-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ocsi19
senior tag
válasz Spancer RE #17390 üzenetére
Nekem pl. egy 1.4-es(Z14XE, 2004-es) van, de az olajzabálás egyáltalán nem jellemző. Évente olajcserére viszem. Tavaly júniusban volt a csere és épp a múlt héten néztem meg a szintet, még mindig pont a maximum jelzésnél van. Igaz nem használom túl sokat, évente ~ 10-12.000km. Hidegben is mindig indul probléma nélkül, eddig egyetlen egy problémám volt vele, egy kuplungcserét kellett csináltatnom, de az valószínűleg az előző tulaj használatából eredt - van egy másik autóm 146.000km-el és még hozzá se kellett nyúlni -.
A fentiektől függetlenül én azt mondom, hogy minden használt autó között van különbség. Lehet, hogy te pont egy olyat fogsz ki, ami nem így üzemel. -
bambano
titán
válasz Spancer RE #17390 üzenetére
Mi az, hogy jellemző olajfogyás?
minden motorból fogy az olaj, amelyikben nem változik az olajszint, azt nem ártana megjavíttatni.a kérdés a mérték. ha a szervizperiódus alatt fogy el a max. jelzéstől a min. jelzésig, akkor pont jó a motor.
egyébként szerintem az ecotec 1.6 g astra jó autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17397 üzenetére
Z-vel kezdődő motorkóddal úgy tudom, hogy a 2001-es modellévtől gyártották, azaz 2000/8. hótól. Sokan panaszkodtak arra, hogy az első szériás, X16XE motorkódúak zabálták az olajat, de ez sem igaz mindre. Szerintem amire te kíváncsi vagy, azt így nem lehet megmondani/kijelenteni, hogy melyik motorkódú eszi és melyik nem számottevően. Mennyit akarsz ráfordítani? Ha teheted, szerintem Twinport motorost vegyél, fogyasztása is jó, de ott is oda kell figyelni ugyanúgy mindenre, hiába újabb.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
neduddki
nagyúr
válasz Spancer RE #17397 üzenetére
HI!
nemetene nem volt ritka, hogy 1-asfel liter 1Mm-re elfogadhato erteknek szaitott /meg a 90vene sevekben is/
udv
neduddki
p.s. akkor eg minek olajatcsereli? eleg a szurot:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17404 üzenetére
Az a baj, hogy ha pont annyiért nézel ki egy autót, amennyi pénzed van, akkor tuti, hogy költeni kell rá valami fontosat (mivel a használt autók nagy részére kell). Gondolok itt a vezérléscserére, olaj és szűrőcserék. Ezek csak a nagyon ajánlott dolgok, más is közbejöhet. De ha a járulékos költségek alatt ezekre is gondoltál, akkor nem szóltam.
Pontosan nem tudom, hogy jelenleg hol tartanak az árak, de 1M körül Z motorkódú Astrák lehetnek, vagy esetleg valami széthajtott Twinport.Üdv: Ádám
-
adorjant
senior tag
válasz Spancer RE #17404 üzenetére
800ért elég korrekt Astrák vannak már,így marad keret a kötelező dolgokra,és a hibák elhárítására is.
-
ocsi19
senior tag
válasz Spancer RE #17410 üzenetére
A képek alapján szép állapotú és aránylag "fiatal" is. A rejtett kérdés csak az, hogy - a képek alapján még a hó idején csinálták a képeket - miért nem vitték még el?
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17404 üzenetére
Akkor olyan 800 körül nézz ki autót. Hidd el, ha csak az alap dolgokat kicseréled, gyertyák, vezérlés, folyadékok, szűrők, fékbetétek, esetleg tárcsák, néhány szimmering, a 100e-t súrolod alulról. Átírás egy 1.4-esnél nekem 65e HUF, biztosítás neten 1 évre A00-ban 34e HUF baleseti adóval Allianznál. Ez pont 1m.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17410 üzenetére
Twinport motorral ha jól tudom, csak 2005-től szerelték, de még előfordulnak nem Twinportosak is ebben az évjáratban. Papíron ugyan azt tudják (1.4 90LE, 1.6 101LE, nyomatékot fejből nem tudok, de gondolom azok se különböznek). A motorkódjuk Z14XEP és Z16XEP. Az 1.4-es változatok láncosak, az 1.6-osak szíjasak. Amit linkeltél, az valószínűleg Z16XE.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
fero02
veterán
válasz Spancer RE #17762 üzenetére
Annyira nem vészes a dolog. Némi kézügyesség, elektronikai ismeret és barkácsolós szellem kell hozzá.
-
fero02
veterán
válasz Spancer RE #17764 üzenetére
Sztem össze lehet szedni őket. Külön lesz a motor a mechanikával, a kapcsolók és nagy valószínűséggel a köteg is külön lesz.
Mondjuk én annak idején magamnak csináltam a villany ablakot, a centrál zárat, az első ködlámpát is, de nem bíbelődtem a gyári köteggel, hanem én drótoztam be külön.
Én ezeket az univerzális xarokat nem szeretem, a gyári mindig tuti.
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17764 üzenetére
Simán van bontóban minden. Nem tudom, hova valósi vagy, de pl Debrecenben nemrég "nyílt" egy bontószerűség, tele van egy nagy placc törött/alig törött Vauxhallal, az Agilától kezdve az Astrán át a C Vectráig mindennel.
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17770 üzenetére
Bányászni kell, mármint szerelni. Egymás mellett állnak a kocsik, szóval nem hegyben-halomban, főleg, h nem 30 éves szarok, hanem mondom, átlag életkor olyan 8-10 év. A Pálóczi GmbH udvarán van, a Vámospércsi úton. Sajnos többet nem tudok, cégnév még nem volt konkrétan kiírva. Ha arra járok, megnézem!
-
TasiA
senior tag
válasz Spancer RE #17868 üzenetére
Ha igaz amit írnak, én a kéket venném.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17868 üzenetére
Szerintem az ezüst eleje már törve volt. A rendszám meg van egy kicsit gyűrődve és hiányzik az első ködlámpa, pedig a kapcsoló az utastérben megvan hozzá.
Üdv: Ádám
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17873 üzenetére
Nehéz így képekről bármi biztosat mondani. Én is inkább a kéket nézném meg először, szerintem több van az ezüstben, mint 110e km. Sajnos a képek nem túl jó minőségűek, de mintha a kormány felül teljesen simára lenne kopva, nézd meg a másikat, annál újszerű még a kép alapján. Ha végig van vezetve a szervizkönyv, akkor hiába ~két évvel idősebb, szerintem az jobb választás lenne. 2005-ben már a legtöbb Astra twinport motorral jött ki, ez még valami raktári darab lehet, szóval még ezt sem tudnom előnynek felhozni. A ködlámpát meg simán meg tudod csinálni otthon is, ki lehet vágni a lökhárítóból+kis kábelezés és kész is.
Üdv: Ádám
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #17868 üzenetére
Nézz valami más normálisat, amiben twinport motor van...mert a twinport motoros kocsi kb 1l-el eszik kevesebbet..
-
adorjant
senior tag
válasz Spancer RE #17880 üzenetére
Szerintem rizikósabb az összkép,ha belegondolsz,ezek lassan 10 éves autók,az hogy twinport,nem twinport,majdem qrvára mindegy
+1 voks,hogy twinportot vegyél,a kettő közül pedig inkább a kék szerintem is,az ezüstnek az eleje valóban érdekes,az njoy lámpák miatt is.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17880 üzenetére
Azt vedd meg, amelyik jobban tetszik, miután megnézted mindkettőt élőben. Mi csak elmondtuk a véleményünket így látatlanban. Szerintem a Twinport motoros autótól nem kell félni, nem szokott azokkal gond lenni.
Üdv: Ádám
-
_seth_
veterán
válasz Spancer RE #17880 üzenetére
Magyarországon ritka a törés után korrektül javított autó.
Érthetően: rongyá törték pl az elejét egy frontális ütközésben, eredeti fémek, hegesztések, minden úgy tört ahogy egy ADAC teszten és gond nélkül kiszálltak jó esetben az utasok. Egy ilyen után soha, ismétlem soha nem lesz ugyanolyan erős az autó, hajlanak a fémek, elmozdul, vetemedik, még ha a külső illesztések stb látszólag rendben is vannak, egy hasonló ütközésnél biztos, hogy jobban összetörik az autó.Csak, hogy ne legyek elfogult: ennek ellenére mégsincs sok bizonyítottan a helytelen javításból eredő rosszabb kimenetelű baleset néha 1-2 kiderül, hogy emiatt hullott darabokra de nagyon ritka. Ugyanakkor nincs két egyforma baleset így igazság szerint ez rejtély, mivel nem tudni, hogy mi történt volna ha törésmentes lett volna az autó egy erősen javított helyett.
Az a twinport egy nagyon jó motor, nem kell félni tőle
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz Spancer RE #17880 üzenetére
Nekem mind1 melyiket veszed, csak furán jön ki, ha felteszel 1 kérdést: A legyen vagy B? Mindenki A-t mond, de te B-t akarsz. Akkor minek kérdezel. Ennyi, mondom, nekem nagyon mind1 mit csinálsz
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17889 üzenetére
Ááá, bmilyen dísztárcsát, csak ezt neee! Teszkós is jó, de Merci Opelre
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17892 üzenetére
Próbáld meg telefonon elérni a kereskedést, ennyit még megér.
Üdv: Ádám
-
TasiA
senior tag
válasz Spancer RE #17892 üzenetére
A kereskedő mindig azt mondja, hogy nagyon jó állapotban van
-
TasiA
senior tag
válasz Spancer RE #17925 üzenetére
Nekem speciel nagyon undorító a beltere a Lacettiknek, olyan igazi kóreai gagyi egérszürke. Sokat nem tudok róluk, csak annyit, hogy a rendőr Lacettik bazi sokat esznek.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17925 üzenetére
Hideg motornál még belefér az ingadozás, nem is lehet elvárni, hogy teljesen stabil legyen. Meleg motornál sem vészes, 1-2 dolgot kell hozzá legtöbbször átnézni, kitisztítani.
Unokatesómnak van 5 ajtós 1.4-es Lacettije, neki városban átlagban 10 felett van a fogyasztása, ezen kívül nem volt vele baj, mondjuk újan vette. 1.6 sem lehet szerényebb étvágyú.Üdv: Ádám
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17932 üzenetére
"szerinte bármi jobb az Opelnál"
Hát igen, főleg a francia autók.
Azt az eladót azért én elkerülném.Üdv: Ádám
-
Tomoty
aktív tag
válasz Spancer RE #17932 üzenetére
Ha nincs gyerek én most ilyentet vennék :
[1.8Bertone]
Ha meg jó a H is:
[1.6H]A p*csába!
Nem jutok ki a Legendák találkozására.
Suliba kell mennemPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #17950 üzenetére
A QuPé szép, csak nem praktikus. Nekem 5 ajtós G astrám van, de legközelebb kombit vennék... Akinek eddig azt tanácsoltam nem bánta meg, nagy kényelmes...és sokat lehet bele pakolni...
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17950 üzenetére
Első ránézésre azt mondanám, hogy elég sok km lehet benne a kormány, dudagombok, váltószoknya alapján. Hátsó lökös bal oldalt kopott, első lámpák csúnyák, kevesebb, mint 1 év műszaki, fűtés maxon, lehet, hogy már régóta hirdeti.
Üdv: Ádám
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #17950 üzenetére
Ismerős cége adta el
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17960 üzenetére
Nekem az ezüst jobban tetszik. Magas felszereltségű változat, azért egy km óra állást írhatott volna, ha már "valós". A kormány alapján legalább 130e lehet benne, de szerintem inkább több. Két első dísztárcsa picit törött, első lökhárító mindkét oldalt meg van húzva. Ettől eltekintve megérné megnézni
Üdv: Ádám
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17992 üzenetére
Ha én lennék kereskedő, akkor készségesen küldenék képeket e-mailben, nem tart semeddig. Lehet, hogy meggyőzött volna, aztán így elesett egy vevőtől. Hagyd ezt, van azért választék a piacon. Mindenképpen csak az 1.6-os változatok érdekelnek?
Üdv: Ádám
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Spancer RE #17992 üzenetére
Kicsit sokat vársz el egy hétköznapi ügyintézőtől, ennyi. Ha autót akarsz vásárolni, ennél sokkal több türelemmel állj hozzá. Ha jól tudom, az említett weboldalon fizetősen lehet megnézni a HD fotókat. Ha nem jutsz hozzá, utazni nem akarsz, akkor tovább kell keresni. Lehet, hogy jól néz ki a kocsi, és megvetted volna, közben meg egy gönc. Így most a sors megkímélt tőle.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #17995 üzenetére
érveket a fűnyíró motor mellett?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
adorjant
senior tag
válasz Spancer RE #17995 üzenetére
Ha 1.4,akkor csakis twinport,nem fogod megbánni.
Mindennapokra kellően erős,pályán a megengedett felett is lehet vele tartósan haladni (már ha büntetést szeretnél),és vicc amit fogyasztás címén produkál.
És ezeket nem a zinterneten olvastam.Esetleg egy-két autóstárs fűnyírónak fogja nézni,na bumm
[ Szerkesztve ]
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17995 üzenetére
Szerintem számottevő különbség nincs a két motor között. 1.4-ből sokkal nagyobb a választék, itt az Aprón is hirdetnek többet is, tulajdonostól.
Üdv: Ádám
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
Ugye te sem hiszed el a km-óra állást? Ebbe MINIMUM 300.000km van! Nézd meg a kormányt hogy néz ki!
-
Calogero
addikt
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
"Lejárt magyar okmányokkal"
Gondolom lejárt a zöldkártya, és nincs rajta műszaki. Ha meg is veszed akkor csak trélen vagy útvonal engedéllyel viheted haza.
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18005 üzenetére
Szerinted a kormány csere megoldja azt hogy a motor/váltó kivan?
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
Szerintem butaság műszaki nélkül használt autót venni. Nem a műszaki áráról van szó, hanem arról, hogy miért árulja lejártam. Talán túl költséges lenne felkészíteni rá? Friss műszakival hamarabb elvinnék. Ha megveszel egy használt autót, akkor úgy is kell rá költeni kisebb-nagyobb apróságokra (vagy éppen nem apróságokra), ne a műszakiztatással kelljen már foglalkozni.
Üdv: Ádám
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
a g astrákban két kilométeróra van, elvileg előfordulhat, hogy a másodikat elfelejtik visszatekerni. ha a középkonzolon a kijelző melletti két gombot egyszerre megnyomod és nyomva tartod pár másodpercig, akkor először csinál egy kijelzőtesztet, utána kiírja a kilométert.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Spancer RE #18005 üzenetére
Ennyire nem lehetsz balfék, már ne haragudj. Ez egy szétb.szott jármű, tele csalással. Te leszel a lúzer, ha megveszed.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18034 üzenetére
Azt hogy az én kormányom 344k km-el pont ugyan így ki van lyukadva.
Nézd meg a váltószoknyát amit linkeltél abban az autóban. 2x annyi km van benne minimum.[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Spancer RE #18034 üzenetére
Ha a km óra elcsalt, annak oka van. Nem kell kipróbálni.
Amúgy ha ennyire nem értesz hozzá(, ami nyilvánvaló), kérdezel, mi segítünk, akkor miért akarsz a végén Te meggyőzni minket? Smani teljesen jól látja a dolgokat, Te meg ellenkezel. Vicces.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #18209 üzenetére
Kép alapján jó. De az csak kép...
-
_seth_
veterán
válasz Spancer RE #18209 üzenetére
Gondolom hitelátvállalásos. De ki tudja...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Pitu
aktív tag
válasz Spancer RE #18209 üzenetére
futott km-t sem ír... bár ez se nagyon mérvadó.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #18231 üzenetére
Szerintem eddig ez a legjobb állapotú autó azok közül, amit belinkeltél. Kicsit többet is kérnek érte, de szervizkönyves, alufelnis, szóval így képről nem rossz.
Üdv: Ádám
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #18231 üzenetére
A tempomat beépítése a Z**XE motorkodú kocsiba kb 20e vagy még annyi sem (másik bajusz kapcsoló, + kuplung kapcsoló, ECU engedélyezés)
A tempomat miatt meg ne vedd, ha valami gondja van.