Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rumkola #2928 üzenetére
Szia, köszi szépen a gyors választ!
Ez általános a power limit lock-os típusokra, vagy konkrétan erre a típusra (GB Eagle ICE OC SFF) vonatkozik?
Tehát 100% fölé nem, de lefelé működik 83%-ig (tehát 300W --> 249W), de ügyes görbézéssel akár ez alá is beszorítható? Láttam biztató 230W körüli UV eredményeket más típusoknál. Kis gépház miatt kis kártya kell, és szeretném minél halkabban használni, akár pár % teljesítményveszteséggel is.
Szerk.: Természetesen ott van a szilíciumlottó faktor is, most azt próbálom kideríteni, hogy elvi síkon kizáró ok-e egy power limit lock. -
válasz
rumkola #2669 üzenetére
Mondjuk nekem Prime van, de OK. Netezés közben ugye annak 0 a hangja, mert nem megy a ventilátor. Ilyenkor 600 rpm (50%) alatt vannak a ház ventik és 25%-on a Liquid Freezer III 280-as. Ha fülelek hallom persze, de ez egy PC, nem egy tablet könyörgöm!
Annál talán egy hangyányit kicsit erősebb is.
Nem tudom amúgy mások hang nélkül szoktak-e játszani, de én azzal kicsit jobban élvezem azért. Ilyenkor meg aztán semmit sem hallani végképp a gépből.#2670BerserkGuts
Na igen, viccen kívül, amikor a madarak csiripelnek az valóban hangosabb tud lenni. -
Skynet258
veterán
válasz
rumkola #2254 üzenetére
Szép találat, elsőre azt mondtam volna, hogy nálam nem hallatszik semmi, de egész közelre hajolva hallok valamit nagyon enyhén ha aktív az oldal és ha nem. Ami azt jelenti, hogy nálam gyakorlatilag nincs coil whine, de tesztelni tényleg jó lesz az oldal a jövőben is.
A Win 11 sem túl drágaa de azért itt PH-n van jóval olcsóbban is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Lossless a ghostingot sosem tudja majd redukálni, mert nem driverben implementált, tehát nem tudja úgy menedzselni a működését, hogy felismerje a gyors mozgásokat. De az AMD FMF 2.1 alapján nagyon redukálható maga a ghosting jelenség. Csak nagyon nehéz problémáról van szó, ami sok fejlesztést igényel, mert alapvetően nincs direkten mozgásvektor. Azt az ilyen külsőleg injektált megoldásoknál generálni kell.
Hosszabb távon az NVIDIA-féle Smooth Motion biztosan jobb lesz, mint a Lossless, mert sokkal több a lehetőség driverből. Csak a mostani verzió még nem csinál mást, mint a Lossless, emiatt ma nem is tud jobb lenni. De semmi nem akadályozza meg az NV-t abban, hogy hasonló minőségre felfejlesszék, mint az AMD az FMF-et a 2.1-es verziónál, csak ez legalább két év lesz, rakni kell bele valami jobb felismerőrutint, hogy mikor kell kikapcsolni, és mikor jó, ha működik. Viszont maga a problémakör megoldható a mostani hardverekkel, az AMD sem használ speciális hardvert az FMF-hez, szimplán maga a szoftver tud többet. És ezek a funkciók az NV-nek lemásolhatók. A Losslessnek nem, mert az nem driver.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapszabály az, hogy ha generálni akarsz képkockát, akkor a tervezett futtatási sebességhez adj hozzá 60 fps-t legalább. Tehát ha mondjuk 60 fps élményre tervezel, akkor egy képkocka generálásával 120 fps-t célozzál meg, mert ekkor tudja elfedni a sebesség a generálásból eredő képi hibákat. Ha ugyanígy 60 fps-szerű élményt akarsz, de x4 generálással, akkor 240 fps-t kell céloznod, hogy a képkockasebesség elfedje a generálási hibákat.
A smooth frame nem filmre való, a lossless sem, csak maximum használni lehet oda. Emulátorokban működhet, ha az emulátor a támogatott API-n fut. De vedd számításba, hogy az emulátorok esetében nagyobb lehet a sebességfluktuáció, és arra a smooth frame nincs felkészítve, tehát nem tudja magát kikapcsolni, ha belassul a sebesség, vagy hirtelen gyorsak lesznek a mozgások a játékban. Ettől még működik, csak ezekben a szituációkban hatványozottan megnő a képi hibák és torzulások száma, nagyon erős lesz a ghosting, stb. De a losslesshez mérve jó, mert a lossless is képtelen erre, és ezzel is rengeteg a ghosting ilyenkor.
-
omfgk
veterán
A tapasztalat az teljesen attól függ ,hogy mekkora natív fps-ről kezdtünk el bűvészkedni.
Na meg mi neked a Single Player?Cyberpunk az, de ettől még egy fps.
Ugyanígy egy Forbidden West-nél sem rossz ha az input nem a konzolos életérzést hozza.Márpedig a Frame gen néhány natív fps-t felzabál és ezen felül néhány ms-t rátesz az inputra.
Totálisan változó ,hogy erre ki mennyire érzékeny.
Szerintem mások tapasztalatai csak félrevisznek.Eleve változó ,hogy kinek mennyire prioritás az elért fps vs látvány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nintendo Switch 2
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Brave
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fedora Linux
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- További aktív témák...
- Hibás! Dísznek, Porfogónak, tesztkártyának vagy böngészni! Asus Rog Strix RX 470 4GB Videokártya.
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G5 32 144Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged