-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Telitank volt áremelés előtt, eredmény eddig ->
225km = egy egység "fogyott", azaz 12.5L durván. Ebben volt 1x vidék, a többi Debrecen, igaz kevés dugóval, és klíma nélkül. -
zolikaDB
veterán
Mármint? Teli volt a tank, nullázás, és azóta elfogyott egy egység 225km alatt. Azaz mire teljesen kiürül, fog kiderülni, hogy mennyit is fogyaszt átlagban?! Vagy nem jól gondolom?
Nem tudom, h van-e hozzá köze, de a legtöbb "jelentős" kopó motoralkatrész ugyebár új. (gyertya is, de még a benzinszűrő is, légszűrő is, összes folyadék). Ha nem, akkor tévedtem -
bambano
titán
válasz zolikaDB #17755 üzenetére
ismétlem: nem szabályos alakú a tank, ezért az első egység nem ugyanannyi litert jelent, mint a középső vagy az utolsó. tehát nem mondhatod, hogy 50 litert tankoltál, 4 egység a műszer, akkor 12.5 liter fogyott el.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Imy
veterán
válasz Calogero #17719 üzenetére
Én is voltam, de itt ezek Zegen nem értenek a kocsihoz, ismét bebizonyították, pedig már sokszor mondta, hogy oda nem vsiem, de most csak a telefontartó miatt vittem, szerelni meg nem kellett nekik, azt ellenőrzést meg nem tudják elrontani, de tévedtem...
A Z14XEP-mnél a szűrőháznál szivárog az olaj, erre meg azt mondták, hogy a váltomból is, mivel ott piros olaj van. De elhittem volna, ha nem elöttem nézi meg a váltóolaj szintet, és nem sárga olaj folyik ki. -
Imy
veterán
válasz JHONNY 79 #17707 üzenetére
Egyszerű beépíteni a ködlámpát, csak türelem kérdése, Leírás itt.
Ha van bármi kérdésed nyugodtan...
Ami kell: (cromaxban vásároltam mindent, kivéve a donor kapcsolót)
2db ködlámpa
2db H3 izzó
~ 7m 1.5mm-es kábel
4db 2.8-as sarú
~2m bandázs szalag
ködlámpás ködfény kapcsoló, vagy egy ködlámpa nélküli, donornak
6db csavar, és 6db spec. csavaranya -
Spancer RE
aktív tag
Srácok!
Nagy macera beépíteni vezető + utas oldali ajtóba 1-1 villany ablakot a tekerős helyére?
(macera alatt értem az alkatrész beszerzést és beépítést is)
G Astráról van szó. -
fero02
nagyúr
válasz Spancer RE #17762 üzenetére
Annyira nem vészes a dolog. Némi kézügyesség, elektronikai ismeret és barkácsolós szellem kell hozzá.
-
fero02
nagyúr
válasz Spancer RE #17764 üzenetére
Sztem össze lehet szedni őket. Külön lesz a motor a mechanikával, a kapcsolók és nagy valószínűséggel a köteg is külön lesz.
Mondjuk én annak idején magamnak csináltam a villany ablakot, a centrál zárat, az első ködlámpát is, de nem bíbelődtem a gyári köteggel, hanem én drótoztam be külön.
Én ezeket az univerzális xarokat nem szeretem, a gyári mindig tuti.
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17764 üzenetére
Simán van bontóban minden. Nem tudom, hova valósi vagy, de pl Debrecenben nemrég "nyílt" egy bontószerűség, tele van egy nagy placc törött/alig törött Vauxhallal, az Agilától kezdve az Astrán át a C Vectráig mindennel.
-
BaKeSZ87
őstag
B Corsa-nál az antenna kábelnél azt a külön egy vékony kábelt hova kell kötni a rádiós végén?
-
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17770 üzenetére
Bányászni kell, mármint szerelni. Egymás mellett állnak a kocsik, szóval nem hegyben-halomban, főleg, h nem 30 éves szarok, hanem mondom, átlag életkor olyan 8-10 év. A Pálóczi GmbH udvarán van, a Vámospércsi úton. Sajnos többet nem tudok, cégnév még nem volt konkrétan kiírva. Ha arra járok, megnézem!
-
hvb
tag
Sziasztok!
A légkondi bekapcsolása után egy surlódó, suhogó hangot lehet hallanani, de nem a motortérből, hanem a műszerfal alól valahonnan. Hűteni nem hűt.
(Vectra B X20XEV)
Van valakinek ötlete mi lehet?
Eltört valahol a vezeték és a kompresszor nyomja ki a gázt/levegőt?[ Szerkesztve ]
zs.
-
Tomoty
senior tag
válasz jada00 #17775 üzenetére
ÁÁÁÁ...
Ha nem vettem volna meg a CD50-Phone-t, akkor biztos vinném.
Egyébként nem számolsz be CD50-es egységet ?Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
Ma sikerült közelről megnézem és kipróbálnom egy insigniát. két literes turbós, benzines, kombi vagy sports tourer vagymi a bánat, automata.
röviden összefoglalva nagyon örülök, hogy a rokonságban vettek egy ilyet, most már nagyon pontosan érzem, hogy nekem nem lesz ilyenem egy naaaagy looomha dög, hátul egy 190 centis pasas mögé már nem lehet elférni, stb.
tiszta felüdülés volt visszaülni a saját vectrámba, nyomni neki egy kövér gázt és vigyorogni azon, ahogy a mozdony megindul és nem foglalkozik azzal, hogy lemarad a kalauz (mint a pletykák szerint a Gigantról ). Az enyém nem hív össze konferenciát minden gázadáskor, nem kell törvényjavaslatot benyújtani, hogy tessenek már megindulni előzni, az enyém csak ránt kettőt a szívósor vezérlésén és meglódul.
Na ez az insignia ez nem ilyen. Kényelmes 80-90-nél nyomok egy kövér gázt, rögtön alakul egy bizottság, ami eldönti, hogy tényleg gyorsítani akarsz, ne már paraszt, hova sietsz. A konferencia zárónapján eldöntik, hogy há' ez komolyan gondolja... Akkor komótosan, ahogy csak egy igazi régivágású bürokrata tud, visszagangol kettőt, majd ráereszti a kraftot a motorra. A motor pedig elkezdi nyelni a levegőt, először csak simán, kicsit belespriccol, gyújt, majd ahogy a nap alábukik a horizonton, felpörög végre a turbó, és elkezd valamennyire húzni. De azt se úgy kell elképzelni, mint mikor jutalomjáték van a súlyemelőknél és csak két cekkerrel kell gyakorlatozni karácsony tiszteletére, hanem mint amikor egy szúmó bajnok mászik ki az iszapfürdőből, lassan, vontatottan, nehezen. Az a néhány plusz newtonméter lazán eltűnik a +300 kiló öntömegben, az egész olyan, mint amikor Piedone Hong-Kongba ment és egy nyeszlett riksás próbálta taxizni a városban.
Ezt tetőzték egy 19-es felnivel, /40-es gumival, kemény az egész, mint a beton. Ehh, szóval ez nem suzuki, nem a mi(én) autónk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Timocicu
senior tag
Sziasztok!
Pénteken vettünk egy Opel Astrát, 1.4-es,F-es, ( 95' ) korához képest, köszöni jó állapotnak örvend.
Kérdésem az, hogy lenne e Valakinek felesleges, de szavatos elsősegélydoboza vagy tudtok e olyan üzletet, stb, ahol be lehetne szerezni? Ugyanis, ami benne van, az csak 3 éve van lejárva.Emellett kézifék szoknya és a kalaptartó gumis rögzítője érdekelne, ha lenne felesleges.
Négy évszakos gumit érdemes rárakni?
Köszi a választ!
„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”
-
realmadrid
aktív tag
válasz bambano #17780 üzenetére
Szia, az Euro 4-es illetve 5-ös motoroknál elektronika szabályozza a gyorsítást is. Ezért lomhább minden ilyen szabványú motorral szerelt autó. Nekem 2006-os H Astrám van és hasonló az "élmény". De soha rosszabbat, ide azt a szenyát vagy szignót
A sas nem vadászik legyekre
-
bambano
titán
válasz realmadrid #17782 üzenetére
nem csak az euro norma miatt lassú, hanem a váltó gondolkodása miatt és amiatt is, hogy az ilyen downsizing meg felfújt fűnyíró motorok nem valók 1.7 tonnás kasztniba.
csalódás volt.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
-
őstag
Sziasztok!
Van egy 1994es 1.4es F Astram, gyári állapot, valós 20.000km. Mindig is garázsban volt tartva, csak ritkán, hetente egyszer megyek vele mostanság kb 10-15km-t. Egy eső után arra lettem figyelmes hogy kegyetlen büdöset fúj az autó sima, külső hideg levegő befújásakor. Tegnap kezdődött, ma is mentem vele és továbbra is kegyetlen büdös, leginkább kegyetlen szájszag és fűszag keverékével tudnám leírni Mitől lehet ez és lehet-e valamit tenni?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Megtaláltam, levettem. A helyzet a "tiszta gané és egy kis gomba keveréke" szitunál is durvább volt. Egy kis egérke mászott ki, a szűrőn lévő hatalmas kupac koszból, volt ott minden, a madártolltól kezdve a falevélig. Kidobtam úgy ahogy van, holnap megyek veszek egyet.
Nagyon köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz dave93 #17788 üzenetére
Ez már dúrvább, mint haveromék autója.
Matiz, 10 éves, és abban van 20 ezer kmMit szóltok az új Adam Opelhez?
[link]
Mondjuk ez a valamivel 3 milla alatti ár vicces. Mármint, a Corsa 1.0 fapad, kb 2.6 körül van, gondolom ez a nyugati, nem annyira fapad verzióra nézve igaz. Ha igy nézzük, azért egy 2.4-2.5 kéne itthonra.
De lehet, hogy a köv Corsa, az Astrakkal egyetemben drágul, és igy ez váltja majd ki kvázi, és csak fél-1 évig futnak együtt a jelenlegi. D corsaval. -
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #17794 üzenetére
HI!
szep lett egy alapos waxolas meg jot tenne neki, ill, gummedlire szerezz vmi uv vedot /jo kerdes, hogy a gummedliapolok tenyegl tugyak az uv vedelmet, vagy csak rahazugyak, szepnek szepek lesznek tile az bisztos:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Imy
veterán
válasz zolikaDB #17793 üzenetére
Váltószoknay, Opelfórumról többet rendeltek, és dicsérik...
-
_seth_
veterán
Én is rendeltem, igaz vateráról de tőle, és jó cucc!!!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs