-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Azt a behozott rohadt mindenségit! Jó pofája van, még megkívánom a végin!
Vectra B Caravan dízel -
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #16054 üzenetére
Mondom, én megelégednék egy gondozott 210e km-essel is, nem kell behozott nemdohányzó svájci nyugdíjas paptól, aki másoddiplomás ügyvéd-orvos is, és csak hétvégente látogatta a kocsival az onokákat a 2km-re fekvő faluban, oda persze autópályán ment, azt is csak nyáron és száraz időben, de mivel a kocsit akkor vette, amikor már nagyok voltak, hamar kirepültek és nem kellett sokáig, ezért adja el. Titkon házasodni is akart a felszentelés előtt, tehát tkp nemdohányzó és majdnem házaspártól eladó egy Vectra B, 12e km-el, igyekezz, különben az Opel múzeum lecsap rá! (tiszta Csonti duma)
Szóval, ezt nem veszem be.
Bár. Főnököm pont ilyen kocsit vett, csak ezüstben, amikor még csóró volt Az is vissza volt tekerve, de hogy annak a motorjával semmi baj nem volt azóta, az hótziher. A nagy 2 éves Mazda 6 a pályán füstölt el... Eladta, ezzel jár. Bár kakaós az ülés, meg a gyerekek ütik vágják! -
#TOTTI
őstag
válasz zolikaDB #16048 üzenetére
Mire jó? Mondjuk évi 60-80 ezer kilométerre, és arra, hogy kicsit nehezebben lépjem túl a sebesség határokat, de mindenképp oda merném állítani a mostani 2.0 DI Astra mellé. Fogyasztásban, meg 1,5 litert minimum spórolok/100km-en. Ami több mint az éves értékvesztése. Lehetne venni Corsa OPC-t is de a cél szentesíti az eszközt és ilyen válságos időkben inkább az 5 literre szavazok mint a 10-re. Ha tehetném én is Gallardo-val járnék üzletelni.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #16047 üzenetére
Vákuumszabályozással?
Amúgy olyan lenne, mintha kicserélnéd a motort. kérdés, honnan és hogyan oldod meg a szabályozást. A honnan viszonylag könnyű. Belőni nehezebb, mert szinte csak a dobmérettel tudsz szórakozni.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #16059 üzenetére
Hmm. Szted érdemes lenne belefogni egy ilyen projektbe? Csilliók nem állnak rendelkezésemre, szaktudás is alap, némi autószerelő ismerősi háttér/műhely, szerszámok stb van azért...
Az igazat megvallva, alul sem segít sokat. Az alsó tartományban alig megy jobban, mint a régi 80-as 1.6D Audim.
-
bambano
titán
válasz fero02 #16062 üzenetére
mert ha a betöltött levegőhöz nem állítod hozzá a befecskendezett gázolajmennyiséget (lehetőleg elsőre jól), akkor el fog égni a dugó.
és még sok más problémába is belefuthatsz. ha csak a csigát cseréled ki, az biztosan nem fog működni, ha megpróbálod rendesen hozzáállítani az egész motort, akkor van esélyed. de, szerintem, szaktudás nélkül meg sufnituning műhelyben csak tönkre fogod tenni vele a motort.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #16063 üzenetére
Azért nem eszik olyan forrón a kását. Ha tudja, mi az üzemi nyomás jelenleg, akkor viszonylag könnyen ki tudja számolni, mit hová. Plusz limitálható egy sima kontraanyával a minimális-maximális geometria, amivel beállíthatod a szükséges nyomást. Innen nagy gond már nem lehet, csak utána optimalizálni kell, hogy a nyomás lehetőleg konstans maradjon.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #16060 üzenetére
Csak akkor érdemes, ha tudsz szerezni olyan turbót, aminek megegyeznek a csonkjai, különben adapterek kellenek, aminek ott elől lent nincs sok hely.
Ugyanis mind a kipufogó oldalon be kell passzolnia a régi helyére.
Erre mondjuk jó esélyed van, mert az új cdti-k tutira VNT-sek.Az én Garettem egy kisebb vagyon pl, nem ok nélkül. Gond nélkül rámegy az 1.9D VW motorra, amiket így 280LE-ig húznak.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
Gyorsulásra pl ilyen kell : [link]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Calogero #16070 üzenetére
Nézegettem már párszor azt a videót, de szerintem fake. Tényleg egy Veyron motorja kellene bele. Nekem csak Z1000 volt, ami LE-ben kb ue., de az sportmotor, nem verseny. Nekem a Ferrari nem volt ellenfél, ez meg mégiscsak egy Asta. Még ha tuning is...
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gilfoyle
őstag
Hello, rögtön egy kérdéssel köszönök be ide, a H Astrám ablaktörlői elég sz@rok, milyenre cseréljem? Illetve házilag könnyű-e cserélni v inkább szervizre bízzam?
-
Tomoty
aktív tag
válasz Jim Tonic #16072 üzenetére
Neki még a Lamborgini sem ellenfél [Astra vs Lambo]
Engem az ideg megb*szna, ha a 30-40 millás autóm seggébe így logna egy árban közel sem hozzá hasonlítható majd 20 éves járgány
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
fero02
veterán
Régi motor-váltó ki, abs be, másik motor-váltó be, sallangok fele be. Az utóbbi 2 nap termése.
A hátam és a derekam majd leszakad a sok bujkálástól, hajlongástól. Néha már majdnem vízisiklónak éreztem magam.
-
wwhy
veterán
kilyukadt a kis Corsában a bal oldali dudagomb konkrétan elhasadt kb. 1,5cm-t. Lehet valahogy házilag orvosolni? Kicserélni?
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
zolikaDB
veterán
Olvasgattam az autonavigator.hu oldalon egy cikket, miszerint a gázolaj drágulásával és ezen tendencia kialakulásával párhuzamosan sem csökkent a kereslet a hasznaltauto.hu statisztikái szerint a fenti üzemeltetésű gépkocsik iránt.
Na, volt pár hozzászólás is a cikkhez, és tulajdonképpen nem feltétlen a hsz tárgyát képező Vectra, hanem általában a dízelekre vonatkozóan volt negatív kritika is bőven.
Alant olvasható is:
"Üdv autós társak! Azt a nagy parasztvakítást a dízelekkel hihetetlen!!! Látott már valaki közelről Common rail rendszerű összeomlást, tovább megyek ahogy már írtátok is korábban porlasztó csúcs javítás de inkább csere mennyi km is bír ki kb max 100.000??? Akkor a darabonkénti 100-200 ezres árat adjuk össze a nagy nyomású üzemanyag szivattyúval szintén 2 kiló, meg a nagyon jól kitalált kéttömegű lendkerékkel ami 300-400 ezres tétel magában ja ez akár 50.000 km megtétele után széteshet, nem beszélve a folyton csapágyas turbókkal ami szintén nem zsebpénz kb 150-300 ezer. Én sajnos saját tapasztalatomat írtam le idáig egy nulla kilóméteres korától csak a saját használatomban lévő Opel Vectra 1,9 CDTi ( 150 LE ) autómról amiről tudni kell, hogy 11.000 km volt benne mire 100 km/h fölött mentem vele. Manager szakmámból eredően nem versenyzésre használtam hanem mindennapi rendszeres használatra. A fogyasztásról annyit, hogy aki a 4-5 liter/100 km-rt emlegeti az 70 től többet csak szakadékba hátszéllel megy az autójával. Több dízel és benzines autómra visszatekintve a tankolásnál drágább benzines éveken át használva kimondottan sokkal olcsóbb és hűségesebb társ mint az olajkályhák!!! Nem tudnának annyit fizetni, hogy mégegyszer dízelt vegyek hiába a hőn áhított nyomaték élvezet."
A cikk és a fórum: [link]
Szóval... Tudom már, h hatalmas nyomáson dolgozik pl az Astra 1.7 CDTI motorja. Ezek a fenti "kijelentések" valóban így vannak? Ne merjek belefogni dízel vásárlásába, mert bármikor beüthet a krach, vagy kifogok olyan kocsit, és a gatyám is rámegy??? Illetve ezek szerint: azok a verdák, amiket x százezer km-el árulnak, már átestek a fenti alkatrészek cseréjén és nyugodt lehetek, vagy nem, és éppen próbálok belenyúlni a szarosbödönbe???[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #16083 üzenetére
"Ezek a fenti "kijelentések" valóban így vannak?": igen.
"Ne merjek belefogni dízel vásárlásába": azt csinálsz, amit akarsz, senki nem fogja megmondani. én sem mondom, hogy ne vegyél dízelt, csak azt szoktam mondani, hogy én nem vagyok elég gazdag ahhoz, hogy dízellel járjak.
"azok a verdák, amiket x százezer km-el árulnak": azok tipikusan azok a verdák, amik elkezdtek kehelni és a tulaj szerelője megmondta, hogy vagy mókolnak rajta valamit és gyorsan eladja, vagy megcsinálják rendesen, de az bőven milliós tétel lesz. így a tisztelt tulajok szabadulnak az autótól is meg a vele járó gondoktól is. a gerincüket már régen kivetették, mert az én nézetem szerint hibátlannak eladni egy felújítás előtti autót mocsokság.
nem belenyúlsz, felemelted a fejed fölé, épp fordítod a fejedre a száját, miközben a haverod/barátnőd csiklandoz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
wwhy
veterán
milyen Opel klónnak vannak vajon hasonló dudagombjai mint a Corsa C-nek (Suzuki Chevrolet más Opel )
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
dízelracer
senior tag
válasz zolikaDB #16083 üzenetére
Taxis ismerősnek nem akadt még különösebb problémája ugyanilyen Vectrával (2006 Vectra Caravan 1.9 dízel 150ló) pedig az esetek 90%-ában csak budapesten belül használja max. 15-20km-es távolságokra. Szóval felesleges általánosítani és 1 azaz egy autóból messzemenő következtetéseket levonni.
-
bambano
titán
válasz dízelracer #16088 üzenetére
jaja, a taxis ismerősöd 1 autója az, amiből nem lehet következtetést levonni, ülj bele sok taxiba pesten és kérdezd meg a sofőrt.
másrészt meg az alkatrész ár az tény, nem vélemény.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dízelracer
senior tag
válasz bambano #16089 üzenetére
Taxi mivoltából gondolom nem 120k kilométert futott 2006óta és azt is javarészt a fővárosban. De nem is azt írtam, hogy jók. Én dízelbuzi vagyok de sosem kéne egy common rail dízel motorral szerelt autó sem. Alkatrészár az tény ez igaz de az nem tényszerű, hogy adott alkatrésznek mint ahogy az idézetben volt X kilométer alatt el kell romolnia:
"porlasztó csúcs javítás de inkább csere mennyi km is bír ki kb max 100.000??? Akkor a darabonkénti 100-200 ezres árat adjuk össze a nagy nyomású üzemanyag szivattyúval szintén 2 kiló, meg a nagyon jól kitalált kéttömegű lendkerékkel ami 300-400 ezres tétel magában ja ez akár 50.000 km megtétele után széteshet, nem beszélve a folyton csapágyas turbókkal ami szintén nem zsebpénz kb 150-300 ezer."
Ha egy porlasztó mindössze 100.000-t bírna és a 300k-s lendkerék meg csak 50.000-t nem akármilyen sajtó visszhangja lenne nem gondolod? Meg az a "folyton csapágyas turbók..." ez egyértelműen user error. Egy lehet selejt, oké. De egymás után több darab is? Ilyen a világon nincs.
-
bambano
titán
válasz dízelracer #16090 üzenetére
Ha pancsolt gázolajat öntesz bele, ha hidegen megtéped, melegen leállítod, akkor ezek az értékek valós értékek. Egy turbót néhány ezer kilométer alatt ki lehet nyírni, ha nem figyelnek rá oda. Utána jön a szokásos magyar rögvalóság: megkókányolja a haver szerelő, hogy addig ne vérezzen, míg eladják, az új tulaj meg arccal hárítja a murvát.
Nekem biztos nem kellene ilyen autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Ez milyen fényszóró ezen a G Astrán? Gyári v tuning?
[link] -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16092 üzenetére
Venni is lehet ilyet de van aki leszedi a plexit, kiveszi a foncsot, lefújja feketére a belsejét majd összerakja és kész is a képen látható lámpa B vectránál volt aki már megcsinálta és pont ilyen lett. Ha boltból veszi pedig kb dupla áron megy.
Ui.: [link] friss műszakival már nem túl drága és ez még csak egy kicsit "tuningolt" változat ráadásul a strapabíróbb c20ne motorral
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16094 üzenetére
Én semmit, régen tetszettek
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Babetta-X
senior tag
Érdekes kérdésem lenne opelekkel kapcsolatban. Opel astra G-vel van egy olyan probléma, hogy hidegen ugyebár magasabb az alapjárat, felpörög a kocsi (ez bizonyos körülmények közt normális is) csakhogy az adott autó hidegen nagyon sokáig fél perc-percig vagy tovább is felpörög, de utána, közben is minden oké, melegen már nem csinálja ezt. Sajnos az autó nincs előttem, de én távsegítségben nem sok hasznos dologgal tudtam szolgálni, ezért írtam ide inkább.
Mitől lehet ez, van valami opeles betegség/ötlet?
Köszi előre is
-
Babetta-X
senior tag
válasz sziada5925 #16098 üzenetére
Passz, annyit tudok, hogy 1,2-es.
-
ati012
senior tag
Üdv!
Felcsaptam én is Opelesnek. Látom sok ismerős arc van itt
'97-es Opel Combom van.
Öninditó sikeresen szétégett. Szereztem hozzá másikat a hétvége folyamán.
Akkura rákötöttem, szépen teker, be is húz a bendix.
Beszerelés követően meg se nyikkan. Ezzel most mit lehet tenni?Babetta-X: Autómata szivató. Mennyi az a nagyon sok idő?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest