-
Fototrend
One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adams84
aktív tag
válasz
Soulfly842 #8503 üzenetére
Szerintem ha van bármilyen saját eszközöd (pl. saját router), akkor próbáld meg kiiktatni és úgy tesztelni.
Ha így sem OK, akkor esetleg állítsd a szolgáltatói eszközt alaphelyzetbe (teljes reset).
Nem az újraindításra gondolok, hanem az eszközön van egy reset “gomb”, amit pl. egy tűvel lehet benyomni. -
Adams84
aktív tag
Ugyanilyen árakon szinte biztosan nem.
Viszont ha a vezetékes szolgáltatásaidat is átviszed a One-hoz, akkor jogosult lehetsz 20 vagy 30% One+ havidíj kedvezményre, amivel talán már közelíteni lehet a mostani exdigis díjaidhoz. [One+]
Telefonon vagy esetleg személyesen érdemes ajánlatot kérni, hogy hogyan alakulna a matek … -
Adams84
aktív tag
válasz
Voice24 #8423 üzenetére
Az RTL+ weboldalán [link] már részletes tájékoztatás is megjelent arról, hogy mi lesz a különbség az “RTL+ Premium” és az “RTL+ Premium reklámokkal” csomag.
Feltételezem, hogy a One előfizetőkre is ezek a “korlátozások” fognak vonatkozni, amikor várhatóan 2025.07.01-től az eddigi reklámmentes verzió helyébe az “RTL+ Premium reklámokkal támogatott” csomag lép. (Legalábbis így lenne logikus mert a One Szerződési Feltételei is az RTL Felhasználási Feltételeire mutat, amiben már szerepel a reklámos verzió.)
“Miben különbözik az RTL+ Premium és RTL+ Premium reklámokkal csomag?
A „reklámokkal” jellemzett díjcsomagok, így az „RTL+ Premium reklámokkal” havi / éves díjcsomagok lehetővé teszik, hogy az azonos időre szóló „RTL+ Premium” elnevezésű díjcsomagoktól alacsonyabb áron élvezhesd az RTL+ Premium szolgáltatás teljes tartalmi kínálatát. A „reklámokkal” jellemzett előfizetési díjcsomagok tartalmazhatnak többek között olyan előre nem tekerhető, illetve át nem ugorható hirdetéseket, amelyek megelőzik a tartalom elindulását, megszakítják a tartalom lejátszását, vagy magán a tartalmon kerülnek elhelyezésre (például osztott képernyős reklám, virtuális reklám, stb.). Továbbá hagyományos reklámszünetek szakíthatják meg az élő tartalmakat, valamint a sport és egyéb események közvetítését. A felhasználói felületen is lehetnek reklámok.
A reklámokon túl további különbség a kéttípusú díjcsomag között, hogy az “RTL+ Premium reklámokkal” előfizetéssel a tartalmak letöltésére nincs lehetőség, és az “RTL+ Premium” díjcsomagokhoz képest egyszerre kevesebb, 3 helyett 2 eszközön lehet párhuzamosan streamelni a tartalmakat, és 2 helyett csak 1 élő streamet lehet követni. …”
Az viszont egy nyitott kérdés, hogy a "reklámmentes" csomagért a One/RTL milyen díjat fog kérni. A One a Szerződési Feltételekben ezt írja:
"Az RTL+ Premium reklámmentes szolgáltatás díját 2025. július 1-jétől a Médiaszolgáltató által aktuálisan meghatározott RTL+ Premium reklámmentes és RTL+ Premium reklámmal támogatott szolgáltatás díjának különbsége határozza meg."
Ez a díjkülönbözet az eddig elérhető információk alapján 500 Ft/hó (3.490 Ft vs. 2.990 Ft), tehát gondolom, hogy ez lesz az a plusz díj, amit fizetni kell majd abban az esetben, ha valakit One előfizetőként zavarnak a reklámok és egyéb korlátozások.
Meglátjuk ... -
Adams84
aktív tag
Ha az Interaktív TV Mediabox-ra gondolsz (Sagemcom DCI362-UHD), akkor van lehetőség "Saját lista" létrehozására, ahol szabadon tudod rendezni (és akár elrejteni is) a csatornákat.
Viszont a csatorna eredeti (One által megadott) sorszáma ettől még megmarad, annyi lesz a könnyebbség, hogy a csatornaváltás (+/-) gombokkal az általad megadott sorrendben fognak bejönni a TV csatornák (illetve amiket elrejtettél, azokat automatikusan átlépi a rendszer).
[OneTV - Csatornalista szerkesztése] -
Adams84
aktív tag
válasz
Poccc97 #8372 üzenetére
"Személyes üzletkötő, végig járta a házakat a bekötésnél, de mivel nem voltam itthon, telefonon lett kötve vele."
Jól gondolom, hogy az ő saját mobiltelefonszámán keresztül kötötted meg vele, tehát a hívás rögzítése nem történt meg? Ha így volt, akkor eléggé nehezen tudsz bármit is bizonyítani, ha téves tájékoztatásra szeretnél hivatkozni.
Hogyan írtad alá a szerződést, ha nem volt személyes kontaktus az üzletkötővel?Én úgy látom -és le is vezettem neked korábban-, hogy ugyanazt a havidíjat tartalmazza az általad "előszerződésnek" nevezett dokumentum és a "szerződés módosítás" is, csak kicsit más formában (utóbbi dokumentumban egyértelműbb, hogy mennyi lesz a havidíj, nincs annyi megtévesztő/bonyolult sor és összeg).
Szerintem egy általános eljárás lehet ez a közös megegyezéses dokumentum kiküldése a szolgáltatás telepítésekor/aktiválásakor (főleg exdigis ügyfelek esetében), hiszen digis csomagról térsz át One-os csomagra, tehát ha úgy vesszük, akkor "szerződés módosítás" történik közös megegyezéssel, az általad is elfogadott "előszerződés" alapján.
Ha a panaszodban részletes levezetést kérsz, hogy miért kaptad meg a különböző dokumentumokat, akkor biztosan közelebb kerülhetsz a megoldáshoz.Az általad korábban említett 5490 Ft-os gigabites net és 3000 Ft-os TV Family ajánlat biztosan nem létezik új One előfizetőknek, ilyen kedvező díj kizárólag One+ 20%-os vagy 30%-os kedvezménnyel érhető el (esetleg ügyfélmegtartó ajánlatként a "bontó" csoport közreműködésével).
-
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #8359 üzenetére
Szerintem nincs akadálya, hogy valaki a régi (pl. Puma 6-os) modemet lecserélje a SAGEMCOM F3896 -ra, ha a webes felület engedi neki.
Dracula fórumtársnak már sikerült cserélni a régi fehér modemet, mondjuk azt nem írta meg végül, hogy ez járt-e csomagmódosítással vagy új hűséggel …
[link]
Úgy sejtem, hogy nem, viszont ez esetben akár egy még nem javított rendszerhibáról is lehet szó, hogy engedték az 500-as nethez a D3.1 Sagemcom F3896 modemet kihelyezni.
De az is előfordulhat, hogy már ezt is lehet … -
Adams84
aktív tag
válasz
Poccc97 #8351 üzenetére
Ha az az "előszerződés" amit becsatoltál, akkor:
TV havidíj: 9.490 Ft mínusz 5.490 Ft = 4.000 Ft/hó
Internet havidíj: 8.980 Ft mínusz 1.490 Ft mínusz 1.000 Ft = 6.490 Ft/hó
Összesen: 10.490 Ft/hó
(valamint ha adott hónapban esetleg nem teljesíted az e-Pack kedvezmény feltételeit, akkor az +1.000 Ft/alkalom terhelést jelent majd a számládon)Ami sokszor félreértést okoz: a "Határozott időtartamra tekintettel adott kedvezmények"-nél feltüntetett összegeket (TV esetében: 6.490 Ft/hó, internet esetében: 3.000 Ft/hó) egyáltalán nem kell figyelembe venni a havidíjad kiszámításakor, mivel azok az ÁSZF-ben szereplő listaárakhoz mérten adott kedvezményeket jelentik és kizárólag akkor van jelentőségük, ha esetleg a hűségidőn belül felmondanád a szerződést (az ott szereplő díjakból számolnák ki neked a kötbért).
Az általad is csatolt szerződés valóban elég nehezen értelmezhető egy laikus számára, de az ügyintézőnek/üzletkötőnek erről teljeskörű tudással és információval kellene rendelkeznie (hacsak nem arról van szó, hogy már a szerződéskötéskor is az volt a célja, hogy megtévesszen vagy bizonytalanságban tartson téged a kedvező -de nem valós- havidíjjal, ami semmiképp sem tisztességes hozzáállás).
Hogyan kötötted a szerződést? Telefon/ügyfélszolgálati iroda/személyes üzletkötő?"Bekötés után másnap kaptam egy módosított szerződést, amiben az szerepel, hogy közös megegyezéssel 4.000 Ft-ra módosul a TV csomag díja."
Megosztanád ezt a dokumentumot, mert nagyon érdekes, amit leírtál? -
Adams84
aktív tag
Gondolom, hogy a Wifi6 képesség miatt adják a D3.1 WiFi6 modemet (SAGEMCOM F3896).
Mondjuk talán eddig is elvárható lett volna a UPC/Vodafone/One részéről, hogy a gigabites nethez olyan modemet adjanak, amivel Wifi-n is kihasználható az akár 1000 Mbit/s sebesség, úgy tűnik, hosszú évek után most jutottunk el ide ...
(Tudom, tudom: saját router, de nem mindenki szeretne +1 eszközt üzemeltetni és díszíteni vele a lakást, ha nem muszáj.)
Nekem is feldobja a webes felület a fiókomban, hogy állítólag átválthatom a mostani Arris TG3442 modemet a SAGEMCOM F3896-ra, és úgy tűnik, hogy végig is menne a folyamat (mindenfajta hűséghosszabbítás vagy csomagmódosítás nélkül), de még nem nyomtam rá a megrendelés véglegesítése gombra.[router módosítása]
Hogy a Sagemcom-nak a Wifi6-on túl milyen előnyei vannak az Arris-hoz képest, fogalmam sincs, ezért is gondolkozom, hogy érdemes-e kicseréltetni vagy sem.
Valakinek tapasztalat? Stabilabb, modernebb? Erősebb a hardver, jobb a szoftver? -
Adams84
aktív tag
Szerintem nem kell itt semmi extrára vagy újdonságra gondolni, valószínűleg már a Vodafone-nál is használt adapterről (vagy valami hasonló eszközről) lehet szó ...
[link] Konnektor (dugalj) + kábel kell hozzá.
De az is elképzehető, hogy valamilyen teljesen új eszközről van szó, amiről még sehol sincs bővebb infó. Majd néhány hónap (vagy év) múlva ... -
Adams84
aktív tag
A PIN kód alapvetően a "Gyerekzár" vagy "Szülői felügyelet" funkcióhoz kapcsolódik, a tv nézéshez "default" nem szükséges.
Elvileg az újabb típusú One (vagy exVoda) mediacard-ok is rendelkeznek ezzel a funkcióval, a régebbiek viszont nem.
(exDigi Smart CAM modulról nincs infóm, mivel exVodás vagyok.) -
Adams84
aktív tag
Ha minden igaz, 2025. május 13-22. között egy nagyobb frissítés (1.20.2 verzió) érkezik a OneTV interaktív mediabox-ra.
A három fő újdonság:
1.) "Eldöntheted, hogy rögtön a TV-adással, vagy a főmenüvel induljon-e a felület." Végre! Talán ezt várták a legtöbben ...
2.) "Optimalizáltuk a PIN-kód-kezelésünket."
"Kevesebbszer kérjük a PIN-kódod" "Elfogadunk egyszerűbb számkombinációkat is"
3.) "Hol vannak a már kikölcsönzött filmek?"
"A már kikölcsönzött filmek elérését most egyszerűbbé és kényelmesebbé tettük: a Filmek oldal legtetején találod a 'Kikölcsönzött filmek' könyvtárt ..."A mediabox Főmenüjének a végére lapozva (OneTV Hasznos Tippek és Újdonságok) megtekinthetőek a részletek.
-
Adams84
aktív tag
válasz
szaboi6512 #7610 üzenetére
Bízom benne, hogy nem szándékosan, hanem egy technikai hiba miatt kapták meg az exdigis (és mai napig is digis szolgáltatással rendelkező) ügyfelek ezt a szöveget, ami szinte teljesen az exvodás és a már One-ra átszerződött exdigis ügyfelekre lett szabva.
Ha direkt így küldték ki, és nem veszik észre, nem korrigálják a tévedést, az eléggé nagy baj, egyúttal azt is sejteti, hogy nagyon nagy a káosz a One-nál -
Adams84
aktív tag
válasz
breezer88 #7396 üzenetére
Ha mindenfajta barkácsmegoldás nélkül szeretnéd cast-olni, tehát átküldeni (nem tükrözni!) a tartalmat a mobilodról a TV-re, akkor Google Cast képes eszközt kell csatlakoztatni a TV-hez (pl. Google Chromecast, NVIDIA Shield TV, Xiaomi Mi Box S.).
Vannak barkácsmegoldások is, a többiek biztosan adnak majd tippeket
Fontos még kiemelni, hogy a mobil applikációból történő cast-olás egyelőre csak Android mobil eszközökről működik (iPhone, iPad nem tudja jelenleg).
A legegyszerűbb megoldás pedig az, ha kérsz egy One interaktív mediabox-ot és azon “minden” menni fog 😀 -
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #6120 üzenetére
Köszi az észrevételt. Nyilván ezt neki kell tudnia, ha pedig nem ért hozzá a fórumtárs, akkor egy bizonyos szintig itt tudunk neki segíteni.
Annyi biztos, hogy a saját router is lehet problémás, így mindenképp érdemes azt kiiktatva is tesztelni.
De egyelőre azt sem tudjuk, hogy ezek a sebességmérések milyen körülmények között születnek (pl. Wifi/kábel …) .
Arról nem is beszélve, hogy a webes sebességmérést elég sok dolog befolyásolhatja negatív irányban, nem megbízható. -
Adams84
aktív tag
válasz
sandró60 #6113 üzenetére
Elsősorban a saját routert kellene kiiktatni és kábeles kapcsolattal tesztelni közvetlenül az ONT és a géped között, lehetőség szerint nem webes sebességmérő oldalakon, hanem, pl. speedtest windows alkalmazással. [Speedtest for Windows]
Továbbá érdemes kikapcsolni minden tűzfalat, vírusirtót, böngészős reklámblokkoló vagy egyéb hasonló bővítményt és úgy is tesztelni.
Ha ez sem vezet eredményre, akkor esetleg tovább lehet egy szakértő ismerős segítségével kutakodni, továbbá meg lehet próbálni kikapcsolni az ipv6-ot, ha aktív (bár exdigi esetében egyes vélemények szerint ez általában nem jelent megoldást, de egy próbát megérhet). -
Adams84
aktív tag
válasz
sirarcheer #6093 üzenetére
Pedig működnie kellene ugyanazzal az e-mail cím + jelszó párossal. Esetleg meg lehet próbálni új jelszót beállítani, ha sehogysem jó, akkor 1270.
-
Adams84
aktív tag
válasz
adolfo01 #5598 üzenetére
[link] Ebben tudod megkeresni, de úgy láttam, hogy 500 Ft/szolgáltatás/hó. Viszont ez csak exdigire érvényes.
Azt érdemes hozzátenni, hogy egyéb (egyszeri) díjak is felmerülhetnek, ha a szüneteltetés/visszakapcsolás végrehajtásához helyszíni kiszállás szükséges. (Érdekes kérdés lehet, hogy pl. a TV-t hogyan tudják fizikailag szüneteltetni, mert ugyebár kódolatlan.)Továbbá mihelyt átváltasz One-ra (vagy előbb-utóbb automatikusan áttesznek One csomagba), akkor már a One-os ÁSZF-ben szereplő díjak lesznek érvényesek, amik magasabbak.
-
Adams84
aktív tag
FYI:
Mai naptól élesedett a webshopban egy ajánlat, ami 20%-os kedvezményt ad a Home GigaNet 1000 + TV csomagokra online megrendelés esetén (exVodafone területen, új előfizetőknek).A Home GigaNet 1000 + TV Family csomag így akár 9192 Ft/hó áron elérhető.
[kép]"Heti online ajánlat
Online ajánlatunkkal 20% havidíj-kedvezményt adunk Home GigaNet 1000 + TV csomagokra. Az ajánlat online, március 20-ig leadott rendelésre, otthoni szolgáltatások szempontjából új előfizetőknek érhető el." -
Adams84
aktív tag
Át tudsz szerződni One-os internet csomagra és ez valószínűleg eszköz cserét is fog jelenteni.
Jelenleg az 1000-es net 7.490 Ft/hó (1 év hűséggel), de elképzelhető, hogy valamifajta kedvezményt tudnak majd adni rá, főleg akkor, ha belengeted a lemondási szándékodat.
Elvileg telefonon és ügyfélszolgálati irodában is el tudod indítani az átszerződést (de nevezhetjük “csomagváltásnak” is.) -
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2 #5497 üzenetére
Mivel a reklámmentes verzió részletes feltételeiben elég nehezen értelmezhető a lenti jogi szöveg, ezért a ChatGPT segítségét kértem:
[RTL+ Premium reklámmentes szolgáltatás]ChatGPT válasz:
"Egyszerűen megfogalmazva ez azt jelenti, hogy:
1.) 2025. június 30-ig nem mondhatod le külön az RTL+ Premium reklámmentes szolgáltatást, ha a Family TV csomagodhoz ez jár. Tehát, ha van ilyen TV-előfizetésed, akkor az RTL+ Premium reklámmentes verzióját nem tudod külön megszüntetni.
2.) 2025. július 1-jétől már lehetőséged lesz lemondani a reklámmentes verziót, de csak úgy, hogy helyette az RTL+ reklámokkal támogatott verzióját használod, ha továbbra is van Family TV csomagod.
3.) Ha nem akarsz többé hozzáférni az RTL+ Premiumhoz, kérheted a szolgáltatótól, hogy deaktiválja az aktivált kódot a felhasználói fiókodban.
Lényegében: június 30-ig nincs külön lemondási lehetőség, utána már igen, de csak akkor, ha legalább a reklámokkal támogatott verziót megtartod."Tehát ez alapján szerintem az várható, hogy 2025. július 1-től választani kell, hogy valaki vagy fizet egy "különbözeti díjat" a reklámmentes verzióért vagy pedig átvált (automatikusan átteszik?) a reklámmal támogatott verzióra.
Nyitott kérdés, hogy mennyire lesz zavaró a reklámok mennyisége, pontosan mennyi lesz a különbözeti díj és ki szedi be ezt a díjat (One/RTL)?Hogy az lesz-e az eljárásrend, amit te írtál, fogalmam sincs, azonban néhány hónap múlva már talán tisztábban fogunk látni
-
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2 #5490 üzenetére
RTL+ Premium:
Valószínűleg 2025.07.01-től “RTL+ Premium reklámmal támogatott szolgáltatás” lesz belőle, mivel a Felhasználók a “reklámmentes” verziót csak 2025.06.30-ig vehetik igénybe.“2025. január 1-jétől 2025. június 30-ig a digitális lineáris TV Family csomagok egyikével rendelkező Jogosított Felhasználók az RTL+ Premium reklámmentes szolgáltatást külön díj megfizetése nélkül vehetik igénybe.
Az RTL+ Premium reklámmentes szolgáltatás díját 2025. július 1-jétől a Médiaszolgáltató által aktuálisan meghatározott RTL+ Premium reklámmentes és RTL+ Premium reklámmal támogatott szolgáltatás díjának különbsége határozza meg.”
[link]Hogy ez a második mondat pontosan mit takar, az egyelőre rejtély. Külön fizetni kell majd egy “díjkülönbözetet” a reklámmentes szolgáltatásért?
Illetve az is elég érdekes, hogy ha ez így lesz, erről miért nem tájékoztatják/tájékoztatták előre az előfizetőket. -
-
Adams84
aktív tag
válasz
roger92 #5400 üzenetére
Akkor ezek szerint elismerte az ügyintéző, hogy létezik a minibox és a Family csomaghoz adják?
Érdekes, mert tegnap reggel az egyik fórumtársnak (még) tagadták, hogy lenne ilyen box és eszköz csere sem volt lehetséges a minibox-ra[link]
Amúgy exVodafonosként érdeklődtél náluk? -
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #5362 üzenetére
Szerintem eleve csak az 1000-es koax nethez fognak ilyen lehetőséget kínálni (mivel kizárólag ahhoz jár Arris modem), ezért valószínűleg nem kell extrém hálózati terheléssel számolni. Nyilván ahogy egyre több háztartásban lesz ilyen OTT box, hálózati fejlesztés válhat szükségessé, de kis számú OTT eszközt talán a mostani hálózat is elbír(hat).
-
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #5354 üzenetére
Ha valaki nagyon részletesen átnézi a minibox felhasználói kézikönyvet, akkor látszik, hogy az egyik beüzemelési ábrán Arris TG3442DE (ED 3.1) modem hátulja szerepel. Szerintem ez arra enged következtetni, hogy (első körben?) exVodafona koax hálózatra szánhatják a minibox-ot.
[Minibox üzembe helyezési ábra] -
Adams84
aktív tag
válasz
Lac-coo #5342 üzenetére
Elég egyszerűen eldönthető, hogy a legújabb “minibox” vagy a normál One médiabox: ha nincs rajta koax bemenet, akkor a minibox.
De itt van két fotó is:
[One médiabox]
[One minibox] -
Adams84
aktív tag
válasz
Lac-coo #5318 üzenetére
Nem írtad, de feltételezem, hogy exVodafone terület és koax.
A boxba internet (UTP) kábelt is csatlakoztatni kell (nem csak a koax-ot), egyébként nem fog működni, mert ennek a típusú box-nak internetre is szüksége van.
Ha nagyon nem boldogulsz, a 1270-es számon tudnak érdemben segíteni.
(Technikus nem volt nálatok? Saját beüzemelést választottatok?) -
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2 #5299 üzenetére
Ha már meglévő ügyfél vagy [meg lehet próbálni a lemondási csoportot hívni] vagy pluszban bevonsz/áthozol legalább 1 jogosult mobil/vezetékes szolgáltatást és 20% lakossági sávos kedvezményt kaphatsz.
-
Adams84
aktív tag
válasz
jack982 #5265 üzenetére
Szerintem ez a jóváírás nem fog túl sok előfizetőt érinteni, szokták mondani, hogy az ördög a részletekben rejlik:
"A vállalkozás az eljárás során együttműködött a GVH-val, elismerte a jogsértést, jogorvoslati jogáról lemondott, valamint tevőleges jóvátételt is vállalt. A fentebbi körülményekre figyelemmel a GVH Versenytanácsa 111 millió forint bírságot szabott ki a DIGI-re és kötelezte az általa vállalt jóvátétel teljesítésére, amelynek keretében a cég jóváírja a májusi díjkorrekció miatti, hűségidőszak alatt érvényesített többletdíjat azoknak az érintett időszakban szerződött új előfizetőknek, akik a visszatérítés időpontjában is a DIGI előfizetői." [link]Tehát ez a kompenzáció csak azokra fog vonatkozni, akik az érintett időszakban váltak Digi előfizetővé.
Hogy mi az az "érintett időszak" és milyen határidővel kell teljesíteni a vállalást, a részletes GVH határozat 41. oldalán található [link] , de ide is bemásolom a lényeget:"A Társaság vállalja mindazon jelenleg is meglévő előfizetőinek a közvetlen pénzügyi
kompenzációját, akik a 2022. november 11. és 2022. december 31. napja közötti időszakban („Érintett Időszak”) első alkalommal – új ügyfélként – kötöttek határozott időre szóló (hűségidős) szerződést a Társaságnál (továbbiakban: „Érintett Új Előfizetők”). A Társaság minden Érintett Új Előfizető részére visszatérít (jóváír) egy az Érintett Új Előfizető által igénybe vett csomagtól függő összeget („Pénzvisszatérítés”), amely bizonyos esetekben eltérhet a ténylegesen befizetett többletdíjtól, de kizárólag több lehet annál, nem lehet kevesebb az alábbiakban részletezettek szerint.
A Társaság a jelen versenyfelügyeleti eljárást lezáró határozat kézhezvételétől számított 90 napon belül a számlalevél mellékletében – emailben vagy postai úton – értesíti az Érintett Új Előfizetőket a pénzvisszatérítésre való jogosultságról és egyidejűleg végrehajtja a pénzvisszatérítést akként, hogy az az előfizető adott esedékes számlájában automatikusan jóváírásra kerül." -
Adams84
aktív tag
Ha lesz is valaha okostévés app, akkor az szerintem semmiképp sem egy ingyenes, kiegészítő szolgáltatás lesz (mint a One TV mobil és web app), hanem fizetős stand-alone (önálló) csomag.
Legalábbis a One Albania (szintén 4iG érdekeltség 2023 óta) csomagjai erre engednek következtetni.A One Albania-nál az alábbi két módon érhető el a TV szolgáltatás:
1.) One IPTV szolgáltatás mediaboxszal (Android Box Amigo 7X) - táblagépen és okostelefonon nézhető, egyszerre max. 3 eszközről [link] (sorry, nekem itt csak albán nyelven jön be az oldal)
Példa egy internet + TV csomagra:
1 GBPS/100 MBPS (WiFi 6) internet + Full TV + Sport csomag 12 hónapos szerződéssel: 4.000 lek/hónap (~16.000 Ft/hó) [link]2.) One TV app szolgáltatás mediabox nélkül - táblagépen, okostelefonon valamint Smart TV-n is nézhető, egyszerre max. 3 eszközről [link]
Családi csomag kb. 90 csatornával: 1.000 lek/hó (~4.000 Ft/hó)
Premium csomag: kb. 70 csatornával: 2.000 lek/hó (~8.000 Ft/hó)Közel sem biztos, hogy a magyarországi One is ezt az irányt fogja képviselni, de azért van rá esély.
Az árazás is egy eléggé fontos tényező lesz, nyilván nem fognak olyan lehetőséget kínálni, ami a bevétel csökkenését eredményezi (pl. tömeges box/kártya lemondások az ügyfelek részéről). -
Adams84
aktív tag
-
Adams84
aktív tag
válasz
garga01 #5247 üzenetére
ChatGPT szerint ezek (lennének) a minimálisan elfogadható bitráták: [Minimális és ajánlott bitrára - SD / HD]
Ez alapján az 1080i (Full HD) adásnak minimálisan 6–8 Mbps bitráta kellene, de 8–12 Mbps az ajánlott. -
Adams84
aktív tag
Elsősorban azokra a kódolt SD/HD adókra gondoltam, amiket a One teljesen új csatornaként (vagy exdigis SD csatorna HD változataként) hozott be a kínálatba (TV Family csomag).
Ha ezeknél a csatornáknál -jelentősen- jobb a képminőség, az alátámaszthatja azt, hogy a One-os kódolt csatornák magasabb bitrátával jönnek. Nyilván ezt egy olyan exdigis tudja alátámasztani vagy cáfolni, aki már váltott One-ra és érzékeny (volt) a képminőségre.(Az általad említett "oktatófilm" csatorna gondolom, hogy a Super ONE, de az már eleve benne volt az exdigis kínálatban.)
-
Adams84
aktív tag
válasz
flyer12 #5236 üzenetére
[Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások]
"Da Vinci TV app
A Da Vinci streaming szolgáltatása több száz órányi díjnyertes oktatási és ismeretterjesztő műsorokat kínál a 7+ éves korosztály számára. Az iskolai tananyaggal megfeleltethető videók felfedezésre, kísérletezésre és önálló alkotásra bátorítják a gyerekeket. Az alkalmazás csak interaktív TV mediaboxon érhető el." -
Adams84
aktív tag
válasz
bence1024 #5232 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de a kódolt adóknál elképzelhetőnek tartom, hogy magasabb bitrátával adják, így a minőség is jobb (lehet).
Viszont ami most is kódolatlan, ott nem tartom valószínűnek, hogy eltérő lenne a minőség (mivel a forrás -szerintem- teljesen azonos). Kivételt képezhet az az eset, ha az ONT már eleve nagyon régi és/vagy hibás volt, az átszerződéssel pedig teljesen új, modern ONT-t kap az ügyfél, így javul(hat), helyreáll(hat) a minőség.
-
Adams84
aktív tag
válasz
masvilagx3 #5221 üzenetére
Igen.
-
Adams84
aktív tag
válasz
garga01 #5207 üzenetére
Nálam rendesen működik (exVoda koax, One Interaktív mediabox). Valószínűleg azért, mert az interaktív mediabox netről (UTP) szedi az EPG adatokat, a többi eszköz (pl. CI+ kártya) viszont koax-ról. Két külön EPG háttérrendszer ...
Biztosan tudnak már a hibáról, és javítás alatt áll -
Adams84
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #5197 üzenetére
Ha nincs One mediabox-od, akkor csak a One Hungary mobiltelefonos applikációban tudod törölni az eszközöket vagy a 1270-es számon töröltetheted egy ügyintézővel a megfelelő beazonosítást követően. Webes felületen nincs ilyen lehetőség.
[link] -
Adams84
aktív tag
Jelenleg nem ismert, hogy az új One MiniBOX-ot pontosan milyen ügyfélkörnek és melyik technológiára szánják, de minden bizonnyal hamarosan kiderül.
Úgy sejtem, hogy már holnap felkerülhet valami infó a honlapra, ugyanis március 1. lesz, tehát akár friss kampány is jöhet, új akciókkal
Ha exVodafone koax területen is elérhetővé teszik, akkor mindenképp kipróbálnám ezt az új box-ot. Bár ehhez az kellene, hogy OTT-re legyek átsorolva (mivel nincs koax bemenet a One MiniBOX-on) ... -
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2 #5176 üzenetére
A mostani One mediabox (Sagemcom DCI362-UHD) specifikációja sajnos publikusan nem elérhető, azonban találgatások [link] vannak arra vonatkozóan, hogy milyen hardver van benne:
Broadcom BCM7271 Quad-core 1.6 GHz (ARM Cortex-A53)
2GB DDR4
16GB eMMCEhhez képest az új, Androidos One MiniBOX:
Amlogic S905X5M Quad-core 2.5 GHz (ARM Cortex-A55) [link]
2GB DDR4
16GB eMMCTehát a processzort nézve "jelentős" előrelépés történt
ChatGPT szerint: "Az Amlogic S905X5M kb. 70-80%-kal gyorsabb lehet, ha figyelembe vesszük az órajelkülönbséget és az A55 javított hatékonyságát."
-
Adams84
aktív tag
válasz
Adams84 #5173 üzenetére
Ami még érdekes a "One MiniBOX" kapcsán:
Milyen extrákat nyújt a MiniBox?
Wi-Fi
A MiniBox Dual Band (2,4 GHz és 5 GHz) Wi-Fi 6 kapcsolattal rendelkezik, amely vezeték nélküli elérést biztosít a lakás számos pontján.
Bluetooth
A MiniBox Bluetooth kapcsolódási lehetőséget is kínál. Ennek előnye, hogy a Bluetooth képes vezeték nélküli eszközöket is csatlakoztatni, úgymint Bluetooth fej-/fülhallgató vagy hangprojektor.
Vezéreld a hangoddal a MiniBoxot
Vedd át az irányítást a hangoddal a MiniBox felett!
A készülék alkalmas arra, hogy a hangoddal vezéreld.
Ellenőrizd a MiniBox tetején, hogy a Google asszisztens be van-e kapcsolva.Bővebben: [Milyen extrákat nyújt a MiniBox?]
-
Adams84
aktív tag
válasz
kisharo #5171 üzenetére
[Beüzemelés - TV]
Van egy "One MiniBOX" nevű mediabox is, ez valami újdonság (?). Mondjuk koax bemenet nincs rajta ...
[MiniBOX Használati útmutató] -
Adams84
aktív tag
válasz
garga01 #5125 üzenetére
És a 4iG (One) hamarosan bekebelezi a Direct One-t is (korábban: UPC Direct), onnan még lesz kb. 150.000 műholdas ügyfél. Az adásvételi szerződést már tavaly megkötötték, jelenleg GVH jóváhagyás alatt áll a tranzakció, de hamarosan lezárulhat. [link]
Gondolom, hogy az ügylet hivatalos lezárását követően az "exdirectone" ügyfeleket is ebbe a topic-ba fogják átsorolni az illetékesek.
-
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #5112 üzenetére
Szerintem nem ígértek ilyet, egy telex cikkben szereplő mondat félreértelmezésén (vagy félreérthetőségén) alapul ez a téves infó. [link]
“Fontos különbség még a volt Vodafone-osok és a digisek között, hogy előbbiek számára a One Magyarország, utóbbiaknak továbbra is a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. nyújtja a szolgáltatásokat, de egységesen One márkanév alatt. Különbség az is, hogy a OneTV szolgáltatásai már minden korábbi Vodafone-os ügyfélnél elérhetőek, a digiseknek 2025 áprilisában nyílik meg a lehetőség, de nem automatikusan, hanem választható lehetőségként.”
Szerintem ezt úgy kell értelmezni, hogy áprilisban integrálják úgy a rendszereket (címeket), hogy már a digisek is gördülékenyen (akár online) át tudjanak szerződni One TV-re.
Az semmiképp sem szerepel a cikkben, hogy One TV web vagy mobil applikációhoz hozzáférést adnának áprilisban.
Sőt, ez a “választható lehetőségként” kifejezés szerintem az átszerződésre utal. -
Adams84
aktív tag
válasz
#48138511 #4959 üzenetére
Nem teljesen értem, hogy box és/vagy kártya (modul) nélkül hogyan tudtak (hogyan engedték őket) átszerződni TV Family csomagra, ugyanis a zárolt/kódolt csatornák kizárólag ezekkel fognak kinyílni.
Vagy a régi digis box-ot/modult megtartották az ismerőseid?Webes One TV app: [link]
-
Adams84
aktív tag
Ha ez igaz, akkor az új, One által kihelyezett ONT-ok tudhatnak valami olyan pluszt a jeltovábbítás (és/vagy jelfeldolgozás?) tekintetében, amit a régi, exdigis ONT-ok nem tudnak.
Nyilván aki az exdigis képminőség kapcsán nagyon elégedetlen, az valószínűleg nem fog átváltani One-ra csak azért, hogy jobb legyen a képminőség.
Vélhetően anyagi értelemben sem éri meg az átszerződés illetve egyéb elvi okok ("csakazértsem") is állnak a háttérben.
Az exdigis képminőség szapulása mindaddig tovább fog menni, amíg kötelezővé válik az átszerződés és megszűnik (vagy fokozatosan kivezetésre kerül) a kódolatlan DVB-C az exdigis területen ... -
Adams84
aktív tag
válasz
Pro Koryak #4822 üzenetére
Olvastam olyan hozzászólásokat pl. Facebook csoportokban, hogy a Digi-ről One-ra átszerződést követően sokkal jobb lett a képminőség, volt, aki az új ONT-tal (automatikus ONT csere) hozta összefüggésbe. Hogy ez tényleg igaz-e vagy lehetséges-e műszakilag, fogalmam sincs ...
-
Adams84
aktív tag
Exvoda: Az SD csatornák szerintem vállalhatatlanul rossz minőségűek (nem is tudom őket nézni, mert bántja a szememet), de az a szerencse, hogy a csatornák kb. több mint fele HD
Azonban én is megerősítem, hogy a HD esetében is történhetett valami, mert nem annyira jó minőségű mint pár héttel ezelőtt. -
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #4344 üzenetére
Én kicsit idegenkedem attól, hogy barátnak kiadjam az e-mail cím + jelszó párost, amivel akár a One alkalmazásba is beléphet és pl. a számlákhoz is hozzáférhet, szolgáltatásokat módosíthat.
Közeli családtagnál már más a helyzet
Nem vagyunk egyformák, lehet, hogy valaki simán kiadja a belépési adatait más embereknek, és tényleg jó átmeneti megoldás lehet azoknak, akiknek fontos a DigiOnline helyettesítése, de egyelőre nem akarnak átszerződni.Bár a max. 5 használható eszköz (de egyidejűleg max. 2) kissé szűkösnek tűnhet, főleg akkor, ha több háztartás is aktívan használja, azonban ezt a fajta kellemetlenséget be lehet vállalni.
-
Adams84
aktív tag
válasz
Patrik950326 #4325 üzenetére
Szerintem adj még időt, hogy teljesen lezáruljon a megrendelés (páran írták korábban, hogy ez akár 48 óra is lehet).
Amennyiben ez nagyon zavar téged, a 1270-en esetleg érdeklődhetsz és indokolt esetben felveszik hibajegyre.
Esetleg megpróbálnám a One alkalmazás törlését és újratelepítését a telefonon.Amúgy már önmagában az nagyon nagy siker, hogy telepíteni tudták neked a szolgáltatást és azonnal működik minden, a legtöbb exdigis fórumtársnak akár hosszú hetek óta be van/volt ragadva a megrendelése és a TV szolgáltatás sem működött, kódokat (pl. RTL+ Prémium) sem kaptak.
Ezek szerint javítgatnak, fejlesztgetnek, ami jó hír.Amúgy mikor rendelted meg a One szolgáltatást?
Előtte digis szolgáltatásaid voltak? -
Adams84
aktív tag
válasz
Boost3er #4253 üzenetére
Át kell szerződni Digiről One-ra és pl. a TV Family csomaghoz adnak One TV app hozzáférést (online TV).
A publikus ajánlatok alapján annyit el lehet mondani, hogy a TV Family + Home Giganet 1000 csomag havidíja 11.490 Ft, amire járhat 20-30% lakossági sávos kedvezmény, ha egyéb jogosult One mobil/vezetékes szolgáltatásokkal is rendelkezel és ezeket azonos névre, azonos ügyfélszámra vonod össze.
A havidíjakról, részletes feltételekről a 1270-es telefonszámon vagy ügyfélszolgálati irodában tudsz tájékoztatást kérni.Ha esetleg arra gondoltál, hogy exdigis ügyfélként ingyenesen regisztrálni tudsz valahol, ilyen lehetőség nincs.
Alternatív, de értelemszerűen fizetős megoldás: #4256Dr Bubo -
Adams84
aktív tag
válasz
GoodSpeed #4220 üzenetére
Érdekes történet. Megkerestem a posztot a csoportban és a szerzője feltöltött egy képet az aktuális kábelezésről. [kép] Ha valaki ért hozzá, esetleg ebből kideríthető, hogy az úriember a One előtt melyik szolgáltatónak volt az ügyfele (Vodafone, Digi, Invitel, Telekom, egyéb ??).
A város minden bizonnyal Gödöllő.
Amúgy közel sem biztos, hogy kizárólag a szolgáltató hibázott ...
Ha pl. a kedves posztoló elhallgatta vagy elfelejtette megemlíteni a megrendelés során, hogy neki már van élő szolgáltatása, akkor ez problémát jelenthet. -
Adams84
aktív tag
Úgy gondolom, nem teljesen egyértelmű a táblázat illetve az abban szereplő megfogalmazások.
Szerintem ha az előfizetőre lenne bízva, hogy milyen eszközt szeretne pl. TV Medium vagy TV Family esetén első eszköznek, akkor a táblázatban önmagában a “választható” szó szerepelne, ahogy pl. a TV Basic esetén.
Az idő majd eldönti, hogy mi az igazság, annyi biztos, hogy jelenleg elég rugalmasan kezeli a szolgáltató az exdigis átszerződést és mindenfajta variációban engedi a TV mediaeszközök igénylését. -
Adams84
aktív tag
Ez egyértelmű.
Önmagában az általad kiragadott mondatot idézve félreértelmezhető lehetett, amit írtam, az általam írt “box mentesség” arra vonatkozott, hogy jelenleg engedik, hogy valaki box nélkül (boxmentesen), tehát pl. 3 db kártyával átszerződjön One-ra (TV Family csomaggal).
Ez a szabály (vagy annak betartatása) a jövőben változhat, mivel az ÁSZF szerint elvileg már most sem lehetne ilyet csinálni…
Tehát ki tudja, hogy mit hoz a jövő, ha valaki arra számít, hogy 3 db kártyával (box nélkül) megússza az átszerződést. -
Adams84
aktív tag
válasz
tobias88888 #4158 üzenetére
Exdigisek csak telefonon vagy ügyfélszolgálati irodában tudnak ajánlatot kérni és átszerződni One-ra.
Úgy látom az előzmények alapján, hogy számodra a One TV app (online tv) nagyon fontos, így neked logikus lépés lehet az átszerződés.
Igen, a megfelelő One TV csomaggal a Spíler 1 és Spíler 2 is megy a One TV appon. Előbbi csatorna a TV Basic csomag része, utóbbi a TV Medium (nem reklámozzák a weboldalon) és a TV Family csomagban van benne.
Arra érdemes figyelni, hogy a TV Basic és TV Medium csomag esetén csak akkor jár One Tv app hozzáférés, ha legalább 1 db Interaktív TV mediabox-ot (is) kérsz az előfizetéshez. (Legalábbis az egyik fórumtársat így tájékoztatták. Ő TV Medium csomagot kért Interaktív box nélkül és utólag derült ki, hogy így nem jár One TV app hozzáférés.) Erre azért érdemes lehet egy megerősítést kérni az ügyfélszolgálattól is, mert szokásuk akár teljesen ellentmondó infókat adni. -
Adams84
aktív tag
válasz
dorika87 #4150 üzenetére
Nem tudjuk megmondani illetve senki sem tudja garantálni, hogy a jövőben (akár néhány hét vagy hónap múlva) milyen aktuális szabályok lesznek érvényben.
Lehet, hogy engedni fogják a teljes box mentességet, lehet, hogy nem.
Egyelőre exdigiről át lehet szerződni 1, 2 vagy 3 db mediakártyával is (legalábbis néhány fórumtársnak sikerült ezt elintézni), de nem tudjuk, hogy meddig lesz egy így. -
Adams84
aktív tag
válasz
garga01 #4144 üzenetére
Valóban, az “alapértelmezett” szó talán nem teljesen egyértelmű, azonban szerintem az “első” eszköz és “további” eszközök kifejezések igen.
Ami nincs felsorolva az “első” eszköz kategóriában, az -kizárásos alapon- nem is választható elsőként.
Logikailag összeáll a kép (legalábbis az én értelmezésem szerint). -
Adams84
aktív tag
válasz
garga01 #4137 üzenetére
Korábban már téma volt, hogy az ÁSZF 2. sz. melléklete technológiánként, TV csomagonként (az exdigis és exvodafone területet is külön-külön szabályozva) meghatározza az adott ügyfélhez kihelyezhető eszközök típusát (új előfizetői szerződések esetén).
Legújabb, 2025.01.31-től hatályos verzió:
[exDigi kihelyezhető eszközök]
[exVodafone kihelyezhető eszközök]Van a díjcsomaghoz járó, “első médiaeszközként
alapértelmezett” eszköz és van a “további (tehát 2. és 3.) médiaeszközként választható” eszközök kategória.Tehát a fentiek alapján pl. a TV Family csomaghoz első eszközként alapértelmezetten az Interaktív TV mediabox járna (és kizárólag 2. és 3. eszközként lenne választható a kártya), de nem minden ügyfél fogadja ezt el, és a szolgáltató eredeti szándékával ellentétesen kizárólag médiakártyá(ka)t kér. Az ügyfél javára pozitívan eltérve a szolgáltató -egyelőre- engedi ezt a megoldást, azonban nem világos, hogy meddig.
Mariana fórumtárs különböző forrásokra hivatkozva már többször is utalt arra, hogy minden bizonnyal szigorítás lesz a szabályok betartatása terén, tehát az ÁSZF-el összhangban első eszközként kizárólag az Interaktív TV mediabox lesz kiadva az ügyfeleknek. Hogy ez mennyire megbízható infó, nem tudom, erről mariana fórumtárs tudna beszámolni.
-
Adams84
aktív tag
válasz
johnny82 #3918 üzenetére
Hát igen, így sajnos szinte biztosan jelentősen nőni fog a havidíjad, ha átszerződsz One-ra.
Emlékeim szerint a flottás mobil díjcsomagokat már 2023 körül kivették a lakossági sávos kedvezményből, mivel a továbbiakban nem akartak "dupla" kedvezményt adni az előfizetőknek (eleve kedvezményes flottás díjcsomag + 20-30% lakossági sávos kedvezmény). -
Adams84
aktív tag
Akkor ezek szerint az exvodafone-os ügyfelek One-os TV csomagra váltás esetén is megtarthatják a One TV mobil és webes hozzáférést. (Legalábbis a te eseted erre enged következtetni.)
Időközben átnéztem a Felhasználási és igénybevételi feltételeket és van benne egy érdekes rész, mely szerint alapvetően valóban feltétel a legalább 1 db Interaktív mediabox, azonban: [kép]
"Egyes korábban létrejött TV Szolgáltatási szerződések esetében a Szolgáltató saját hatáskörében dönti el, hogy az Előfizető, vagy a Felhasználó jogosult-e a One TV mobil- és webalkalmazás igénybevételére annak alapján, hogy az Előfizető rendelkezett-e korábban a Szolgáltató jogelődjei által üzemeltetett más TV alkalmazáshoz hozzáféréssel. Ilyen esetben nem feltétel egy One TV szolgáltatást futtató interaktív médiabox kliens megléte, azonban az alkalmazáson futó digitális funkciók és kényelmi szolgáltatások eltérhetnek az interaktív médiabox kliens megléte esetén elérhető funkciókhoz képest."Tehát ha valakinek nincs interaktív mediaboxa, annál az ügyfélnél a szolgáltató döntheti el saját hatáskörben, hogy ad-e hozzáférést vagy sem.
-
Adams84
aktív tag
válasz
MadMancs #3900 üzenetére
A régi, exvodafone-os TV csomagok és szerződések esetében (egyelőre) megmaradt a One TV mobil és webes hozzáférés.
Új, One-os szerződések esetén viszont már előfeltétel a One TV mobil és webes hozzáféréshez, hogy legalább 1 db Interaktív mediabox (is) legyen az ügyfélnél.Kérdés, hogy ha egy exvodafone-os ügyfél módosít One-os TV díjcsomagra (pl. TV Family), és csak mediacard és/vagy Kaon mediabox van kihelyezve, vajon törlődik-e a One TV mobil és webes hozzáférés vagy sem.
Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● One mobilszolgáltatások ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- HP Elitebook 840 G3 laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD/Matricázott) - Akku X
- Asus Rog Strix Gamer laptop makulátlan állapotban
- ThinkPad T14 Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD GTX 1050Ti 4GB DeepCool Tesseract Chieftec500W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest