Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz MaddeNNNN #107245 üzenetére

    BARO szenzor méri a légköri (barometrikus) nyomást

    MAP szenzor
    Az ECU ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit. A szívócsatorna nyomást értékeli, és megfelelően beállítja a levegő/üzemanyag-arányt.
    A MAP-szenzor szolgál a barometrikus nyomás mérésére is. Ha a gyújtás be van kapcsolva, és a motor nem jár, az (ECU) a szívócsatorna nyomást barometrikus nyomásként értékeli, és megfelelően beállítja a levegő/tüzelőanyag-arányt.

    MAF szenzor
    Légáramlás mérő, ami méri a motorba belépő levegő mennyiségét.
    Az (ECU) a MAF érzékelő jelét használja, és megfelelően beállítja a benzin/levegő arányt, a motor minden fordulatszáma, és terhelése mellett.

    Egy normális :DDD motorban vagy MAF van, vagy van beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő és MAP, de az üzemszerű működésükhöz nem kell BARO szenzor. ( lehet, hogy rosszul tudom? :F )

    Az A14NET motorban van MAF: (de nincs beszívott levegő hőmérséklet-ézékelő a MAP működéséhez ;) )

    ]

    [ U]és van MAP, és BARO szenzor

    Kíváncsiságból a keresőbe beírtam a BARO szenzor GM számát,és kiderült hogy az egy sima MAP szenzor. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák