-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Ááá, értem, értem! A nyomtávszélesítő, meg osztókörmódosító, meg ilyen úri huncutságok nem az én világom, egyszerű, és mutatós felni kéne, fontolóra veszem a tanácsod, pofon nem vágnak, ha több időt szánok a keresgélésre
Pusz, fogalom: tehermentesítő. Ez mire jó?[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #18101 üzenetére
Nekem csak egy egyszerű kérdésem lenne.Mi az a tehermentesítő gyűrű.
Van ez a furcsa izé, ez a goggle. Kereső, vagy minek szokták nevezni. Próbáld már ki néha. Tényleg jó dolog, nem csak rámondják.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #18102 üzenetére
Végülis Azért köszönöm!
Találtam kettőt, ami nem olyan rossz:
- 15-ös BBS, eredetileg VW-re, 45-ös ET-vel
- RH cup, 15-ösben[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #18103 üzenetére
Az ET45-ös RH már jó lenne az Astrára elvileg?! Mi pénz lehet ezeknek a felújítása? (fényezés, hibák eltüntetése)
[ Szerkesztve ]
-
-
zolikaDB
veterán
Danke!
Öööö, izé, kigyulladt egy kis lámpa, ami indítás után is égve marad, a kis autó, benne egy csavarkulccsal. Elektronikus hibát ír a kézkönyv, de ugyanúgy lehet vele közlekedni. Ez a gyakorlatban mit jelent? (ettől függetlenül holnap szerelőpajtit is megkérdem) -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18108 üzenetére
Nincs mivel, majd pénteken szerelő kiolvassa!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18110 üzenetére
Z14XE!
-
sziada5925
aktív tag
válasz zolikaDB #18111 üzenetére
Álló autónál a féket és a gázt egyszerre nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást. Elvileg villognia kell egy kis kocsinak a műszerfalon. Számold meg a villogásokat, a 10 jelenti a 0-át, a többi meg értelemszerű.
Sajnos nem mindegyik G Astránál működik, de egy próbát megér.Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18112 üzenetére
Hát, ez nem az a fajta. Féket, gázt nyomtam, de ugyanazok a piktogramok égtek, majd beindítva maradt a kis villáskulcsos kocsi. Pénteken kiderül!
-
neduddki
nagyúr
HI!
na csakmegtantam: "egyik esmeros vett egy 99es A6os odit, 225/45r17-vel dunlop s01 van rajta, az auto igencsak kikimelten van hasznalva mert meg nincs uzemszeube allitva, de a rokonsag kobeprobalgassa, naszovla allenyeg a jobb leso 2 hetes falusi utaink utna mar felpuposodva pihen az oton, a tutaj szerint vetelkor meg koser volt, amugy kanyarogni kivalo a gumi, de sajan mar a matrai utak sem a regiek, sastotol kekesteotig vmi akadajjpaja az egesz, vagy az is lehet hogy csak ig akarjak elvenni a motorosk kedvet a szagildozastal???? minden esetre most elindut a 15-16 5x112es normalisan kinzeso felni kereses projet" from, kibaltazaott hevesi utak ozrohejj motabban, amugy a evi gorgozes nemtartozik a normalisan hasznalhatosag korebe /mongyuk az si igaz, hogy a civic /nyari, teli:- )))/ es verso felni is elobb veri szet a koplett otot, mndhogy seruljenek:- )/
a odi project vege ez lett,
szoval bizonyos korig erdekel, hogy nez, ki de fontosabb az epeszu hasznlhatosagudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18112 üzenetére
Megjavult reggelre. Gyanítom, h vmit víz ért, vagy lepárásodott, mert tegnap munka után lemostam nagynyomású mosóval...
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #18117 üzenetére
Elkiabáltam... Minden tökéletes volt ma, munkába mentem, ott parkolóhelyet váltottam olyan 3 körül, most 6kor meg indultam (indulás előtt mindig járatom a motort 2-3 percig), aztán a cél előtt, egy lámpánál leállt a motor. Üresbe tettem, vártam a zöldet, és egyszer csak megállt. Hiába indítóztam, semmi, akksi jó, tekeri is az önindítót, de nem indul. Viszont ülést felhajtottam, és nemnagyon hallok semmi benzinpumpa duruzsolást
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18121 üzenetére
Nem, már meg is van a diagnózis: üzemanyagszivattyú relé. Úh holnap elvontatjuk az autóvillamosságihoz, és ő ránéz, h mi van vele! Csak kellemetlen a dolog, de remélem, nem vészes.
(kivette a reléket, hátha, az övé jó bele /2002-es Astra/, de sajna nem; viszont beindult, és pár percen belül le is állt). -
TasiA
senior tag
-
Spancer RE
aktív tag
[link]
Csak nekem tűnik túl olcsónak? Pedig ránézésre elég jó. -
zolikaDB
veterán
Azért elmosolyodtam, h láttál egy felnit, és már küldöd is a linket
A gumik.com-ról vásárolt már vki?[ Szerkesztve ]
-
akos86
aktív tag
válasz Jim Tonic #18080 üzenetére
1994 F Astra 1.6 16v (X16XEL)
Köszönöm a segítséget! ma odáig jutottunk hogy kitakarítottuk az egr szelepet volt rajta dzsuva. De az autó továbbra is a 47es hibakódot jelzi. Így nem marad más mint hogy megnézzem a levegő pumpa reléjét de a kérdésem lenne hogy ezt merre találom?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
TasiA
senior tag
A gumikat eladod és akkor még olcsó is volt a felni.
-
zolikaDB
veterán
Tudom, csak ez van beállítva alapértelmezettnek az oldalon, ha jól emlékszem.
Tényleg gagyi így az RH Cup felni, bár a képeken is inkább peres volt a gumi rajta, plusz ültetve volt.
Mein Astra: elhúztuk az autóvillamosságihoz, (igaz reggel beindult), aztán nemrég beszéltem a szerelővel. Neki is beindult (érdekes, h hidegen), majd holnap derül ki, h pontosabban mi is a hiba. Amint elkezd melegedni a motor, leáll. Valószínű, h a computerrel van valami bibi; ha melegszik, akkor nem ad áramot a benzinszivattyú reléjének. Ezt hámoztam ki a mondandójából.
Vki találkozott már ilyennel Z14XE motornál? -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18133 üzenetére
bambano: őt nem kérdezem meg, anno egyszer kértem tanácsot a TC-n, nem kaptam választ, de a Zsiványos Mercit akarok c. kérdésre kimerítő választ adtak!
sziada5925: kontakt hibára gyanakszik a srác is első körben, utána ECU. Nagyon sokszor próbáltuk indítani, melegen egyszer sikerült este, miután a reléket kivette az autószerelő, h betegye az övét, ami nem sikerált. Beindult, de le is állt.
És mitől alakulhat ki ez a hiba, mi idézi elő? Ha már olyan gyakori... -
sziada5925
aktív tag
válasz zolikaDB #18136 üzenetére
Szerintem az ECU-val van probléma, nem ad jelet a relének. Ha jól emlékszem, akkor próbáltátok másik relével és azzal sem ment. Próbára meg lehet csinálni, hogy gyújtásra adjon pozítivat a relének, a villamosságis biztos meg tudja csinálni. Főtengely jeladó jó?
Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18139 üzenetére
A baratom relejet nem tudtuk betenni, mert az az Astra oregebb. Kivette az enyeimet, vissza is tette, beroffent, majd megallt. Lehet, ez veletlen, mondjuk epp akkorra hult meg a moci.
Na, mondom, mindegy, holnapra remelem rendben lesz.
Csak azt nem ertem, h miert?! Ez egy normalis allapotu, karbantartott, nem szethajtott auto... -
sziada5925
aktív tag
válasz zolikaDB #18140 üzenetére
Értem. Akkor szerintem az legyen az első, hogy ha ott vagytok, akkor indítsátok be a kocsit, majd amikor leállt és nem indul újra, akkor mérjétek meg indítózás közben, hogy kap-e a relé feszültséget. Ha kap, akkor az ECU jó, és megúszod egy relé cserével, ahogy Jim Tonic is írta, ez elég apró dolog, nem függ attól hogy hajtották-e, vagy sem. Bárkinél előfordulhat.
Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18142 üzenetére
Diagnózis: az ECU-val van probléma. Ha felmelegszik, akkor leoldja az üzemanyagszivattyú reléjét.
Megoldás: ECU felújítása (megbontja, stb.), bontott ECU, vagy beiktat egy relét, ami figyelmen kívül hagyja az ECU hibás utasítását. Ez utóbbi a szerelő szerint megbízható, a sajátjában is ez van, ill. az Opel Olympiánál is így javítják a kocsikat, ez 10k körül lesz. Ha felújíttatom, akkor meg kell bontani, stb, már nem lesz olyan pl. a szigetelése sem, mint régen... -
bambano
titán
válasz zolikaDB #18143 üzenetére
most az üzemanyagrelét kötöd fixre (esetleg balesetben majd a nyakadba nyomja a benzint?), legközelebb valami más áll le, akkor azt kötik fixre, a végén az ecu-ból csak a tápfesz drótjai lesznek meg, minden mást fixre kötnek...
parasztos. ha betojt az ecu, akkor ki kell cserélni, különben retteghetsz minden vasúti átkelőn, miden előzéskor, stb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
sziada5925
aktív tag
válasz zolikaDB #18143 üzenetére
Akkor végül is az van, amire tippeltem, nem egyedi eset Z14XE-nél. Én a helyedben először körülnéznék a bontott ECU-k között, bár tudod, az is lutri. Ideiglenes megoldásnak jó a külön relé, de az azért eléggé gányolás kategória. A felújítás mit takar pontosan?
Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18145 üzenetére
Nem tudom pontosan mit takar a felujitas, nem akarok hulyeseget mondani.
bambano: ECU-t honnan es mennyiert? A bontott tenyleg lutri, nemde? (mondjuk olyat lehet tudnek szerezni, van egy bonto, ahol sok Vauxhall van bontason) Ujat honnan? -
Pitu
aktív tag
sziasztok,
csütörtöktől egy 1.2-es G Astra tulaja vagyok Nem egy erőgép, de az igényeimnek megfelel. A családban van egy 1.4 8v F is, attól jobban megy. Ma megvolt az olajcsere, kb.fél liter hiányzott az előző csere óta, ami 9500km-el ezelőtt volt papír szerint.
Amivel nem boldogulok: a bal oldali tükör meg volt repedve, vettem hozzá üveglapot. Nagy nehezen kiszedtem, viszont vissza nem akar menni. (elektromos, fűthető) Középen bepattan egy golyó, ami a főtartó, viszont a függőleges és vizszintes nem akar bepattanni. A motorokkal kitoltam teljesen őket, de amikor nyomom a tükröt visszamennek.
Tudja valaki mit lehet ezzel csinálni? Nem jöttem rá, nyomni meg erősebben nem merem, bár nem tudom hogy van-e értelme.
Köszi!
-
adorjant
senior tag
Mindenképpen javítás!
Bontott lutri lehet,az új gondolom egy öreg autó ára,kókányolni semmiképpen!!!
Weisz Danit ajánlanám én is,profin dolgozik,ecunál meg beszámítja a régit egy javítottba,vagy a tiedet javítja.
Ha van készen nála,akkor meg sima ügy,és nem kell várnod sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Raspberry Pi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- YouTube
- További aktív témák...