Új hozzászólás Aktív témák

  • Foglalt név

    addikt

    válasz TasiA #11601 üzenetére

    Hosszú ideje szenvedek vele, mert erős teljesítmény ingadozás, torpanás volt rá jellemző. Ha jól rémlik, még fel is ajánlottál egy csere computert teszt erejéig :)
    3 hete kibukott a dolog, Zalaeg előtt traktor lett belőle, leállt egy henger. Az opel szervízben elosztófedelet akartak velem vetetni, új kábelekkel, hátha. Ennek az lett vége, hogy kiderült a vezérműtengely és a fedél nem középpontosan találkozik, az új fedél jobb alsó szegmensébe ugyanúgy beleüt a rotor, ettől függetlenül ezzel még megy az autó. Egy szívósor, alapjárati motor, pillangószelepház, injektorsor csere(bontottra) és az első henger eltört kipuff rugójának cseréje után úgy nézett ki, hogy megjavult. Normális alapjárat, alapjáraton gurulva nem kezd bólogatni 5 méter után. Aztán mentem vele egy kört és kiderült motorfékkel 2000 körül-alatt rángat az autó. Teljesítmény sem az igazi és az alapjárat melegen óra szerint 400-450. Kicseréltem még a légszűrőt, lepucoltam az "új" pillangószelepet, ezzel úgy néz ki, egész emberesen megy az autó, cserébe az alapjárat ugyanúgy alacsony, sőt tegnap eljutottam odáig, hogy beesett 350re és utána szépen leállt. Lámpától elindulva a rángató alapjáratról pedig ment talán 3 henger(vagy 2). Az összes elem, mozog, zörög az autóban, annyira rázza a motor.
    A legnagyobb baj, hogy nem találok olyan szakit, aki ért hozzá, mindenki találgat és alaktrészek garmadáját cserélik, a hiba pedig nem szűnik :U

Új hozzászólás Aktív témák