-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz sziada5925 #19401 üzenetére
Nekem B vectrám van 1.6 motorral szerelve.
A vectra könyv 1.6 tól egészen a 2.5ös motorig mindenhol 0.074l/100km ír
-
Jim Tonic
nagyúr
-
akos86
aktív tag
Nagy problémával állok szemben. Az autóm (opel astra f 94 1.6 16v X16XEL)reggelente első indítás vagy hosszabb állás után nehezen indul. A tárolt hiba 47-es mely tudtommal az EGR szelep hibájára utal de azt már ledugóztuk. Találkozott e valaki ilyen hibával természetesen mikor 15-20mp indítózás után beindul utána már pöccre indul. Tanácstalan vagyok
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
Jim Tonic
nagyúr
-
akos86
aktív tag
válasz zolikaDB #19408 üzenetére
Ma délután számítógépre kötjük és megkérem a szerelőmet hogy tiltsuk le az egr-t hátha jobb lesz és nem mutat hibakódot. Lambda szonda cserélve lett de az is bontott volt, jó múltkor mikor néztük akkor értékeket produkált, de így is előfordulhat hogy esetleg rossz?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
csaresz002
aktív tag
válasz csaresz002 #19388 üzenetére
Háhááá
megvan a gond. ez a sima átírási illeték amit benyelt a kereskedő vagy az okmányirodás csávó. vmi belső ember intézte az átírást.hát buktam 57200 ftot....
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
akos86
aktív tag
F Astra 1.6 16v (X16XEL)
Az autóval kapcsolatban ott tart a történet, hogy rádugtuk számítógépre de ott nem talált hibakódot :S bezzeg ha kivillogtatom akkor mutatja a 47-es hibát és indítás után kigyullad a check engine lámpa is. Tanácstalan vagyok. Reggel ismét nehezen indult és azt vettem észre hogy az alapjárat nem teljesen egyenletes és kigyorsításnál picit rángat az autó. Totál elvagyok keseredve, lehet hogy ezt a szart már sosem lehet megjavítani.
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
sziada5925
aktív tag
válasz akos86 #19413 üzenetére
Érdekes dolog, mert ha ki tudod villogtatni, akkor tárolta a hibát, tehát gépről is látni kellene. A rángatás egyébként (G Astráknál legalábbis) vagy gyújtótrafó, vagy AGR hibára szokott utalni. Gyertyákat nézted, ki vannak égve rendesen? Állapotuk?
F Astránál a 47-es hibára ezt találtam, nem tudom, hogy jó helyen néztem-e: 47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magasÜdv: Ádám
-
akos86
aktív tag
válasz sziada5925 #19416 üzenetére
Gyertyák mind vadi újak. 47-es hiba az egr szelep pozíció hibájára utal mert GM hibakódtáblázatot kell nézni. Valószínű 7végén a megnézzük a folyószelepet is hátha az a ludas :S Továbbá átnézünk mindent remélem valahogy megoldódik a dolog mert ez így nagyon nem fasza :S
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz sziada5925 #19416 üzenetére
Tényleg, a gyújtáselosztóba (mármint a rotor és a fedél) mi is belefutottunk faterral, de ott nem voltak hidegindítási gondok. De nem emlékszem, neki milyen motorkódja volt, de 1.6 Fastra.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
akos86
aktív tag
akkor a 47 hibakód nem az egr hibájára utal?
http://eobdbt.ftp02.raycom.hu/DTC/VILLOGTATOTT%20HIBAK%C3%93DOK/OPEL%20FAULT.pdf
ebben a táblázatban a 47-es hiba :Levegő szivattyú relé vagy áramkör, gyenge feszültség(Bosch Motronic, Simtec)
tudomásom szerint :GM-Multec ECU vezérlőegységem van melyben a hiba 47 Linear EGR Position (XEV systems) az egr szelep le van dugózva de mégis hibát jelez.Valahogy nem lehet kiiktatni ezt a hibát? Nehéz hidegindítás és menet közbeni rángatóshoz lehet köze ennek a hibának?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz akos86 #19422 üzenetére
Rosszat nézel:
Te 47-es kódról beszéltél, de neked a villogtatott kódod van, nem kiolvasott.
A villogtatott kódod alapján.
47 54 Benzin szivattyú relé vagy áramkör, nagy feszültség (Bosch Motronic, Simtec)Azaz jó eséllyel elszállt a szivattyúd, esetleg tele mocsokkal a rendszered (szűrő pl.). Így aztán megmagyarázható a hidegindítási gondod is, nem a hideg motor a gond, hanem hogy x idő után elmegy a nyomás, visszafolyik a nafta, és nem jön újra. Ez magyarázat a rángatásra is.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
akos86
aktív tag
válasz Jim Tonic #19423 üzenetére
A szivattyú? Azt kb fél éve cseréltettem ki vadi újra a szűrővel együtt de mindenesetre lefogjuk ellenőrizni azt is. Akkor valószínű hogy elmegy a nyomás mert miután beindult utána már egyből indul csak az első a nehézkes. Hogyan tudnám orvosolni a hibát? Mérjük meg az üzemanyagnyomást? Köszönöm az infót
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
MODERÁTOR
Ma az okmányiroda 2300 ft.-ért írt bele 2 azaz kettő db szót a forgalmi engedélyembe.
