Új hozzászólás Aktív témák

  • fero02

    veterán

    válasz harry #20239 üzenetére

    Ez nagy mértékben függ attól, hogy mit tudsz magad is megoldani, milyen alkatrészeket használsz fel, van-e rájuk kedvezményed, stb.

    Én csak MANN szűrőket használok, Texaco, vagy Valvoline olajat (mikor melyik van jobb árban), TRV fékbetét és tárcsa, SKF vezérlés szett, Dolz vízpuma, gömbtámaszból mikor mi volt jó árban ezen a minőségi szinten, volt egy Lemfölder lengőkarom, hátsó lengéscsillapítóból meg Sachs Super touring volt véve.

    Árakat nem mondok, mert mindent autószerelő barátomon keresztül veszek és mindent nála csinálok a műhelyében.

    Olajcsere periódus 10W40-es olajnál dízel esetén 7500 km, benzinesnél 15e km. Van, aki szerint mehet többet is, de én nem javaslom. Jobb a békesség.

    Olaj, levegő és üzemanyag szűrőket minden olajcsere alkalmával, pollenszűrőt szezonként cserélek.

    Gyújtáshoz szükséges cuccok árait nem tudok mondani, mert nekem dízelem van, de még ehhez valót sem tudnék, mert a 3 év alatt mióta nálam van még 1 db izzítógyertyát sem kellett cserélnem.

    Ha megveszed az autót (és ez mindig igaz néhány kivételtől eltekintve) első dolgod a teljes vezérlés (szíj, feszítők, vízpumpa), szűrők (mind) és a motor olaj, hűtővíz (fagyállóval természetesen) cseréje legyen. Utána lehet nézni a futóművet (gömbfejek, fékek, lengéscsillapítók, kormánymű, akármi). Utána jöhetnek az egyéb bajok orvoslása.

Új hozzászólás Aktív témák