Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz Tyrese618 #11461 üzenetére

    Aston Martin DBS (alap street, 699 overall, 1,8 milla IGC)
    A leggyengébb perfect és nitro a lentebb felsoroltak között. Az iménti gyengeségek ellensúlyzásaként viszont nagyon nyomatékos a gép, tehát nagyon gyorsul minden segédeszköz nélkül is, a hangja is szenzációs brummogós erőt sugalló. Az irányítása teljesen rendben van semlegesen fordul nem csúszkál (ültetés nélkül is) szépen és könnyen irányítható. Sebességek 326 ill. 350 NOS-al amit erőlködés nélkül el is ér.

    Lexus LFA (valentinos verzió, alap race, 769 overall, a kapható verzió alkatrész nélküli 2 milla IGC)
    A linkben leírt tulajdonságokból nem vesztett, habár az írás a skill – rendszer előttről származik, megmaradt az egyik legstabilabb, legjobban irányítható autónak. Ültetni nem árt. A sebessége csökkent 336 és 355 N2O-val.

    Ford Mustang Boss 302 (alap, alkatrész nélkül 575 overall, 1 milla IGC)
    Érdemes megvenni „B”-ben ütős szerkezet lehet. „A”-ban eléggé fel kell tépni, hogy versenyképes legyen.

    Lamborghini Murciélago LP–640 (alap street, 697 overall IGC-ért már nem kapható)
    Jelenlegi sebességek: 328 és 356 nitoval. Csak az összehasonlítás miatt lett megemlítve.
    Kiegészítés: a legerősebb perfect és a nitro közel egyforma a Boss-al. A másik az overall megtévesztő lehet, mert odaveri mind a 3 fentebb felsoroltat. Ennek is használ az ültetés! Az eddigi legjobb IGC-s verda.

    Minden gép csak 4 db IGC-s perfectel próbálva.
    Az erősorrend a felsorolás szerint, azzal a kitétellel, hogy a Boss-t nitrozni kell, a nélkül a
    leggyengébb időt futotta a 4 közül, azonos pályán.

    [ Módosította: bolondember ]

  • UFO1

    senior tag

    válasz Tyrese618 #11461 üzenetére

    Holnap írok pár sort a jelenlegi IGC-sekröl, amik méltatásra érdemesek.

    (#11467) chris1997
    Azért azt megnéztem volna, ha Bekő Tóni megy a Zonda-val ki nyert volna. :D

    Nem rég mentem a sima Pagani-val Station & Fisher-en és közel olyan időt ment mint a GT2, az irányításán is vacakoltak valamit, mert jobban fordul mint régebben. Egy biztos ez az új cinege elég jól ellép a rajtnál, az hogy utána ráesek pl. a GT2 olyan volt már, hogy tud e fordulni jó kérdés. :U

Új hozzászólás Aktív témák