Bejegyzés törölve!
Pff.
[ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
pempellini
senior tag
Sziasztok.
Mostanában furcsa hangokat hallok indítás után,klaffogó hang pár másodpercig nem éle inkább tompa hang.
Láncfeszítő hiba lehet ez?úgy is le kell vennem a szelepfedelet tömítés csere miatt ,hogy tudom megnézni hogy a feszítő adja -e ?
Mindenhol feszesnek kell lennie a láncnak azt hiszem akkor jó.
Corsa c 1,2 twinportGigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.
-
Pitu
aktív tag
válasz pempellini #19428 üzenetére
Nekem nemrég volt láncszett cserélve. Azt tapasztaltam hogy hideg motornál sokkal halkabb volt mint üzemfokon. Hidrotőke?
-
Pitu
aktív tag
válasz pempellini #19430 üzenetére
akkor ott nem kellene vezérlés jellegű problémának lennie. Ha számlával csinálták, én reklamálnák.
Távvezérlő újraprogramozása tényleg csak ennyi?
Téves működés esetén a távvezérlő újra programozása szükséges.
Kapcsolja be a gyújtást: a rendszer 30 másodpercig programozásra kész állapotban van.
Röviden nyomja le az egyik gombot a távvezérlőn mialatt a kulcs a gyújtáskapcsolóban van. Ezzel megtörténik az újraprogramozás.
A központi zár be- és kikapcsolásával győződhet meg róla, hogy a programozás megtörtént.Mert ezt lazán megcsinálom szerelő nélkül .
-
_seth_
veterán
válasz Jofi81 #19433 üzenetére
Igen, de csak korábban felprogramozott kulcsnál lehet ezt megcsinálni. Egy idegen kulcsot ha megfogsz és ezzel a módszerrel megpróbálod párosítani az autóval nem történik semmi sem. Erre való az opel tech gépe vagy az opcom amivel el lehet végezni a programozását az immonak. Ez csak arra megoldás ha lemerült az elem a távirányítóban vagy még inkább akkor jó ha ki volt véve az akku hosszabb időre az autóból és nem veszi a távirányító utasításait.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Azt is fel lehet programozni
fero02: még semmi, áll a dolog idő és motor hiányban, eddig egész évben volt valami program, igazán nem is értem rá keresgélni, idei cél már csak az, hogy tél előtt készen legyen, reálisan már csak ennyi fér bele. 1.6 motor annyi van, hogy utánam dobják, 1.8 is akad még, de 2.0 az kevés van olyan amit papírral adnak, 90% angliaiból kibontott de úgy, hogy nem papírozható: pl divat árulni olyan autó motort hazánkban, hogy papírt hozzá úgy gondolta a tulaj,h ogy lefénymásolja a még érvényes angol műszakit és jó lesz... na ja... a motor még üzemben van egy angliai autóban ami még csak kivonva sincs, sőt érvényes biztosítás, műszaki, forgalmi van hozzá Na ilyenből van sok, a legtöbb meg: papír nincs na jó akkor engedek egy 10-est... kösz nem, 20-at? papír? nincs... viszhall.... Amint alakul valami majd ide is beírom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #19439 üzenetére
Hmm nekem van erre egy kis javaslatom. Ha valahogy műszakira tudnád vinni, ott ki lehet a motorszámot üttetni, tehát motorkód lesz csak a forgalmiban, így bármilyen papír nélküli blokkot be tehetsz. Ezt csináltuk már octaviával és MAN-al is
Csak hát gondolom motor nélkül nemnagyon tudod műszakira vinni
-
pempellini
senior tag
Hát nem számlával,én vittem mindent remélem ki is cserélték.
Mert odaadták a kiszerelt cuccokat.
Még olajat is én vittem Mobil1 new life 0w-40-et remélem az is ment bele.
Arra gyanakszom hogy nem azt rakták bele mert 10000 alatt utána kellett töltenem 1/2 litert most pedig csak talán1 decit.Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #19440 üzenetére
Ez nem opcionális dolog, csak akkor törlik ki az egyedi kódsort ha az természetes úton sérült meg vagy vált olvashatatlanná.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #19443 üzenetére
Na ez az De nekem X20XEV kell, működőképes, hibátlan persze nem új ami papírozható
Jim Tonic: régi história Olajnyomás zéró, szétszedve nem látni hibát, valószínűleg csapágy is, olajjárat is eldugulhatott, felújítani normálisan minimum 300e, a csere olcsóbb csak találni kellene megfelelő motort ami nem annyira egyszerű. Hirdetnek sokat de vagy a telefont sem veszi fel vagy olyan háttere/állapota van a motornak, hogy az vicc.... hibátlan motor... rákérdezek, hogy mit lehet tudni róla? Nem sokat, kevés km van benne, amúgy hengerfejes vagy volt amelyikbe a gyertyákat törték bele és állt benne a föld/homok... vagy más specialitás
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #19446 üzenetére
És hogy jutnak el hozzám? Itt a gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- World of Tanks - MMO
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest