Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz miresz #13120 üzenetére

    Ahogy kcsa írja, alapjáraton nem nagyon van töltés... Sajna a HS1
    2x35W-ja mellé a féklámpa 2x21W-ja, és az index 16+10W-ja már
    rendesen leterheli az akkut, ami miatt esik a tápfesz, akár 12V alá.
    Ezért halványul a fedkomp háttérvilágítása. Természetesen bőven
    súlyosbíthatja, ha gond van a testeléssel! De készülj fel, ha ahhoz
    hozzá akarsz férni, tejesen le kell kabátolni a motorkát: kb. fél nap.

    Az akku az alagútban van, de a lábtartó kiszedéséhez a díszléctől
    kezdve minden frincfrancot le kell szedni: persze a fesszabhoz alá
    fekve, a hasidom leszedése után is hozzá lehet férni! Arra megy a
    testkábel, de alulról nehezen férsz hozzá csavarozni, meg pucolni.
    Biztosítéktáblát is érdemes átnézni (a kesztyűtartóban), mert azon
    meg a tápfesz eshet sokat ha nagy az átmeneti ellenálás (oxidált).

    Ui: én powerledre cseréltem mindent, úgy marginális a jelenség...
    Természetesen a kábelek, kontaktok átnézése, pucolása sem árt!
    Ha lekapcsolom a xenont, és csak LED-ekkel megyek "gyilkolom"
    a fesszabot, mert el kell fűtenie a plusz töltést... olyankor 14,7V is
    előfordul. Viszont alapjáraton is van 14+. Xenonnal 14,1 fölé nem
    igazán megy, alapjáraton meg 12,3-ra is leeshet, vagy akár alá is.
    (Az kemény még, amikor 86 fokos hűtővíznél bekapcsol a venti...)

Új hozzászólás Aktív témák