-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
Szia! Ezek szerint pénteken nem érkezett be a pénz. Félő, hogy a hétvégén már nem is fog, mert bank csak hétköznap van... Szombat délelőtt hívd fel a 1430-at, kérd a forgalomfigyelést, ők 8-16-ig hétvégén is vannak, és ha nem lesz még nyoma a befizetésnek, akkor a leggyorsabb és legpraktikusabb az lenne, ha bemennél egy ügyfélszolgálatra, ahol ezt a fajta tartozást le tudják zárni. Vinni kellene majd az átutalási igazolást is!
[Szerkesztve]''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Igen, a 7 jegyű folyószámlaszámodat kell megadni ''ügyfélazonosító''-nak. Ha legközelebb hóközi számlát kapnál, nem hiszem, hogy ilyen módon ki tudnád fizetni, de majd kérdezz rá akkor az ügyintézőnél...
[Szerkesztve]''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Ez amolyan Murphy törvény... Kellemetlen, de mint láthatod, a rendszer jól működik, csak az emberi tényezők... Rendszerint ez a gyenge pont. Egyébként beszéltél a forgalomfigyeléssel múlt hét végén? Mert ők - gondolom - látják a beérkező összegeket, így le tudták volna zárni a tartozást!? Utólag könnyű okosnak lennem, de ha az ügyfélszolgálat szerint az összeg le lett könyvelve, csak a ''behajtási folyamat'' nem lett lezárva, akkor (behajtási vagy forgalomfigyelési csoport híján) akár egy ügyeletes csoportvezető is vissza tudta volna kapcsolni a számot a telefonos ügyfélszolgálaton.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Az a baj, hogy nem tudom tesztelni a saját számaimon, de az biztos, hogy interneten is működik a pontbeváltás egyes szolgáltatásokra (1-24 hónapra fizetheted ki a szolgáltatást). Ha nem boldogulnál, hívd a 1430-at, mi is be tudjuk váltani a pontokat, de ezesetben 3, 6 vagy 12 hónapra lehet csak kifizetni a hívószámkijelzést (576, 1152 vagy 2304 pont).
Említetted, hogy próbálkoztál a pontbeváltással. Ha az önkiszolgáló üfszolg. kapcsolat program oldalának jobb alsó sarkában az SMS értesítésnél a "megrendelve" szót látod, sikeres pontbeváltás esetén SMS értesítést kell kapjál. Vagyis ha nincs SMS, nem sikerült a pontbeváltás. Ennek egyik oka lehet, ha a Kapcsolat kártyád jelszava még alapállapotú (kártyasorszám utolsó 3 száma). Az előbb említett oldal jobb alsó részében van jelszómódosítás lehetőség is, vagyis megadhatsz egy 3 jegyű számot új jelszónak, ami bármi lehet, kivéve a kártya sorszámának utolsó 3 számjegyét. Talán ez volt a hiba, de ha hívod a 1430-at, a kártyajelszót is tudjuk módosítani...
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
MODERÁTOR
-
attisx
addikt
válasz stichus #1108 üzenetére
Hihetetlen, mennyire birkák az emberek. Képesek egy nyomdászt kioktatni színelméletből...
@ Gebriel: A szolgáltató akihez a sim tartozik biztosan betudja azonosítani a tulajt. Amennyiben számlás előfizetéses a kártyáról van szó...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
MODERÁTOR
-
_seth_
veterán
válasz stichus #1238 üzenetére
Hívásértesítést aktíváltam de a megadott számot ha be akarom állítani kiírja, hogy a kérés elutasítva
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
orkester
senior tag
válasz stichus #1409 üzenetére
Köszi a választ!
PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
-
crea1984
tag
válasz stichus #1653 üzenetére
Köszönöm a segitségetekt!
Tegnap be is mentem egy mezei T- mobile boltba és mondtam a nőnek azt mondja, ááá olyat nem lehet, h előfizetéses számcsere mert akkor a számlával mi lenne, az a számra érkezik!
hát ma bemegyek egy központi t-mobilhoz, ha ott is ezt mondják én nem tudom mit csinálok!
nem érdekel engem a 4800 ft csak számcsere legyen. Szerintem nincs ilyen, hogy nem lehet cserélni, vagy rendöri végzés kel hozzá?? -
-
őstag
válasz stichus #2049 üzenetére
1) "A 2009. február 28-ig aktivált opció és az arra vállalt 1 éves hűségnyilatkozat esetén a teljes hűségidő alatt elengedjük az opció havi díjat." && [1],[2] oldalakon, még mindig ott szerepel, hogy lehet élni ezzel a lehetőséggel. Ha ezekből, te magyarul beszélő egyénként azt szűröd le, hogy febr.28-ig van lehetőség megkötni a korlátlan opciót, bizonyára te vagy Uri következő kiszemeltje.
2) Fentebb okítottál a magyar nyelv értéséről, kérlek, te is próbáld meg mívelni.
3) Gratulálok hozzá.Mond csak, kényszert érzel arra hogy beszóljál?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
válasz stichus #2055 üzenetére
Teljesen logikusan: nem láttam még azt a brossúrát, míg nem linkelte egy kolléga fent. Egyébként sem kezd el az ember keresni ösztönösen olyan oldalt ahol azt hirdetik, hogy vége lenne. Pláne ha az az oldal egy pdf. Még inkább mert a T oldalán még egy egyszerű kereső sincs, marad Google tesó, ő meg ezeket dobta ki amikor elkezdtem keresni, mert meg szerettem volna rendelni.
Olvasd vissza azt a pár hsz-t ahonnan indult, nem olyan nehéz.¯\_(ツ)_/¯
-
Onderon
senior tag
válasz stichus #2211 üzenetére
pölö hogy nincs feltüntetve, hogy csak a náluk vásárolt készüléken működik. pölö hogy 4szer beszéltem velük és nem szóltak. pölö hogy a műszakis ember, akinek érteni kéne hozzá, is azt mondta hogy az ip-t és a portot rosszul állítottam be, állítsam be és működni fog, mert semmilyen extra szoftver nem kell hozzá. vissza lehet hallgatni a beszélgetésünket
-
sifar
csendes tag
válasz stichus #2211 üzenetére
stichus!
miféle fogyasztóvédelmi aggály? osx pcre van optimalizálva talán? vagy a nokia telefonod tudot tölteni se töltővel? stb
Hát, azért a kérdést joggal fel lehet vetni.
Ugyanis a díjszabásban nincs feltüntetve, hogy a szolgáltatáscsomag csak a TMobil által "bevizsgált", vagy kompatibilisnek ítélt telefontípusokkal használható.
Ha a használatnak korlátja, feltétele van, akkor a díjszabásban ezt egyértelműen jelezni kell. És pl a kompatibilis típusokat nem a honlapon, hanem pl a díjszabásban vagy a mellékletben folyamatosan aktualizálva ki kell hirdetni.Jelenleg a díjszabásban ilyen korlátozó feltételek nincsenek. Tehát a TMobil ezen magatartása bizony joggal támadható. Hasonlókért már milliós büntetéssel sújtottak cégeket.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai