzal is vonva, nekem az nem kedvezmény, hogy bár a havidíjam 2500Ft-tal olcsóbb, a telefon közben 148.000Ft, 59.000Ft helyett. Azért sem gondolom pofátlanságnak, mert maga a csomag alapáron középkategóriás, de azáltal, hogy a hűségemet "jutalmazák" alsó kategóriás lesz és rosszabbul járok. Én ezt így baromságnak látom. És nem a havi 2500Ft-on van a hangsúly. Viszont, ha van rá lehetőségem, hogy kihasználjak egy kedvezményt, akkor azt kihasználom. De ugyanakkor rosszabbul is járok, jelen esetben több, mint 2x annyiba kerül számomra egy készülék. Nem tudom érthető e a dilemma. Engem csak az bosszant, hogy valaki, aki nem hűséges, nem régi előfizető és nincs több előfizetés sem a nevén, jobban jár, mint én. Szerintem fordítva kellene ennek lennie.

    Apple témához: mindenki tudja, hogy az iPhone 5 nem volt túl jó széria, elég sok baj van velük. Én ma hoztam el a 7. (hetedik) iPhone 5-öm garanciális cserében. Lassan már könyvet adhatnék ki, annyi Munkalapom és Jegyzőkönyvem van. Nem csaltam, nem rontottam el direkt a telefonokat, egyszerűen így alakult. Minden egyes cserénél újraindult az 1 év garanciám. Most is. Szó nélkül. Nem mondom el melyik plázában azt mondta a T-Pontos srác, hogy vigyem nyugodtan, nekik ez nem kerül semmibe. Mondjatok még egy ilyen gyártót, ahol gyakorlatilag javítás helyett egy új készüléket kapsz, újrainduló 1 év garanciával. Higgyétek el, ha kicserélhetné a Telekom a telefont 3 napon belül, megtenné, mert nekik csak egyszerűbb lenne, mint küldözgetni ide-oda. Nekik nem kerül szinte semmibe, nem buknak rajta, nincs okuk/nem érdekük nem segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák