-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz bambano #17340 üzenetére
Pedig borzasztóan tapad az aszfalthoz. Tény, hogy kicsit kemény, keményebb a C Vectránál, viszont kezesebb.
Egyébként nagyon terebélyesnek kell lenni ahhoz, hogy szűk legyen. Az ívek meg a dizájn egyébként tényleg fokozzák a bunker hatást, ennek ellenére 192 centivel vígan elvagyok. Pedig ha ránézek kintről, olyan, mintha egy koboldnak tervezték volna, aztán beülök és kisimulnak a ráncaim. -
bambano
titán
alkatrész gyári szám szerint ugyanaz az insignia hátsó futóműve, mint a vectráé, ezt mondták a szervizben.
következésképp pont ugyanúgy tapad. másfél kilósan ültem benne, a középkonzol is útban volt, a hátul ülőknek meg kicsi fej és a válltér. a gázpedál rossz helyen van, stb.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz ocsi19 #17355 üzenetére
Elég könnyű: az első
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz ocsi19 #17357 üzenetére
A 3-as az nem az 1-es koszos változata? Olyan 5e km mosás nélkül, kb annyi alatt magától is befogja ilyenre a fékpor
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #17360 üzenetére
Hátul is van féktárcsa Több km kell de idővel az is ilyen lesz egyébként meg ez még egy aránylag kis agyrém lenne a homasita tuning szakkör bravúrjai közül Tikrács, vasalódeszka, minimum 8 ál légbeömlő, pörgettyűs dísztárcsa, legalább 30 olyan márkajelzés amiről a tulaj soha sem hallott... de ezt nem kell bemutatni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz ocsi19 #17362 üzenetére
Akkor sikerült jól kipihenni magad, szerencsére
Nem ragasztós de tapad mindenre
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
Szép estét mindenkinek!
Lenne egy kérdésem! Ha elfordítom a slusszkulcsot, furcsa hang szűrődik be a középső szellőzők felől, és nem tudom, mi az. Nincs semmi bekapcsolva, mégis egy fura kerregő hangot hallok. Mi lehet ez? (ha a levegőkeringető rendszer bekapcsolom, akkor a kerregés gyorsabb lesz, valahol itt a hiba)
youtube[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
válasz zolikaDB #17366 üzenetére
Nagy valoszinuseggel valami rovidre zarta a szellozo ventillator indito-aramkoret,es amikor feszkot kap a kocsi,akkor ..elindul.
Keresd meg a hibat,mert egy zarlat-ismeretlen helyen- lemeritheti az akkut,de tuzet is okozhat!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #17369 üzenetére
Teljesen random...
Annyi a lényeg,hogy az állítómotor tengelye,ami a belső keringetést kapcsolja,eltörik,vagy kiakad. Ha törik,akkor le szokták húzni a tápcsatit róla,így nem tudod bekapcsolni,ha kiakad,akkor meg valahogy "átfordítják",ezt nem tudom pontosan körülírni,a lényeg,hogy egyik esetben sem tudod használni.
Lehet barkácsolni,hogy megjavítsd,vagy csere,de ez tudtommal olyan 10-18e forintos tétel...
Az ismerősi körben levő összes Astra túlesett ezen a kóron sajnos (anno az enyémek is...),még a Behr rendszerűek is,pedig azok nem annyira hajlamosak,mint a Delphi,ez utóbbi kifejezetten "törékeny".Üdvözöllek a klubban
-
vendettta
tag
na..ma kapott az Ascona új gyújtókábel készletet.. most mosolyog
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
bambano
titán
okoskodni lehet, de beülök egy autóba, vezetem 200 ekm-en át, 7 évig, és tudom, hogy szar a hátsó felfüggesztése. majd megjön egy új autó, nagy reményekkel nézek elébe, hogy hátba abban jó lesz, de kiderül, hogy az utolsó csavarig ugyanaz (hiteles forrásból: szerelő a márkaszervizben). akkor ezek után mire fogsz számítani? hogy jó lett?
erre csak azt tudom mondani, ha valaki a tények miatt abbahagyja a fórumozást, ahelyett, hogy érvelne, akkor jobb is, hogy befejezi.
pedig tényleg úgy álltam sokáig az insigniához, hogy az lesz a következő autóm. de már nem vagyok biztos benne.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HWSW
tag
válasz bambano #17373 üzenetére
Én csak innen, a karosszékből tudok okoskodni, de. Itt egy oldal: opeloem. Elég sok (talán az összes) modell összes alkatrészének a robbantott ábrája itt van, a legutolsó kis vákuumcső-toldatától elkezdve a legkisebb bolháig mindennek a katalógus kódjával. Mutass már légyszi egy felfüggesztés elemet, ami megtalálható mindkettő autóban.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
legyen igazad, jobban tapad az insignia.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HWSW
tag
válasz bambano #17377 üzenetére
Már csak azért sem lehet ugyanolyan a felfüggesztés, mivel teljesen más a padlólemez. És kétlem, hogy egy felfüggesztés mintájára terveznek padlólemezt (vagy legalábbis bízom benne).
Egyébként nem tudom, hogy mihez hasonlítva "nem" tapad a C Vectra, holott anno a tesztekben - ha nem is dicsérték - de meg voltak elégedve vele.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
próbálom olvasgatni a hsz-eket, hogy most ki mit is írt, emlékeim szerint én nem a tapadásra hegyeztem ki a hsz-eimet, hanem arra, hogy az a futómű a tapasztalataim szerint rossz. zabálja a gumit.
a tesztekről meg annyit, hogy Clarkson ennyire még egy autót se küldött el a fenébe, mint az opc vectrát igaz, az a c2-es opc volt. [link]
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HWSW
tag
válasz bambano #17379 üzenetére
Neki senki nem szólt, hogy első kerekes? Vagy mégis mit várt 280 lótól FWD-ben?
(#17380) degu
Egy mezei lúzer minek akar bármit is beazonosítani? Ott vannak neki a márkaszervizek, azonosítgassanak azok. Félve kérdezem: tényleg nem vágod mi az a Vauxhall? És ha azt mondom, hogy Holden?[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-
hvb
tag
Sziasztok!
Kérdezném, hogy foglalkozott e valaki hidrogénes fogyasztáscsökkentő kérdésével?
Azt hiszem HHO-nak hívják. Van ilyen valakinek Vectra B-ben?
Érdemes vele foglalkozni egyáltalán és tényleg működik e?Üdv
zs.
-
-
degu
senior tag
Hat mondjuk azert,mert nincs fedezetem a markaszerviz igenybevetelere,na meg ha 2 markaszerviz,meg 3 autoszerelo /Opelre szakosodott/ nem tudott rajonni,hogy miert gyullad ki idonkent a motor hibajelzo kontrollampa,es miert all le melegben,gazadaskor a motor, amikor mar kicsereltek X szamu alkatreszt-probakeppen!- akkor megprobalok rajonni valamire - ingyen !
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Spancer RE
aktív tag
Üdv!
Az utóbbi időben autó vásárlás lehetősége merült fel a családban és szóba jöttek a ferde hátú Astra G-k 1.6-os motorral.
Keresgéltem, olvasgattam már róla neten és kapnak hideget-meleget.
Itt a fórumban leltem ezekre a kommentekre: 1. 2.
Ha jól olvasgattam, akkor a Twinportos motoroknál már nem jellemző az olaj fogyás úgy, mint az Ecotecnél. Ebből mi igaz és pl motorkód vagy évjárat szerint hogyan tudom megkülönböztetni a vállalható és kerülendő autókat?Esetleg egyéb hibák amire érdemes figyelni? (Az "állapot és nem km óra állás alapján veszünk autót" filozófiát követve)
Köszi a választ
[ Szerkesztve ]
-
ocsi19
senior tag
válasz Spancer RE #17390 üzenetére
Nekem pl. egy 1.4-es(Z14XE, 2004-es) van, de az olajzabálás egyáltalán nem jellemző. Évente olajcserére viszem. Tavaly júniusban volt a csere és épp a múlt héten néztem meg a szintet, még mindig pont a maximum jelzésnél van. Igaz nem használom túl sokat, évente ~ 10-12.000km. Hidegben is mindig indul probléma nélkül, eddig egyetlen egy problémám volt vele, egy kuplungcserét kellett csináltatnom, de az valószínűleg az előző tulaj használatából eredt - van egy másik autóm 146.000km-el és még hozzá se kellett nyúlni -.
A fentiektől függetlenül én azt mondom, hogy minden használt autó között van különbség. Lehet, hogy te pont egy olyat fogsz ki, ami nem így üzemel. -
zolikaDB
veterán
G-s Astránál a középső konzol recsegésével, nyiszorgásával lehet vmit kezdeni?
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #17390 üzenetére
Mi az, hogy jellemző olajfogyás?
minden motorból fogy az olaj, amelyikben nem változik az olajszint, azt nem ártana megjavíttatni.a kérdés a mérték. ha a szervizperiódus alatt fogy el a max. jelzéstől a min. jelzésig, akkor pont jó a motor.
egyébként szerintem az ecotec 1.6 g astra jó autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Spancer RE
aktív tag
válasz ocsi19 #17391 üzenetére
Köszönöm
Kb mi is ilyen évi futás teljesítménnyel használnánk és hasonló évjáratokat nézegettem.
És tudom, hogy minden használt autó között van különbség, ez azért elég alap.bambano:
Úgy értettem, hogy nem jellemző nagy mértékű olaj fogyasztás ennél a motor típusnál.
Rengeteg helyen olvastam, hogy a korábbi Astra G motorok szívesen benyalták a teljes betöltött olaj mennyiséget (nívó nem ért bele és hasonlók). Persze ez függhet a tulajdonos nemtörődömségétől is és ezer más októl is. Azt is tudom, hogy a szervizesek arra hivatkoztak, hogy ez teljesen normális, ilyen a motor és kész.A kérdéseim egy része továbbra is él
"Ebből mi igaz és pl motorkód vagy évjárat szerint hogyan tudom megkülönböztetni a vállalható és kerülendő autókat?
Esetleg egyéb hibák amire érdemes figyelni? (Az "állapot és nem km óra állás alapján veszünk autót" filozófiát követve)"Szval ocsi19 által írt Z-vel kezdődő motorkódot keressek, de évjárat? Mikortól vannak ilyenek?
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17397 üzenetére
Z-vel kezdődő motorkóddal úgy tudom, hogy a 2001-es modellévtől gyártották, azaz 2000/8. hótól. Sokan panaszkodtak arra, hogy az első szériás, X16XE motorkódúak zabálták az olajat, de ez sem igaz mindre. Szerintem amire te kíváncsi vagy, azt így nem lehet megmondani/kijelenteni, hogy melyik motorkódú eszi és melyik nem számottevően. Mennyit akarsz ráfordítani? Ha teheted, szerintem Twinport motorost vegyél, fogyasztása is jó, de ott is oda kell figyelni ugyanúgy mindenre, hiába újabb.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
neduddki
nagyúr
válasz Spancer RE #17397 üzenetére
HI!
nemetene nem volt ritka, hogy 1-asfel liter 1Mm-re elfogadhato erteknek szaitott /meg a 90vene sevekben is/
udv
neduddki
p.s. akkor eg minek olajatcsereli? eleg a szurot:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző