Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz fero02 #20238 üzenetére

    És hogy lehet számolni, egy ilyen 400k Ft körüli F Astrára elég lehet egy 100k Ft tartalék a mindenféle vásárlás utáni javításokra, cseréke? Persze ez nagyban függ a kiszemelt példány állapotától is, inkább arra gondolok, hogy 300 alatt biztos strapásabbak vannak, 5-600 körül már azért csak vannak igen jó állapotúak is, és vajon, így 400 körüli áron mi minden lehet bennük rossz...

    Szóval például, kategóriákra bontva:
    - 10k km-es csere: olaj, olajszűrő, légszűrő. Szűrők úgy láttam ~ezres darabja, olaj drágább, ~10k? Ezt azért valószínűleg meg tudnám csinálni magam. 15k-t elég rászámolni? Benzin és pollenszűrő maradhat?
    - teljes vezérlés, akkor talán 50kFt munkadíjjal? Láttam ilyen 'vezérműszíj szetteket', hajtószíj, vezető/feszítő görgők együtt, 20k körül. Erről van szó, vagy mi tartozik még ide? Ezt azért szervizre bíznám.
    - féktárcsák, dobok, betétek, pofák, folyadék, gyertyák, egyéb dolgok? Mit érdemes, az milyen érték? Vagy ez már úgyis adott példánytól függ?
    Előző kettőt gondolom érdemes megejteni bármelyik gépen.

    Ja ha esetleg valaki nem ismerné, itt egy remek oldal, már nézegettem én is: [link]

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák