Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz BrownB #73215 üzenetére

    Nézd meg jobban a számlát. :) Igaz volt egy ilyen számlázási rendszerbeli sajátosság, de egy egyedi minuszos sorral ki is van nullázva ugyanazon a számlaképen az érintett forgalom, amit a családbarátban nem írt jóvá. Dominósoknál is nagyon rövid idő tartalomig előfordulhatott, de azt az egyenlegben korrekciózták is.

    Gondolom a családbarát lezárását készítették elő, amikor egy ilyen számlázási rendszerbeli sajátosság megjelent a számlán, de ebből az előfizetőknek kár nem keletkezett.

    (#73169) erikviking

    Tévesen mondták. Tartozék átvehető, ha meg van jelölve az átvevő, de előfizetői szerződéssel/hosszabbítással együtt járó megállapodás esetén nem (havidíjas előfizetés, minőségi készülékcsere, dominó szerződés)

    Bár már volt olyan, hogy 130 ezres okosóránál, ahol az ügyfél előre kifizette kártyával, s családtag volt megjelölve (a neve pontatlanul volt írva, személyin nem az szerepelt pontosan), ahol én például megtagadtam, s gyanús is volt az illető - de ott extra körülmények voltak adottak.

    Azért, ahol egy 130 ezres okosórát vesz így át valaki, ami előre fizetett, azért elgondolkodik a felelősségről - ha illetéktelen veszi át - az ügyintéző is :)

    (#73170) Keem1

    Ez egy olyan kaliberű hiba, amit ha illetéktelennek ad át az immedio-s, akkor ő tartozik elszámolási kötelezettséggel.

    GLS-nél is, ha illetéktelen személynek adják át, levonhatják az ő bérükből...

    (#73172) vwpolopg

    Az elmúlt években folyamatosan adottak voltak és lesznek is ezek az akciók. Most jelenleg is tartanak. Vannak időszakok, amikor extra kedvezmények is elérhetőek (-20-30% a piaci árakhoz képest), de azok különböző apropók alapján (lásd pl. Vivicitta tartozék kedvezmény). Ezen felül viszont arany-, illetve platinakártyásnak bármikor lehet egy darab ilyen tartozékos részletfizetése.

    (#73208) szabogabor10

    Ó, az ég meg még magentább, mert csak a szolgáltatók ilyenek bizony itt Magyarországon.

    Tájékoztatásul: nem.

    Magyarországon olyan piaci környezet van, ami Európában sehol sem adott. Anno a portfolio.hu-n volt egy cikk, ami gyönyörűen prezentálta, hogy hiába lenne az egyik legolcsóbb itt egy percdíj, hívásvégződés, az extra adók, a telekommunikációs adók ezt ellehetetlenítik. Európában sehol nem fizetnek annyi adót egy adott perc után mint itt Magyarországon. A görögök - az akkori kimutatásban - a második helyen, lényegesen elmaradva a második helyen kullogtak...

    S akkor még nem beszéltünk a Vám rendszerről, a legmagasabb ÁFÁ-król, arról, hogy Magyarországon még az üres adathordozókra is (igen, a telefonok alaptárhelye után is) mennyi extra díjat fizetünk ki az ARTISJUS-nak. Hogy Magyarországon hány olyan magasan kvalifikált ember van, aki úgy gondolja, hogy a telefont - saját szakzsargonjuk szerint - csak felvenni kell, de utána már fizetni nem.

    Nem ilyen egyszerű ez, mint ahogy minimalistán - csak a külföldi számadatatok (percdíj, készülékárak, stb) alapján - vagdalkoznak sokan. :(

    Összetettebb és jóval árnyaltabb ettől a kép.

    Bár hozzátenném, hogy a Telekomnak - más szolgáltatóhoz képest - még elég sok kártyafüggetlen készüléke is van... (HTC-k, Huawei-ek, Sony-k között például menetrend szerűen szerepelnek ilyen készülékek) és azért több két kártyás készülék is szerepel a kínálatban. Ami szerintem - tekintve az egyedi szabályozási és gazdasági környezetet - már mindenképpen előrelépés. És az olyan ügyfeleknek is felüdülés, akik célzottan ilyet keresnek.

    Alacsonyabb árkategóriában, pl. egy Coolpad, nyomógombos dobálósban (ennek is van azért egy szűk keresztmetszete) a Cat mobilok, magasabb kategóriában pl. a Honor 7... De több készüléket is lehetne említeni :)

    (#73162) Ronam

    Egy nappal korábban az üzletkeresőben nagyon sok üzletbe időpontot is foglalhatsz magadnak.

  • goop

    őstag

    válasz BrownB #73215 üzenetére

    Hja, kb. kapják be. Menj egy flottába, még jobban is jársz, ők meg buknak pár ügyfelet.

Új hozzászólás Aktív témák